husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mercurio (83) napsal 10.10.2022 v 10:08

Nic proti DOBROVOLNĚ pořizovaným elektrosamohybům nemám.
Ale z barev prototypu lze snadno vyčíst názor fabriky.
Barva stolice jasně značí,a čem to je i když si jeden nasadí zelený brejle...

L6L (50) napsal 07.10.2022 v 21:32

Kawasaki EV je málo zeleně zbarvená, asi bude zelená později (dýl po česku) zakázaná.
Tech. hodnocení:
+ odmontovatelná zadní stupačka,
+++ ABS brzdy,
----- řetěz,
--- zadní blatník zapomněli
-- těžiště příliš nahoře? Kam hodlají cpát aku, když zabírá místo i motor? Bude verze trial-metrosexuál na zdolávání parkových laviček?
Lze předpokládat snadnou demontáž zadního sedla pro kufr? Asi ne, pak chybí něco na držení kufrů.

Na motocyklech není co vymýšlet, pokud nejde o dyzajnovou lahůdku např. Johammer

Přeju Kawasaki EV úspěch.
Mašinka z druhé strany:

jist (0) napsal 05.10.2022 v 20:47

https://youtu.be/RT2LrV5A-Gs tady je test švédského pokusu

afro-r1 (513) napsal 05.10.2022 v 11:48

Intermot je jen takovy lokalni motosalon. Nejvetsi novinky prichazeji az v listopadu na EICMA.

Tygrik75 (32) napsal 05.10.2022 v 11:26+2

já si myslím, že těch 20 minut bylo symbolických - otázka zda k výdrži baterií a nebo času dobíjení. Když se chci projet bez emocí co vydává motor, tak jedu na kolo - v tichu, za své a nemusí pro to umírat lidé při těžbě vzácných a jedovatých kovů do baterií.

K167 (1471) napsal 05.10.2022 v 10:54+10

Za mě už jsou motocykly Kawasaki zelené úplně akorát, netřeba alternativních pohonů, aby byly ještě zelenější.





TOPlist