Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nic proti DOBROVOLNĚ pořizovaným elektrosamohybům nemám.
Ale z barev prototypu lze snadno vyčíst názor fabriky.
Barva stolice jasně značí,a čem to je i když si jeden nasadí zelený brejle...
Kawasaki EV je málo zeleně zbarvená, asi bude zelená později (dýl po česku) zakázaná.
Tech. hodnocení: + odmontovatelná zadní stupačka, +++ ABS brzdy, ----- řetěz, --- zadní blatník zapomněli -- těžiště příliš nahoře? Kam hodlají cpát aku, když zabírá místo i motor? Bude verze trial-metrosexuál na zdolávání parkových laviček?
Lze předpokládat snadnou demontáž zadního sedla pro kufr? Asi ne, pak chybí něco na držení kufrů.
Na motocyklech není co vymýšlet, pokud nejde o dyzajnovou lahůdku např. Johammer
já si myslím, že těch 20 minut bylo symbolických - otázka zda k výdrži baterií a nebo času dobíjení. Když se chci projet bez emocí co vydává motor, tak jedu na kolo - v tichu, za své a nemusí pro to umírat lidé při těžbě vzácných a jedovatých kovů do baterií.
Nic proti DOBROVOLNĚ pořizovaným elektrosamohybům nemám.
Ale z barev prototypu lze snadno vyčíst názor fabriky.
Barva stolice jasně značí,a čem to je i když si jeden nasadí zelený brejle...
Kawasaki EV je málo zeleně zbarvená, asi bude zelená později (dýl po česku) zakázaná.
Tech. hodnocení:
+ odmontovatelná zadní stupačka,
+++ ABS brzdy,
----- řetěz,
--- zadní blatník zapomněli
-- těžiště příliš nahoře? Kam hodlají cpát aku, když zabírá místo i motor? Bude verze trial-metrosexuál na zdolávání parkových laviček?
Lze předpokládat snadnou demontáž zadního sedla pro kufr? Asi ne, pak chybí něco na držení kufrů.
Na motocyklech není co vymýšlet, pokud nejde o dyzajnovou lahůdku např. Johammer
Přeju Kawasaki EV úspěch.
Mašinka z druhé strany:
https://youtu.be/RT2LrV5A-Gs tady je test švédského pokusu
Intermot je jen takovy lokalni motosalon. Nejvetsi novinky prichazeji az v listopadu na EICMA.
já si myslím, že těch 20 minut bylo symbolických - otázka zda k výdrži baterií a nebo času dobíjení. Když se chci projet bez emocí co vydává motor, tak jedu na kolo - v tichu, za své a nemusí pro to umírat lidé při těžbě vzácných a jedovatých kovů do baterií.
4 reakce
Za mě už jsou motocykly Kawasaki zelené úplně akorát, netřeba alternativních pohonů, aby byly ještě zelenější.