globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kostelník (58) napsal 08.10.2018 v 11:46+1

Takovej elektropařez, ten by byl! Na blbnutí s designem je to dobrý, je tady pár pěkných kreací. Ale jinak téma spíš pro cykloweb...

kavol (1) napsal 07.10.2018 v 21:17

Targus: sorry, složitě napsaný, moc záporů, nutno přeložit: nedosáhne ani třetina = méně než třetina dosáhne

marafzs600 (98) napsal 07.10.2018 v 10:32-1

Tyhle elektrosračky nepatří mezi motorky. Motorka má mít motor ne elektromotor a nádrž s benzínem ne akumulátor.

Petřičák (184) napsal 06.10.2018 v 19:19+1

Po pročtení článku mi vytanulo na mysli jediné slovo: hračky. Za nic jiného to totiž nelze považovat. Pokud bych se chtěl živit jakožto motoristický novinář, musel bych se za takovýto článek hanbou propadnout do nejposlednější úrovně pekelné. Minimum relevantních technických údajů, aby nedejbože na první pohled nebylo vidět jak impotentní tahle technologie je. Dojezd až 250 km, ale za frází kochačka po lesích se ukrývá jízda ustálenou rychlostí 70 - 80 km/h po rovině. Já se snad začnu modlit k Hypermariu Graghi aby konečně splnil svoje sliby a přestal tiskout nové Evropánky. Kompletní krach ničím nekryté evropské měny a následný pád Bruselských byrokratů na dlažbu tyto nesmyslné projekty pošle kam patří - na smetiště dějin.

Targus (429) napsal 06.10.2018 v 00:06

Kavol

Více méně s tebou souhlasím, až na jednu maličkost.
Na průměrnou mzdu nedosáhnou dvě třetiny pracujících zoufalců, nikoli třetina jedna, jak uvádíš ty...
Ano, pokud nám Německá unie nešlápne na benál, budem jezdit na starých benzínových hajtrách za čtvrt - ale stovky, nikoli mega.

boneshaker (89) napsal 05.10.2018 v 20:12

Za Boneshakera: na m.cz to nemá co dělat, rozdělit na benzín a elektriku, jinak bude pořád flame.

stařík62 (24) napsal 05.10.2018 v 09:20+1

Při pohledu na skůtr Lohner mě okamžitě napadlo, že to elektrický prase mezi všemi těmito kousky má svou šanci.

deluxa (347) napsal 05.10.2018 v 09:19

Kto vam tvrdi ze clankovy akumulator s ucinnostou hovna, z tazkych a na zemi vzacnych kovov je buducnost mobility a prepravy, ma jednoznacne v hlave let trsy slamy zviazane lanovou snurkou

kavol (1) napsal 05.10.2018 v 09:02+1

Je mi jasný, že článek je hlavně o kochačce, ale stejně, dost mi tam chyběj údaje o cenách, maximálkách, dojezdech ... třeba u Terranova se píše "línější povoz s maximálkou o dvacet nižší" ale není tam z jakého čísla mám těch 20 odečíst. Jednou je výkon ve wattech, podruhý v koních, jeden stroj jede se 4 kW motorem 90, druhej na to potřebuje 8 kW, a u jinýho má 1 kW prej stačit na 45 km/h, zajímavý, zajímavý ... tak bavíme se o trvalejch příkonech nebo špičkách, to je taky dost rozdíl, upřesněný je to jen párkrát ...

Jinak škoda, že se sem nedostane víc čínské klasiky jako je např. MJS5000 ... tož třeba Zero pěkný, ale když vidím, že nejslabší modely tady na bazaru začínají na čtvrt mega, tak ekonomický účel to neplní ani náhodou, a na kochačku za ty prachy pořídím mnohem zajímavější benzínový stroje a ještě mi zbyde na tolik paliva, že by za ty kilometry batterypack odešel. No, s hypotékou a dětma na krku zbytečnýho čtvrt mega nemám ani s nadprůměrným platem, mám přibližovadlo za desetinu; a jak známo, aspoň na tu průměrnou mzdu nedosáhne ani třetina pracujících. Takže ta elektronabídka mi přijde tak trochu pro hipstery - čemuž ostatně odpovídá i většina designů (u té trubky - skutečně je praktické mít většinu hmotnosti tak vysoko???) Zajímá ještě vůbec někoho normální člověk?

Frankie (731) napsal 05.10.2018 v 08:05

Když pominu druh pohonu, jedna věc se jim upřít nedá a to je design. Některý kousky jsou úžasný. Jiný zase strašný

Ondros (158) napsal 05.10.2018 v 07:11

Jsem se právě zamiloval do Gauss Project
A hned mě to přešlo u Lohner

Targus (429) napsal 04.10.2018 v 22:42-2+4

Jó, pánové, a dámy samozřejmě taky,
bude už jenom hůř. Soudruzi a Genossen v Bruseli rozhodli, že poručíme dešti, větru a budem emisovat bez sodovkového plynu. Že ho budem vyrábět trojnásobek při výrobě baterií, to nevadí. Hlavně, že v německých městech a v Bruseli především bude hezky a krásně a ekologicky.
A baterky do těch krámů budou na operativní leasing, aby snad někoho nenapadlo je nabíjet z uhelné elektrárny.
Jóó, tadlecta čistota muší bejt...

boneshaker (89) napsal 04.10.2018 v 21:52+2

Na baterky? Věčné téma.

JoskaH (444) napsal 04.10.2018 v 20:43

Ty kola jsou nádherný




TOPlist