Kawasaki a Jiří Smola na tandemu s Vláďou: Kawasaki modelového roku 2022 přijdou dříve
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Archiv Jirky Smoly | Zveřejněno: 16.3.2021 | Zobrazeno: 7 673x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Archiv Jirky Smoly | Zveřejněno: 16.3.2021 | Zobrazeno: 7 673x
Versys H2 bude! super
sem prolezl testovaci motorky na kawasaki.cz a zadna ZX10R ani H2, tak snad na tech G-days neco bude
a jeste doplnim - kamos ma 636 a druhej Hondu 954 a s tou Kawou mu kolem 250km/h ukaze zada chapete to jo, sestka vs litr (plus minus) tim je vsecko vysvetleny.
04 ZX10R je nejlepsi cestak, zavodak, stunt, vsecko, je to masakr nejvetsi a nejlepsi bajk kdy vyrobenej a Kawasaki diky za nej a diky za tu divokost a snahu utrhnout ruce (pred 14 dny sem ji malem prehodil) a nejlepsi na tom je, ze to nema tlumic rizeni a zadny elektronicky asistenty pro backory. v lete ji budu mit 14 let, najel sem skoro 120tis (ma skoro 130) a nemam zadnou vytku a porad me neskutecne bavi na ni jezdit. kloboucek Kawasaki letos bych rad ty G-days jednou dal a vyzkousel konecne ten kompresurek Kawasaki POWER
Tech 400-vek je skoda. Manzelka mela Ninju 250 a v tehle tride v te dobe jedna z nejlepsich (A2-skupina byla driv do 25 kW). Snad prijde navrat klidne 450 ccm, do 35 kW ideal, vykon/vaha.
Pobavila mě hláška: "Jednak toho moc nevím a jednak toho moc nesmím říct."
Tenhleten borec toho ví sakra hodně a má výborný přehled.
3 reakce