Honda a Petr Hubáček na tandemu s Vláďou: Potřebujeme cestovní enduro střední kategorie
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Archiv Petra Hubáčka a Hondy | Zveřejněno: 3.2.2021 | Zobrazeno: 12 101x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Archiv Petra Hubáčka a Hondy | Zveřejněno: 3.2.2021 | Zobrazeno: 12 101x
Bohužel musím souhlasit s uživatelem delbard. Je to sice o lidech, ale když přijdu na zastoupení Hondy s tím, že do 4 roky staré motorky potřebuji namontovat originál zásuvku, a dostane se mi odpovědi, že je to stará motorka, jdu do kolen. Kdybych ale řekla, že k té zásuvce potřebuju novou motorku, prodejce by se rozkrájel. Myslím si, že by si Honda měla hýčkat i motorkáře, kteří si už stroj jejich značky koupili, protože takových jako jsem já, kteří chtějí jezdit a ne si hrát na automechanika, určitě není málo.
To vše ale nic nemění na tom, že Africa Twin je úžasná mašina. Ta se Hondě povedla.
Zajímavý rozhovor, je vidět ,že se dá skloubit práce a zábava dohromady. Škoda že nemůžu souhlasit s tím, že se Honda ČR vždy o motorku a zákazníka náležitě postará.Je to o lidech jako všude a Honda není vyjímka.
Takže kdy bude Transalp IV??
800ccm, 200 mokrejch kil, 21/18 a 230 mm, dojezd min. 400km. Já šetřit už začal.
2 reakce
Chyběla mi tam jedna otázka: Co honda a jejich cenová politika originálních náhradních dílú. A položil bych mu ji hned po tom, co řekl, že se honda snaží naslouchat požadavkům zákazníků. Zároveň bych mu předložil dva nemlich stejné plastové čudliky, jeden koupený v prodejně na rohu za 5 Kč a druhý v hondě za 110 Kč.
Opravdu mu věřím jen to poděkování všem, co tam nechali své peníze
1 reakce
Také považuji za dobrý nápad zvát zástupce importérů na rozhovor, obzvlášť v této době. O to víc, pokud je i aktivním motorkářem a vidí to, co zastupuje i z druhé strany. Těším se na další značky a zajímavé lidi.
Zajímavý formát rozhovoru, těším se na další zástupce ostatních značek, pokud se podaří. Vždy je zajímavé slyšet, co chystají a jak vnímají požadavky budoucích potenciálních zákazníků.
Sympatický typek. Pokud nove enduro, nebo inovovane, musi byt lehke 180-200 kg max, predek 21 palcu, zadek 18/17, motory s tim nemaji problem jestli AT nebo Transalp jsou skvele. Tlumice aspon min 220 mm, jinak to bude jen dalsi kus. Elektroniky co nejmene a pak uz se těším
Sympatickej rozhovor se zástupcem jedné z nejuspesnejsich značek na světě, co to vzít z druhyho konce a pozvat někoho z jawy pan Kraft by určitě neodmytnul.
1 reakce
Ahoj, budeme zvát i další zástupce značek a Jawa by neměla chybět. Věřím, že pan Kraft pozvání neodmítne.
Pane Petře Hubačku tak už nam toho transalpa přiznej.....mam ho už 30 let a potřebuje omladit
1 reakce
Moc příjemný rozhovor. Je vidět, že motorky jsou jeho život! Líbilo se mi, že se nebál zmínit motorky různých značek. Je to evidentně průbojný chlap co ví o čem mluví. A jsem zvědav na to endurko střední střídy Honda musí chtě nechtě nasadit něco proti Tenerce, GS a spol. Takže nový Transalp 750-850 se jeví jako ideální volba Hlavně ať to není těžký hovado!!!
Velmi oceňuji, že si pan Hubáček uvědomuje a mluví o tom, že pro někoho může znamenat nákup nové motorky "kouzlo, které může uplatnit jen jednou za život".
Takže je pravda šuškanda o chuti znovuoživit Transalpa.
Super
Velmi zajímavý rozhovor a nahlédnutí do filozofie značky Honda.
Správný člověk na správném místě. Dobře se to poslouchalo. Nicméně moje VFR 750 F z roku 1991 rozhodně nezní jako vysavač