globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Perito (8) napsal 08.02.2021 v 14:21+2

Bohužel musím souhlasit s uživatelem delbard. Je to sice o lidech, ale když přijdu na zastoupení Hondy s tím, že do 4 roky staré motorky potřebuji namontovat originál zásuvku, a dostane se mi odpovědi, že je to stará motorka, jdu do kolen. Kdybych ale řekla, že k té zásuvce potřebuju novou motorku, prodejce by se rozkrájel. Myslím si, že by si Honda měla hýčkat i motorkáře, kteří si už stroj jejich značky koupili, protože takových jako jsem já, kteří chtějí jezdit a ne si hrát na automechanika, určitě není málo.
To vše ale nic nemění na tom, že Africa Twin je úžasná mašina. Ta se Hondě povedla.

delbard (2) napsal 07.02.2021 v 17:11+2

Zajímavý rozhovor, je vidět ,že se dá skloubit práce a zábava dohromady. Škoda že nemůžu souhlasit s tím, že se Honda ČR vždy o motorku a zákazníka náležitě postará.Je to o lidech jako všude a Honda není vyjímka.

KaMo_cz (33) napsal 07.02.2021 v 11:25

Takže kdy bude Transalp IV??
800ccm, 200 mokrejch kil, 21/18 a 230 mm, dojezd min. 400km. Já šetřit už začal.

panca (18) napsal 07.02.2021 v 10:58+1

Chyběla mi tam jedna otázka: Co honda a jejich cenová politika originálních náhradních dílú. A položil bych mu ji hned po tom, co řekl, že se honda snaží naslouchat požadavkům zákazníků. Zároveň bych mu předložil dva nemlich stejné plastové čudliky, jeden koupený v prodejně na rohu za 5 Kč a druhý v hondě za 110 Kč.
Opravdu mu věřím jen to poděkování všem, co tam nechali své peníze

petao (86) napsal 06.02.2021 v 14:09

Také považuji za dobrý nápad zvát zástupce importérů na rozhovor, obzvlášť v této době. O to víc, pokud je i aktivním motorkářem a vidí to, co zastupuje i z druhé strany. Těším se na další značky a zajímavé lidi.

cunado (184) napsal 06.02.2021 v 09:38

Zajímavý formát rozhovoru, těším se na další zástupce ostatních značek, pokud se podaří. Vždy je zajímavé slyšet, co chystají a jak vnímají požadavky budoucích potenciálních zákazníků.

Luluko (1) napsal 06.02.2021 v 07:27

Sympatický typek. Pokud nove enduro, nebo inovovane, musi byt lehke 180-200 kg max, predek 21 palcu, zadek 18/17, motory s tim nemaji problem jestli AT nebo Transalp jsou skvele. Tlumice aspon min 220 mm, jinak to bude jen dalsi kus. Elektroniky co nejmene a pak uz se těším

Tuktukjawa (13) napsal 05.02.2021 v 19:18

Sympatickej rozhovor se zástupcem jedné z nejuspesnejsich značek na světě, co to vzít z druhyho konce a pozvat někoho z jawy pan Kraft by určitě neodmytnul.

1 reakce

Jarda
Jarda 05.02.2021 v 19:58

Ahoj, budeme zvát i další zástupce značek a Jawa by neměla chybět. Věřím, že pan Kraft pozvání neodmítne.


pepsi69 (12) napsal 05.02.2021 v 16:44

Pane Petře Hubačku tak už nam toho transalpa přiznej.....mam ho už 30 let a potřebuje omladit

Simier (142) napsal 05.02.2021 v 15:35

Moc příjemný rozhovor. Je vidět, že motorky jsou jeho život! Líbilo se mi, že se nebál zmínit motorky různých značek. Je to evidentně průbojný chlap co ví o čem mluví. A jsem zvědav na to endurko střední střídy Honda musí chtě nechtě nasadit něco proti Tenerce, GS a spol. Takže nový Transalp 750-850 se jeví jako ideální volba Hlavně ať to není těžký hovado!!!

K167 (1472) napsal 05.02.2021 v 14:51+1

Velmi oceňuji, že si pan Hubáček uvědomuje a mluví o tom, že pro někoho může znamenat nákup nové motorky "kouzlo, které může uplatnit jen jednou za život".

spike-cz (137) napsal 05.02.2021 v 14:19

Takže je pravda šuškanda o chuti znovuoživit Transalpa.
Super

romla411 (18) napsal 05.02.2021 v 13:19

Velmi zajímavý rozhovor a nahlédnutí do filozofie značky Honda.
Správný člověk na správném místě. Dobře se to poslouchalo. Nicméně moje VFR 750 F z roku 1991 rozhodně nezní jako vysavač




TOPlist