Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem GG 300 Replika Factory 2014 s podvozkem Öhlins a bylo to opravdu to nejvíc, co jsem zatim zkusil... 4CS od WP jsou proti tomu šílený žumpy... V sérii jsou strašně měkký... Dobrý na výlety po lese, ale na opravdu rychlou jízdu úplně bezcenný žvejkačky... Musí se nechat upravit aby makaly... Pro lidi nad 70 kg jsou tvrdší pružiny do 4CS naprostou nutností...
To co tu je v článku psaný o Öhlinsu můžu potvrdit, ale pouze v kombinaci s GG, netušim jak makají Cartrige pro KTM, ta cena za úpravu je šílená...
Celkem by mě zajímalo porovnání Ohlinse se 4komorovými SixDays KTM vidlemi (a tlumičem samozřejmě), protože ty patří mezi endury bezesporu k těm nejlepším.
Ja mam tlumic od Ohlins na kole a nemuzu si stezovat, k dokonalosti tomu chybi uz jen titanova pruzina Jen k tomu aby zustala platna zaruka, ho musim clovek po urcitem poctu najetych hodin poslat do Ohlins na repasy, coz neni nejlevnejsi...
Jazdil som už všeličo a nemyslím si, že sa oplatí vraziť do Öhlinsov. Napr. u krosiek boli najlepšie KYB (YZ450F) u endur tam by som možno rozmýšľal ale keď si viete nastaviť odpruženie tak nie je problém WhitePower, KYB sú rovnako dobré ako Öhlins. U ďalších typov motocyklov už vôbec nemá zmysel meniť, iba ak jazdite superbajky závodne, ale dnešné R-kové verzie majú výborné pruženie takže výmena za švédsky prepych odpadá.
A nějaký levnější varianty pro chudý, ale zapalený hobíky, než podvozek za 50 by nebyly :D
Měl jsem GG 300 Replika Factory 2014 s podvozkem Öhlins a bylo to opravdu to nejvíc, co jsem zatim zkusil... 4CS od WP jsou proti tomu šílený žumpy... V sérii jsou strašně měkký... Dobrý na výlety po lese, ale na opravdu rychlou jízdu úplně bezcenný žvejkačky... Musí se nechat upravit aby makaly... Pro lidi nad 70 kg jsou tvrdší pružiny do 4CS naprostou nutností...
To co tu je v článku psaný o Öhlinsu můžu potvrdit, ale pouze v kombinaci s GG, netušim jak makají Cartrige pro KTM, ta cena za úpravu je šílená...
to placka226 :nechci ti brát iluze,ale už x-krát jsem slyšel,že 4 komory od WP jsou v sérii úplně na prd
jinak ty ohlinsy bych si určitě rád projel...
Celkem by mě zajímalo porovnání Ohlinse se 4komorovými SixDays KTM vidlemi (a tlumičem samozřejmě), protože ty patří mezi endury bezesporu k těm nejlepším.
Ja mam tlumic od Ohlins na kole a nemuzu si stezovat, k dokonalosti tomu chybi uz jen titanova pruzina Jen k tomu aby zustala platna zaruka, ho musim clovek po urcitem poctu najetych hodin poslat do Ohlins na repasy, coz neni nejlevnejsi...
Jazdil som už všeličo a nemyslím si, že sa oplatí vraziť do Öhlinsov. Napr. u krosiek boli najlepšie KYB (YZ450F) u endur tam by som možno rozmýšľal ale keď si viete nastaviť odpruženie tak nie je problém WhitePower, KYB sú rovnako dobré ako Öhlins. U ďalších typov motocyklov už vôbec nemá zmysel meniť, iba ak jazdite superbajky závodne, ale dnešné R-kové verzie majú výborné pruženie takže výmena za švédsky prepych odpadá.
Öhlins
Je to paráda kdo nevyskoušel ten neuvěří ten rozdíl, škoda že ho nemam na gasgas ,ale mám na BMW a naprosta paráda jen ty ceny