Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak info k Jawa 300 z Indie do projede ČR jaro 2021 cena 140-150tis.kč dle náročnosti homologace. To už se dostáváme na cenu ojeté W800 . uvidíme jak bude jezdit. Každopádně cena vzhledem k objemu nahraně. kolik že stojí nová superterene 700 ??
Koukám, že ten bájnej litrovej motor je pořád ten samej litr od (východo)německý MZ. Už se to ani neobtěžujou maskovat. V lepším případě na něj koupili práva a snažej se ho přizpůsobit současným normám, v horším případě je to pořád ta samá potěmkinova vesnice.
TOTO JE VÝSMĚCH , ZA 30 LET DOSTALI V JAWĚ UŽ STAMILIONOVÉ DOTACE A JAK SE DĚLAJÍ MOTORKY JIM MUSÍ UKÁZAT INDOVÉ A TAK SE TU DĚLÁ VŠECHNO. A TUPCI JEŠTĚ JEDOU ZA NIMA SLAVIT A VE FABRICE NEZAŘÍDÍ ANI POŘÁDNÉ OBČERSTVENÍ UBOHOST...
Ja by som si dovolil zdoraznit jednu vec, ktora sa tu podla mna malo akcentuje. Vsetci sa tu hadaju, ci je to dobre, alebo zle, ze sa Jawa spusta s Indami, ale podla mna je to prave naopak. To Indovia sa nejakou nahodou rozhodli, ze sa chcu zahadzovat s Jawou a zaplatili si za nostalgicky napis na svojich motorkach Cela ceska Jawa a vcetko u nas okolo toho je teraz iba vo vleku toho ich rozhodnutia... Ci sa nakoniec podari sem niektore z tych skvostov dotiahnut je mozno maly vedlajsi bonus pre Tynecakov, ktori sa na tom indickom rozhodnuti mozno zvezu este trochu viac (a mozno nie) ale to je podla mna Indom uplne fuk.
Jawa pro mne skoncila v 80-letech a to co predvadi dnes je spis k placi. Take jsem dostal pozvanku na tuto oslavu, ale po precteni programu jsem usoudil, ze neceho tak nedustojneho se nezucastnim.
K Hruskovi a jeho ,,sekretarce" reknu jen tolik, ze uz meli byt davno odejiti a nahrazeni schopnymi lidmi.
No,nedá mě to.Oslavu devadesátého výročí bych si představoval trochu jinak,důstojněji .Jakási indická Jawa to rozhodně nevytrhla.Pan Hruška pronáší stále tytéž řeči jako v roce 2010,když jsme odjížděli od Jawy z veterány do Francie .
Snad bude sté výročí vypadat jinak .
Na akci jsem byl, překvapilo mně , že přijelo asi 15 lidí se svými Jawami 660, což je dost. Akce podařená - tedy až na to občerstvení.
Tak za 5 / nebo 10 / let...
Pohádku o litru z vlastní dílny sem slyšel už v roce 1992 když sem přímo ve fabrice tehdy kupoval 350/640 style. Už tehdy mě tam vykládali jak budu mít 350 na dva roky na vyježdění a pak že si tam přijedu koupit litr.
Pořád čekám kdy to přijde. No mam obavu že už se toho asi nedožiju.
Asi je jedno, či to píšu ako jawa urobila, alebo v ČR urobili. Nikto tu iste nevie, ako sa dohodli s Indami, ako to sem dopracú, či budú len distribútori, alebo sa plne podielajú na homologizácii. Uvidíme za rok s akými veľkými zmenami prídu /ako už bolo spomenuté, stačí jawa v nadpise a príspevkov, čitateľov a diskutujúcich je na stovky/.
Franky (99) napsal Včera v 10:51 +5
Jakmile se nějaká myšlenka ujme - Týnečáci ji zabijí.
Působí to tak, že jen hrají divadlo s výrobou motorek, ale ve skutečnosti je to jen
zástěrka pro úplně jinou činnost.
Příkladů je více - ať na počátku 90. tých let zastavený projekt 250 "vodník z důvodu
neplacení výrobci za motory / který na přelomu tisíciletí vedl ke vzniku také stroje
Praga 250 (když v Technometře spadlé pod Pragu našli "na půdě" vyrobených 2 000 motorů pro "vodníka" - objednané Jawou - za dodávky neplacené a tak další
samozřejmě nedodané zůstaly!
Nebo pak ve 2012 Mates Moto vymyšlené a realizované oživení formou retro
přestaveb neprodejné 250 Travel na model s odkazem na 80. léta.
Zvednuta na současné obchodní poměry obrovská vlna zájmu o pěkné stroje
za velmi dobrou cenu = užitná hodnota . A co udělají v Týnci? Oznámí, že již
přestanou nakupovat čínské motory 250 (proslýchalo se, že cena motorů
vycházela na 6 000,-Kč).
Prostě . co smrdí prací a nutností pracovat, o to parta ztracených z Týnce tak
nějak nemá zájem!
´Když už něco vyprodukuje (jako už také mrtvé 660) - tak rovnou na salonu
dávají číslo na soukromníka - že jako když na té rozhodně nikoli levné motorce
budou chtít také jezdit, tak musí navštívit tohoto soukromníka, aby zákazníku
opět za jeho prašule předělal elektrickou kabeláž.
Nebo v horším případě - když je člověk neznalý - z něho samotného dělají vola
(že se neumí o stroj správně starat).
Strašný odkaz k 90. výročí existence značkcy --- když si uvědomíme, co zde
dědkové "nesměli", ale přes to dokázali v 60.-týdh letech zkonstruovat a dodnes
na tom na veteránských závodech (nespekulanti!) létají (dnes už smějí = ale se
pro změnu nám smějí - za 1/4 miliardy dotací našich daní, kdo by se nesmál):
Zahájili jsme výrobu motocyklů v Indii, touhle větou jsem přestal číst dál. Pan velevazeny Kraft má v hlavě asi nějaké kurvitko. Pokud budou v Jawe takoví manageri a budou mít takový program jaký mají, tak to bude bohužel napořád jen skanzen, jak uvádí kolega níže. Snad se něco stane a někdo se vzbudí a tu saskarnu utne.
Už se těším na ten litr.
Hned si ho vyfotím.
(Jedná se o ironii)
Jawa je pro mě symbolem lacného brendování a dotačních podvodů. Zavřít (hlavně vedení a natvrdo). Značku prodat indům a peníze vrátit ne do Bruselu, ale daňovým poplatníkům, kteří je tam posílaj.
Ano - vývoj trvá v 10 lidech určitě déle. V případě, že není třeba vyvíjet, protože stačí dát na trh to, co udělali v Indii a o tom, že trh je hladový po retro ví Jawa už 20 let.
Stačilo udělat modernější verzi Jawy 500. Ale ne teď, ale před 20ti lety - i teď by to bylo fajn, ale že by nám zase ujel vlak?
Oko mé téměř pláče, když si představím promarněné šance vyrobit krásný cruiser tím, že vyvíjím motorky, na které se téměř nedá dívat. Každá výstava moto v Praze pro mne byla téměř utrpením u stánku Jawy - vystavení starých veteránů nic moc nepomohlo.
Jawa je pro mě symbolem polistopadové promarněné šance. Není co slavit, podle mého názoru jen vzpomínat, natáhnout si tesilky, flanelovou košili a vyrazit na veteránskou akci pobavit diváky...Jestli to má zase dávat trochu smysl, tak jedině snad dotáhnout do finále homologaci Jawy 300 a v roce 2021 ji skutečně tady u nás nabídnout k prodeji.
Konkrétní argument = nejlepší argument , Wario
Tak info k Jawa 300 z Indie do projede ČR jaro 2021 cena 140-150tis.kč dle náročnosti homologace. To už se dostáváme na cenu ojeté W800 . uvidíme jak bude jezdit. Každopádně cena vzhledem k objemu nahraně.
kolik že stojí nová superterene 700 ??
Koukám, že ten bájnej litrovej motor je pořád ten samej litr od (východo)německý MZ. Už se to ani neobtěžujou maskovat. V lepším případě na něj koupili práva a snažej se ho přizpůsobit současným normám, v horším případě je to pořád ta samá potěmkinova vesnice.
No myslím, že litrový motor je v článku na fotkách ze zkušebny. Nic podobného jsem na Jawě zatím neviděl.
opět pohádky o bájném litru
To už těm zoufalcum snad nikdo nežere
Jo indové jsou jiný chlapáci, čech umí akorát rozkrást
TOTO JE VÝSMĚCH , ZA 30 LET DOSTALI V JAWĚ UŽ STAMILIONOVÉ DOTACE A JAK SE DĚLAJÍ MOTORKY JIM MUSÍ UKÁZAT INDOVÉ A TAK SE TU DĚLÁ VŠECHNO. A TUPCI JEŠTĚ JEDOU ZA NIMA SLAVIT A VE FABRICE NEZAŘÍDÍ ANI POŘÁDNÉ OBČERSTVENÍ UBOHOST...
Ja by som si dovolil zdoraznit jednu vec, ktora sa tu podla mna malo akcentuje. Vsetci sa tu hadaju, ci je to dobre, alebo zle, ze sa Jawa spusta s Indami, ale podla mna je to prave naopak. To Indovia sa nejakou nahodou rozhodli, ze sa chcu zahadzovat s Jawou a zaplatili si za nostalgicky napis na svojich motorkach Cela ceska Jawa a vcetko u nas okolo toho je teraz iba vo vleku toho ich rozhodnutia... Ci sa nakoniec podari sem niektore z tych skvostov dotiahnut je mozno maly vedlajsi bonus pre Tynecakov, ktori sa na tom indickom rozhodnuti mozno zvezu este trochu viac (a mozno nie) ale to je podla mna Indom uplne fuk.
Jawa pro mne skoncila v 80-letech a to co predvadi dnes je spis k placi. Take jsem dostal pozvanku na tuto oslavu, ale po precteni programu jsem usoudil, ze neceho tak nedustojneho se nezucastnim.
K Hruskovi a jeho ,,sekretarce" reknu jen tolik, ze uz meli byt davno odejiti a nahrazeni schopnymi lidmi.
No,nedá mě to.Oslavu devadesátého výročí bych si představoval trochu jinak,důstojněji
.Jakási indická Jawa to rozhodně nevytrhla.Pan Hruška pronáší stále tytéž řeči jako v roce 2010,když jsme odjížděli od Jawy z veterány do Francie
.
.
Snad bude sté výročí vypadat jinak
Moc toho za těch 30 let nepředvedli!
Na akci jsem byl, překvapilo mně , že přijelo asi 15 lidí se svými Jawami 660, což je dost. Akce podařená - tedy až na to občerstvení.
Tak za 5 / nebo 10 / let...
Pohádku o litru z vlastní dílny sem slyšel už v roce 1992 když sem přímo ve fabrice tehdy kupoval 350/640 style. Už tehdy mě tam vykládali jak budu mít 350 na dva roky na vyježdění a pak že si tam přijedu koupit litr.
Pořád čekám kdy to přijde. No mam obavu že už se toho asi nedožiju.
Asi je jedno, či to píšu ako jawa urobila, alebo v ČR urobili. Nikto tu iste nevie, ako sa dohodli s Indami, ako to sem dopracú, či budú len distribútori, alebo sa plne podielajú na homologizácii. Uvidíme za rok s akými veľkými zmenami prídu /ako už bolo spomenuté, stačí jawa v nadpise a príspevkov, čitateľov a diskutujúcich je na stovky/.
Stejně největší fanoušek je ten, kdo to tam celých 30 let dotuje.
Franky (99) napsal Včera v 10:51 +5


)
Jakmile se nějaká myšlenka ujme - Týnečáci ji zabijí.
Působí to tak, že jen hrají divadlo s výrobou motorek, ale ve skutečnosti je to jen
zástěrka pro úplně jinou činnost.
Příkladů je více - ať na počátku 90. tých let zastavený projekt 250 "vodník z důvodu
neplacení výrobci za motory / který na přelomu tisíciletí vedl ke vzniku také stroje
Praga 250 (když v Technometře spadlé pod Pragu našli "na půdě" vyrobených 2 000 motorů pro "vodníka" - objednané Jawou - za dodávky neplacené a tak další
samozřejmě nedodané zůstaly!
Nebo pak ve 2012 Mates Moto vymyšlené a realizované oživení formou retro
přestaveb neprodejné 250 Travel na model s odkazem na 80. léta.
Zvednuta na současné obchodní poměry obrovská vlna zájmu o pěkné stroje
za velmi dobrou cenu = užitná hodnota . A co udělají v Týnci? Oznámí, že již
přestanou nakupovat čínské motory 250 (proslýchalo se, že cena motorů
vycházela na 6 000,-Kč).
Prostě . co smrdí prací a nutností pracovat, o to parta ztracených z Týnce tak
nějak nemá zájem!
´Když už něco vyprodukuje (jako už také mrtvé 660) - tak rovnou na salonu
dávají číslo na soukromníka - že jako když na té rozhodně nikoli levné motorce
budou chtít také jezdit, tak musí navštívit tohoto soukromníka, aby zákazníku
opět za jeho prašule předělal elektrickou kabeláž.
Nebo v horším případě - když je člověk neznalý - z něho samotného dělají vola
(že se neumí o stroj správně starat).
Strašný odkaz k 90. výročí existence značkcy --- když si uvědomíme, co zde
dědkové "nesměli", ale přes to dokázali v 60.-týdh letech zkonstruovat a dodnes
na tom na veteránských závodech (nespekulanti!) létají (dnes už smějí = ale se
pro změnu nám smějí - za 1/4 miliardy dotací našich daní, kdo by se nesmál):
Více na: https://www.motorka...42241.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
_____________________________________________________________
IvanDvoutakťák (2834) napsal Dnes v 11:59
Konečně něco konkrétního !
Díky, Franky - se čtvrt miliardou Kč dotací v kapse, kdo by se nesmál ...
( Fotky nahoře jsou samozřejmě od Frankyho !
Zahájili jsme výrobu motocyklů v Indii, touhle větou jsem přestal číst dál. Pan velevazeny Kraft má v hlavě asi nějaké kurvitko. Pokud budou v Jawe takoví manageri a budou mít takový program jaký mají, tak to bude bohužel napořád jen skanzen, jak uvádí kolega níže. Snad se něco stane a někdo se vzbudí a tu saskarnu utne.
Jsem zvědav, jak bude v září vypadat akce ke 100. výročí ČZ ve Strakonicích.
Koukám tak na fotky a nějak nevím kde končí muzeum a začíná výroba... Celé to vypadá jako skanzen..
Mega akce a na to kolik je překvapilo lidi, si myslím dobře zvládnutá. Libilo se nám v muzeu i ve výrobě. Knížka je taky pěkná. Za nás
Už se těším na ten litr.
Hned si ho vyfotím.
(Jedná se o ironii)
Jawa je pro mě symbolem lacného brendování a dotačních podvodů. Zavřít (hlavně vedení a natvrdo). Značku prodat indům a peníze vrátit ne do Bruselu, ale daňovým poplatníkům, kteří je tam posílaj.
Ano - vývoj trvá v 10 lidech určitě déle. V případě, že není třeba vyvíjet, protože stačí dát na trh to, co udělali v Indii a o tom, že trh je hladový po retro ví Jawa už 20 let.
Stačilo udělat modernější verzi Jawy 500. Ale ne teď, ale před 20ti lety - i teď by to bylo fajn, ale že by nám zase ujel vlak?
Oko mé téměř pláče, když si představím promarněné šance vyrobit krásný cruiser tím, že vyvíjím motorky, na které se téměř nedá dívat. Každá výstava moto v Praze pro mne byla téměř utrpením u stánku Jawy - vystavení starých veteránů nic moc nepomohlo.
V té knížce prý je fotka prototypu Jawy 1200, mohl by ji sem prosím někdo vyvěsit?
Jawa je pro mě symbolem polistopadové promarněné šance. Není co slavit, podle mého názoru jen vzpomínat, natáhnout si tesilky, flanelovou košili a vyrazit na veteránskou akci pobavit diváky...Jestli to má zase dávat trochu smysl, tak jedině snad dotáhnout do finále homologaci Jawy 300 a v roce 2021 ji skutečně tady u nás nabídnout k prodeji.
Indie bude
doufám, že ten litr bude vzhledově odkazovat na minulost a že nestaví dalšího sportarda ...
Už se těším na ten litr.
Hned si ho vyfotím.
(Nejedná se o ironii)
Paráda, hlavně ať jim to vydrží