Orange Day s Racetoolem
Text: Martin Hakl , Matěj Oliva | Foto: Martin Hakl , Matěj Oliva | Zveřejněno: 3.4.2009 | Zobrazeno: 19 235x
Kapitoly článku
KTM EXC 250
KTM EXC 125
PřímKTM EXC 400
V loňském roce se v modelové řadě KTM objevil další netradiční objem - 400 ccm. Při prvním seznámení s parametry jsem v tom neviděl žádný logický důvod, vždyť oproti 450 chybí zanedbatelných 50 ccm. Po svezení už ale mluvím jinak. Tohle je to enduro, které bych chtěl mít doma. Motor má hodně odlišný průběh od 450 a podstatně větší točivý moment než 250. V podstatě celou trať v Milovicích jsem obkroužil na dvojku, která mě dokázala vytáhnout z každé zatáčky a na rovinkách se motor rozmotal a předvedl, co v něm je.KTM 690 Enduro R
Rková šestsetdevadesátka byla z mé strany hodně očekávaná motorka. Po loňském představení civilní verze se spíše cestovním podvozkem měla přijít motorka, která je primárně určená do terénu. Jak se záměr podařil? Dle mého názoru perfektně. Motor je v podstatě stejný, tedy jednoválec s velkým objemem, točivým momentem a nenáročný na údržbu, dalo by se říci sen všech hobby jezdců. Velké změny se ale děly všude okolo. Motorka hodně narostla do výšky a podvozek získal několik desítek milimetrů zdvihu navíc. A že mu to prospělo. Motorka je i přes vyšší hmotnost perfektně ovladatelná a na krosových gumách si nechá líbit hodně. Velký motor vás navíc z každé krizovky vytáhne na jakoukoli rychlost.Informace o redaktorovi
Martin Hakl - (Odebírat články autora)
Matěj Oliva - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz