Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
fakt super článek o fabrice, zamáčkl jsem slzu nad 5 lety na BMW R1100RS, prodávám vrak a za 3 týdny mám 3000 km na Yuki Daytona 320 ccm - design anglický, Regal Raptor, výroba komplet Čína. Zatím se zdá, že jsem neudělal chybu, koneckonců pádná je věta z článku "Linka je určena i pro výrobu jednoválců, ty jsou ale v současné době z kapacitních i ekonomických důvodů vyráběny na Tchajwanu (G450X u Kymca) a v Číně (G 650 Xcountry v továrně Loncin"
Ahoj, říkala jsem si, kdy sem dáš ten článek . Musím říct, že jsi to moc pěkně napsal . I mě se poštěstilo se zúčastnit této super expedice, kterou mohu všem jen doporučit. Těch ujetejch km až tam, stojí za to! Největší závist jsem měla před tou budkou, kde si mašinku tester osedlal a testoval různé funkce. Dokonce i boční vítr. Možná, že za pár let přidaj i déšť . Ale fakt se jim musí uznat, že většinu závad nebo správný chod poznají u všeho už během montáže jednotlivých dílů a to ze zvuku při jeho testu. Takže máte-li chuť a čas, určitě se tam vydejte. Výklad je v AJ nebo v NJ.
Jen pro doplneni - ten chlapek na dynamonetru prej da denne tak 100 km a pritom se nehne z mista Masiny nijak moc nesetri, zadny dlouhy zahrivani, po pul minute uz drzi plnej a rve tam kvalty...
Teda Filipe trochu závidím, vidět jak to běží a jak se to skládá dohromady... Rád bych byl tím chlápkem na konci, ale ten toho musí mít po směně plný zuby, že asi jezdí domů autem.. i když kdo ví. Ale zrušit denně 2 motory, to je cena za spolehlivost a výdrž baworů, díky i za to!!!
Zajimavy je, ze uz v obrabeci hale vedi komu jakej dil pripadne, a pak nakonec vyberou nahodne dva lidi kterejm ten motor sesrotujou a musej ho delat znova. By me nasr.. kdyby to byl zrovna muj motor a ja musel cekat o tejden dyl.
Tolik techniky a presto se jim snizuje produktivita. V 67mym jeden zamestananec vyrobil 1.3 motorky za den dnes je to uz jen 0.3 motorky na zamestnance. Pak to nema byt tak drahy
Pěkné nahlédnutí pod pokličku, tam se člověk jen tak nepodívá
Několikrát jsem byl na "soukromé" exkurzi v těch monstrózních halách v Týnci a tam to taky žije, všude plno myší, pod stropem vlašťovky a dokonce jsem potkal toulavou kočku
No tie sireny na policajnych moto by mohli konecne zacat inde umiestnovat, nad 180 neviem udrzat motorku v klude a pri obcasnych 200 s velkou namahou v jednom jazdnom pruhu.Pritom motor toci spokojnych 6000ot. pri 180. Niezeby ma bavilo chodit rychlo, ale ked ludom sibe a treba ist za nimi...
Díky Filipe za článek.Potěšil si nejedno srdíčko milovníka
modrobílé vrtulky!
ale článek pěkný
koukám, že i v té fabrice v dojčlandu dělaj asiati -> takže máš vpodstatě jedno, kde to dělaj
Ahoj, říkala jsem si, kdy sem dáš ten článek
. Musím říct, že jsi to moc pěkně napsal
. I mě se poštěstilo se zúčastnit této super expedice, kterou mohu všem jen doporučit. Těch ujetejch km až tam, stojí za to! Největší závist jsem měla před tou budkou, kde si mašinku tester osedlal a testoval různé funkce. Dokonce i boční vítr. Možná, že za pár let přidaj i déšť
. Ale fakt se jim musí uznat, že většinu závad nebo správný chod poznají u všeho už během montáže jednotlivých dílů a to ze zvuku při jeho testu. Takže máte-li chuť a čas, určitě se tam vydejte. Výklad je v AJ nebo v NJ.
Díky za pěkný článek. Po přečtení mám zase o chlup příjemnější pocit ze svého GéeSího mazlíka a úctu k jeho "rodičům"...
tak tady jsou rodiče mého autobusu
Njo Germáni. Mají to vymakaný. A drahý a koplikovaný..
Tak presne tady se pred 4 roky narodilo moje miminko
super článek, super motorky..
...to neměla bejt narážka ale dotaz, zda-li se tam fotit může nebo ne
Foto: Filip Tichý
tam se může fotit? asi to budou ale fotky z BMW Pressu co
To by me zajimalo co tam delaj ty asiati, asi se zaucujou...?
Ti "zkoušeči" jsou teda ale zviřata...
Trochu nesvůj jsem z faktu,že BMW dělá jednoválce v Tchaj wanu a Číně...
Jen pro doplneni - ten chlapek na dynamonetru prej da denne tak 100 km a pritom se nehne z mista
Masiny nijak moc nesetri, zadny dlouhy zahrivani, po pul minute uz drzi plnej a rve tam kvalty...
Parádní čtení a parádní továrna.. To CNC takhle čistý u mě v práci snad nikdy neuvidim...
Tam si tak nekdy zajet pro novýho Bavoráčka
.
jo jo,tam se mi narodil můj helmut
žádná čína
inu němci
Teda Filipe trochu závidím, vidět jak to běží a jak se to skládá dohromady... Rád bych byl tím chlápkem na konci, ale ten toho musí mít po směně plný zuby, že asi jezdí domů autem.. i když kdo ví. Ale zrušit denně 2 motory, to je cena za spolehlivost a výdrž baworů, díky i za to!!!
Ta HP2 je luxusní
Mončičák> dobrej postreh, zkusim se na to jeste zeptat a upresnim.
tak tak oranžové Káčko je brutální
nezbývá než začít šetřit
Zajimavy je, ze uz v obrabeci hale vedi komu jakej dil pripadne, a pak nakonec vyberou nahodne dva lidi kterejm ten motor sesrotujou a musej ho delat znova. By me nasr.. kdyby to byl zrovna muj motor a ja musel cekat o tejden dyl.
Tolik techniky a presto se jim snizuje produktivita. V 67mym jeden zamestananec vyrobil 1.3 motorky za den dnes je to uz jen 0.3 motorky na zamestnance. Pak to nema byt tak drahy
Pěkné nahlédnutí pod pokličku, tam se člověk jen tak nepodívá
Několikrát jsem byl na "soukromé" exkurzi v těch monstrózních halách v Týnci a tam to taky žije, všude plno myší, pod stropem vlašťovky a dokonce jsem potkal toulavou kočku
Fajn pohled do továrny a mají tam pořádek ne jak u nás
Dělat u pásu no Brrrr
To oranzove Kacko
nato nenasetřím
No tie sireny na policajnych moto by mohli konecne zacat inde umiestnovat, nad 180 neviem udrzat motorku v klude a pri obcasnych 200 s velkou namahou v jednom jazdnom pruhu.Pritom motor toci spokojnych 6000ot. pri 180. Niezeby ma bavilo chodit rychlo, ale ked ludom sibe a treba ist za nimi...
nadhera.. od tej znacky raz budem mat moto