Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Asi záleží na každém, mě zase ten Low Rider opravdu nadchnul. Měl jsem půjčený i Softail Heritage, ale to je spíš takový parník na velké dálky, který v zatáčkách škrtá plotnama hodně brzo. Low Rider ne, perfektně se vodí, do zatáček jde poslušně jako Sportster i se mi na něm dobře sedělo, protože stupačky jsou pod motorem, ne před ním. Softail má vyvážený motor pevně v rámu, skoro bez vibrací, u Low Ridera se třese v silentblokách a to je pecka!
Po zkušební jízdě jsem Softaila úplně vypustil z úvah, pokud Harley-Davidson, tak rozhodně Dyna a nejspíš ten Low Rider. Přímé srovnání v sedle hodně napoví, proto jsem za něj opravdu vděčný!
JA-NE: Nevím jak na Slovensku, ale například H-D Praha má některé dny testovací. Půjčil jsem si zdarma na vratnou zálohu 10 tk Dyna Low Rider. Měl jsem to na 5 hodin a za 1,5 hodiny jsem to vrátil. Připadal jsem si jak na Viragu 535. Je to vhodné na přesun z bodu A bo bodu B. Totální nuda. Takže záleží který haryk.
Mel jsem moznost si v Hradci vyzkouset Road Kinga, Softail Delixe a Iron 883. Softail mě, proti mým očekáváním, zklamal. Byl moc tvrdý a poměrně těžko ovladatelný. Iron 883 naopak překvapil. Připadal mi velice nepohodlně, ale zvyknul bych si na něm jezdit. Ovsem vyhrál to u me Road King. Ačkoliv jsem neočekával tak pohodlnou jizdu a výborně ovladani i do zatáček (lepsi než mam ten na poměrně lehčími stroji), byla to proste paráda a mit tu moznost, koupil bych si ho
Využil jsem té příležitosti v Hradci a půjčil si Night Rod a Breakout. Night Rod téměř svislý posed a výborně ovladatelná, točivá. Skoro jako naked bike.
Breakout super vypadá a jede jen rovně, ale jak si člověk zvykne, tak škrtá stupačkami. Za mně bomba.
Asi záleží na každém, mě zase ten Low Rider opravdu nadchnul. Měl jsem půjčený i Softail Heritage, ale to je spíš takový parník na velké dálky, který v zatáčkách škrtá plotnama hodně brzo. Low Rider ne, perfektně se vodí, do zatáček jde poslušně jako Sportster i se mi na něm dobře sedělo, protože stupačky jsou pod motorem, ne před ním. Softail má vyvážený motor pevně v rámu, skoro bez vibrací, u Low Ridera se třese v silentblokách a to je pecka!
Po zkušební jízdě jsem Softaila úplně vypustil z úvah, pokud Harley-Davidson, tak rozhodně Dyna a nejspíš ten Low Rider. Přímé srovnání v sedle hodně napoví, proto jsem za něj opravdu vděčný!
JA-NE: Nevím jak na Slovensku, ale například H-D Praha má některé dny testovací. Půjčil jsem si zdarma na vratnou zálohu 10 tk Dyna Low Rider. Měl jsem to na 5 hodin a za 1,5 hodiny jsem to vrátil. Připadal jsem si jak na Viragu 535. Je to vhodné na přesun z bodu A bo bodu B. Totální nuda. Takže záleží který haryk.
harika by som si niekedy rad skusil
Nějaký enduro by nebylo?
Mel jsem moznost si v Hradci vyzkouset Road Kinga, Softail Delixe a Iron 883. Softail mě, proti mým očekáváním, zklamal. Byl moc tvrdý a poměrně těžko ovladatelný. Iron 883 naopak překvapil. Připadal mi velice nepohodlně, ale zvyknul bych si na něm jezdit. Ovsem vyhrál to u me Road King. Ačkoliv jsem neočekával tak pohodlnou jizdu a výborně ovladani i do zatáček (lepsi než mam ten na poměrně lehčími stroji), byla to proste paráda a mit tu moznost, koupil bych si ho
Street Bob, nebo Street Glide. Z těch jsem byl nadšený. Hlavně ta Glaida mě hodně překvapila.
Využil jsem té příležitosti v Hradci a půjčil si Night Rod a Breakout. Night Rod téměř svislý posed a výborně ovladatelná, točivá. Skoro jako naked bike.
Breakout super vypadá a jede jen rovně, ale jak si člověk zvykne, tak škrtá stupačkami. Za mně bomba.