Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hawk:<br />
V pohode, rozumim ti. Jen rikam, ze to nebylo predmetem nasi reportaze.<br />
Jeste k te maximalce, mel jsem pujcene RSko 06 od kamarada a vim ze jelo pres 150 km/h i se mnou, ale potreboval jsem delsi rovinku nez je na Mostecke cilovce, proto jsem psal v reportazi, ze to jelo takovou rychlost se mnou a ze je vysoky predpoklad, ze s lehcim jezdcem, pro ktere je hlavne motocykl urcen pojede jiste vice...to se tyka samozrejme vsech parametru.<br />
<br />
fazer6:<br />
V noci jsem jeste hledal na domovyskym webu Italske aprilie a skutecne tam v jednom z prispevku zminuji drobne upravy motoru v RSV i Tuonu pro rok 07, ktere spocivaji zejmena ve zvetseni vyfukovych ventilu motoru na 33mm a zvetseni vyfukovych svodu, ktere davaji ale do souvislosti s novym typem katalyzatoru.<br />
Takze diky za pripominku a davam ti za pravdu .
Já tím jen chtěl lehce píchnout do věčných debat malorážek 2T vs. 4T na komentáře některých, že malá cebruše je velká "těžká" motorka .<br />
<br />
Maximálka je dosti individuální jak naznačuješ, ale RSo, ať takový či makový udělá 160 km/h v sériovém zpřevodování i ve dvou ( to víš, u nás se hraje na každej kilometr<br />
<br />
See you on a road!
Hawk:<br />
Skutecne jsem jeste nejel na malym Cebru a presto nevidim duvod, proc bych nemohl mluvit o ovladatelnosti kola, na kterem mam velmi pravdepodobne najeto vic nez-li ty <br />
A jelikoz me ta maximalka zajimala, tak jsem skutecne ten budik sledoval a nejakych 149 km/h byla MOJE max. rychlost na tomto stroji na Mosteckem okruhu. (nerovna se, ze s nekym jinym nemuze jet mene, nebo vice).<br />
<br />
fazer6:<br />
Ceske zastoupeni aprilie uvadi ve svych materialech u Tuona 1000R vykon 133k.<br />
Domovske stranky Italske aprilie uvadeji 139k.<br />
V clanku jsem tedy cerpal z udaju ceskeho importera.<br />
RSV deni sleduji pomerne peclive a dlouhodobeji<br />
a zatim jsem nikde neobjevil, informaci o uprave motoru TUONA pro rok 07.A jsem presvedcen ze je krome motormanagementu (jak v clanku uvadim) naprosto totozny s motorem z RSV vcetne shodne prevodove skrine. Jinak je velmi pravdepodobne, ze pouha koncovka arrow ti tak akorat prida na decibelech, spise nez na vykonu (nemam informace o tom, zda-li byla A-spiritem ladena palivova mapa atd.).<br />
<br />
Jinak diky vsem co si prijeli zajezdit.<br />
Fotky z odpolednich jizd verejnosti se budu<br />
snazit v co nejkratsi mozne dobe doplnit.
Autor odstavce o RSce asi ještě nejel na malym CeBRu, jinak by nemohl mluvit o ovladatelnosti kola...<br />
Jináč ta předváděčka mazala i s velkýma víc než 150 km/h jako ostatním <br />
<br />
Thank´s to A-spirit za skvělou akci!!!
Slibene fotky i kdyz zverejnene se znacnym spozdenim muzete shlednout na adrese: <br />
( //www.photo-js.com/photography.html )
Je smutné, že na www stránkách Aprilie není ani řádek o Aprilia dnu, jen pozvánka...
tak kde jsou ty slíbené fotky? [
] se nemůžu dočkat.....
Kde jsou ty odpolední fotky ....Třeba tam taky budu ...
Hawk:<br />
.
V pohode, rozumim ti. Jen rikam, ze to nebylo predmetem nasi reportaze.<br />
Jeste k te maximalce, mel jsem pujcene RSko 06 od kamarada a vim ze jelo pres 150 km/h i se mnou, ale potreboval jsem delsi rovinku nez je na Mostecke cilovce, proto jsem psal v reportazi, ze to jelo takovou rychlost se mnou a ze je vysoky predpoklad, ze s lehcim jezdcem, pro ktere je hlavne motocykl urcen pojede jiste vice...to se tyka samozrejme vsech parametru.<br />
<br />
fazer6:<br />
V noci jsem jeste hledal na domovyskym webu Italske aprilie a skutecne tam v jednom z prispevku zminuji drobne upravy motoru v RSV i Tuonu pro rok 07, ktere spocivaji zejmena ve zvetseni vyfukovych ventilu motoru na 33mm a zvetseni vyfukovych svodu, ktere davaji ale do souvislosti s novym typem katalyzatoru.<br />
Takze diky za pripominku a davam ti za pravdu
Já tím jen chtěl lehce píchnout do věčných debat malorážek 2T vs. 4T na komentáře některých, že malá cebruše je velká "těžká" motorka
.<br />
( to víš, u nás se hraje na každej kilometr
<br />
<br />
Maximálka je dosti individuální jak naznačuješ, ale RSo, ať takový či makový udělá 160 km/h v sériovém zpřevodování i ve dvou
<br />
See you on a road!
Hawk:<br />
<br />
Skutecne jsem jeste nejel na malym Cebru a presto nevidim duvod, proc bych nemohl mluvit o ovladatelnosti kola, na kterem mam velmi pravdepodobne najeto vic nez-li ty
A jelikoz me ta maximalka zajimala, tak jsem skutecne ten budik sledoval a nejakych 149 km/h byla MOJE max. rychlost na tomto stroji na Mosteckem okruhu. (nerovna se, ze s nekym jinym nemuze jet mene, nebo vice).<br />
<br />
fazer6:<br />
Ceske zastoupeni aprilie uvadi ve svych materialech u Tuona 1000R vykon 133k.<br />
Domovske stranky Italske aprilie uvadeji 139k.<br />
V clanku jsem tedy cerpal z udaju ceskeho importera.<br />
RSV deni sleduji pomerne peclive a dlouhodobeji<br />
a zatim jsem nikde neobjevil, informaci o uprave motoru TUONA pro rok 07.A jsem presvedcen ze je krome motormanagementu (jak v clanku uvadim) naprosto totozny s motorem z RSV vcetne shodne prevodove skrine. Jinak je velmi pravdepodobne, ze pouha koncovka arrow ti tak akorat prida na decibelech, spise nez na vykonu (nemam informace o tom, zda-li byla A-spiritem ladena palivova mapa atd.).<br />
<br />
Jinak diky vsem co si prijeli zajezdit.<br />
Fotky z odpolednich jizd verejnosti se budu<br />
snazit v co nejkratsi mozne dobe doplnit.
Autor odstavce o RSce asi ještě nejel na malym CeBRu, jinak by nemohl mluvit o ovladatelnosti kola
...<br />
jako ostatním
<br />
Jináč ta předváděčka mazala i s velkýma víc než 150 km/h
<br />
Thank´s to A-spirit za skvělou akci!!!
kruciš :(( to chce Brno !!!
To RSV se mi líbí čím dál víc
Super den...Takových více..
Koukam, ze jsem zase vlez do zaberu.... vterina slavy...
<br />
Kdyby to bylo v Brne, tak bych se i zlobil... <br />
Johnyho chvalim...