yamaha_demo_tour




Dvoutaktní šílenost měla premiéru na Czech Stunt Day

Před rokem jsme vám přinesli článek o tom, jak se staví stuntriderový speciál z naprosto nevhodného motocyklu, jakým je ČZ 250/455. Letos jste tuhle zběsilost mohli poprvé vidět naživo při akci nazvané Czech Stunt Day.

Že to už je od srpna fakt docela dlouho, co Czech Stunt Day proběhl? No jo, znáte kaskadéry. Tihle volnomyšlenkáři nikdy nebrali čas příliš vážně. Tedy do okamžiku, než se postaví při soutěži na dráhu a mají během stanoveného časového limitu ukázat to nejlepší, co umějí. Takže prostě berte informaci, že Czech Stunt Day proběhl. Tři dny v půlce srpna se v Ostravě pod dohledem několika tisíc diváků utkávalo šest desítek těch nejlepších stuntriderů nejen od nás, ale vlastně z celého světa, a byla to pořádná párty. A napřesrok zase bude.
Kdo v Ostravě byl, určitě si stačil všimnout, že v té záplavě upravených silných a převážně japonských motorek jedna tak docela neladila. Byla to ČZ 250/455, kterou si od loňska stavěl náš kamarád a bývalý kolega Přéma Vaněk. Že nešlo jen o lehké očesání sériové Čízy, ale od základu profesionálně pojatou přestavbu, jste se mohli dočíst zde. Motorka na to sice na první pohled nevypadá, on Přéma na estetickou stránku svých motorek nikdy moc nedal a jeho nejoblíbenější barva je matná černá, ale po technické stránce nezůstal kámen na kameni. Teda spíš šroubek na šroubku.

Bylo kolem toho spousta ladění, přeci jen starý československý dvoutakt neměl nikdy v popisu práce jízdu po jednom kole, nýbrž spolehlivou dopravu osob z domova do práce. Ale nakonec se podařilo. „Tak ten zázrak techniky konečně dělá, co bylo v plánu,“ napsal nám nedávno Přéma, který si jízdu na Číze dokáže vychutnat na 100 %. „Po X letech na GSX-R (nejdřív SRAD 750, pak K8 600) libová změna, a to jak stavba, tak svezení. Nechce se tomu jet metr rovně, brzdy super citlivý, motor chce furt plyn, prostě po zadním hromada zábavy…“ Že se i z ČZ 250/455 může stát schopné kaskadérské náčiní, dokazuje následující video.

VIDEO

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 42 Kč od 14 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Normik přispěl 3 Kč
bodomil přispěl 3 Kč
DoktorMax přispěl 3 Kč
kain80 přispěl 3 Kč
pema přispěl 3 Kč
maestro přispěl 3 Kč
Hepan přispěl 3 Kč
_Sparrow_ přispěl 3 Kč
Zbyšek1973 přispěl 3 Kč
Killian47 přispěl 3 Kč
DRN. přispěl 3 Kč
Kytí přispěla 3 Kč
pp377 přispěl 3 Kč
dweindibly přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist