globalmoto_duben_nolan




Vodní buvol: Suzuki GT750

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
scott67 (76) napsal 24.08.2022 v 01:11

Články o legendách jsou krásné články a člověk si je může vychutnávat. Ale nasycení přichází až v okamžiku, kdy si takovou legendu pořídí a do šroubku ji rozmontuje, aby jí mohl vrátit život. Musím říct, že ten motor má hlavu a patu !

Karbec_Jikov (106) napsal 11.02.2022 v 14:24

A v této době se u nás vyráběla panelka!!

Honza-K (830) napsal 07.02.2022 v 13:58+1

Krásná motorka, díky za článek...
Člověk si uvědomí, kolik krásných a zajímavých bajků dříve jezdilo a jejichž existenci jsem vůbec nezaregistroval. Takže ještě jednou díky za informativní vzpomínku a zdravím Ivana, kterého taky určitě potěšila...

P911 (75) napsal 06.02.2022 v 18:54

rsjawkar: Hezky napsaný, však se taky časem ukázalo, že tudy cesta nevede.

rsjawkar (85) napsal 06.02.2022 v 17:58+1

Děkuji za článeček a vzpomínku na 70. léta, kdy se po silnicích ještě proháněly velký dvoutakty, než byly v Kalifornii zavedeny přísnější emisní limity..... Suzuki GT750, co napsat? Krásná mašina, když se nebudu dívat na tu hmotnost... Řadový 2T tříválec, který má krásný hladký vyvážený chod. Vodní chlazení je super a oddělené mazání čerpadlem také. I když jsem fanda 2T motorů, tak se musím přiznat, že jsem byl před lety při pohledu do válců tak trochu zklamaný. Pouze 2 přepouštěcí kanály, spalovací prostory bez antidetonačních štěrbin. Přišlo mi to dost archaické i na tu dobu. Sání bylo symetrické řízené pístem, to jsem Suzuce odpustil, klapky v té době používala pouze Yamaha. Myslím si, že potenciál takovéhoto motoru je mnohem vyšší. Výkonové parametry mohly být o chlup lepší. Na druhou stranu, byl to jen cesťák... Prostě takový lepší Wartburg se třemi karburátory a výfuky. Ha, ha, ha... P.S. Zdravím Ivana Dvoutakťáka.

Frankie (731) napsal 06.02.2022 v 17:58

Parádní článek. Na tom bych se chtěl svézt...

mrm (6) napsal 06.02.2022 v 17:48

Nádhernej dvoutakt

Heki (401) napsal 06.02.2022 v 16:27+4

Krásný to stroj z doby, kdy byl svět ještě v pořádku

Codo (354) napsal 06.02.2022 v 15:59

To je nádherná mašina!! Parádnická potvora

papiboy (1260) napsal 06.02.2022 v 13:59+1

Pozdravujem Ivana!

Pridám dve obrázky, na ktoré sa pozeral koki888 vo Světe motorů pred sto rokmi.
Ja na ne kukám i dnes, bubon (1972) aj kotuče (1975)):



Koudy01 (181) napsal 06.02.2022 v 11:42

V technických údajích je nejspíše chybně uveden výkon

Piki (61) napsal 06.02.2022 v 11:23

Pěkná mašina

Jack.Werner (14) napsal 06.02.2022 v 10:35+3

Je úžasné, jak motocykl starý půl století stále dokáže oslovit dnešní jezdce. A to nejen ty dříve narozené. Ano, nemá spoustu dnešních vychytávek a hejblátek, ale skoro každý by se na ní s radostí svezl.

Komik64 (3039) napsal 06.02.2022 v 09:43+2

Mám vyřídit, že "Ivan se JISTĚ k tomuto jeho milovanému typu dvoutaktu SUZUKI, který jezdil v letech 1984 až 2012, vyjádří pod článkem ZPĚT DO MINULOSTI v rubrice FÖRUM".
Rád vyřizuji (s banem za podporu banovaného a provokaci počítám a je mi fuk... )...

Opět bez urážky Ivana, Kipling: "Ctěte starce !!!"

koki888 (160) napsal 06.02.2022 v 09:22+3

Keby som bol ženská tak mám vlhké nohavičky. Toto bude moja motorka na dôchodok. Hneď ako som ju videl v časopise svět motorů sto rokov dozadu som sa zamiloval. Dvojtakt 750! Krásna a ten zvuk!

Koudy01 (181) napsal 06.02.2022 v 08:36+4

Konecne poradna motorka

Komik64 (3039) napsal 06.02.2022 v 08:26+4

Sakra, takovejch článků o Suzuki apod. a Ivan II. (ZDRAVÍM !!!) má ještě přes tejden ban za "elektroodpor"...




TOPlist