ktm_unor




Projekt Bezpečně na motorce odstartoval

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
haya-bu (0) napsal 21.04.2011 v 19:22

Moje vychování a firemní etiketa mi velí chovat se slušně za všech okolností, proto nebudu (ač už si situace zaslouží) kontrovat stejnými nesmysly... Ale nazývat čestné, legální a všeobecně přínosné podnikání a jediný zdroj obživy několika lidí "zlodějnou", to už je silný kafe...

Cos v životě Tomas75ko dokázal a ty sám udělal pro národ zadarmo, že se stavíš do role mravokárce a ještě to veřejně prezentuješ?? Až se kurzu zúčastníš, pak kritizuj a haň. Do té doby ti nepřísluší urážet něco a někoho, o čem nemáš ani páru!

Hlavně že ti nebylo líto dát za řidičák na motorku 8tis., když ses tam nenaučil desetinu toho, co se naučíš u nás za 3tis...

Tomas75 (-3) napsal 20.04.2011 v 22:25

„Tyto dlouholeté tragické statistiky nás přivedly na myšlenku zúročit mé sportovní umění a předat ho běžným motorkářům po celé ČR. A hlavně se na nich napakovat , ono není na škodu něčím takovým si projít , ale za normální peníze a ne za takovou zlodějinu . Pomalu řidičák na rogalo bude levnější

Tomas75 (-3) napsal 20.04.2011 v 22:23

„Tyto dlouholeté tragické statistiky nás přivedly na myšlenku zúročit mé sportovní umění a předat ho běžným motorkářům po celé ČR. A hlavně se na nich napakovat , ono není na škodu něčím takovým si projít , ale za normální peníze a ne za takovou zlodějinu . Pomalu řidičák na ragolo bude levnější

aifel202 (4) napsal 19.04.2011 v 22:02

akci chválím, ale 3tis? Sy myslím, že je to kupa peněz! Protože obdobný projektbyl minulý rok v záp.čechách a za 500,- Ale znova podotýkám, že to píši bez urážky akce a pořadatele...! Proč jinde jdou sehnat dotace a tudyk ne?
A propó sám sem se zůčastnil motoškoly v Brně za obdobný peníz a paráda
OT:bude-li mě někdo pranýřovat, tak do mne, neklepu do PC, ale mačkám na nokii x6

čydlo (3) napsal 19.04.2011 v 20:45

Romane to jsou kecy, realita je jiná. Ahoj

haya-bu (0) napsal 19.04.2011 v 19:36

xyz777 - taky ahoj a hezký den.

Zájem je úměrný stavu projektu, vynaloženému úsilí a financím, době začátku jeho budování (teprve před 5 měsíci..) a hlavně počtu, který jsme schopni zvládnout. Takže osobně jsme se současným zájmem nad očekávání spokojení!

Co se týká dotací - do PC naťukat "to vám nejde" je hodně jednoduché... Je to jedna z našich hlavních činností a cílů. Ale partneři/stát chtějí vidět nejdřív výsledky a pak budou něco dotovat (logicky). Takže až dotace přijdou, rádi jimi ceny kurzů snížíme.

Zrušená Ostrava je hlavně kvůli zaseklým jednáním s místním polygonem, který se rozmýšlí už 3. měsíc a kvůli dalším nutným a stále neuzavřeným jednáním. Proto jsme ani nevyvíjeli zvláštní aktivity, abychom vešli do povědomí místních motorkářů, protože nic není k dnešku zatím jisté (nikoli naší vinou). A ty termíny na Ostravu jsme vypsali JEN kvůli zájmu mnoha Ostraváků, kteří se na březnových výstavách předběžně přihlásili a jaksi "skutek utek"...

Ne vždy jsou věci černobílé, jak je vidí pisálci u PC...

Roman

čydlo (3) napsal 19.04.2011 v 18:13

Hele ta cena je na houby, vždyť to už musíte vidět že jste to přepískli. Se podívejte kolik máte přihlášených lidí po celé ČR, zájem není žádný. Takže je asi něco špatně a propagace to nebude na tu prachy a schopnosti máte, ale sehnat dotace nebo snížit náklady to vám jaksi nejde. Jak vidím kurzy nebudou ani pro vyvolené...oba dny v Ostravě se zrušily protože jsem se přihlásil a zaplatil jen já jediný. Není to divné? Asi děláte něco špatně

vithajek (0) napsal 19.04.2011 v 13:57

haya-bu: jj, tve argumenty davaji smysl a jak jsem rekl fandim vam. Asi se shodnem na tom , ze nabizite kvalitni produkt za odpovidajici penize. Mozna jen to pojeti pristupnost co nejsirsimu zaberu motorkaru mi nejak nesedi, ale tak nejak si uvedomuju, ze to urcite neni vase vina a vas problem. Tam si myslim, ze by prave mely vic zafungovat statni instituce a vic se na tom podilet nejen "logama", ale i nejak realneji (mysleno dotace apod.)Kde je vule , tam je cesta a to je uz asi zamysleni pro stat, jestli chce jen suse strasit statistikama nebo se vice podilet na chvalyhodnych projektech... Good luck a hodne spokojenych ucastniku...

haya-bu (0) napsal 19.04.2011 v 10:33

Díky za všechny názory, za záporné se určitě nezlobíme, naopak nás posilují a můžeme si z nich leccos odnést do další práce.

Rád bych uvedl trochu na pravou míru tady propíranou cenu kurzu 16tis.. Jedná se POUZE o 1 jediný druh ze všech našich kurzů, který JE EXKLUZIVNÍ a pro mnoho lidí nedostupný. Ale zahrnuje veškeré služby, které jsou naprosto srovnatelné s podobnými evropskými projekty (a ani tam si je nemůže dovolit každý). Jestli bude komerčně úspěšný nebo ne, je otázkou a určitě jen a pouze naší věcí.

Náš nejrozšířenější intenzívní půldenní kurz, ve kterém zkusíte veškerou naší techniku, dostanete plnou výuku, informace a zcela odborný individuální dohled mistra svého oboru, stojí při souhře okolností (značka motorky, slevové akce, hromadné akce..) cca 3 tis. Kč..! Tři tisíce kurun za to, že dostanete "špičkovou odbornou nalejvárnu", na kterou byste se dřeli na silnicích mnoho tisíc km, pokud byste na to vůbec někdy přišli bez ztráty květinky. Je to opravdu "moc"??!

Osobně jsem jezdil 2 roky na okruhu jako amatér a postupně díky "radám" snižoval desetiny sekund. Jen si mě vzal do parády mistr svého oboru, nebožtík Ondra Lelek a vysvětlil mi (tehdy zcela indivisuálně a za nemalé peníze) správnou techniku a hranici bezpečnosti, dostal jsem se během 1 jediného dne tréningu o 10 sekund níž... Kdybych býval ty peníze investoval do školení na začátku, nemusel jsem si protrpět 2 roky posloucháním "mouder", mnoho pádů a zbytečně vynaložených peněz.

Jak píší výš, vítáme každou argumentaci. Jen jednu neberu a nevezmu - proč by měli mít méně majetnější lidé "větší právo" na bezpečnost, než lidé bohatší? Jak jsem uvedl minule - nejsme schopni vyškolit 600tis. motorkářů ani za 10 našich životů. A jelikož jsme se vydali cestou originality, exkluzivity, maximálního servisu a v neposlední řadě s Mírou Lisým + nově s Petrem Kvěchem (mnohonásobný reprezentaant ČR v šestidenní) v čele, kteří na své umění 30 let dřeli jak mezci, nemálo toho na světové scéně dokázali a teď by to měli zúročit, tak TOHLE prostě něco stojí! Až sekne s kariérou fotbalový nebo hokejový světový hráč a bude učit malé žáčky, taky nenaučí celou republiku a taky to nebude dělat kvůli sociálnímu smýšlení...

NABÍZÍM - pro každého škarohlída sedícího u PC a tlachajícího o něčem, co nikdy neviděl a nevyzkoušel a i pro ostatní zde na fóru.. Přijeďte na jakýkoli náš kurz jentak na čumendu a pak diskutujme vášnivě, odborně a na úrovni. Pak teprve argumentace typu "je to drahý" vezmu.

vithajek: vše chápu a beru, úplně v poho
Oslovit motorkáře celorepublikově chceme proto, abychom dostali obecnou povědomost nejen o našich kurzech mezi jednostopý lid, protože nám není jedno, že se rakví tolik motorkářů. A každý ať poté absolvuje to, co se mu líbí a na co má. Ale ať absolvuje!
Jsme hold lídr na trhu, takže prosekáváme cestu i ostatním a proto jsme fackovací panáci i za ostatní. Ale kdyby tohle naše snažení mělo zachránit jen 1 jediný život (je jedno u koho bude ten který motorkář proškolen), určitě má smysl se tu hádat a bojovat!

Roman Jakovec

vithajek (0) napsal 19.04.2011 v 00:39

to haya-bu: Jsem rad, ze prichazis do "jamy lvove" a snazis se vysvetlit i pozadi projektu. Mas mou podporu, protoze vim, ze nic neni zadarmo. Na druhou stranu tak jak to popisujes se mi pri vsim respektu nezda taky uplne vyvazene. Popisu na osobnim prikladu. Jsem clovek, ktery si rad poslechne zkusenejsiho a rad bude mit k ruce nekoho, kdo mi rekne neco uzitecneho a poucneho. Argument financni, ze clovek by nemel premyslet nad cenou kurzu, protoze si defacto zachranuje zivot je sice logicky, ale trochu ucelovy a muze se za nim ledacos schovat (ted fakt nechci nic naznacovat, jen jsem trochu citlivy na straseni pro placeni - cehokoli). Trosku to pusobi jako exkluzivni vec s exkluzivnim vybavenim, proti cemuz fakt nic nemam a ma to svoje misto na trhu, jen je to proti te podstate veci, aby se to dostalo k co nejsirsimu spektru motorkaru. Protoze v realnem zivote si to opravdu poridi znacne omezena skupina lidi (viz reakce lidi tady). Proto mam trochu podezreni, ze firmy , ktery se na tom podileji spis nez zvyseni bezpecnosti na silnicich dbaji o svoji reklamu a spojeni jmena s Mirou - proti cemuz taky nakonec nic nemam , protoze je to bezny a ziju nohama na zemi. Co chi rict, ze by me daleko vic potesila dostupnost nekoho, kdo mi ma co rict i treba bez tolika vybaveni, ale informace budou hodnotny a prinosny. Prot bych nesnizoval levnejsi kurzy, kde stejne nakonec taky vyucujou nadsenci do motorek a radi se podeli o veci, ktery mi stejne tak muzou byt k uzitku.
Ber to fakt jako ne jako kritiku, ale jako nazor cloveka, kterej si fakt radsi za ty penize koupi novou gumu , by neulit v zatacce . Chapu, ze by bylo hezky penize nepocitat a neresit, ale ne vschni si to muzem dovolit. Jinak Vam i pres to fandim, protoze podporuju kazdyho, kdo nekeca a do neceho se pusti...

keby49 (6) napsal 18.04.2011 v 22:13

sxs525: ne nepripravi te, jen ti ukaze co jde a jak to zjistovat. naucit se to a nacvicit to budes muset sam, tohle ti ma pomoct jak nato

teamwhd: az nedostanes prednost v 50, tesne pred tebou, tak pochopis, nac te tady treba (mozna) budou ucit, jak rychle zmenit smer jizdy. a tam nemas vterinu nato, aby si si vzpomel, co ted

Pawka: pomalu, opatrne, predpisove na Ninje 6? Rad bych ti veril, ale asi budes prvni . a v kazdem pripade ti muze i pri pomale jizde vyletet srna :)

no a kvalitni veci neco stoji, i kdyz nemuzu za sebe posoudit, jestli jde o kvalitni kurz, nebot jsem nebyl pritomen. projektu drzim palec, a pokud nasetrim, prijdu juknout

jizde zdar

Pivko (85) napsal 18.04.2011 v 21:38

hustá cena

sxs525 (138) napsal 18.04.2011 v 20:48

myslet si že vás jednodenní kurz připraví na český silnice a pitomce za volantem je utopie znám řadu lidí co na motorkách leta závodili a měli je v pazourách jak málokdo
a rosekali se je to vo tom že kdo chce dávat ty kolínka tak okruh je nejlepší volba a kdo chce cestovat nechť jezdí na západ tam sou silnice vcajku a lidi nemaj v hlavách tolik nasráno já sem si ten vrtulník taky zkusil a dneska to po česku vozim akorát v dodávce

No-limits (0) napsal 18.04.2011 v 15:44

Re: Cena.
No jestli je ta cena vysoká nebo ne určí jen poptávka po daném kurzu. Prostě, pokud bude cena vysoká, na kurz se bude hlásit málo lidí a tím pádem nebude ani 16 tisíc za víkend stačit na pokrytí nákladů a přimeřený zisk pořadatele. Počkejme si rok a uvidíme, jestli malá nebo velká poptávka pohne s cenou dolu.
Jinak ten nápad s kolečkama je super. Já jsem na té Mirkově Ducině jel a je to zvláštní pocit nemuset se bát, že v krizovce s motorkou plácnete. Ty kolečka by měly mít všechny motorky v autoškole na cvičišti a při motokurzu bezpečné jízdy.

fajosh (0) napsal 18.04.2011 v 14:22

moc rád bych se na ten kurz dostal a zlepšil se v krizovkách, kterých je dnes a denně na silnici víc a víc, ale vzhledem k tomu, že jako student je to pro mě naporosto nemožné si vydělat takový peníze a ještě abych měl pak z čeho odjezdit celou sezonu a dostat tedy to naučené do praxe, tak to udělám šalamounsky, prodám stroj a nebudu potřebovat kurz stejně kvalita silnic stojí za *ovno už i pro endura, natož silniční, nebo cestovní moto...

teamwhd (74) napsal 18.04.2011 v 14:00

Když je krizovka tak věř že brzdím i očima a kolikrát tělo přepne do režimu že se kolikrát divím jak jsem to mohl vybrat že kdybych to chtěl udělat umyslně tak si rozbiju hubu. Tenhleten reflex si ale člověk vypěstuje během mnoha hodin na závodní dráze. Neříkám že ta škola není v něčem užitečná ale jádro pudla(smrťáků) je uplně jinde...

Maty_Kolin (25) napsal 18.04.2011 v 13:34

teamwhd> Částečně más pravdu, ale s tím rčením "nic víc nic míň" nesouhlasím. Ten kurz dá něco i těm co jezdí piánko a myslí si, že maj motorku "v malíku". Jak často trénuješ krizovky? Dokážeš opravdu podvědomě správně zareagovat a využít potenciál brzd nebo náklonu aniž bys o tom musel nějak přemýšlet? Po jednom kurzu to stejně 100% umět nebudeš, ale budeš alespoň vědět jak na to a jak se sám zdokonalovat.

haya-bu (0) napsal 18.04.2011 v 13:04

za minulé éry, kdy tu byla k mání nejsilnější motorka Jawa 350, se dělaly autoškoly na cvičištích a teprve pak se šlo do provozu. Dneska se dělají auto(moto)školy až na čestné výjimky buď systémem "kup si papíry" nebo "šup do provozu a neotravuj". Za minulé éry bylo 10x míň aut a auta byla 10x slabší. Lidé nebyli tak zhýčkaní a existovala tu jakás takás úcta k druhému nebo alespoň respekt na silnicích. Dneska tu stát umožňuje koupit si 5-setkoňovou/2-setkoňovou zbraň na 4/2 kolech naprosto komukoli, do přecpaného provozu, na rozmlácené silnice a i psychopatům...

Motorka je v životě zcela zbytná věc. Jedná se o drahý koníček za deseti až settisíce Kč. Pokud je někdo ochoten investovat do nebezpečného koníčka tolik peněz a hlásá, že investice do vlastního zdraví a bezpečí v řádech tisíců Kč je drahá, pak tomu osobně nerozumím

A obhajoba lidí, kteří si "ušetří" na motorku a nemají už na kvalitní oblečení, nový řetěz místo rezavého, novou pneumatiku místo sjeté nebo na kurz za 4 tisíce, který mu může zachránit život, je stejně smutná, jako před pár lety hlásané moudro KDUČSL a poté schválený zákon, že dětská autosedačka není povinná, protože na ní spousta lidí nemá peníze..!

ANO - v takovéto žalostné situaci se MUSÍ postarat stát! Je jedno, jestli novým zákonem o autoškolách a jeho důsledným dodržováním nebo příspěvky na soukromé kurzy (mimochodem autoškoly jsou taky soukromé a nikdo neprská, že jsou drahé..). Ale cesta k tomu je dlouhá a prozatím v nedohlednu, proto jsou tu možnosti soukromých kurzů (levných všelijaké kvality až po drahé velmi profesionální) a je jen na každém, jestli investuje pouhé 1% až 5% pořizovací hodnoty motorky do toho, aby v dnešní džungli přežil...
Roman Jakovec

teamwhd (74) napsal 18.04.2011 v 10:56

To je jak na palici, kolik lidí se zabije tím že se mu ve 40km/h podsmekne kolo? A kolik lidí se zabije tim že mu to v hlavě přecvakne a v záplavě adrenalinu naloží plnej kotel 150 koňový svini a rozplácne se o auto, strom, svodidla sekající končetiny...? ŘEŠENÍ: do provozu jen na cestovní motorce hezky piánko. Se závoníma ambicema na závodní okruh a ne do provozu...nic víc nic míň

Zx-10RCarlos (67) napsal 18.04.2011 v 10:45

Cena to je mazec. Takže akce určená pro snobáka co si koupil motorku protože neví co s penězma. Kluci co jezdí na motorkách to můžou trénovat tak akorát za provozu. BESIP a Ministerstvo dopravy by tím mělo nechat projít každého začínajícího motorkaře.

haya-bu (0) napsal 18.04.2011 v 10:33

Ahoj všem, díky za všechny reakce. Jelikož jsem ten hlavní, který může za cenovou politiku projektu BEZPEČNĚ NA MOTORCE s Mírou Lisým, kameny na mojí hlavu

Na našich FB stránkách jsem již poměrně rozebral, co za takovým projektem stojí odvedené (doposud a ještě dlouho nezaplacené) práce a vložených (doposud a ještě dlouho nevrácených) soukromých prostředků. Je třeba si uvědomit hlavní věc - aby se informace o projektu dostaly k co nejvíce motorkářům v ČR, aby se o projektu vědělo v odborných kruzích a hlavně, aby se stát chytil už konečně za nos a už konečně něco (nerepresivního) začal pro nás jednostopáky dělat, stojí to nemalé úsilí na hlavní pracovní poměr několika lidí. A sezónu na kurzy máme jen půlroční, víkendů za půlrok jen 26 a tudíž lidí, které jsme schopni velmi odborně a individuálně vyškolit, jen několik stovek... Takže ano - neděláme kurzy pro "všechny", protože bychom je prostě nezvládli a tudíž cena = vynaložené náklady bez podpory : předpokl. počtem účastníků.

K tématu kurzů za 1500 Kč - velmi zkráceně. Kdysi někdo "vymyslel" líbivou cenu. Za tu se proškolilo pár lidí. Pak se zjistilo, že v nastolené kvalitě "to takhle dál nejde". Nyní si tým odborných lidí sedl, vzal tužku a papír a "nevymýšlel", ale skutečně počítal - nejen s přímými náklady, ale i např. s rizikem, které Mírovi Lisému při jeho zaměstnání hrozí.. A dobral se k našim číslům. Víkendový kurz je za takové peníze proto, že v tom jsou veškeré služby a komfort, který je v popisu na našich webovkách, vč. ubytování, jídla, půjčení motorek, fotografa, večerního programu...atd.

Jsme jediný projekt v ČR, který dělá kurzy na takové úrovni. Kdo má zájem se školit za levnější peníz, nabídka takových kurzů tu je. Naše kurzy jsou rozjeté, motorkáři z nich odcházejí naprosto nadšení a hlavně - skutečně odborně poučení. 1 kurz nikomu nedá záruku ničeho. Ale dá vám tolik, co vám nedala autoškola (motoškola) za půl roku. Rozhodnutí je na každém, jestli si odpustí 1 víkendovou kalbu na srazu, nekoupí si laďáky a místo toho se nechá profesionálně vyškolit. Během půl dne se dozvíte např. tolik, jako ne za 1000 km v alpách (což už je sama o sobě varianta dražší).

Jakmile se najde silný sponzor nebo naše úsilí se státním nebo EU aparátem dozná finanční podpory, rádi jí promítneme do ceny vašich kurzů.

Díky za pochopení, jsem připraven věcně diskutovat dál.
Roman Jakovec

trikpa (0) napsal 17.04.2011 v 17:40

husty no .. napad hezkej cena silena ! ..

Paťan (361) napsal 17.04.2011 v 17:35

trošku jiný pohled - proč se tu pořád vyučuje autoškola tím způsobem, že za vás na rezatej čínskej nebo německej přesluhující stroj posaděj 100 kilovýho strejdu, kterej se za vámi vrtí, protože za jízdy zdravý a gestikuluje na své kolemjdoucí kamarády...? všude jinde jezdí instruktor zvlášť, tak proč tu jsme pořád 100 let za opicema? tohle,co míra dělá, je sice hezký, ale proč se ten rám nedostane do autoškol, ať si to každej zkusí tam. za tyhle peníze ta účast bude minimální. podle mně je potřeba změnit kompletně výuku v autoškolách. opravdu mne zaráži, jak mladým 15ti letým motorkářům vtloukají, aby jezdili při kraji vozovky. 8 let jsem jezdil na simákovi s omezovačem (S53 Beta) a jak jedete při kraji, tak to kolem vás auta mydlej bez ubrání plynu, bez blinkru. proto jsem raději jezdil prostředkem svého pruhu, a když jsem v zrdcátku viděl, že mě registruje, tak jsem se mu případně uhnul... tím pádem tenhle kurz na mě působí tak všelijak, ale prioritu ve snížení nehodovosti v něm nevidím.

PietroTedesco (3) napsal 17.04.2011 v 17:15

Za půl den,bych to viděl,tak 1500Kč max 2000Kč jako fajn cenu.

L.Hawk (0) napsal 17.04.2011 v 11:33

nedoporučuji! po Facebookovém rozhovoru tohoto člověka a hovoření o kurvu..se choval arogatně a ponižoval.. Cena kurzu na den je přemštěná..Je rozdíl dělat něco se srdcem a nebo za nekřeštˇanské prachy!

sxs525 (138) napsal 17.04.2011 v 10:37

pokud jde o mě tak bych si raděj zaplatil jízdu někde na okruhu myslim že je to všechno o tom co má kdo v hlavě o respektu k technice a fyzikálním zákonům v běžném provozu
nastanou situace na který vás ani 10 kurzu nepřipraví ale
na druhou stranu ten kdo se toho učastní dává najevo že se chce něco naučit což je dobře a arogantním bláznům nepomůže
stejně nic obecně když vemu stav silnic v česku uroveň myšlení řady učastníků a hustotu provozu je jízda na motorce u nás velmi nebezpečná

bullík55 (0) napsal 17.04.2011 v 09:43

Zaplatil jsem kurz manželce a včera ho odjezdila. Super! Peněz nelituji- bezpečnost je nejdůležitější!! Vyzkoušet si náklon, brzdění do krajních možností motorky atd... Využití motorky s rámem a kolečkama, fakt k nezaplacení!!! Pod vedením Míry, manželka odjížděla domů jak po týdenní dovolené na motorce v alpách!!! Tentokrát si kurz zaplatím pro sebe .Motorkáři nejsme tak dobří, aby jsme neudělali chybu! A když uděláme, budem alespoň trochu připravený a jestli ta trocha, zachrání život tak je to super. Míro jen tak dál! Díky

Roman_ST1 (14) napsal 17.04.2011 v 09:42

Loni jsem byl na kurzu Míry Lisého přes Mototravel a stálo to 1600kč, rozsah kurzu byl skoro stejný, tak proč teď na samostatném projektu takový cenový skok???

Marvi125 (0) napsal 17.04.2011 v 09:01

Bezpečně na motorce za 16.950,- se to opravdu dostane k lidem

Marvi125 (0) napsal 17.04.2011 v 09:01

Bezpečně na motorce za 16.950,- se to opravdu dostane k lidem

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist