Mahindra - indická značka s českou stopou
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, Mahindra, motogp.com | Zveřejněno: 6.2.2019 | Zobrazeno: 11 490x
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, Mahindra, motogp.com | Zveřejněno: 6.2.2019 | Zobrazeno: 11 490x
Stopětadváca Cevalo měla 17Nm? Tak to čumim, to nemá žádná dváca na trhu pokud vim.. A nezapomeňte na Mahindra formula E team, který závodí od první generace a minulý rok už zaznamenali první vítězství..
Naprosto souhlasím s Frankym Jediné co Jawu zachrání, může být "spolupráce" s Mahindrou. Jawa by měla ale poskytnout opravdu jen ten název, protože ve všem ostatním už bohužel není dávno konkurenceschopná.
Chlapi, já nevím, čemu se divíte. V autech už to masově fičí tak třicet let. Společné projekty, když na západě výrobní síla (tzn. lopaty) neúměrně zdraží.
Úplně stačí, když se podíváte na výsledovky koncernu VW. Všecky německé montovny bez výjimky jsou už roky v červených číslech. A to se většina součástek patlá v bývalých soc.prc. státech. Významnější zisky přinášejí montovny v Indii, v Čajně, jinak bída a utrpení.
Úplně totéž platí i pro motky s tím rozdílem, že tady byl enormní tlak ze strany Japonska, mnohem větší, než v autech.
Dnes jim velkomyslně povolujem montovat, zítra je naučíme technologie, pozítří budeme Banánistánem, za dva tři roky, až praskne neustále přifukované euro, půjdem spolu se západními bratry na kolena a hned na to na hubu..
Výhrou "naší"(už dávno ne) tuzemské fabriky Jawa --- privatizované partou STZracených od bobří řeky -- by bylo převzetí toho zbylého pohrobka Mahindrou a udělání si z Týnce evropskou filiálku Mahindry = Jawa Ideal Motors Czech (a díky asijskému původu klidně na drzovku obnovit obchodní název Czech-Made)
...co nám brání tady vyvinout a vyrábět nejmotku vesmíru? Která se nebude ničemu podobat, bude žrát mandelinky a pojede 400 z místa... To je furt keců...
JÁ JIM TLESKÁM.
...dizajn hnus... ...designeeri z jawy co makali na UR atd cikidesign
Aj Japonci toho v praveku veľa okopírovali, potom aj vylepšovali, potom začali v motošporte vyhrávať a potom prevalcovali celý svet.
Postupne sa pridala celá Ázia, až niektorí "znovuzrodení európski výrobcovia" sú dnes nútení predávať motocykle vyrobené kdekade v Ázii pod vlastnou značkou.
Nová doba, host vyhazuje vrchního ...
..ale ram s Triumphom.. navyse 2 gulate svetla typicky Triumph
Milinex: jj, světla a ten štítek je snad identickej s Corsarem
Ale prd Tripl to je moto morini corsaro
Toho čopra bych bral!
Nejen že vyrábějí Jawu, ale už i Speed Tripla