yamaha_demo_tour




Krouťák díky šetření: Suzuki GSX-R 1000

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Husa123 (55) napsal 24.05.2023 v 15:08

Doufám že se dočkám nového GSXR

Rodriguez666 (125) napsal 23.05.2023 v 21:09

nikdy na ni nezapomenu..

crosworld (-2) napsal 23.05.2023 v 20:15

pěkně napsáno a reálně odskoušeno...omezovač byl na 299 km/h

IvanDvoutakťák (5108) napsal 23.05.2023 v 11:45+1

Můj dík Romanovi, autorovi článku, především za poslední dvě věty, že
*** ...třída litrových superbiků se začala zvrhávat do dalšího extrému.
Ale rok 2001 a poselství o monstrozním krouťáku bude už navždy patřit
Suzuki .***
Jen k tomu dodám, že obdobně navždy zůstane nepřekonána rekordní
rekordní průměrná rychlost 217+ km/h na okruhu ve Spa Francorchamps,
kterou tam zajel Barry Sheene, jak jinak než na Suzuki , RG500(!)

FiZzeR (362) napsal 22.05.2023 v 13:41

A dodneska je to pěkná motorka

Mistr-kat (562) napsal 22.05.2023 v 10:41

Ch jo..nostalgie....SUZUKI na vrcholu....Dnes existenční problémy kvůli nenažranosti.... Odstřihli nám MGP a ostatní kategorie...co si o nich má člověk myslet..?? Sám jsem měl litra K5, no to byla šelma divoká...Kdeže loňské sněhy jsou....

Karlos31 (97) napsal 21.05.2023 v 22:53+4

Mám za sebe tu dobu kolem milénia ve výrobě motorek moc rád, inovace co 2 roky, samá bestie, litalo to ukrutně i bez čidel a drátů. Gsxr top výkon i vzhled.

nahllowSKY (320) napsal 21.05.2023 v 22:01+1

Pamatuju.Známý si to tenkrát opatřil jako funglofku.Jelo to úplně jinak než litry nebo skoro litry té doby.Zajímavý torque už od samého volnoběhu.S 929-kou kterou jsem tenkrát vlastnil se to nedalo vůbec srovnat.”EXUP” ve výfuku opracdu plnil účel.Pokud se odstranil tak bylo po parádě.Vrch se moc nezměnil,ale spodek tím dost utrpěl.Jenom škoda,že to tak nebrzdilo jakto jelo.

Zelinář (292) napsal 21.05.2023 v 21:36+9

To byly casy. Si pamatuju jak sem sel z trafiky, v hube cigaro a v ruce ČMN a na titulni strance GSX-R 1000 jako absolutní novinka. Hltal jsem kazde slovo! Proste se tudlety bestie rodily. Dnes uz me to ani nezajímá, zajimave jsou motorky do roku max 2010...

Alexandr (-1) napsal 21.05.2023 v 19:52

I já ji mám doma

HornisGSX (0) napsal 21.05.2023 v 11:58

Mám jí doma

Lutrik (0) napsal 21.05.2023 v 10:59

Dokolane krásný stroj, měl jsem 750 a dodnes se mi po ni stýská

KX500 (-1) napsal 21.05.2023 v 10:13+2

Oceňuji snahu autora hned titulkem zapadnout do mainsteamu, jako jsou např. Novinky.cz. Čtenář se tu hned cítí jako doma.

0ndras (4) napsal 21.05.2023 v 09:11

Je to super stroj. Sam jsem toto Gixxero mel asi 10 let a nejezdil cca 50 000 km.
Nyni mam R1 2009 a obcas se mi po Gixxeru styska.

Komik64 (3120) napsal 21.05.2023 v 09:09+2

Zdravím Ivana...

Skrunch (1419) napsal 21.05.2023 v 08:45

Pravda K1 jela ďábelsky a zvednutí zdvihu oproti vrtání pro větší objem je klasická "finta", kterou použili jiní o 30 let dříve...sem mi sahá moje paměť




TOPlist