Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam karburaci s 122t kilometry, ja nani za dva roky najel 20t. Kazde tankovani si pisu, rekordy spotreby jsou min 6.14L max 9.16L. Motorka mela jedinou zavadu, a to letos v Bosne klasicky kontakty cerpadla. Oprava u krajnice mi trvala 5 minut (pripojit hadice naprimo a odpojit konektor cerpadla) a bez problemu jsem jstim dojel celou dovolenou (3000km) + jeste nekolik vyletu po navratu. Jen je potreba si hlidat aby se to nedostalo na rezervu, tam to po par km chcipne, protoze je hladina uz nizko na samospad. Rozhodne jsem bez cerpadla nepocitoval nejake skubani, nebo co to popisuje Metalocalypse, normalne sla do plnejch jak na dalnici, tak v terenu.
>Boro78: ...tak když jedeš klikatou silnici na dvojku, trojku, musíš jít k červenýmu, jinak nestíháš... Ano, toto není profi recenze. Toto není vůbec žádná recenze. Říkejme tomu "laické uživatelské zkušenosti". A vzhledem k tomu, že kdokoli se mě na Varana různě ptá, nechce vědět, o kolik cenťáků delší je zadní rozvoďák. Ale chce vědět, jak jsem s ním spokojený... Takže takhle...
soráč, ale je to psaný takovým divným stylem. Jako by to překládal googletranslator z cizýho jazyka. Asi jsem na čtení tohoto stylu psaní blbej. Nedočetl jsem. Škoda. Na netu jsem objevil jedničkovýho varana s 600 000 km. Bylo to myslím na serveru advrider , takže rád si přečtu až napíšeš recenci po 300 tis. km.
Buellrider kolem červenýho pole...to jezdis velkou kudlu, pokud nejedes dalnici. opravdu až třetinu?
Už asi napisi recenzi na xl700v z pohledu uzivatele a servisaka v jedne osobe. Uvedomuji si, ze jsem hodne kriticky k motorkarum co tady povesi test, recenzi...a ja jsem zadnou poradnou jeste nenapsal. V kazdem pripade, profi recenze by mneli psat redaktori a nedelaj to. Minule jsem cetl test noveho BMW 12GS-RALLY a neslo to docist. :)
>Meli: Spotřeba, to bude záviset na stylu jízdy. Ale pro příklad takového běžného použití, za víkend jsem dal vejlet kus pod Mariazell a domů, 1050 kilometrů a na rakouskej benzín žral Varan 5,5. A to vím jenom proto, že jsem bral přesně po ujetí 400 km a dobře se to počítalo Styl jízdy byl kochací, s 20% ostřejšími průlety zatáčkami. Hodnotit pneumatiky je vždycky těžké. Na všech, co jsem jezdil, se dá pohodlně jet na stupačku (...tedy na E-10 spíš raději ne) a zbytek je neměřitelný...
>Boro78: Díky za reakci, nechtěl jsem úplně popisovat znovu známé technické věci, které se již i zde na webu popsali v několika článcích. Jaký je podvozek a podobné věci. Taky nejsem technik, abych dokázal hodnotit opotřebení rozvodů a podobné veličiny, můžu vycházet jen z toho, co mi prozradili v servisech. A co se zápřahu týče, lze statisticky říct, že tak třetinu provozu jede motroka kolem červeného pole, zbytek bude kochací jízda...
Já tuhle motorku miluju, měl jsem karbec i stříkačku. Nicméně té spolehlivosti se musím smát: na karbecu mě potkala klasika - čerpadlo - bohužel na dovolené, takže furt cukání nebo plná nádrž. A stříkačka měla v kabeláži 2 různá napětí a ani v Hondě nedošli na to kde je chyba. A občas si prostě chcípla (při předjížděn v průsmyku skvělá věc ). Taktéž kmitání řidítek bez plynu okolo 60 bylo výživné a neodstranitelné. A doporučuju zkusit odšroubovat zadní nosič - podsedlák prorezne normálně durch.
Stejně přemýšlím, že si koupím nějakou třetí, ještě jsem neměl ten poslední facelift...
po pravde řečeno 90tis km na litrovy motor je podle mne tesne po zabehu. Takze psat recenze je pekne ale v clanku se stracim...Je to moc blbe usporadane promichane zazitky z cest... No nedocet jsem to. Cekal jsem treba ze najdu ...a co pozvozek... nebo ventily ze kontrola az po 50tis...vzdyt ta nutnost serizeni snad primo souvisi s tim jak za to tahas. 24tis na ventily je prumerne cislo prumerneho uzivani...A co rozvody, jak se opotrebovava zadni rozvod a predni? Mne na XL700V po 100tis km byl zadni rozvodak o 40procent víc ojety nez predek. Ale porad v norme...protoze chlazení atd.
Přestaňte tahat problém vyšší spotřeby a čerpadla do článku o Varanovi PGM-FI od 2003. Stříkačka od 2003 ani na jedno už netrpí
Mam karburaci s 122t kilometry, ja nani za dva roky najel 20t. Kazde tankovani si pisu, rekordy spotreby jsou min 6.14L max 9.16L. Motorka mela jedinou zavadu, a to letos v Bosne klasicky kontakty cerpadla. Oprava u krajnice mi trvala 5 minut (pripojit hadice naprimo a odpojit konektor cerpadla) a bez problemu jsem jstim dojel celou dovolenou (3000km) + jeste nekolik vyletu po navratu. Jen je potreba si hlidat aby se to nedostalo na rezervu, tam to po par km chcipne, protoze je hladina uz nizko na samospad. Rozhodne jsem bez cerpadla nepocitoval nejake skubani, nebo co to popisuje Metalocalypse, normalne sla do plnejch jak na dalnici, tak v terenu.
>Boro78: ...tak když jedeš klikatou silnici na dvojku, trojku, musíš jít k červenýmu, jinak nestíháš... Ano, toto není profi recenze. Toto není vůbec žádná recenze. Říkejme tomu "laické uživatelské zkušenosti". A vzhledem k tomu, že kdokoli se mě na Varana různě ptá, nechce vědět, o kolik cenťáků delší je zadní rozvoďák. Ale chce vědět, jak jsem s ním spokojený... Takže takhle...
soráč, ale je to psaný takovým divným stylem. Jako by to překládal googletranslator z cizýho jazyka. Asi jsem na čtení tohoto stylu psaní blbej. Nedočetl jsem. Škoda. Na netu jsem objevil jedničkovýho varana s 600 000 km. Bylo to myslím na serveru advrider , takže rád si přečtu až napíšeš recenci po 300 tis. km.
Buellrider kolem červenýho pole...to jezdis velkou kudlu, pokud nejedes dalnici. opravdu až třetinu?
Už asi napisi recenzi na xl700v z pohledu uzivatele a servisaka v jedne osobe. Uvedomuji si, ze jsem hodne kriticky k motorkarum co tady povesi test, recenzi...a ja jsem zadnou poradnou jeste nenapsal. V kazdem pripade, profi recenze by mneli psat redaktori a nedelaj to. Minule jsem cetl test noveho BMW 12GS-RALLY a neslo to docist. :)
>Meli: Spotřeba, to bude záviset na stylu jízdy. Ale pro příklad takového běžného použití, za víkend jsem dal vejlet kus pod Mariazell a domů, 1050 kilometrů a na rakouskej benzín žral Varan 5,5. A to vím jenom proto, že jsem bral přesně po ujetí 400 km a dobře se to počítalo Styl jízdy byl kochací, s 20% ostřejšími průlety zatáčkami. Hodnotit pneumatiky je vždycky těžké. Na všech, co jsem jezdil, se dá pohodlně jet na stupačku (...tedy na E-10 spíš raději ne) a zbytek je neměřitelný...
>Boro78: Díky za reakci, nechtěl jsem úplně popisovat znovu známé technické věci, které se již i zde na webu popsali v několika článcích. Jaký je podvozek a podobné věci. Taky nejsem technik, abych dokázal hodnotit opotřebení rozvodů a podobné veličiny, můžu vycházet jen z toho, co mi prozradili v servisech. A co se zápřahu týče, lze statisticky říct, že tak třetinu provozu jede motroka kolem červeného pole, zbytek bude kochací jízda...
Já tuhle motorku miluju, měl jsem karbec i stříkačku. Nicméně té spolehlivosti se musím smát: na karbecu mě potkala klasika - čerpadlo - bohužel na dovolené, takže furt cukání nebo plná nádrž. A stříkačka měla v kabeláži 2 různá napětí a ani v Hondě nedošli na to kde je chyba. A občas si prostě chcípla (při předjížděn v průsmyku skvělá věc ). Taktéž kmitání řidítek bez plynu okolo 60 bylo výživné a neodstranitelné. A doporučuju zkusit odšroubovat zadní nosič - podsedlák prorezne normálně durch.
Stejně přemýšlím, že si koupím nějakou třetí, ještě jsem neměl ten poslední facelift...
po pravde řečeno 90tis km na litrovy motor je podle mne tesne po zabehu. Takze psat recenze je pekne ale v clanku se stracim...Je to moc blbe usporadane promichane zazitky z cest... No nedocet jsem to. Cekal jsem treba ze najdu ...a co pozvozek... nebo ventily ze kontrola az po 50tis...vzdyt ta nutnost serizeni snad primo souvisi s tim jak za to tahas. 24tis na ventily je prumerne cislo prumerneho uzivani...A co rozvody, jak se opotrebovava zadni rozvod a predni? Mne na XL700V po 100tis km byl zadni rozvodak o 40procent víc ojety nez predek. Ale porad v norme...protoze chlazení atd.
Hezká motorka... Co spotřeba? A co názor na TKC70 (v porovnání s ostatními) ?
Jeden můj známý mechanik by řekl: "takový motorky už se dnes nedělají"