yamaha_demo_tour




Motocyklová revoluce: Honda řada CB

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hitman (-1) napsal 05.04.2010 v 02:06

hezkej článek o předchůdcích mé cb1000r

DMC.motobiker (-23) napsal 05.04.2010 v 01:22

lordKakacek> Tak zaprvně, Ducati ať si koupí kdo chce, když na to má , a ať je to třebas i Číňan, jen když ti to udělá radost... Jejich nejlepší kousky už jsou stejně dávno na světě! Ale hlavně, kdo si co koupí, to s tématem nemá fakt nic společnýho! Ducati začala za podobných podmínek jako Japonci, taky v té době nová relativně mladá značka na trhu, ale na rozdíl od nich, drží se jen toho svýho, a ať dělá co dělá, je to vždy 100% originál, což se třeba o Hondě říct nedá - viz. jak stará CBčka, tak i ta blitka VTR250! A vidíš to, od Číňanů by jsi nekoupil nic, ale Japonec ti nevadí, přitom v tom není rozdíl, všechno jsou to kopíráci = Asie , jen ti Japka už to dělají dlouho, tak to uměj líp, ale za pár let těžko říct...

A zadruhé, viz. PMko...

rastakvajanasta (1) napsal 05.04.2010 v 01:04

Díky redakci za pěkné velikonoční počtení. Těším se na další.

lordKakacek (6) napsal 05.04.2010 v 00:48

DMC.motobiker-> Nechci být rýpal ale toto si napsal ke své JAPONSKÉ motorce cituji: "K tomu ještě pěknej krouták na super zvuk, asi nejlepší mašina co jsem kdy měl."

lordKakacek (6) napsal 05.04.2010 v 00:45

DMC.motobiker -> Budu se ti smát až Ducati koupí nějakej Čínskej gigant jak už to je s automobilky po celém světě :D. Já bych si od číňanů nic nekoupil, ale srovnávat to s Japonci. Radši bych si koupil (kdyby existovala) ledničku od Sony než od italského Zanussi.

pajapaja (37) napsal 05.04.2010 v 00:14

nejdřív a dlouho dělali slabé jednoduché stroje-a vytvořili kapitál.Tak nějak dnes tvoří kapitál Čína-za našeho přispění.A dál?Tu pohádku už známe.Faktem je,že japonci se snaží si trhy malých moto a mopedů udržet,ale jak dlouho?

Jirkacbx (15) napsal 05.04.2010 v 00:14

Moc hezky napsaný a poskládaný do sebe.Pro tyhle starý herky prostě musí mít člověk srdce A když jsem dneska po 3/4tě roce nastartoval svou CBX 650E,nebylo nic lepšího slyšet.A ještě tenhle prima článek,no prostě supr neděle.Jen jsem zvědav,kdy Honda přestane vyrábět ty moderno-technický bazmeky a vrhne na trh trochu pravý starý klasiky.

mischa638 (5) napsal 04.04.2010 v 23:49

Tak konečne po dlouhé době článek pro mě Historii motorek strašně rád pročítám a právě hlavně od téhle doby, kdy Japonci zaúčily na světový trh. Moc děkuju za tenhle článek, přečetl sem to jedním dechech a parádně se u toho odreagoval

memphis.unv (17) napsal 04.04.2010 v 23:44

Rampa89: dobře, ještě nějaká výbava. ale je tam psaný že rocket byl jak silnější tak ovladatelnější.
noa co se týká mě, občas si sice zanadávám, ale to je tak všechno, když jsem potřeboval loni kvůli vlastní blbosti nový zapalování koupil jsem zase kladivka.

nuclear (1) napsal 04.04.2010 v 23:42

otázka pohledu.
Jak píšu dole: mě by neprodali nic, protože kromě evropských motorek(např. Benelli TNT), které jsou kupodivu většinou vždy krásné, na světě nic hezkého nevzniká.
Ty jejich obludy s kapotážemi frézovanými cad-programem,napěchované nesmyslnou elektronikou ...
Taktéž všici v rakousku a německu jezdí na evropských motorkách a mě se to zdá správné.
co se snaží dělat nějací číňani nebo korejci a kolik za to berou plat mě tedy naprosto nezajímá, já od nich principu nekoupím ani drátěnku do kuchyně

antony_2507 (5) napsal 04.04.2010 v 23:25

Známej má CB 750, nehoráznej stroj, dokonce sem se s tim i projel, je to mazel renovovanej, vypadá přesně tak, jako ta tirkisová. Prostě takovej varbůrek na dvou kolech

DMC.motobiker (-23) napsal 04.04.2010 v 23:12

Čína = Japonec před 50ti léty , no kdo ví, třeba tu bude jednou za 30 let článek o zaniklých značkách, a zrovna se bude jednat o Hondu! Pak se tu najde někdo jako já, a bude říkat, sakra, kdyby ti Číňani ty Japončíky nekopírovali, nezlepšili, a nezlevnili, tak by tu Honda ještě byla... Koneckonců, koho by v 30tých letech napadlo, že ty nejlepší světové značky, jako byl např. Norton, jednou položí obyčejnej pan Honda s ukradenou Jawou... Ne ne, Čína, Korea a Japonsko mají mnoho společného, ať se to někomu líbí, nebo ne, pro mě v nich není rozdíl, nebo lépe řečeno teď je, ale je to spíš jen otázka času!

SensationBlaack (-18) napsal 04.04.2010 v 22:33

Hezky clanek... Honda je Honda

Rampa89 (0) napsal 04.04.2010 v 21:06

memphis> Jakto, že to tam nepíšou? Máš problémy chápat psanej text? Popisujou tam, u toho cb750 jak nevýhody, tak klady oproti rocketu 3 a prostě že byl lepší, ne že měl navíc jenom kotouč. Stejně tak u ostatních motorek, že to není jenom o reklamě... ať už se jedná třeba o spolehlivost, která je pro tebe asi hodně relativní pojem, když v jednom tématu chválíš svůj stroj a v druhým nadáváš na kladívka. Ale neřešme to, přeju příjemnej večer a šťastný velikonoce, všem

devastator (-4) napsal 04.04.2010 v 20:45

kdepak kuřecí perut vládne světu je to prostě srdcová zaležitost . a tyhle babky na fotkách jsou neskutečný...

memphis.unv (17) napsal 04.04.2010 v 20:31

Rampa89: pokud o tom něco víš tak je ti jasný že začali tim že kopírovali anglickou klasiku tak jako se třeba do dneška dělá kawasaki w 650 a taky je v tom článku napsaný že slavná cb 750 je jenom na objednávku obšlehnutá angličanka která má navíc kotouč ale jestli sis nevšiml tak je u toho napsaný že ta honda nebyla lepší, pouze měla lepší reklamu.
v tom případě je srovnání stejný protože rocket 3 nebo co to bylo ten originál byl lepší a ale zaplavila to vlna od někoho kdo neměl k motorkám vztah, neska číňani pokud chcou tak taky umí kvalitu vyrobit a na design si najímají evropský designéry.
takže je to to samý.

Anti : pokud vím tak japonci sice vylepšují pořád ale s ničim vlastním nepřišli

lawson (0) napsal 04.04.2010 v 20:12

Moc pěkně spracovaný komentář,děkuji. Jsem také milovník značky Honda. Ale také jsem začínal na Jawě a vlastním několik Českých motorek ,ale u ních bych opravdu zůstat nechtěl. Jsou motorky, ale Honda je Honda CB

Anti (393) napsal 04.04.2010 v 20:07

DMC-je rozdíl něco okopčit a pak se vydat vlastní cestou a převzít štafetu vývoje a je rozdíl něco vytvořit a pak usnout na vavřínech.Každá zaniklá značka měla dobré období kdy prodávala a poté nastal čas kdy šla ke dnu.A proč?Protože prostě nedokázala to co ostatní.

Sukin (93) napsal 04.04.2010 v 19:43+1

Jo a pro vsechny rejpaly, co tady tak hanej Japonce. Rozeberte si motor Hondy z roku 1972 a motor z Jawy... Je to jako srovnanvat zapalovac s kresadlem...

Sukin (93) napsal 04.04.2010 v 19:41

Dva z tehlech stroju mam doma a musim potvrdit kvality tehlech stroju...

MachacekVaran (2) napsal 04.04.2010 v 19:40

Super clanek paradni fotky.. Honda CB

CSholka (-1) napsal 04.04.2010 v 19:10

Krásné.

CHEF (0) napsal 04.04.2010 v 19:10

to DMC: a jaký máte doma fáro? Lambo nebo Ferari? Nebýt Tvýho fotra, tak bys držel rypák.

lordKakacek (6) napsal 04.04.2010 v 18:14

To je hezký jak tady všichni srovnávají Japonce se zbytkem Asie

FiZzeR (362) napsal 04.04.2010 v 18:10

Hezkej článek

DMC.motobiker (-23) napsal 04.04.2010 v 17:07

Tak jestli to chápu dobře, tak Japončíci nejdřív okopírovali Jawu, potom Angličáky, a nakonec Taloše (MV-Agustu) , a u tej zatím skončili až do dneška , takže otázka zní, co okopčí příště? Ale je pravda, že je to chyba hlavně Jawy, která nedokázala modernizovat a držet s nima krok , pak chyba Angličanů, kteří sice modernizovat dokázali, ale nedokázali vyrábět levněji a více kusů, takže se to asi nedalo udržet , a pak chyba Talošů, kteří dělali to samé jako Angláni, ale navíc jim doslova předhodili čtyřvál a šestivál jako na podnosu... Nebýt toho, Japončíci by ještě dneska dělali jen jednováli a dvouvály... Každopádně hlavní problém bude asi v tom, že západní člověk prostě nedokáže dělat tak jako čong , 25 hodin denně za třetinu platu, tomu se prostě konkurovat nedá... A pak taky je to na lidech, raději sáhnou po něčem levnějším, než aby podpořili tradici, což je smutné , ale holt je to tak no... Každopádně všechno to "dobré" je i po těch letech stejnak pořád jen to ze západu, a tak to asi zůstane napořád , např. kdo má CB750, má krásnou starou motorku, ale kdo má Norton Commando, má stokrát víc... To se nedá ani srovnávat!

Rampa89 (0) napsal 04.04.2010 v 16:53

memphis> Ale podle mě je hlavní rozdíl oproti číně v tom, že japonci měli lepší motocykly než zavedení výrobci, např v tom článku je to psaný u každé motorky, jde vidět, že jsi to nečetl, nebo radši nechtěl - pochopitelně. Čína dnes jenom kopíruje a navíc mizerně, těžko spekulovat, jak se to bude vyvíjet, ale japonci přišli s lepším strojem za lepší peníze a za co lidi radši dali svoje peníze, to je logický. Aji konzervativní angličani si je začli kupovat a to je co říct.

Sám mám rád starý, zejména anglický značky, ale tohle podle mě nedokáže pochopit jenom ignorant a čína je podle mě jiná kapitola, i když se to může zdát stejný.

acALIEN (-4) napsal 04.04.2010 v 15:49

Fajn clanek

memphis.unv (17) napsal 04.04.2010 v 15:32

Anti: to mně je jasný že je za tim zákazník, že to je to co výrobce živí. ale jak je napsaný už v tom článku, honda nebyla lepší, akorát to dokázala prodat. ale aji neska aspoň polovina lidí razí heslo že co neni japonský nemůže byt dobrý
no, je to podobný jak kdyby je neska položila čína
taky polovinu "zásluh" přičítám lidem, to jak si mohli koupit stroj horší ale s lepší reklamou od značky která dvacet let předtim neexistovala a v zemi původu byla o třicet let dřív nejmodernejší technologie nakloněná rovina...

nuclear (1) napsal 04.04.2010 v 14:42

starší modely japonců jsou pěkné, i když co se zpracování týče není to žádný zázrak- to je cena za "slevu". Viděl jsem rám z toho Superhawku, no tedy- vypadalo to jako by to vařili dva ožralí ukrajinci v garáži, hrubé výlisky atakdále. to samé jsme našli na Viragu 535.
Ale pro šestiválec bych šel do krámu hned, kdybych na to měl. Tehdy byl prý ke koupení i v československu - v Tuzexu, akorát prý těch bonů bylo potřeba krapet velmi mnoho, na to prý měl opravdu málokdo.
Co se týče spolehlivosti, tak razím názor, že vrcholu spolehlivosti dosáhli japonci v polovině 80 let,díky tomu neseděj na zadku ti kdo nemají prachy že
Dneska bych si od nich nekoupil ani kanystr na benzín, a korejci - to už je no comment




TOPlist