Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorka super, ten 3hrnek bych fakt chtěl projet. Ale videa od Yamahy slabý. Stejně jako u videa pro MT10 jsem si tu motorku moc neprohlídl. Samí fešáci v kapucách nebo svítících kombinézách ale z motorky toho zas tolik neukážou. Čekal bych detailní záběry na jednotlivé komponenty a nějaké tech. údaje - ale ve 2 minutách stihnou i titulky...
Pořád si nemůžu zvyknout na tu unifikaci-jeden rám a motor a několik různých ,modelů.Vždy mám pocit že je to díky tomu ošizené.Jinak,na první pohled krom toho nádoru místo výfuku to vypadá vcelku dobře...
Co stále nechápu,jsou položky v technických údajích.Myslím že počet dob a typ startéru jsou naprosto zbytečné údaje.Na druhou stranu chválím položku "pohotovostní hmotnost",protože ta známá "suchá hmotnost" je údaj naprosto k ničemu.
Super limitovanej bajk, za odpovídající cenu... ( i když čím levnější, tím lepší že )
Ta zmiňovaná ohyzdná bakule výfuku se mi nelíbí, ale furt líp řešený, než to odporný na první pohled bijící benžo u KTM !!
Zavazadlovej prostor pod sedlem, to je bolest..., ale jinak stroj nádhernej
Zase jedna pidimotorka... Aj ked pekna, ale kratka. Zbytocne pisete recenze typu ,,ako je uzasne rychla v meste,, zial v kazdom meste je 50Kmh a po uzavretom okruhu, kde sa mozeme na moto vyblaznit,ani pamiatka. Razvor je 1 440 mm, mozte si to opravit.
Zaklad MT-09 nema podle meho ABS a kontrolu trakce, takze cast ceny je v tomo (presneji 20 tisic Kc jen za ABS).
Mne se tedy XSR libi moc a z motoru jsem byl nadsenej.
Inak je to asi mašina len pre tvrďákov, lebo keď vidím toho chlapa na fotkách v tej žaluďovke a bez okuliarov či plexa vpredu tak mi napadlo, že asi jazdí poslepiačky abo má oči odolné jak Chuck Noris.
Je to fakt moc pekne, az na par detailu.
Zajimalo by me ale jesli je cena 270K za XSR Vs 220K za MT 09 jen v cene za design? Nebo je tam tolik kvalitnejsich dilu? Jako vetsina smrtelniku jsem este ani na jedne nesedel, ale z dostupnych materialu mi pripada, ze nejdulezitejsi casti moto jsou stejne (motor, ram, kyvka) Takze bych chapal rozdil v cene rekneme 20 litru...Pokud nekdo vi co je premiove na XSR oproti MT 09 tak napiste. Dik
Kombinace analogového otáčkoměru a digitálního displaye rychlosti v něm bylo hezčí,zadní světlo by taky mohlo být trocho lépe vymyšlený. Jinak je to fakt krásnej stroj a bez pochyb i dost výkonej.
Motorka super, ten 3hrnek bych fakt chtěl projet. Ale videa od Yamahy slabý. Stejně jako u videa pro MT10 jsem si tu motorku moc neprohlídl. Samí fešáci v kapucách nebo svítících kombinézách ale z motorky toho zas tolik neukážou. Čekal bych detailní záběry na jednotlivé komponenty a nějaké tech. údaje - ale ve 2 minutách stihnou i titulky...
Pořád ne a ne se rozhodnout, co se mně líbí víc ...
Pořád si nemůžu zvyknout na tu unifikaci-jeden rám a motor a několik různých ,modelů.Vždy mám pocit že je to díky tomu ošizené.Jinak,na první pohled krom toho nádoru místo výfuku to vypadá vcelku dobře...
Co stále nechápu,jsou položky v technických údajích.Myslím že počet dob a typ startéru jsou naprosto zbytečné údaje.Na druhou stranu chválím položku "pohotovostní hmotnost",protože ta známá "suchá hmotnost" je údaj naprosto k ničemu.
retro?
motorka jeto hezká, ale retro...
Nevím co je na tomhle "retro"! Mám rád retro, ale tohle se mi nelíbí!
Super limitovanej bajk, za odpovídající cenu... ( i když čím levnější, tím lepší že )
Ta zmiňovaná ohyzdná bakule výfuku se mi nelíbí, ale furt líp řešený, než to odporný na první pohled bijící benžo u KTM !!
Zavazadlovej prostor pod sedlem, to je bolest..., ale jinak stroj nádhernej
Zase jedna pidimotorka... Aj ked pekna, ale kratka. Zbytocne pisete recenze typu ,,ako je uzasne rychla v meste,, zial v kazdom meste je 50Kmh a po uzavretom okruhu, kde sa mozeme na moto vyblaznit,ani pamiatka. Razvor je 1 440 mm, mozte si to opravit.
Zaklad MT-09 nema podle meho ABS a kontrolu trakce, takze cast ceny je v tomo (presneji 20 tisic Kc jen za ABS).
Mne se tedy XSR libi moc a z motoru jsem byl nadsenej.
jo bez brejlí ... to je drsňák ..teda než ho ve 100 trefí čmelák nebo vosa do voka
Motorka pěkná, ale retro je na ní jen lak. Bonneville je retro, SR 400 je retro... Ale tak třeba za 30 let už bude aj XSR
Satanoky: jo, Chuck je moje druhý jméno a vlastne na ragby mi uz ani jinak nerikaji
Nádrž jen 14 litrů by mi dost vadila.
Benzínek je sice všude dost, ale zase furt tam jezdit nemusím.
Inak je to asi mašina len pre tvrďákov, lebo keď vidím toho chlapa na fotkách v tej žaluďovke a bez okuliarov či plexa vpredu tak mi napadlo, že asi jazdí poslepiačky abo má oči odolné jak Chuck Noris.
Je to fakt moc pekne, az na par detailu.
Zajimalo by me ale jesli je cena 270K za XSR Vs 220K za MT 09 jen v cene za design? Nebo je tam tolik kvalitnejsich dilu? Jako vetsina smrtelniku jsem este ani na jedne nesedel, ale z dostupnych materialu mi pripada, ze nejdulezitejsi casti moto jsou stejne (motor, ram, kyvka) Takze bych chapal rozdil v cene rekneme 20 litru...Pokud nekdo vi co je premiove na XSR oproti MT 09 tak napiste. Dik
Kombinace analogového otáčkoměru a digitálního displaye rychlosti v něm bylo hezčí,zadní světlo by taky mohlo být trocho lépe vymyšlený. Jinak je to fakt krásnej stroj a bez pochyb i dost výkonej.
Budík .
Prosim test noveho XJR. Dekuji za kladne vyrizeni
Pěknej článek, ale jsou tam nějaký gramatický chyby a překlepy to ale nic nemění na tom, že je to čtivě napsaný a tahle Námaha vypadá dobře
Souhlas, ten budík je fakt divnej. Zadní světlo taky. Jinak se mi to dost líbí
analogový budíky by tomu slušely víc...jinak ok...líbí.