Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
článek je souhrnem všeobečně známých a probíraných věcí, na různých fórech (i tu), ale to je druhou stranu dobře, alespoň se o tomto motu dozví i široká veřejnost, protože VM zatím moc známá není.
Jestli má moto velký výkon, tak není nic složitého výkon snížit případně i upravit výkonovou křivku, a pak třeba zase vrátit zpět, což u 450tky asi neklapne...
Stará osvědčená koncepce motoru je jen + pro cílovou skupinu
HSB taky začínal "ve stodole" a konkurence v té době byla veliká a podívejte kam to dotáhl a to s kvalitou byl daleko za VM
nuclear> Hezká představa, to máš pravdu. Bohužel ale žijeme v plnohodnotné banánové republice, kde lidi obracej každou korunu a i nádherný český cross za exkluzivní cenu se tu stává záležitost pro hrstku vyvolených. Myslim, že prodeje budou záležitostí hlavně v zahraničí.
no vida, kdybysme žili v normální zemi a né v prasečím chlívku, tak by ta motorka mohla za tu cenu být normální konkurent silničním motorkám.
Ve zdravých zemích je totiž homologace něco, na co má každý člověk, úpravce nebo stavitel přirozené právo , zatímco v ČR je tento člověk považován za zločince, který musí státu za svoje peníze dokázat, že zločinec není .
Představte si ten šrumec, kdyby se na světovém trhu objevil takovýhle kvalitní motard s hodně frézovanými součástkami za tuhle cenu.
nejednomu zahraničnímu managerovi by zkysnul
Super že se v Česku podařilo postavit tak skvělou motorku a dokonce za takovou cenu. Objem je sice na cross i enduro moc velký, ale pokud rozjedou výrobu motardu i s papírama jak píšou zde //www.vmmotor.com/www/vmmotor/rs/download/20091203133937791.pdf, tak ten by se mohl uchytit i v mé garáži (pokud udrží cenu, HM Motard v Hondě Jarov je teď za 169 tis. Kč ).
Hlavně jim přeji ať se jim podaří co nejdříve rozjet výrobu 450-tky, velký objem, startování vlevo a řetěz v pravo je jediné co jde současné motorce vytknout.
Jedine co mi na tej motorke vadi je, ze sa nevyraba u nas , ale inak super . A objem si myslim, ze je tiez v pohode, vela ludi hlavne na gulasovkach jazdi na velkych objemoch, ktorych vykon sice nevyuziju, ale je to pohodlnejsie. A ta cena je bezkonkurencna
Udělejte to jako enduro s míň ostrým motorem držákem, měkčím naladěním a sedlem, světlama a TP a klidně za to vysolím 150-160 tisíc(kdybych je teda měl žejo )
I když je to stará koncepce(což mi nevadí, mám rád kladiva) která není pro dnešní chcípáky je tu nějaká možnost že by to mohlo žít, chce to jen dostatečnou zásobu náhradních dílů aby se člověk nebál že na to nic pak nesežene. A kdyby to stát prokropil 70 milionama jako FGR tak bysme mohli vesele trápit českou krosku
Moc hezký , držím výrobci palce , ale obávám se, že v konkurenci zavedených značek to nebude mít vůbec jednoduchý. Asi bych se taky docela bál toho, že jako jetá, bude tahle motorka téměř neprodejná, vzhledem ke kusový výrobě... Ale jinak opravdu pěkný a doufám, že bude mít větší životaschopnost, než Praga...
Za tyhle prachy v enduru s SPZ a bylo by to konkurenceschopné!
Jinak Vždy obdivuji že se někdo z Českých výrobců pustí do boje se zavedenou konkurencí...
Mně se to fakt líbí.U MX se fakt dá soudit až po svezení.Je teda pravda,že mám 450 Hondu a naprosto mi to stačí.Až udělají menší objem,zkusil bych jí a třeba i do ní šel.Jinak ta váha je na šestikilo super!A cena je taky moc pěkná.Držím palce!!!
Ten objem je dan tim, ze je to pohrobek Pragovky. Praga mela ze stejnyho motoru udelanou i 430-tku, ale problem byl s vykonem. A tady si myslim, ze ani VM nedokazala naladit 450 na solidni vykonovy parametry, a proto se pokousi prorazit objemem. Jak znamo objem se nicim nahradit neda. Ale v jejich neprospech mluvi to, ze vyvoj v poslednich letech sel prave opacnym smerem.
Lol, co me totalne sokovalo byla cena, cekal jsem ji dost pres 200000 pri tech osazenejch komponentach a vyrobe v CR, fakt nepobiram.
Ale na motocross to asi neni idealni stroj, moc tezke a vykonne, kdyby to udelali v enduro provedeni s mekcim odpruzenim a sedlem, svetlama a prihlasitelny a vesli se do 150k, tak se to bude prodavat jak hrusky...
Určitě výrobci fandím, ale souhalsím s Hanc525. Zatím je to jen asi solidněji vyrobená Pragovka s některými lepšími zahraničními díly. Objem 610 je už dnes u motorek do terénu mrtvý, a to dokonce postupně i na dálkových rallye. Dvoutakt by mohli zkusit, ale nevím, jestli zrovna stopětadvacítku z motokáry. Lépe 250. Tak uvidíme, co se vyklube. Zatím bych si to nekoupil ani za tu cenu. Přecejen konkurence se koncem sezóny dostává jen na o něco vyšší ceny a motorky jsou trochu (dost) jinde.
Zrovna se pomalu ohlížím po nástupci své současné motorky. Pokud udělají enduro v objemu 450-610 za podobnou cenu, tak mám asi rozhodnuto. Ještě tak rok dva počkám, jaké budou reference...ale přeju VMku hodně zdaru, snad se vrátí doba, kdy jsme uměli dělat motorky, který vyhrávaly šampionáty.
článek je souhrnem všeobečně známých a probíraných věcí, na různých fórech (i tu), ale to je druhou stranu dobře, alespoň se o tomto motu dozví i široká veřejnost, protože VM zatím moc známá není.
Jestli má moto velký výkon, tak není nic složitého výkon snížit případně i upravit výkonovou křivku, a pak třeba zase vrátit zpět, což u 450tky asi neklapne...
Stará osvědčená koncepce motoru je jen + pro cílovou skupinu
HSB taky začínal "ve stodole" a konkurence v té době byla veliká a podívejte kam to dotáhl a to s kvalitou byl daleko za VM
že bych měl za pár let v garage české endurko? bylo by to fajn
Kdyby bylo v dohlednu enduro 450, tak bych do toho klidně šel.
nuclear> Hezká představa, to máš pravdu. Bohužel ale žijeme v plnohodnotné banánové republice, kde lidi obracej každou korunu a i nádherný český cross za exkluzivní cenu se tu stává záležitost pro hrstku vyvolených. Myslim, že prodeje budou záležitostí hlavně v zahraničí.
no vida, kdybysme žili v normální zemi a né v prasečím chlívku, tak by ta motorka mohla za tu cenu být normální konkurent silničním motorkám.
Ve zdravých zemích je totiž homologace něco, na co má každý člověk, úpravce nebo stavitel přirozené právo , zatímco v ČR je tento člověk považován za zločince, který musí státu za svoje peníze dokázat, že zločinec není .
Představte si ten šrumec, kdyby se na světovém trhu objevil takovýhle kvalitní motard s hodně frézovanými součástkami za tuhle cenu.
nejednomu zahraničnímu managerovi by zkysnul
Nádhera . Tak teď už jen záleží na lidech, jestli podpoří českou značku. Držím VM palce .
Hodně fandím
Ještě se mě osobně líbí ty poctivý svařovaný chladiče
Super že se v Česku podařilo postavit tak skvělou motorku a dokonce za takovou cenu. Objem je sice na cross i enduro moc velký, ale pokud rozjedou výrobu motardu i s papírama jak píšou zde //www.vmmotor.com/www/vmmotor/rs/download/20091203133937791.pdf, tak ten by se mohl uchytit i v mé garáži (pokud udrží cenu, HM Motard v Hondě Jarov je teď za 169 tis. Kč ).
Hlavně jim přeji ať se jim podaří co nejdříve rozjet výrobu 450-tky, velký objem, startování vlevo a řetěz v pravo je jediné co jde současné motorce vytknout.
Jedine co mi na tej motorke vadi je, ze sa nevyraba u nas , ale inak super . A objem si myslim, ze je tiez v pohode, vela ludi hlavne na gulasovkach jazdi na velkych objemoch, ktorych vykon sice nevyuziju, ale je to pohodlnejsie. A ta cena je bezkonkurencna
ne enduro, motarda a na papiry
Jj být to v enduru provedení nádrž aspoň na 13 litrů tak by to bylo supr.
Jo dvoutaktní endurko No jestli to bude aspoň 250, není co řešit
jak se vzdycky cte jmeno B.Staša , tak mně je tak krásně na světě at vam to rozte to vaše dite motocyklovy
Udělejte to jako enduro s míň ostrým motorem držákem, měkčím naladěním a sedlem, světlama a TP a klidně za to vysolím 150-160 tisíc(kdybych je teda měl žejo )
I když je to stará koncepce(což mi nevadí, mám rád kladiva) která není pro dnešní chcípáky je tu nějaká možnost že by to mohlo žít, chce to jen dostatečnou zásobu náhradních dílů aby se člověk nebál že na to nic pak nesežene. A kdyby to stát prokropil 70 milionama jako FGR tak bysme mohli vesele trápit českou krosku
VM sice sídlí v Písku, ale sikovne ruce jsou ve Strakach . A kdo vi, tak ho tez musi mrzet jen pul vety o rodine Stasu
Moc hezký , držím výrobci palce , ale obávám se, že v konkurenci zavedených značek to nebude mít vůbec jednoduchý. Asi bych se taky docela bál toho, že jako jetá, bude tahle motorka téměř neprodejná, vzhledem ke kusový výrobě... Ale jinak opravdu pěkný a doufám, že bude mít větší životaschopnost, než Praga...
výborně! na ten článek jsme čekal
Za tyhle prachy v enduru s SPZ a bylo by to konkurenceschopné!
Jinak Vždy obdivuji že se někdo z Českých výrobců pustí do boje se zavedenou konkurencí...
Fandím, ale moc úspěchu nevěřím..
Mně se to fakt líbí.U MX se fakt dá soudit až po svezení.Je teda pravda,že mám 450 Hondu a naprosto mi to stačí.Až udělají menší objem,zkusil bych jí a třeba i do ní šel.Jinak ta váha je na šestikilo super!A cena je taky moc pěkná.Držím palce!!!
Ten objem je dan tim, ze je to pohrobek Pragovky. Praga mela ze stejnyho motoru udelanou i 430-tku, ale problem byl s vykonem. A tady si myslim, ze ani VM nedokazala naladit 450 na solidni vykonovy parametry, a proto se pokousi prorazit objemem. Jak znamo objem se nicim nahradit neda. Ale v jejich neprospech mluvi to, ze vyvoj v poslednich letech sel prave opacnym smerem.
Lol, co me totalne sokovalo byla cena, cekal jsem ji dost pres 200000 pri tech osazenejch komponentach a vyrobe v CR, fakt nepobiram.
Ale na motocross to asi neni idealni stroj, moc tezke a vykonne, kdyby to udelali v enduro provedeni s mekcim odpruzenim a sedlem, svetlama a prihlasitelny a vesli se do 150k, tak se to bude prodavat jak hrusky...
Určitě výrobci fandím, ale souhalsím s Hanc525. Zatím je to jen asi solidněji vyrobená Pragovka s některými lepšími zahraničními díly. Objem 610 je už dnes u motorek do terénu mrtvý, a to dokonce postupně i na dálkových rallye. Dvoutakt by mohli zkusit, ale nevím, jestli zrovna stopětadvacítku z motokáry. Lépe 250. Tak uvidíme, co se vyklube. Zatím bych si to nekoupil ani za tu cenu. Přecejen konkurence se koncem sezóny dostává jen na o něco vyšší ceny a motorky jsou trochu (dost) jinde.
Přeju výrobci ať se mu daří
JJ,he to super přečíst si článek o ryze čekém stroji,doufám že se ten vláček rozjede a pojede a časem se k němu budou přidávat další vagóny
Zrovna se pomalu ohlížím po nástupci své současné motorky. Pokud udělají enduro v objemu 450-610 za podobnou cenu, tak mám asi rozhodnuto. Ještě tak rok dva počkám, jaké budou reference...ale přeju VMku hodně zdaru, snad se vrátí doba, kdy jsme uměli dělat motorky, který vyhrávaly šampionáty.
Stálo by za to opravit ty Strakonice. VM Motor sídlí v Písku a veškeré obrábění má tam.
taky nechápu ten šílenej objem, ale je super vidět českou motorku, snad se jim bude dařit a rozšíří sortiment :)
Radost číst článek o CZ mašině. Držím palce...