yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Navrc.WR-F (34) napsal 17.07.2010 v 16:22

nechápu co tady řešite? je to činsky enduro za málo peněz, podvozek prej slušnej, motor by mohl mit větší vykon, ale pro hobíkaření si myslim že to bez problémů stačí.

A ten text z toho inzerátu co se řeši posledni 4 přispěvky, tak tam to srovnávaj s jinyma činskyma krosama 250, tak nechápu o co jde?

Nechce pomlouvat všechno co vyjde z činy. Já bych si to klidně vyzkoušel a už se domlouvá termín a místo kde si to budu moct projet. Předem nebudu vubec nic odsuzovat

moga (60) napsal 17.07.2010 v 15:16

To SirIndy
Fakt, ze jo. Kam ten svet speje

SirIndy (56) napsal 17.07.2010 v 12:14

moga: Mrkni na tipmoto, nechci davat odkaz a delat reklamu.

moga (60) napsal 17.07.2010 v 09:50

To SirIndy
Si delad prd8***, ze tohle mohl dat nekdo na net.

SirIndy (56) napsal 16.07.2010 v 22:02

SHINERAY 250 MOTOCROSS je špičkový motocykl, který je ve své třídě naprostým králem. Lepší model v této kategorii opravdu nepořídíte a i když je základní cena možná na první pohled trochu vyšší!! Naprosto nesrovnatelný s jinými Čínskými takz. Motocross Kdo hledá pravě kvalitu stejnou jak japonské moto a nehledá to nejlevnější takzvaně"smetence s ponku"!!s čím budou jen samé problémy!!!

Joke z jednoho inzeratu z tipmota.

SuperSic58 (1308) napsal 16.07.2010 v 17:32

Jak to těm čína odpůrcům, kteří tu čínu stejně podporujou, nedá spát a křičej: to je kopie!, koukejte ty sváry! Ty plasty popraskaj! Bla bla bla... Pouhé kecy z nudy. Já mam čínskýho dirtbajka, už dva roky dostává v terénu za uši a super zábava, servis banalita, dělám si vše sám, je to jednodušší jak fichtl, díly za babku, jede to hezky a nic to nežere. Moje příští motorka bude opět číňan

moga (60) napsal 16.07.2010 v 11:52

To Alonso68
Sis polozil otazku a zaroven si si na odpovedel. Ten motor (ale i dalsi veci) jen dokazujou, ze je to pseudobahnak.

Alonso68 (6) napsal 16.07.2010 v 11:09

Ten motor bude dobrý, teda pokud to správně obšlehli. V Hondě NX-250 už máká 20 let.

profidirekt (0) napsal 16.07.2010 v 09:20

Konečne china produkce SHINERAY rozproudil diskuze!!!

moga (60) napsal 16.07.2010 v 08:00

Panove ty kluci cinsky nedelaj nic jinyho nez delali do ted. Porad jem vice ci mene uspesne kopirujou!!! Ten Shineray XY250 MX ma obslehlej podvozek KTM cca 2003. Takze samozrejme ta motorka na oko vypada lip nez starsi cinsky modely, ale je nutno pocitat s tim, ze plasty budou krehky, hrbolaty, barevne nestaly. Predni vidlice lip vypada nez bude fungovat. Ergonomie nic moc. Horsi dilensky zpracovani (viz. napriklad ty svary) Pravdepodobne i min kvalitni pouzity materialy. Pro evropu a Japonce z toho plyne jen jedna vec a to porad inovovat!!! Protoze jedina tak budou Cinani porad za nima jen kulhat. Cinani maji ve svy narodni povaze jeden zasadni rys a to ze vzdy napodobivali sveho mistra, ale nastesti nemaji tu ambici byt lepsi nez mistr!!!

SuperSic58 (1308) napsal 16.07.2010 v 07:21

Koukám tady je to zas samej čína odborník až na půdu

SirIndy (56) napsal 16.07.2010 v 00:45

Mam cinskej pitbike, jizdni vlastnosti dobre, tahne to jak svina (160ccm 4T diky polovicni vaze motorky a zprevodovani akceleruje stejne rychle jako naplno otevrej 125ccm japonskej 2T v KMX 125), ale kvalita zpracovani pokulhava, ale cina se stale lepsi a do deseti let ovladne vse krome top zavodni sfery...

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2010 v 00:05

babajezi> Jawa neexistuje už 50 let , jen ještě nějakej čas dojížděli výrobu!

acALIEN (-4) napsal 15.07.2010 v 23:02

moga

mmprelude (17) napsal 15.07.2010 v 22:47

Jděte někam s tou čínou... Podívejte se proboha na detailní fotografie z tohoto článku a všímejte si drobností, sváry, apod. O motoru ani nemluvě... i když ten u číny většinou vydrží nejdéle, odejde veškerý uložení, sváry začnou praskat a nekvalitní díly se budou sypat... keci o prémiových značkách si nechte vážení diskutující... ty co myslíte, nejsou žádný "prémiový" značky, je to normální kvalita, ... tohel (čína) je ŠUNT!!!

Cíba. (9) napsal 15.07.2010 v 22:17

tyvole čína se nelepší... a shineray neni vyjímka. pouze posílaj do světa nový věci co předtim nedělali, ale pořád se to stejně sere a po půl roce se to začne sypat a díly jsou na to těžce předražený. asi tak

SuperSic58 (1308) napsal 15.07.2010 v 21:43

babajezi: tk to ses svez na nějakym paskvilu z bambusu. Fichtlů sem měl několik, ale srovnávat to s 250 4T endurem, to přece nejde

Anti (391) napsal 15.07.2010 v 20:46

Nemá cenu šít do všeho čínského.Už jen z toho důvodu že to není tak jasné jako když ti kluci žlutí začínali.Už dokáží stvořit stroje co se dají používat.
Nesdílím odpor,myslím že tenhle strojek dokáže určité skupině lidí být dostatečný.

babajezi (0) napsal 15.07.2010 v 19:56

moga: JAWA 20 let neexistuje !!

moga (60) napsal 15.07.2010 v 19:43

to acALIEN.
Je jedno rceni, ze nikdo neni tolik bohaty, aby si mohl kupovat levny veci. Jelikoz je zidovsky, tak muzes vzit jed, ze je pravdivi, protoze tenhle narod ma nejvetsi zkusenisti s penezi.
A ted z jinyho soudku. Smutny je, ze to co predvedlo Shineray XY250 MX nebyla za poslednich let schopna vyprodukovat JAWA.

acALIEN (-4) napsal 15.07.2010 v 19:24

Nevim, co proti cine mate, kdyz nemate na to, abyste si kupovali premiove veci, tak nedrzkujte, nejedna se o motorky, ale dokud nebudes mit prachy na to, abys nosil Breytlingy na ruce, tak se proste musis spokojit s Armanim, kterej se dela v Cine, az budes mit pres pul mega, tak pak muzes mit Breyt. z kontinentu. To same plati o elektronice, hadrecha td...levna pracovni sila, nic vic, nic min. Bud solte, nebo nenadavejte. Thats it panove kritici ,,vsehocinskeho"...

babajezi (0) napsal 15.07.2010 v 18:25

Tom_Riddle: Když pominem že jsem to psal jako hec a srandu, tak Ti musím dát z větší části za pravdu. Žádnou radost z toho ale nemám. Kromě toho jsem se na podobný čínský dvěpade která měla simulovat enduro svezl po mém "soukromém" lese a mohu ti říct - "zlatej fichtl" !

SuperSic58 (1308) napsal 15.07.2010 v 16:44

babajezi: ty seš takovej kovanej čínskej odpůrce viď? A uvědomuješ si, že třeba zrovna ty tu Čínu tak nehorázně podporuješ? Máš na sobě čínský hadry, doma máš kupu čínský elektroniky, tvoje děcka maj čínský hračky, kola, tříkolky či koloběžky, chodíš žrát do čínskýho bistra, máš čínskej mobil, tvoje motorka a auto má v sobě kupu čínskejch dílů atd atd atd... Skrz naskrz sme čínský už vlastně všichni, poděkuj Brusellu

SuperSic58 (1308) napsal 15.07.2010 v 16:38

Já si myslim, že je to v pohodě teréňák pro méně náročnýho hobíka, určenej na enduro vejlety za příznivou cenu. Ne každej chce v terénu vodit překoňovanou bestii. Crosska to neni, to je jasný. 6ti kvalt, 4ventil, je vidět, jak se ty čajňani furt a furt lepší, co bude za 5 nebo 10let?

hanys888 (0) napsal 15.07.2010 v 15:27

babajezi: magor si tak akurat ty

babajezi (0) napsal 15.07.2010 v 15:14

Převeďme to z té reklamštiny do češtiny:
Je to těžkej sráč s kterým nejde kloudně zahnout, kterej vůbec nejede a bude se stoprocentně strašlivě srát.Pokud si motorku nedoděláte za použití značkových dílů bude prakticky nepoužitelná. To se ale dostanete skoro na cenu normální motorky a ne takovýhle čínský parodie na motokros!!
Prostě koupit to může leda magor!

Hawk (7) napsal 15.07.2010 v 14:53

A to já bych si ji klidně vzal :o), do lesa jsou i tyhle stroje docela fajn...nikdy nevíš co tě po cestě potká, co vyjedeš nebo kde zůstaneš . Tahle XY250 ale vážně nemá se sérií moc společnýho. Btw - já se k předváděčkám nesnažím chovat jako ke svejm, protože svoji pořád zahazuju :D. Tak fajne den a nehádejte se

iVlada (80) napsal 15.07.2010 v 14:44

Richarde rozhodne nemam potrebu se do Tebe obouvat a brat Ti nazor. Co se tyce toho niceni motorek, tak mam naprosto cisty svedomi. Jelikoz jsem od Vas nikdy nic pujceneho nemel, tak pochopitelne nemuzes posoudit...ke kazdy pujceny motorce se chovam jako by byla moje vlastni a ver, ze se ke svoji rozhodne nechovam jako prase, tak jak pises!

Pokud se Ti clanek zda neobjektivni, s tim nic nenadelam. Kazdopadne jsem napsal jaky na me motorka udelala dojem. Jo a Shineray u nas neinzeruje a ani se nechysta inzerovat. Me motorku za zverejneni testu neda a popravde, i kdyby tomu tak nahodou melo byt, tak bych o ni nemel sebemensi zajem...

Richard (3) napsal 15.07.2010 v 14:07

2iVlada:...to je jasný, páč jedině KTM zatím nemá rozum a půjčuje motorky to testů lidem, kteří uměj všechno akorát dokurvit...

Teď se do mě obuj, že to není pravda...bohužel mám mnoho konkrétních případů, kdy to je holý fakt. A znám opravdu maximálně pět novinářů, kteří se k půjčeným motorkám nechovají jako prasata.

Nicméně to není téma týkající se Tvého článku, který je podle mne naprosto neobjektivní!

iVlada (80) napsal 15.07.2010 v 13:30

Jasny, plasty jsou na teto motorce jiny. Jen tezko rict, co by origo ustaly pri totalnim nanosu bahna po doskocich apd. Vic nez doplnky me ale zajimala samotna jizda a ovladatelnost motorky. Kazdopadne motor byl pry tak jako u serie, vyjma te vyfukove koncovky. Mylim, ze test leccos o teto masine vypovida... Vseobecne je u nas problem offroadove masiny do testu vubec dostat protoze krom KTM a Husabergu temer nikdo motorky neda k dispozici, protoze to pro ne pry neni zajimave, coz je opravdu skoda. Asi je zbytecny psat, jakej problem byl sehnat 4 endura k testiku dvoutaktnich tristovek Par z nich tenkrat taky bylo po urcitych upravach, ale i tak bylo mozne jejich plusy i minusy posoudit a celkovou charakteristiku stroje popsat. Offroadackych hobbiku (vetsinou byvalych silnicaru) je u nas kazdym rokem vic a vic, a proto by tyhle masiny zaslouzily vetsi prostor, co rikate??




TOPlist