yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lynx (98) napsal 15.04.2009 v 10:06

sqwer: zatížení. S plně naloženou mašinou zadní brzdu užiješ. Pokud by byla idealní při tomto testu, byla by při naložení málo účinná. Myslel jsem, že stačí naznačit .

sqwer (12) napsal 15.04.2009 v 09:35

Matěji, servisní interval 7.500km je u LC8 Adventure odjakživa-:)... Jinak díkes za super test... Osobně si myslím, že 115 PS je už velká sodovka-:)... Mno uvidíme-:)...

lznxi, co mají kufry společného se zadní brzdou???:D:D:D:D:D...

Cobra357: mám 180cm a nemyslím si, že si s eRkem neporadím...

lynx (98) napsal 15.04.2009 v 09:14

Málokdo dokáže plně využít potenciál této mašiny, ale je to něco úžasného - skutečný cestovní klenot. Nasadit kufry (proto ta jedovatější zadní brzda) a vyrazit na východ nebo jih.Při vší úctě k BMW je toto bezkonkurenčně nejlepší stroj ve své třídě

Lukkass (0) napsal 15.04.2009 v 09:07

Já bych po ní hrábl hned..jen mít ty love. Nádhera.

rasto (0) napsal 15.04.2009 v 08:30

Pro výšku sedla a váhu osobně bych tuto motorku nechtěl ani zadarmo.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist