Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
sqwer: zatížení. S plně naloženou mašinou zadní brzdu užiješ. Pokud by byla idealní při tomto testu, byla by při naložení málo účinná. Myslel jsem, že stačí naznačit .
Matěji, servisní interval 7.500km je u LC8 Adventure odjakživa-:)... Jinak díkes za super test... Osobně si myslím, že 115 PS je už velká sodovka-:)... Mno uvidíme-:)...
lznxi, co mají kufry společného se zadní brzdou???:D:D:D:D:D...
Cobra357: mám 180cm a nemyslím si, že si s eRkem neporadím...
Málokdo dokáže plně využít potenciál této mašiny, ale je to něco úžasného - skutečný cestovní klenot. Nasadit kufry (proto ta jedovatější zadní brzda) a vyrazit na východ nebo jih.Při vší úctě k BMW je toto bezkonkurenčně nejlepší stroj ve své třídě
sqwer: zatížení. S plně naloženou mašinou zadní brzdu užiješ. Pokud by byla idealní při tomto testu, byla by při naložení málo účinná. Myslel jsem, že stačí naznačit .
Matěji, servisní interval 7.500km je u LC8 Adventure odjakživa-:)... Jinak díkes za super test... Osobně si myslím, že 115 PS je už velká sodovka-:)... Mno uvidíme-:)...
lznxi, co mají kufry společného se zadní brzdou???:D:D:D:D:D...
Cobra357: mám 180cm a nemyslím si, že si s eRkem neporadím...
Málokdo dokáže plně využít potenciál této mašiny, ale je to něco úžasného - skutečný cestovní klenot. Nasadit kufry (proto ta jedovatější zadní brzda) a vyrazit na východ nebo jih.Při vší úctě k BMW je toto bezkonkurenčně nejlepší stroj ve své třídě
Já bych po ní hrábl hned..jen mít ty love. Nádhera.
Pro výšku sedla a váhu osobně bych tuto motorku nechtěl ani zadarmo.