husqvarna_enduro_te_150




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hobr (11) napsal 23.08.2019 v 09:51

Je spousta lepších motorek, ale tady jasně vede JAWA ...
Víc k tomu nic neřeknu, protože bych porušil pravidla diskuze.

Bahnacek. (1) napsal 23.08.2019 v 09:48+1

Já nevím proč do toho Jawa nešla už dávno, když to čtu, je vlastně jedno, jak to jezdí, hlavně, že to vypadá jak ta kývačka a srovnáváme to s 60letým strojem ...
Test : kroutí se to - no ono to k tomu tak nějak patří ; nejede to - no ta stará vlastně taky nejela ; je to nepohodlný - to půjde jistě nějak pořešit .no a to nejlepší : budete si muset na tu předělanou indku dva roky počkat a možná Vám jí za 150.000,- prodáme . Snad tedy jen škoda, že to nevypouští smradlavej modrej karcinogení kouř ... tak šup do fronty SRDCAŘI tohle se na krámech moc neohřeje

PlusOne (24) napsal 23.08.2019 v 09:28

pk14 > Věřil bych, že i ručně malované, tohle je sice Enfield, ale bude to stejné... https://www.youtube.com/watch?v=UsTIMxeO_ng

papiboy (1318) napsal 23.08.2019 v 09:26+3

Šmink motora Mahindra Mojo 300 sa síce podaril excelentne, ale napriek už osvedčenému motoru "něco smrdí v Zemi Dánském".
Prekračovať limity Euro-4 vraj o 300 % u "tepelne stabilizovaného" vodníka s injektorom neni až taká sranda.
Ak vychádzam z toho, že archaický vzducháč Shineray 400 (síce so škaredými kolenami) Euro-4 spĺňa, podobne, ako vzduch-olejový Royal Enfieldy 650, tak Mahindra takúto štartovaciu polohu by si nemala dovoliť. Veď pravé kolená za krytmi už prechádzajú cez krabicu pre katalyzátor pod motorom...

Na najrôznejších Jawách som prežil svoju mladosť, spomienky aj krásne, aj "iné", teda nezabúdam ani na starosti s nimi. Takže nejaká eufória okolo indickej Jawy ma len tak nepremôže, počkám nejakých 5-6 rokov, potom uvidíme.

Kamaráti vedia, že v roku 2055 sa chystám, ako 100-ročný na motozraz do Portugalska (Faro).
Mám ale dva problémy:
Neviem ešte presný termín zrazu a neviem, či moja indická Jawa dovtedy vydrží...

Tdicko (34) napsal 23.08.2019 v 09:20+1

Za mňa. Jawu som nemal nikdy rád, asi preto, lebo som ju vlastnil a stále sa srala. Aj 175 aj 350 643... celé zle. Ale... táto je nádherná. Čiže môže byť, ale aká bude cena, aké bude servisné zázemie, aký to bude mať servisný interval a čo to bude celé stáť. Pretože ja na motorke aj jazdím a nie len leštím. A pokiaľ budem robiť na nej ročne 15 tis km, tak ma to aj celkom zaujíma.. a ešte raz, bez rozumného servisu a dostatku náhradných dielov to bude len veľký cirkus oničom.. a ani neviem, či im mám držať palce.

MartinED250 (18) napsal 23.08.2019 v 09:02

Jako člověk co má rád bývalou Jawu.. bych se na tom jezdit. Vždyť to vyrábí v Indii a s Jawou to nemá skoro nic společného. Jen propůjčené logo. A to platí i pro Čínskou produkci co Jawa prodává...

pk14 (182) napsal 23.08.2019 v 08:50

...ty linky jsou ručně nakreslený, nebo ručně nalepený??
Jinak držím této "Jawě" palce...

SLEEPER (1002) napsal 23.08.2019 v 08:34+2

Porad si za ty penize radeji koupim doboveho peraka nebo kyvacku, nez nejakou "nahrazku" z Indie, ale musim uznat, ze je to moc povedene retro, o tom zadna.

DOMINATOR (1260) napsal 23.08.2019 v 08:26+1

Pravda je že až na ty šilene přepinače mi tam nic nerusi kocháni, což rozhodně nelze řici o tom co vypusti jawa čr jestli to nepřeženou s tou cenou čemu moc nevěřim tak bych to koupil tatikovi.

HiddenSnake (27) napsal 23.08.2019 v 08:12-2+1

Za 130 je to peknej skutr do mesta. Za 150 je to predrazena jawa. Nastesti netrpim sentimentem.

foogoo (8) napsal 23.08.2019 v 08:04-1+8

smutné, že museli hezkou motorku pro Jawu vyrobit kdesi v Indii a přitom stačilo tak málo... mrknout na povedený kusy z minulosti a dát jim moderní techniku! Ty šílenosti, které občas vypustí do světa česká produkce jsou k smíchu...vlastně spíš k pláči!

Plastky266 (760) napsal 23.08.2019 v 08:04-1+6

Vypadá fakt krásně a článek mne tedy ještě víc navnadil... Přeci jen Jawa byla má první motorka a kejvačku pamatuji s tátou v sedle... Mladí se už nevrátí ale Jawa do garáže snad jo. A že je z Indie? No ona Škodovka taky už není Česká a Harley dělají i v Indii...

dave-lister (46) napsal 23.08.2019 v 07:45+1

Počkám si na ten jejich slibovaný litr.

LuckyLoser (89) napsal 23.08.2019 v 07:32

Takže Jihostroj Velešín za všechno může, je majitel Jawy. Proto se Jawa chová jak ze Slunce, seno : My ne - to oni.
Jinak motorka moc pěkná. Mě už sice Jawa dlouhá léta nic neříká, ale pro fandu značku to bude pecka.

NXram (71) napsal 23.08.2019 v 07:16+10

Je to sice ostuda pro ty český matláky z Jawy, ale tohle je prostě nádhera a co na tom, že je z Indie, přesně tohle je opět po letech JAWA a podle prodejních úspěchů i trefa do černého
Měli by je v české Jawě všechny nahoře vyházet, že tohle neudělali již dávno sami
Upřímně pokud bude cena rozumná, koupím si jí, ale pokud se na tom JAWA ČR bude chtít jen přiživit a nakapsovat, což předpokládám, a cenu přestřelí vykašlu se na to

Piki (61) napsal 23.08.2019 v 06:49

Ať tak nebo tak už se těším...

wario (126) napsal 23.08.2019 v 06:46

Bohužel je to vše s velkým otazníkem ... ( kdy bude a zda to někdo nezařízne - výmluv proč to nejde atd bude dost ) , docela by mě zajímal současný stav produkce v Indii - kolik kusů denně dělají , zda už se výroba stabilizovala ?

Snad se vše podaří a na sezonu 2021 bude možnost si ji koupit - cena je víceméně už daná pod 130tis. to nebude ( vzhledem k cenám současné produkce ) a přes 150tis. by to bylo neprodejné - ikdyž pár šílenců by se našlo typuji 140tis.kč

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist