yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alexa7 (101) napsal 15.03.2018 v 18:07

Neviem o akej spicke tu autor pise, ved Honda absolutne nevyraba ziadne enduro ktore si normalny clovek kupi v obchode. Maju dva motokrosy a dovidenia.Len dvoch turistov, toto a Afriku.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 15.03.2018 v 18:03

Tato kila mít na objemu 450 a 35kW - to by byla nádhera.
Ale i tak se mi tahle motka líbí - kolem komína by to stačilo - ale je to podle gusta - ja bych to měl max na polňačku a hlavně do města a po okolí...ten kdo chce víc do terénu, tak pro něj jsou ty plasty jen zbytečná starost a zbytečná přirážka k ceně.

Targus (428) napsal 15.03.2018 v 17:48

mito7:

Auta jsou tlačena do downsizingu (snižování objemu) bruseláckými trdly, která si myslí, že tím spasí planetu. Nespasí.
Aby to jelo, musí se pomocí řídících jednotek, stříkaček a dnes už i pomocí turba ten výkon nahonit zpátky.
U motorek se nic takového nepěstuje - tedy prozatím. Asi to ještě žádného brusláckého přežvýkavce nenapadlo.
No proč bys měl mít levnou, lehkou a výkonnou motku, když si můžeš připlatit za těžkou k**vu a k ní ještě nakoupit spoustu splašených trubek kolem dokola (padáky a spol), abys nemusel vyhlásit osobní bankrot, když to při nasedání neudržíš kolama dolů?
Jednoduché počty. Spočítej si, kolik stojí kilo železa na motce vážící třeba 150 kg (jako je tahle), a kolik tě vyjde kilo železa na motce vážící o metrák více (třeba bávo). Přitom pro tebe není důležité, kolik má motka koní, nýbrž počet kil na jednoho koníka.
Snad bys nechtěl výkonnou motku za málo peněz?

rs33 (0) napsal 15.03.2018 v 17:19

nenasel jsem v cem je rozdil mezi 2017 a 2018, teda krome nejakych 10.000 kc.. nevite nekdo ?

Kome (64) napsal 15.03.2018 v 15:11+1

Já se na ni těšil, ale takových 10 koní tomu chybí. Co se týče tlumičů, tak dozadu se dá koupit tvrdší pružina a děla se i kit na přední tlumiče.

Mida (2) napsal 15.03.2018 v 13:41

Škoda, že je to z 250L. Z 450 Xka by to bylo o dost zajímavější

PetrAT (74) napsal 15.03.2018 v 13:19

Na fotkách moc hezká motorka
Ale když se podívám na detaily, tak to je ošizené .
Škoda, myšlenka byla dobrá

faborsky (2) napsal 15.03.2018 v 13:11+2

Ahoj, motorku už chvíli vlastním a tak se spoustou věcí souhlasím. Největší devízou je určitě úžasný design a naopak nejslabší částí je zadní tlumič, na který budu brzo objednávat alternativu od YSS. Současně je převod příliš těžký a utrhnout zadní kolo na suché hlíně na dvojku prakticky nejde. Chce to převod více do síly. Vzdyt takhle jsem s tim jel na dálnici i 145 dle tacho a to je trochu zbytečný.

Současně je ale v článku několik nepřesností, které asi mohou lidi zmást. Motorka nemá 18 koní ale necelých 25. Zadní tlumič stavitelný je, tedy co se týče předpětí pružiny. I tak to ale asi nebude pro někoho 100 KG+ dostatečné. Myslím ale, že po upgradu tlumiče to bude fungovat slušně i pro mě se 193 cm na nějaké ty enduro radovánky.

Můžete mrknout na mé první dojmy a na Youtube bude časem také plná recenze + video o dalších úpravách motorky, a spolehlivosti.

Newton (16) napsal 15.03.2018 v 13:06+1

Pěkné, myšlenka dobrá, ale ty plasty mně odradily. Nakonec jsem si vystačil s obyč L. Přední maska se v případě rozbití snadno nahradí nějakou univerzální, místo nesmyslných plastů kolem motoru mám masivní šusplech. Nějaký větrný štítek se pokusím vyrobit z plexi z OBi. I když vypadá sportovně je to takový miloučký výleťáček. Papírové hmotnosti se nelekejte. Motor je totiž posazen dost nízko a manévruje se s tím jako kdyby to vážilo o 30 kg méně. Výkon ... Dá se s tím žít, spíš se mi nelíbí dost líný spodek. Ve vyšších točkách to jde.Tuhle mašinku si zamiloval a jsem rád že něco tak příjemného vyrobili. Aakorát to ABS by mohlo jít vypnout úplně.
.

mito7 (1) napsal 15.03.2018 v 13:03+1

Je to nutné, motor totiž funguje radši ve vyšších otáčkách, ale ani tak nesmíte čekat nic krkolomného, osmnáct koní vám ruce rozhodně neutrhne
Redaktor by mohl vědět, jak se liší kůň od kW. Výkon 18 koní - tak málo neměla ani MZ 251 před 30 roky, a to byla lehčí. Vím, že je to přes 18 kW, ale že je to za ty roky "pokrok", zvlášť při nárůstu váhy
Litrová auta mají dnes více než dvojnásobný výkon, než před 30 lety, zato motorky mají dnes většinou několikanásobný objem, než tenkrát. Proč výrobci nedokážou udělat lehkou, výkonnou maloobjemovou motorku?

Frankie (731) napsal 15.03.2018 v 12:31

Nezbývá než doufat, že Honda tímto strojem jen testuje trh, jestli je o podobné motorky zájem a brzy bude následovat vyšší a tedy mnohem použitelnější objem motoru.
Protože mezi touhle "pidi" a "velkou" Afrikou je prostě moc velká mezera a je to škoda (NC750X, CB500X opravdu NEJSOU stroje do terénu)...

vilemx (228) napsal 15.03.2018 v 12:25+1

Začínám mít pocit, že konstruktéři v Hondě jsou placeni od každého naprojektovaného kilogramu. Jinak opravdu nechápu, co je vede k tomu, pustit do výroby skoro 160 kg těžké čtvrtlitrové endurko...

jaro27 (78) napsal 15.03.2018 v 11:15+1

Až tak z tej motorky nadšený nie som. Oproti "starej" CRF250L je to +lepší dizajn, +15 mm svetlá výška, +2,5l benzínu, +12kg, +1300€ a +zopár plastov (veď treba nejaké tie náhradné diely predávať, však?).
Inak, hmotnosťou atakuje trebárs 690 Enduro R, ktorá síce nie je ťažké enduro, ale ani ľahké.
Ak by to malo pol litrový motor a hoc aj 1000€ naviac, bol by to bestseller.

DOMINATOR (1260) napsal 15.03.2018 v 10:24

MÁ TO KOULE

karf (54) napsal 15.03.2018 v 10:06-1

Motorka je to pěkný na fotkách i v reálu se na ní dobře sedí. Docela jsem o ní uvažoval na krátkou pauzu mezi KLV a současnou motorkou na naučení v terénu. Jen je docela škoda, že když člověk pošle do Hondy mejl s žádostí o zkušební jízdu, tak mu odepíšou, že se má podívat na videa na internetu a nabídnou úvěr

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist