yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VladaM (141) napsal 22.12.2014 v 15:43-1

A to ani ani nezmiňuji mírně ojeté stroje - parádní kousky za nižší ceny. Ojeté, ale 5xlepší.

VladaM (141) napsal 22.12.2014 v 15:40

Kdyby to mělo být s rozumem kupované, tak se dá koupit dost jiných motorek.
Na Bazaru jsem zadal cenu do 180 tis., novou.
H. NC750S - 160tis.
Y. XJ6 Diversion - 170tis.
Kawa Z800 - 180tis.
Kawa Versys 650 - 178tis.
S. GSF 650 Bandit - 175tis.
Kawa Versys 650 předváděčka - 175tis.
H. CBF650F - 180tis.
S. SFV 650 Gladius - 150tis.
Kawa ER6n - 160tis.

BorekS (96) napsal 22.12.2014 v 14:59

Ten článek je tu asi jen proto, aby se tu přes svátky něco dělo, protože málokteré téma tu vzbudí tolik emocí

A souhlas se "Šotkem"...

panTerek (82) napsal 22.12.2014 v 14:57-1

spotřeba při 130 - 180 km/hod. 5,4l/100 km..., to mi zas tak peckový nepřijde, se člověk musí mrdat jak kloboučník aby jel za 3,8, ne?

Šotek (96) napsal 22.12.2014 v 14:21

dle mého názoru je motorka něco, co by se rozumem rozhodně kupovat nemělo

foky (156) napsal 22.12.2014 v 13:59

Dráťa: Napiš co tě zajímá a já si vyleju srdíčko Přijde mi to teda trochu nutellácký, ale když to musí bejt

Maxim (21) napsal 22.12.2014 v 13:14+2

Ježíš ja taky nechci desítky věci, který kolem me lidi vychvaluji. Proč by měli všichni chtít co je "nejlepší volba". Všechno je strašně subjektivní, při rozhodování při koupi čehokoliv volí každy z x důvodu. Nechte každému laskave demokratickou volbu bez toho, abyste ho nazývali něčím nebo hodnotili jeho osobnost.

stařík62 (24) napsal 22.12.2014 v 13:14

Martin : Na kulatý světlo mi nesahej.

MARTlN (54) napsal 22.12.2014 v 12:42-1+1

Mne se treba libi a prakticnost hodnotim velkym plusem. Nechapu co konkretne je na ni tak hnusnyho? Mne se treba nelibej stary vrany 10 let stary s hnusnym kulatym svetlem... Proste vec nazoru.

Dráťa (61) napsal 22.12.2014 v 12:22

Foky: "Je zajímavý, že nejvíc keců maj většinou ti, co si radši nevyplní ani motorku do profilu, aby je náhodou doma Mařka nezbila." A Fokyho profil říká: "Uživatel si nepřeje zobrazovat aktivitu". Vyhoďte ho z vlaku!

Dráťa (61) napsal 22.12.2014 v 12:17+1

Vždyť by tady na fóru byla bez NC nuda...

SuperSic58 (1308) napsal 22.12.2014 v 12:16+1

Dovi> to máš jako když si někdo narazí tlustou, blbou a ošklivou, frigidní ženskou, která z něj ještě saje prachy a onen bohatýr si ji ještě vychvaluje Také je to k nepochopení okolí. To samé pak vzbuzuje encéčko. Ale aspoň debata nevázne

Anti (391) napsal 22.12.2014 v 12:04+2

Proč se v tom furt vrtáte?Každý kupuje dle svých možností a představ.Jako alternativa skůtru proč ne.Já jsem rád za každé vybočení z řady,za každý trochu jiný model.Nejsem potencionální uživatel,ale jsem rád i za tyto stroje...

Dovi (90) napsal 22.12.2014 v 11:32+11

strakon>
Nelze si nevšimnout, že "neřešitelný životní problém" s NC700/750 vůbec nemají jejich majitelé a uživatelé (těm tyto stroje přinášejí radost a užitek), ale že naopak NĚKTEŘÍ labilní majitelé a uživatelé jiných motorek se existencí řady NC pořád strašně užírají, nemůžou kvůli ní už ani klidně spát, mají s tím přímo existenciální problémy a přitom ale úplně zbytečnou starost.

SuperSic58 (1308) napsal 22.12.2014 v 11:24+2

Ta motorka je nekřesťansky předražená. Slabej motor, vpředu jen jeden kotouč, jeklová kyvka jak z čínský 125ky, těžký jak vepř, kde na takovou cenu přišli?? 130 tis max a i tak bych raději sáhnul po líbivějším a hbitějším CB 500, který je za 120tis

Josefíno> mam to podobně jako ty, měl sem čtyřvál s velkým výkonem a nesmyslně dlouhýma kvaltama, neustále jsem musel jet jak magor, abych si jízdu užil a každej den děkoval Bohu za to, že jsem naživu. Teď mám moto s polovičním výkonem a vůbec mi to nevadí, dvojku vytočim max do kila a ne do 180ti, o tom to je Ale jen nechápu proč si volil NC, když jsou tu stroje jako MT-07, ER-6, Gladius, Duke 390, CB 500, Ninja 300 který budou ve všem mnohem lepší než NC, neskonale zábavnější, navíc za stejnou nebo i výrazně nižší cenu

strakon (542) napsal 22.12.2014 v 11:01

Už néééééééééééééééééééééééééééé Ten Poduška snad dostává za propagaci těhle tupostrojí příplatek?

DOMINATOR (1260) napsal 22.12.2014 v 10:58

Pro mě by to nebylo ale kamarad ji ma jezdi je spokolen bez problému a ta spotřeba je fakt super malá!!

josefíno (70) napsal 22.12.2014 v 10:55+5

700 kubíků a 48 koní? Jasně - nevýrazné, bezpohlavní, není co řešit. Na motorkách jezdím 30 let, většinu času na úžasných japonských čtyřválcích (posledních deset let na 1200 ccm/160 koní). Bohužel, paradoxně jejich až sterilní dokonalost způsobila, že jsem za minulý rok najel jen 1200 km, problém u mě je v tom, že se něco zajímavého na těchto strojích začíná dít až po výrazném překročení zákonného rychlostního limitu ale do té doby nuda, šeď. Uvědomil jsem si, že potřebuju něco změnit a na jaře jsem si koupil NC 700x v manuálu, ano, není tak dokonalá, jako výše zmíněné stroje, ale proti nim mi připadá výrazně zábavnější a to už od nulových rychlostí. Ne počtem koní, ale charakterem motoru a celého stroje. U mě tedy stoprocentně zafungovalo ono "méně je někdy více" a tak jsem letos najel 10 000 km a každý jsem si parádně užil. Takže termíny nevýrazný a bezpohlavní chápu od letoška trochu jinak...

Dovi (90) napsal 22.12.2014 v 09:59+1

Dovi 13.12.2014 píše: Co se NC700 týče, trochu mi vadily vibrace motoru (vylepšeno u silnějšího nástupce - NC750) a nastavení DST automatu u režimu D i S jinak, než bych si optimálně představoval. Toto vše už nový NC750 má doladěno, klidný D režim jede krásně vláčně (ideální věc do města, na kochání po okreskách i na delší cestování) a dynamický S režim řadí tak, jak by asi řadil zkušený vyježděný jezdec, když co nejvíc spěchá, honí čas a vůbec nehledí na spotřebu ani na předpisy.
Z dlouhodobého praktického hlediska je vychytávkou k nezaplacení ten velký integrovaný odkládací prostor před sedlem (místo obvyklé nádrže). Motor je robustně předimenzovaný (podkoňovaný) s předpokladem spolehlivostí a enormní životnosti. Servisní intervaly jsou dostatečně dlouhé (tuším 12 tisíc km) a jako bonus se ventilové vůle seřizují ne výměnnýma podložkama, ale i vzhledem k nízkoobrátkovosti ještě "po staru" šroubkem, takže s nulovými materiálovými náklady. Navíc u tohoto řadového dvouválce je použito společné sání, takže odpadá i nutnost synchronizace podtlaků, jinak obvyklá u mnoha víceválcových motocyklů.
Stroj je to celkově robustní s pevným rámem a neodlehčovanými ocelovými nosnými prvky, jeví se mi jako spolehlivý držák a na servis nenáročný pracant vhodný nechat si ho na mnoho let, dobře využitelný na kratši i dlouhé cesty, na dojíždění do práce i na kochací jízdy, a v neposlední řadě je i dostatečně velký pro vyššiho jezdce i spolujezdce

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 22.12.2014 v 09:35

radulc : Asi tak

Opatrný (29) napsal 22.12.2014 v 09:28+1

Zájemce o motorku si musí položit otázku, zda mu nebude vadit, že je motorka dražší než auto nižší třídy a že bude mít stejnou spotřebu jako střední auto ?
Pokud mu to nevadí, tak může při výběru Hondu NC750X přeskočit.
Kritikům - před třiceti lety byla dosažitelným maximem JAWA 350 a nikdo jezdce neosočoval z "bezpohlavnosti" jak je to na této diskusi !
PS: taky mám silnější motorku

Míra (210) napsal 22.12.2014 v 09:23+1

Nedostatkové zboží to asi nebude : //www.motorkar...honda/honda-nc-750x/
Nedostatková je Yamaha MT-07.

gio9 (30) napsal 22.12.2014 v 08:48

bezpohlavní - to vystihuje správně tuhle motorku...zaparkovanou vedle Dacie Logan

foky (156) napsal 22.12.2014 v 08:45+5

To, že tahle motorka rozdělila motorkáře na dva tábory opravdu není divu. Českej debilní malonárod totiž rozdělí i daleko menší a hloupejší témata. Každopádně ať si koupí každej co chce. Je zajímavý, že nejvíc keců maj většinou ti, co si radši nevyplní ani motorku do profilu, aby je náhodou doma Mařka nezbila

radulc (9) napsal 22.12.2014 v 08:33+9

Každý si kupuje čo si kupuje čo sa mu páči, na čo má financie, čo mu vyhovuje a pod. Ja som si tiež kúpil túto motorku a som spokojný. Nepotreboval som si nič dokazovať. Poznám ľudí čo majú staršie motorky, čo majú silnejšie alebo slabšie motorky a nikoho neodsudzujem. Každý jazdí na tom čo má. Ľudia čo majú NC-čka sú spokojní a o to ide

Radek2107 (53) napsal 22.12.2014 v 08:23

Me designově nijak neurazi, prostě normální motorka.

Bothrops (249) napsal 22.12.2014 v 08:10

katastrofa s velmi nizkou spotrebou , neutralnim designem, nuda :D

seikos (975) napsal 22.12.2014 v 07:39+2

Koukám že se tady píše článek na jedno z nejdiskutovanějších témat na fóru
Tak tady bude alespoň veselo

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist