Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PCX mám od září, najeto 800 km, příjemné, komfortní svezení, doplnil jsem 30 - litrový kufr a plexi Givi. S CBS jsem nezaznamenal ani na mokré trávě žádný zásadní problém - je prostě třeba brzdit opatrně přiměřeně podmínkám. Start-stop systém opravdu funguje až po zahřátí motoru na prov. teplotu a je příjemný. Světlomet je sice velký, ale svítí lépe než leckterý osobák
Mám CBS na VFR 1200F a musím oponovat Vašim názorům. Nevím jak na PCX (i když pochybuji, že tomu bude jinak), ale na mojí VFR funguje zcela bezchybně. Tvrzení o zablokování aktuálně nebržděného kola je s prominutím hloupost. Druhé kolo je pouze přibržďováno jedním pístkem a pro dosažení plného brzdného účinku na kole je nutno zmáčknout páčku/sešlánout pedál. jinak PCX se mi zamlouvá, až na to přední světlo, zdá se mi trochu moc velké vzhledem k celkové velikosti motorky, je to trochu nepoměr.
Osobně 100% souhlasím s babajezi - CBS je úplná ptákovina dobrá tak akorát k rozmlácení na sebemenším mokru atd...je to jen a jen marketingový tah, navíc se CBS nedá vypnout!
Jak funguje start stop systém za studena? Čeká na ohřátí oleje? U aut to ještě pochopím,ale když už se to začíná věšet na tyhle přibližovadla,tak už je to jen malej krůček k motorkám. A tady jsem zásadně proti. Ještě že se to dá vypnout. Ale to je jak s ABS. Někde to normálně vypnout nejde a to je pak otrava ...
to cechradovan: I průměrný jezdec by měl pochopit co je to za blábol kromě toho jsou systémy CBS v mnoha variantách a ne jen v přiloženém nákresu. Nebezpečná pitomost to ale bude pořád!
Naprosto nechápu co je na systému brzd CBS bezpečného. Co je bezpečného na tom, že při použití zadní brzdy začne nekontrolovatelně brzdit předek ?? Doporučuji si vytáhnout ten skůtr teď do sněhu nebo nedejbože náledí a "bezpečnost" téhle šínené pitomosti se ukáže hned.K čemu je to dobré když pominu slepici která ani není schopná povolit prsty na pravé rukojetí a šáhnout po páčce přední brzdy.Systém CBS prakticky při ostřejší jízdě znemožnuje normální ovládání motocyklu a je podle mě vítězstvím komerce nad zdravým rozumem! Chválit ho může jen někdo kdo buď vůbec neumí jezdit nebo někdo kdo za to dostal zaplaceno.
Je mi jasný, že se na mě zase vrhne tlupa "odborníků" kteří mi začnou nadávat a přesvědčovat že u Hondy nejsou žádní blbci, ale nepřesvědčíte. Mám s CBS své zkušenosti z celé řady strojů a tvrdím, že je to nebezpečná hovadina !!
babajezi: ani zkusenosti s celou radou stroju s cbs ti nezabranily napsat blabol.
měse líbí na rohliky by byl paradní...
jak tam bude nasazeny motor 250 ccm tak to bude parada a nadherne svezeni
PCX mám od září, najeto 800 km, příjemné, komfortní svezení, doplnil jsem 30 - litrový kufr a plexi Givi. S CBS jsem nezaznamenal ani na mokré trávě žádný zásadní problém - je prostě třeba brzdit opatrně přiměřeně podmínkám. Start-stop systém opravdu funguje až po zahřátí motoru na prov. teplotu a je příjemný. Světlomet je sice velký, ale svítí lépe než leckterý osobák
Mám CBS na VFR 1200F a musím oponovat Vašim názorům. Nevím jak na PCX (i když pochybuji, že tomu bude jinak), ale na mojí VFR funguje zcela bezchybně. Tvrzení o zablokování aktuálně nebržděného kola je s prominutím hloupost. Druhé kolo je pouze přibržďováno jedním pístkem a pro dosažení plného brzdného účinku na kole je nutno zmáčknout páčku/sešlánout pedál. jinak PCX se mi zamlouvá, až na to přední světlo, zdá se mi trochu moc velké vzhledem k celkové velikosti motorky, je to trochu nepoměr.
když duál, tak jedině v kombinaci s ABS
Osobně 100% souhlasím s babajezi - CBS je úplná ptákovina dobrá tak akorát k rozmlácení na sebemenším mokru atd...je to jen a jen marketingový tah, navíc se CBS nedá vypnout!
Osobně se mi PCX líbí. Cena za tento skůtr, který je vybaven CBS a Start-Stop je absolutně bezkonkurenční.
Jak funguje start stop systém za studena? Čeká na ohřátí oleje? U aut to ještě pochopím,ale když už se to začíná věšet na tyhle přibližovadla,tak už je to jen malej krůček k motorkám. A tady jsem zásadně proti. Ještě že se to dá vypnout. Ale to je jak s ABS. Někde to normálně vypnout nejde a to je pak otrava ...
to cechradovan: I průměrný jezdec by měl pochopit co je to za blábol kromě toho jsou systémy CBS v mnoha variantách a ne jen v přiloženém nákresu. Nebezpečná pitomost to ale bude pořád!
//www.google.cz/url?sa=t&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CBYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.motomohelnice.cz%2Fcbs.htm&rct=j&q=%20brzdy%20cbs&ei=sWzzTPq8ONGhOunKrPoJ&usg=AFQjCNGLnuKbY2Zocy5MtTkEV5s8pJNvjg&cad=rja
Osobně jsem na PCX jen seděl ale krytí nohou mi nepřišlo dostatečné. Ostatně na to poukazují i majitelé PCXek na skutrforu.
Naprosto nechápu co je na systému brzd CBS bezpečného. Co je bezpečného na tom, že při použití zadní brzdy začne nekontrolovatelně brzdit předek ?? Doporučuji si vytáhnout ten skůtr teď do sněhu nebo nedejbože náledí a "bezpečnost" téhle šínené pitomosti se ukáže hned.K čemu je to dobré když pominu slepici která ani není schopná povolit prsty na pravé rukojetí a šáhnout po páčce přední brzdy.Systém CBS prakticky při ostřejší jízdě znemožnuje normální ovládání motocyklu a je podle mě vítězstvím komerce nad zdravým rozumem! Chválit ho může jen někdo kdo buď vůbec neumí jezdit nebo někdo kdo za to dostal zaplaceno.
Je mi jasný, že se na mě zase vrhne tlupa "odborníků" kteří mi začnou nadávat a přesvědčovat že u Hondy nejsou žádní blbci, ale nepřesvědčíte. Mám s CBS své zkušenosti z celé řady strojů a tvrdím, že je to nebezpečná hovadina !!