globalmoto_kveten




Triumph Tiger 1200 Explorer vs. BMW R1200GS – souboj digitálních motorek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Beast1186 (9) napsal 09.01.2017 v 16:37

Test pěkný. Před pár lety bych ještě testy motorek tohohle ražení vůbec nečetl...Ale stárnem a záda bolí, proto mě čeká tento druh motocyklu. Už loni jsem se rozhodl pro Triumph, ale první verzi-rok 2012-13, a i tak si docela drží cenu. Spíš mě ale odrazuje ta nespolehlivost anglických motorů kdy při nájezdu 20 - 30 tis.km jde agregát kukat.
Svezl jsem se na obou motocyklech, a jelikož jsem měl vždy čtyřválce, tak je jasný, že do Bmw ani náhodou, ta motorka sice jede, ale to je asi vše. Kdyby alespoň byla trochu vzhledná...To Triumph je a motorově mi vyhovuje více, možná hůře brzdí a ve vyšších rychlostech se i trochu vlní(mám na mysli starší model) 2016 jsem nezkoušel.

Anti (393) napsal 09.01.2017 v 16:24+1

Celou dobu co jsem to četl,jsem si myslel,že má tento web nového redaktora.KONEČNĚ test podle mých představ.Nemám v podstatě co vytknout.Takhle to má vypadat
Triumphy se mi moc líbí,a k BMW mám naopak averzi,nicméně to vypadá že by mi z těchto dvou motorově vyhovovalo spíše to GS.Na druhou stranu,motorka se prostě musí líbit,takže je to jasné.

maravy (8) napsal 09.01.2017 v 16:04+2

u me zvitezilo GS, v podstate nebylo co resit, o 36kg vyssi sucha hmotnost Tigera ho odsoudila do role silnicniho stroje. Staci me si zvednout parkrat denne ve 40stupnich GS.
Motor u GS me prijde az moc zivej, zadni pneu mam po 7000km holou a to fakt snazim
nejvetsi nevyhoda jsou pro me desive zvuky linouci se z boxeru - nikdy neverim ze se vratim domu

petrumr (-185) napsal 09.01.2017 v 15:36-1+1

já jsem nezkušený a proto jsem dal hlas GS.

Petrgsxr (55) napsal 09.01.2017 v 15:33-1

Zkoušel jsem obě...a u mě vyhrál Triumph a hlavně kvůli tomu, že to má koule...BMW jako by vůbec nejelo jalovej motor bez emocí, nesednul mi boxer a poloha za řídítky a posed.
Mám ročník 2014 XC na drátech...nalítáno 30 000 km bez nějakých problémů. Nějaké závady byly na modelech 2012 a 2013. Je vidět, že angláni to vychytali. Co se týká maximálky...tak jsem to dal na tachometrových 232 km/h. Držel jsem to docela dlouho...a víc to fakt už nešlo. Ale to je nepodstatné. Pokud jsem to půjčil kolegům co mají BMW tak si se mnou na pumpě nedali ani kafe... byli spokojeni jak to jezdí. Odpružení pravda nic moc, ale koupil jsem vnitřek tlumičů od Andreani...a to je jiné kafe. S novým elektronickým podvozkem to bude určitě zase o mnoho lepší.

Hondasl (107) napsal 09.01.2017 v 15:20

Pěkné stroje, ale pro mě cenově nedostupné, tak jen budu tiše závidět jejím majitelům

Šemík. (22) napsal 09.01.2017 v 14:21

Já jsem zkoušel nové GS (tigera mám) a nějak se neshoduju s hodnocením motoru GS jako lepšího. Naopak mi přišel o hodně línější a míň točivější než u triumphu (na tomto se shodlo víc lidí)a taky maximálka leží výrazně výš (ne že by na tom tak záleželo) - mně to na starým modelu ukázalo 227 km/hod a neměl jsem pocit , že by to neumělo víc...Určitě je na GS lepší podvozek, ale já mám starou verzi bez semiaktivního

Pete23 (7) napsal 09.01.2017 v 14:12

Zkusil jsem obě. Jde jen o to, že Tiger je více na silnici a sportovní duch je tam hodně znát. Obě motorky jsou špička

vencysta (78) napsal 09.01.2017 v 14:00

Jaká byla spotřeba? V "Technických údajích" je 4,1 (GS) resp. 6,2 (Tiger), ale v článku se píše o rozdílu půl litru ve prospěch GS.

vencysta (78) napsal 09.01.2017 v 13:40

Vzhledově se mi víc líbí Tiger, ale na ježdění by mi asi víc vyhovovalo GS.
Na cestovní motorky je 20l dost malá nádrž, řekl bych.

soccer (483) napsal 09.01.2017 v 12:56

No prosím, "seikos" když má "svoje dny" (krámy), tak je ve svých názorech přehnaně upřímnej, že je občas zralej na oboustrannou inzultaci okovanou špičkou boty do hýžďového svalstva , ale testy píše dost dobře díkec

hrouda13 (150) napsal 09.01.2017 v 12:03+1

Obě masiny jsou špičkové. Musel bych se na obou projet jak která sedne. Ale přiznám se ze víc tíhnu ke GS, to se proste Němcům povedlo a dlouhá léta je to právem ikona velkých cestovních endur jen té elektroniky by mohlo být méně,bohatě by mi stačilo abs.

Mig_35 (346) napsal 09.01.2017 v 11:25

Quickshifter u GS kope, ale jenom do trojky, pak už je to samet... pro plynulou jízdu se spolujezdkyní spojkovat, raději.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist