Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
a kdo říká že na to nemám...ale když už něco co má 2 kola tak motorku, na tomhle jsem zatím viděl jen ženský co na tom jezdily v sukních do práce nebo manažery v kravatách či 60 leté pohodlné pány z hmotností přez jeden metrák...,to je akorát tak pro ně,na léto místo auta hodíš se do sáčka,vemeš přilbu,kufřík hodíš pod sedačku a hurá do víru velkoměsta a do práce, máš to určitě lepší než se proplejtat z autákem na to byl tenhle výrobek vytvořen...
"na nákupy to je ale určitě pohodlné a vhodné a taky na to že se nemusíš oblíkat do motorkářských hadrů tedy krom helmy a rukavic,jinak by jsi na tom asi vypadal divně." No a s tímhle názorem si snad musíš dělat vyloženě legraci.
Kola to má 15-ky a to už není tak úplně málo. Myslím, že Ti hoši co to testují mají porovnání s jinýma motorkama a pokud napíšou, že jízdní vlastnosti jsou s motorkou srovnatelné, tak na tom asi něco bude. A věř mi, že dost nerovností a to i teď po naší zimě na našich okreskách, to pobere. Samozřejmě neporovnávám s endurem. A balík -co je to balík? Balík je podle mě 700.000 za BMW 1600 GTL. Přeci jen proto, že na něco nemám, tak neříkám, že to nemá tu hodnotu.
V Itálii se na tom jezdí hodně,tam to chápu,jinak bych skůtr přiroval k automobilů SUV,ty si také hrajou na něco co nejsou,je to dobou,ale nikomu to neberu kdo chce at koupí,ale jak říkám za ten balík by se jistě našlo něco rozumějšího.
2 krizik1 - přesně, od toho je tu taká záplava všeho možného, tak si každý může vybrat, co chce.
na mě je to drahé, ale jízdně to odsuzovat nejde, parádní svezení, váha anenjde cítit, kvůli těžišti, a jak je už psáno, ne každý potřebuje GS aby mohl, kdyby chtěl... velký skůtr a zejména konkrétně tento musí být na cestovačku super.
mimochodem ideální motorka pro mne je nahatá, tvrdá, uřvaná, a nepraktická ale i tak dokážu existenci velkých skůtrů pochopit, tak kde je problém pro ostatní ?
Skútry budou asi už navždy působit na některé "jedince" jako červený hadr na býka. Tak je to drahý, těžký a má to malý kola, no a co??? Minicooper taky není vzor praktičnosti a lidi si ho kupujou. Každý má své preference a těmi se řídí. Tak dejte pokoj a jezděte si na čem chcete kam chcete
Na mašinu dáš kufry nebo tankvak atd. a máš vystaráno,ale kvůli tomu nemusíš mít tenhle parník s těmy malými koly což je největší problém na špatných cestách + váha jak prase na šestsetpadesátku...,na nákupy to je ale určitě pohodlné a vhodné a taky na to že se nemusíš oblíkat do motorkářských hadrů tedy krom helmy a rukavic,jinak by jsi na tom asi vypadal divně.BMW jsem nevlastil nikdy žádné,ale myslím že není třeba značku hned vlastnit,stačí číst recenze,názory ostatních majitelů,celkový pohled atd. Dám ti příklad co je větší držák BMW GS 1150 nebo nové GS 1200 ?,většina ukáže na starší typ který toho snesl mnohem víc.Konkrétně BMW GS 1150 je jedno z mála které bych od téhle značky vcelku bral,tomu říkám alespon stroj na cestování co má i z dostatečnou bagáží pořád výkonu na rozdávání i když má už motocykl nějakej ten pátek.Jak říkám to nač je tenhle skůtr určenej to jistě splnuje znamenitě, ale cestovat na tom jedině do Alp. Navíc předpokládám že pokud pojedeš na dálnici svižně kolem 150-160 ( to už jsem ale skoro na dorazu) tak při té váze samotného skůtru + bagáž v zavazadlovejch prostorách ( možná kufry na boku) a při dvou osobách to bude určitě pěkně užírat pneumatiky které jsou malé a i spotřeba poletí nahoru.
Pro mě jsou ty úložné prostory naopak předností. A zvuk motoru mi v reálu přijde naopak slušnej.
Já bych zase chtěl vidět Tebe jak jedeš do Turecka bez úložných prostor.
A můžu mít dotaz? Kolik BMW jsi už vlastnil, že víš, že ta kvalita BMW už taky není jako v minulosti.
jo ty jsis ho pořídil - aha, no mě to příjde jako výstřelek dnešní doby a čím dál větší pohodlnost člověka,nemusíš řadit,sedíš tam jak na křesle,ty úložné prostory a hroznej zvuk motoru prostě to není motorka a ty technologie to je na tom právě to nejlepší,čím víc toho má tím víc se toho může někde na cestách vy.srat, no a pokud s tím párkrát vlítnu do díry je tu pravděpodobnost víc než vysoká, hlavně když si člověk uvědomí že ta kvalita BMW už taky není jako v minulosti,už se vidim jak na tom jedu někam do Turecka
Ale já nejezdím po dálnicích. Jezdím převážně po okreskách.
Nejezdím mimo zpevněný povrch, ale to si myslím většina motorkářů. Těch co nemají enduro. A porovnávat maxi skútr za 200 tisíc a tohle za 300 je taky mimo mísu. Technologie, jízdní vlastnosti, výbava atd. je totiž někde úplně jinde. To je jako kdyby jsi řekl, že si radši koupíš Fabii kombi 2 litr místo Superbu kombi 2 litr, vždyť to má přeci motor o stejném obsahu, tak to bude to samé.
...někdo má doma třeba i 5 motorek od Goldwinga po třeba to Super Teneré,tak si to pořídí třeba jen pro prdel,proto jsem napsal,že cena někoho nezajímá,buď to chce a nebo nechce a nebude koukat po něčem co je třeba o 100táců levnější
Je jedno co co stojí ? To záleží na úhlu pohledu, co mě může tenhle skůtr za 300 táců dát jiného než konkurenční od jiné značky co je o 100 tisíc levnější ? Enduro navíc zvládá všechny druhy povrchů,to je jeho silná stránka,tohle je jednoúčelový stroj jen na krásnou silnici a proto je 300 papírů vzkutku hodně peněz za něco takového,ale pokud se to někomu líbý tak prosím.
...když se někdo rád brodí blátem a šutrama,tak si to pochopitelněnekoupí a srovnávat to asi nejde,ale to neni důvod abych jedno nebo druhý hanil a na cenu se nemůžu dívat z pohledu do mé peněženky,někomu je uplně jedno co co stojí
Pro Seikose : Úplně přesně nechápu jak to myslíš.
Pro J.ICKX "Enduru se maxiskůtr v cestování asi těžko může rovnat" - to bych si tedy jednoznačně nedovolil tvrdit..
Tak pokud by byla nová za 190 táců tak by to šlo,ale za 300 bych se už asi poohlédl po něčem výkonnějším,no s endurem bych to zrovna nesrovnával navíc se SuperTenere 1200,pokud bych měl jet někam daleko na dovolenou tak přirozeně sáhnu po Tenere,protože jeden nechce jet jen po dálnici ale taky sjet na okresky a tam už to bude zase se skůtrem nezapomenutelný zážitek enduru se maxiskůtr v cestování asi těžko může rovnat,zvlášt pokud chci jet do hoších destinací,nemluvě o výkonu na dálnici kerej skůtr ani s objemem 650 nemůže dát a jestli je motorka ideální do města neřeším, ve městě je to nejhorší opruz a raději se mu co nejvíc vyhnout.Ale mohla by s tímhle BMW bejt docela pr.d.el.
tak za prvé, nejsou na světě jen lidi, kteří porovnávají co dostanou za tu a tu cenu, ale i ti, kteří chtějí jezdit, ale ne velkou / vysokou si netroufnou a chtějí jen pohodlně kroutit heftem a jet jak se jim zachce, a to s tímto báwem jde, jede jak z praku.
ovladatelnost je suprová, komfort taky a jistota jí při jízdě nechybí, furt je to BMW a u těch moc diletantů nedělá..
takže, cena je vysoká, u BMW normální, ale než to někdo začně soudit a odsuzovat za neschopnost, je potřeba prvně svézt a pak hodnotit - já se svezl a zážitek dobrý, ikdyž přizneejme si, stojí to dost.
nemůžete vědět na čem jsem kdy jel, to že nemám na profilu žádnou rachejtli neznamená že žádnou nemám...,ale vzhledem k tomu jaký stroj máte v stavu se nedivím té reakci,ale trvám na svém-maxiskůtry jsou u nás k ničemu a ještě za takovou kupu peněz ! zlaté enduro ! za ty prachy by byla pomalu nová SuperTenere 1200 a to je aspon motorka které by tenhle krám předčila ve všech směrech a ohledech
Taky jsem vlastnil SW-T400, ochrana před nepřízní počasí byla suprová, stejně jako velikost odkládacích prostor,ale mělo to i svoje mouchy které nakonec převážily tak že jsem ho prodal,začal mě chybět pocit jet opravdu na motorce a to s těma dírama je pravda, na rozbité silnice to samozřejmě není, ale to je pochopitelné na to není určen,do naší krásné vlasti se hodí něco odolnějšího.
Kusu pořádné motorky ?? Tohle je skůtr ne motorka, chci takovouhle kobylu vidět jak zvládá když vlétne do nějaké díry,ta malá kola a hmotnost musí bejt v takovým případě pěkný mínus,nemluvě o spotřebě na ten objem to žere víc jak kdejakej litr...s tímhle se musíš držet je na pěknejch silnicích ale kolik jich u nás je ?
Vysoká hmotnost a ta malá kolečka je recept jak to na našich zničených silnicích krásně oddělat.Za ty prachy máte už kus pořádné motorky a ne takovýhle vysavač,je to stroj použitelný pouze ve městě,ale i na to už je zbytečně velký,takže je to vlastně stroj k ničemu...
Hmotnost sa mi vidi vysoka, podstatne viac ako R1200GS. Spotreba 6 l v meste /udaj z leta/ je desiva.Zaujimal by na servisny interval a napinanie retaze. Cenu neriesim, pretoze vyrobca to skusa a klient - odpovie sam.
Osobne mam z maxi skutrov divne pocity, vlastnim Honda SW T 400abs a neviem, ci by som ho este raz kupil.
a kdo říká že na to nemám...ale když už něco co má 2 kola tak motorku, na tomhle jsem zatím viděl jen ženský co na tom jezdily v sukních do práce nebo manažery v kravatách či 60 leté pohodlné pány z hmotností přez jeden metrák...,to je akorát tak pro ně,na léto místo auta hodíš se do sáčka,vemeš přilbu,kufřík hodíš pod sedačku a hurá do víru velkoměsta a do práce, máš to určitě lepší než se proplejtat z autákem na to byl tenhle výrobek vytvořen...
"na nákupy to je ale určitě pohodlné a vhodné a taky na to že se nemusíš oblíkat do motorkářských hadrů tedy krom helmy a rukavic,jinak by jsi na tom asi vypadal divně." No a s tímhle názorem si snad musíš dělat vyloženě legraci.
Kola to má 15-ky a to už není tak úplně málo. Myslím, že Ti hoši co to testují mají porovnání s jinýma motorkama a pokud napíšou, že jízdní vlastnosti jsou s motorkou srovnatelné, tak na tom asi něco bude. A věř mi, že dost nerovností a to i teď po naší zimě na našich okreskách, to pobere. Samozřejmě neporovnávám s endurem. A balík -co je to balík? Balík je podle mě 700.000 za BMW 1600 GTL. Přeci jen proto, že na něco nemám, tak neříkám, že to nemá tu hodnotu.
V Itálii se na tom jezdí hodně,tam to chápu,jinak bych skůtr přiroval k automobilů SUV,ty si také hrajou na něco co nejsou,je to dobou,ale nikomu to neberu kdo chce at koupí,ale jak říkám za ten balík by se jistě našlo něco rozumějšího.
2 krizik1 - přesně, od toho je tu taká záplava všeho možného, tak si každý může vybrat, co chce.
na mě je to drahé, ale jízdně to odsuzovat nejde, parádní svezení, váha anenjde cítit, kvůli těžišti, a jak je už psáno, ne každý potřebuje GS aby mohl, kdyby chtěl... velký skůtr a zejména konkrétně tento musí být na cestovačku super.
mimochodem ideální motorka pro mne je nahatá, tvrdá, uřvaná, a nepraktická ale i tak dokážu existenci velkých skůtrů pochopit, tak kde je problém pro ostatní ?
Skútry budou asi už navždy působit na některé "jedince" jako červený hadr na býka. Tak je to drahý, těžký a má to malý kola, no a co??? Minicooper taky není vzor praktičnosti a lidi si ho kupujou. Každý má své preference a těmi se řídí. Tak dejte pokoj a jezděte si na čem chcete kam chcete
Na mašinu dáš kufry nebo tankvak atd. a máš vystaráno,ale kvůli tomu nemusíš mít tenhle parník s těmy malými koly což je největší problém na špatných cestách + váha jak prase na šestsetpadesátku...,na nákupy to je ale určitě pohodlné a vhodné a taky na to že se nemusíš oblíkat do motorkářských hadrů tedy krom helmy a rukavic,jinak by jsi na tom asi vypadal divně.BMW jsem nevlastil nikdy žádné,ale myslím že není třeba značku hned vlastnit,stačí číst recenze,názory ostatních majitelů,celkový pohled atd. Dám ti příklad co je větší držák BMW GS 1150 nebo nové GS 1200 ?,většina ukáže na starší typ který toho snesl mnohem víc.Konkrétně BMW GS 1150 je jedno z mála které bych od téhle značky vcelku bral,tomu říkám alespon stroj na cestování co má i z dostatečnou bagáží pořád výkonu na rozdávání i když má už motocykl nějakej ten pátek.Jak říkám to nač je tenhle skůtr určenej to jistě splnuje znamenitě, ale cestovat na tom jedině do Alp. Navíc předpokládám že pokud pojedeš na dálnici svižně kolem 150-160 ( to už jsem ale skoro na dorazu) tak při té váze samotného skůtru + bagáž v zavazadlovejch prostorách ( možná kufry na boku) a při dvou osobách to bude určitě pěkně užírat pneumatiky které jsou malé a i spotřeba poletí nahoru.
Pro mě jsou ty úložné prostory naopak předností. A zvuk motoru mi v reálu přijde naopak slušnej.
Já bych zase chtěl vidět Tebe jak jedeš do Turecka bez úložných prostor.
A můžu mít dotaz? Kolik BMW jsi už vlastnil, že víš, že ta kvalita BMW už taky není jako v minulosti.
jo ty jsis ho pořídil - aha, no mě to příjde jako výstřelek dnešní doby a čím dál větší pohodlnost člověka,nemusíš řadit,sedíš tam jak na křesle,ty úložné prostory a hroznej zvuk motoru prostě to není motorka a ty technologie to je na tom právě to nejlepší,čím víc toho má tím víc se toho může někde na cestách vy.srat, no a pokud s tím párkrát vlítnu do díry je tu pravděpodobnost víc než vysoká, hlavně když si člověk uvědomí že ta kvalita BMW už taky není jako v minulosti,už se vidim jak na tom jedu někam do Turecka
Ale já nejezdím po dálnicích. Jezdím převážně po okreskách.
Nejezdím mimo zpevněný povrch, ale to si myslím většina motorkářů. Těch co nemají enduro. A porovnávat maxi skútr za 200 tisíc a tohle za 300 je taky mimo mísu. Technologie, jízdní vlastnosti, výbava atd. je totiž někde úplně jinde. To je jako kdyby jsi řekl, že si radši koupíš Fabii kombi 2 litr místo Superbu kombi 2 litr, vždyť to má přeci motor o stejném obsahu, tak to bude to samé.
...někdo má doma třeba i 5 motorek od Goldwinga po třeba to Super Teneré,tak si to pořídí třeba jen pro prdel,proto jsem napsal,že cena někoho nezajímá,buď to chce a nebo nechce a nebude koukat po něčem co je třeba o 100táců levnější
Je jedno co co stojí ? To záleží na úhlu pohledu, co mě může tenhle skůtr za 300 táců dát jiného než konkurenční od jiné značky co je o 100 tisíc levnější ? Enduro navíc zvládá všechny druhy povrchů,to je jeho silná stránka,tohle je jednoúčelový stroj jen na krásnou silnici a proto je 300 papírů vzkutku hodně peněz za něco takového,ale pokud se to někomu líbý tak prosím.
...když se někdo rád brodí blátem a šutrama,tak si to pochopitelněnekoupí a srovnávat to asi nejde,ale to neni důvod abych jedno nebo druhý hanil a na cenu se nemůžu dívat z pohledu do mé peněženky,někomu je uplně jedno co co stojí
No nevypadá špatně. Ale ta cena je na "skůtr" víc než vysoká. A hmotnost 261 kg je taky masakr. Raději bych volil cestovní motorku.
vanil: jenže ono je cestování a cestování ...pokud budu pořád jezdit po dálnicích někam na Glossglocker tak to beru
Pro Seikose : Úplně přesně nechápu jak to myslíš.
Pro J.ICKX "Enduru se maxiskůtr v cestování asi těžko může rovnat" - to bych si tedy jednoznačně nedovolil tvrdit..
BMW si sere do svého vlastního hnízda
pokud baťůžek nemá 90 kg tak mu to nevadí...
Tak pokud by byla nová za 190 táců tak by to šlo,ale za 300 bych se už asi poohlédl po něčem výkonnějším,no s endurem bych to zrovna nesrovnával navíc se SuperTenere 1200,pokud bych měl jet někam daleko na dovolenou tak přirozeně sáhnu po Tenere,protože jeden nechce jet jen po dálnici ale taky sjet na okresky a tam už to bude zase se skůtrem nezapomenutelný zážitek enduru se maxiskůtr v cestování asi těžko může rovnat,zvlášt pokud chci jet do hoších destinací,nemluvě o výkonu na dálnici kerej skůtr ani s objemem 650 nemůže dát a jestli je motorka ideální do města neřeším, ve městě je to nejhorší opruz a raději se mu co nejvíc vyhnout.Ale mohla by s tímhle BMW bejt docela pr.d.el.
bpun...jo enduro je ideální do města a na dovolenou s baťůžkem třeba na Faro to bude nezapomenutelný zážitek pro oba
2x - pardon
tak za prvé, nejsou na světě jen lidi, kteří porovnávají co dostanou za tu a tu cenu, ale i ti, kteří chtějí jezdit, ale ne velkou / vysokou si netroufnou a chtějí jen pohodlně kroutit heftem a jet jak se jim zachce, a to s tímto báwem jde, jede jak z praku.
ovladatelnost je suprová, komfort taky a jistota jí při jízdě nechybí, furt je to BMW a u těch moc diletantů nedělá..
takže, cena je vysoká, u BMW normální, ale než to někdo začně soudit a odsuzovat za neschopnost, je potřeba prvně svézt a pak hodnotit - já se svezl a zážitek dobrý, ikdyž přizneejme si, stojí to dost.
nemůžete vědět na čem jsem kdy jel, to že nemám na profilu žádnou rachejtli neznamená že žádnou nemám...,ale vzhledem k tomu jaký stroj máte v stavu se nedivím té reakci,ale trvám na svém-maxiskůtry jsou u nás k ničemu a ještě za takovou kupu peněz ! zlaté enduro ! za ty prachy by byla pomalu nová SuperTenere 1200 a to je aspon motorka které by tenhle krám předčila ve všech směrech a ohledech
Taky jsem vlastnil SW-T400, ochrana před nepřízní počasí byla suprová, stejně jako velikost odkládacích prostor,ale mělo to i svoje mouchy které nakonec převážily tak že jsem ho prodal,začal mě chybět pocit jet opravdu na motorce a to s těma dírama je pravda, na rozbité silnice to samozřejmě není, ale to je pochopitelné na to není určen,do naší krásné vlasti se hodí něco odolnějšího.
bpun napřed něco vyzkoušej a pak kecej,jinak mluvíš o ničem podle mě jsi jen další pára z motorkářskýho hovna
Kusu pořádné motorky ?? Tohle je skůtr ne motorka, chci takovouhle kobylu vidět jak zvládá když vlétne do nějaké díry,ta malá kola a hmotnost musí bejt v takovým případě pěkný mínus,nemluvě o spotřebě na ten objem to žere víc jak kdejakej litr...s tímhle se musíš držet je na pěknejch silnicích ale kolik jich u nás je ?
bpun jak jsi pøišel na to,Ĺľe je to jen str:oj pouĹľitelnĂ˝ ve mìstì,to mi hlava nebere,to ti nìkdo poradil,nebo jsi na to pøišel sám?Kolik jsi toho uĹľ najezdil po svìtì ty chytráku a na jakĂ©m kusu poøádnĂ˝ motorky to jezdĂš,aÂť se pobavim
Vysoká hmotnost a ta malá kolečka je recept jak to na našich zničených silnicích krásně oddělat.Za ty prachy máte už kus pořádné motorky a ne takovýhle vysavač,je to stroj použitelný pouze ve městě,ale i na to už je zbytečně velký,takže je to vlastně stroj k ničemu...
Hmotnost sa mi vidi vysoka, podstatne viac ako R1200GS. Spotreba 6 l v meste /udaj z leta/ je desiva.Zaujimal by na servisny interval a napinanie retaze. Cenu neriesim, pretoze vyrobca to skusa a klient - odpovie sam.
Osobne mam z maxi skutrov divne pocity, vlastnim Honda SW T 400abs a neviem, ci by som ho este raz kupil.