Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Asi to nebude pokaždé láska na první pohled, určitě ale skvělá volba pro koupi rozumem. Třeba proto, že má maximálku stejnou jako o něco málo silnější GS a cenu téměř poloviční. A to bude navíc spolehlivější, jak už je u Japonců zvykem. Že nesedne každému je jasné, to neumí žádná motorka. Možná starý Pérák
Ještě že na něčem jsou normální klíče, dva dny mám v klíči od auta vybitou baterku a startování přiložením klíče na tlačítko funguje dost náhodně, někdy to chce trpělivost a zkoušet jaká poloha teď zabere. Centrál atd všechno dobrý, ale klasik zámek aspoň jako backup by byl zlatej...
Za mě ok stroj, každý máme vždy výhrady k něčemu. Jsem za to rád, že je z čeho si vybírat a nad čím koumat. Ale jezdit na Africe na "hladkých" gumách a tvářii se jako offrouďák je taky vážně úsměvné
8 stupňů kontrol trakcí u Multistrády nebudu ani komentovat
Simitom> Tvůj návod na větší zdvihy a kola by znamenal jen další motorku, která by si na ADV motorku jen hrála. Podle mě jsou drátěná 19" kola pro tenhle typ motorek maximem, aby to ještě vypadalo přiměřeně. Jsem toho názoru, že když na něco namontuju 21" kolo, tak to musí bez problémů zvládnout dlouhodobé hrubé poježdění v těžkém terénu. Jinak je to jen marketingová vábnička na romantického kupce.
Pěkná motorka, ale u verze XT 650/1000 promarnili šanci. Stačilo dat vyšší zdvihy, větší nádrž, možná i větší kola a měli ADV bike jakým je Africa, GSA, KTM. Škoda...
Jakkoliv je velkej Strom pořád technicky konkurenceschopný a vyvážený cestovní enduro, tak je to zároveň produkt, kterej už překročil svůj životní cyklus - jinými slovy, kdo ho chtěl, ten už ho má.
Bohužel, tímhle problémem netrpí v portfoliu Suzuki zdaleka sám
Asi to nebude pokaždé láska na první pohled, určitě ale skvělá volba pro koupi rozumem. Třeba proto, že má maximálku stejnou jako o něco málo silnější GS a cenu téměř poloviční. A to bude navíc spolehlivější, jak už je u Japonců zvykem. Že nesedne každému je jasné, to neumí žádná motorka. Možná starý Pérák
Ještě že na něčem jsou normální klíče, dva dny mám v klíči od auta vybitou baterku a startování přiložením klíče na tlačítko funguje dost náhodně, někdy to chce trpělivost a zkoušet jaká poloha teď zabere. Centrál atd všechno dobrý, ale klasik zámek aspoň jako backup by byl zlatej...
Za mě ok stroj, každý máme vždy výhrady k něčemu. Jsem za to rád, že je z čeho si vybírat a nad čím koumat. Ale jezdit na Africe na "hladkých" gumách a tvářii se jako offrouďák je taky vážně úsměvné
8 stupňů kontrol trakcí u Multistrády nebudu ani komentovat
Co je na tom pěknýho ? asi to jako celek funguje, ale vzhledově to je strašný ...
Afrika , KTM Adv 790 , BMW jsou někde jinde ...
Za ty love...a jede to...
...mě se ten motor se 130 PS a laďáky líbil v SV 1000... Tyhle kočkopsi já nemusím.
Simitom> Tvůj návod na větší zdvihy a kola by znamenal jen další motorku, která by si na ADV motorku jen hrála. Podle mě jsou drátěná 19" kola pro tenhle typ motorek maximem, aby to ještě vypadalo přiměřeně. Jsem toho názoru, že když na něco namontuju 21" kolo, tak to musí bez problémů zvládnout dlouhodobé hrubé poježdění v těžkém terénu. Jinak je to jen marketingová vábnička na romantického kupce.
Pěkná motorka, ale u verze XT 650/1000 promarnili šanci. Stačilo dat vyšší zdvihy, větší nádrž, možná i větší kola a měli ADV bike jakým je Africa, GSA, KTM. Škoda...
Jakkoliv je velkej Strom pořád technicky konkurenceschopný a vyvážený cestovní enduro, tak je to zároveň produkt, kterej už překročil svůj životní cyklus - jinými slovy, kdo ho chtěl, ten už ho má.
Bohužel, tímhle problémem netrpí v portfoliu Suzuki zdaleka sám
Mi naprosto učarovala...
Nevím jestli je možné to označit jako cenduro, každopádně ale nápis Adventure Sport Tourer ji vystihuje...
Je to určitě dobrá motorka za slušnou cenu, ale vzhled se mi bohužel vůbec nelíbí.
Velkej versys, velkej strom a africa ... Napiste si to a pak to srovnejte.
Pěkný "testík". Stromek je dobrá varianta motorky a za dobré peníze.
Srovnání s CRF 1000 bude zajímavé, ač si myslím že Africa je jako celek lepší motorka.