globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
riderhenry (2) napsal 11.08.2011 v 00:12

DMC.motobiker: Jasne no. Kdybych nemel Hondu a nebyla to moje oblibena znacka, urcite bych byl vetsi frajer a lip by se mi s tebou diskutovalo no. Tohle fakt miluju. Kazdy ma rad neco jineho, zajimave ovsem je, ze mezi "japanofili" malokdy najdu nekoho, kdo by mel pocit nadrazenosti. Mozna je to taky tim, ze nekdo si treba koupi motorku proto, aby fungovala a tak, aby mu maximalne vyhovovala, ne aby mohl frajerit, ze ma neco jineho, nez ostatni, i kdyz mu treba vubec nesedne. Bez urazky... Trochu jsem myslel, ze uz diskuze trochu "dospely" a tohle tema uz je pryc, no bohuzel jsme se asi pletl. Zrovna muj sen je Aprilia RSV 1000 Factory, ale zatim nejsem dost vyjezdeny a nemam pocit, ze by to bylo rozumne, navic motorku pouzivam i na jezdeni do prace a obcas nejake to cestovani, kde by tohle asi nebylo idealni a spis si tak ceinm naproste "poslusnosti" a uzivatelske privetivosti. Beru to proste jako nastroj, ktery me ma na 100% poslouchat a ne si zit vlastnim zivotem, alespon prozatim. A ano, cena urcite u motorek neni rozhodujici, taky bych si nekoupil treba Suzuki jen proto, ze je o 30 000 levnejsi, ale nerekl bych, ze je to nejak mene dulezity faktor, nez treba hodnota vykonu, kdyz srovnavas motorky. Ono to taky dost souvisi s tim, jake komponenty muzou konstrukteri pouzit (monobloky brembo, napriklad) atd. No doufam, ze mas alespon radost, ze jsi me vyprovokoval - snad to byl tvuj zamer a tvuj skutecny nazor se od toho napsaneho lisi

DMC.motobiker (-23) napsal 10.08.2011 v 21:42

Hummer> V tom máš pravdu , proč kupovat novou mašinu, když ta jetá mi za polovinu či třetinu té ceny udělá úplně stejnou službu? Každopádně za Ducati je to opravdu hodně dobrá cena...

Hummer (-1) napsal 10.08.2011 v 20:54

Takhle kecají ti, co si novou motorku nikdy nekoupí.

DMC.motobiker (-23) napsal 10.08.2011 v 19:39

riderhenry> No , ono jako dávat 270 litrů za Hondu? To si raději těch 70 litříků přihodím a mám už rovnou Ducati , která mi příjde ve srovnání s tou Hondou ještě celkem levná... Navíc pokud už kupuji novou mašinu v ceně cca. 300 tisíc, tak mne tento rozdíl už asi moc nerozhodí... Až bude ta Hunda stát 170 tisíc, pak teprve bude Ducati trochu jinde...

Hummer (-1) napsal 10.08.2011 v 11:23

MASAŘ
Jeden z mála "DUCATISTŮ" co napíše jak to doopravdy je.

MASAŘ (27) napsal 10.08.2011 v 07:44

ja ti rozumim ale jak uz jsem napsal ducati jsem mel zivot s ni me moc bavil ale casem jsem pochopil ze je dobry presedlat jinam,ducati je jeste na tom velice dobre po strance dodavky nahradnich dilu oproti jinym italkam,kamoš mel treba moto guzi a tam mu prisla odpoved ze nema smysl do italie vubec volat protoze maji prazdniny v servisu jsem treba za multistardu nechal 12tisic a bylo me receno ze kdyz mam luxusni znacku mam pocitat i s luxusnim servisem atd atd jak rikam-krasna,zvuk kterej te nikdy neprestane bavit ale ne dekuji uz vazne ne

Bigzabak (0) napsal 10.08.2011 v 07:30

asi tak pane Masar, bohuzel my chlapi vetsinou mame na mysleni jiny organ,mnez ten mozkovy..

MASAŘ (27) napsal 10.08.2011 v 07:23

s ducati je to jako s krasnou zenskou,prvni dva,tri roky te bavi v ni nebo na ni jezdit a ze na ni kazdej kouka,pak te ale zacne srat ze ti neudela svacinu do prace...vsechno ma svoje

Bigzabak (0) napsal 10.08.2011 v 07:16

rek bych ze vsechno ma svy, strasne by me zajimaly ty casy na kolo, ktery jak uz tak tusime vi v ci prospech dopadnou.
Otazka je jak se chova masina jako celek. Prece je fajn nekdy nasednout a jet neekam dal nez jen 100 km. Taky jak se Ducna zlepsila ohledne nutnosti servisu atd. Kdyz si clovek koupi novyho farose kde se dozvi ze muze jet do servisu na vymenu oleje az po 12000 a do te doby se mu nepovoli ani sroubek, tak to potesi.
Kazdopadne bych ji chtel.
Je to jako se kazdej o toci po krasne stihle prsate babe.
Rekne si, taa taky asi jede..
A ted ta pouzitelnost a vsestrannost v dnesnim zku... svete.
Ale chtel bych Ducnu. Kazdy den bych se k ni chodil do garaze modlit

MASAŘ (27) napsal 10.08.2011 v 07:13

drippera-ducati jsem mel dvakrat,celkem cca 60 tisic km temer bez poruchy,je pravda ze ten zvuk...orgasmus,ale prijdes do servisu a cekas na nahradni dil treba mesic,holka cekala na dil u monstera vic jak mesic no a kdyz se ti to stane treba v srpnu tak sezona skoncila

drippera (32) napsal 10.08.2011 v 06:33

Já to říkám pořád. DUCATI je prostě jiná liga. Ten design, to charisma a tu její přední brzdu japončíci nedoženou nikdy, kór s těm svejma gumovýma hadicema, pche...

Bigzabak (0) napsal 10.08.2011 v 04:37

presne tak-nemelte picoviny a dejte sem radsi casy na kolo

riderhenry (2) napsal 10.08.2011 v 00:53

Jo jeste k te hmotnosti - Ducati samozrejme neuvadi hmotnost provozni, ale suchou! Kdyby vazila s kapalinami 168 kg, to by byla slusna revoluce

riderhenry (2) napsal 10.08.2011 v 00:50

Ja bych se spis pozastavil nad cenou. Ty rozdily uz zacinaji byt dost vysoke. Suzuki za 300 000 myslim v poradku, je to novy model. Honda za 270 000 s Akrapovicem (bez ABS) myslim velice zajimava nabidka, Ducati 344 000 je pak uz trochu jinde, nez je v teto kategorii (kam podle me taky spis nepatri) zvykem. Nedejboze, kdyz clovek bude chtit jinou barvu, to je jeste 20 000 navrch, to uz jsme na urovni Fireblada a dalsich... Nerikam, ze vsichni musi stat stejne, ale tady to neni jen objem (resp. vykon), ktery by rikal, ze Ducati uz je ted tridou tak trochu sama pro sebe, ale i ta cena. Treba takova Daytona stoji 276 000, vykon ma taky velmi podobny, tam je to jasne.

Jeste k motorkam - zdalo se mi to, nebo ma Suzuki zase o neco "nudnejsi" zvuk? U Hondy me trochu mrzi nelakovana kyvka - v cerne vypadala mnohem lip. Stejne tak je skoda, ze byla v testu verze ABS, docela by me zajimalo srovnani brzd, kterym bylo venovano dost prostoru. Mezi modelem 2003 a 2007 je totiz obrovsky rozdil, tak me zajima, jak moc to jde dopredu... Jinak pekny test

DMC.motobiker (-23) napsal 10.08.2011 v 00:27

Flajtr> No ono porovnávat 600ccm vs. 850ccm , to bude působit vždycky tak trochu úsměvně... Ale co se dá jiného dělat , když holt on ten dvouvál prostě nejede...

Flajtr (0) napsal 09.08.2011 v 18:36

Tak se omlouvám, výkon má vyšší Ducati, pokud se nepletu starší verze byla slabší, proto jsem to napsal. Potom už zas tak srovnatelné nejsou, to je fakt.

Flajtr (0) napsal 09.08.2011 v 18:34

AKRO: když to bereš takhle tak to taky můžeš vzít z té strany, že japonky zase mají o 2 válce navíc, větší otáčky a o trochu větší výkon. Jsou to motorky s podobným výkonem, tudíž jsou porovnatelné a je jedno jestli je ten výkon vytahanej z čtyřválu, nebo dvouválu, to, že se každej motor chová jinak je bezesporu pravda a to už je na každém co si vybere, takže asi tak.

.Padre. (76) napsal 09.08.2011 v 18:11

Ty jo, tak jednou za život jsem předjel Tomáše Mikšovského a ještě to zachytil fotograf Tak tomu se říká haluz!
Jinak za mě jedině Honda z těchto tří motorek.

DN (57) napsal 09.08.2011 v 17:29

No a jak by to vypadalo s casama oproti sestkam obecne? Je 848 konkurence nebo vic nez to? V AMA maji povoleno jezdit tridu s sestkama i 2V do 850 a jezdi vyborne. Nevim jestli mohou jezdit i nas mistrak stok 600 a supersport, to me taky zajima. Pokud nekdo vi, diky..

stalker (2) napsal 09.08.2011 v 17:25

Z tohodle repertoáru bych dozajista šáhl jen po jednom,Duc Duc !

stalker (2) napsal 09.08.2011 v 17:25

Z tohodle repertoáru bych dozajista šáhl jen po jednom,Duc Duc !

AKRO (-498) napsal 09.08.2011 v 16:47

Jo a ještě je Ducati lehčí!

AKRO (-498) napsal 09.08.2011 v 16:45

Flajtr - Co na tom máš srovnatelného? O 250 ccm větší motor, o 15-20 koní větší výkon, daleko větší krouťák, při nižších otáčkách... To by musely mít šestistovky objem 700 ccm, aby se to dalo srovnávat!

DžonyPínas (0) napsal 09.08.2011 v 16:29

848 jasná volba

Flajtr (0) napsal 09.08.2011 v 16:20

Za mě určitě Ducati.

Jen dodám, jak tu někdo psal, že 848 má větší objem jak ostatní z testu, je to sice fakt, ale mají zase rozdílné motory, ducati má o 2 válce míň, takže mi tyhle motorky příjdou vpohodě srovnatelné.

Kawasti (0) napsal 09.08.2011 v 16:07

*oprava z " " na " "

Kawasti (0) napsal 09.08.2011 v 16:07

aj tak je staršia GSX-R krajšia inak video pekné
škoda, že žiadny pohľad z on board kamery mohli by ste zaradiť aj takéto zábery do testov hlavne keď jazdíte okruh, na oživenie videa je to super

Interceptor (108) napsal 09.08.2011 v 16:03

Asi Suzuki, v žádném případě 848

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.08.2011 v 15:39

Tommy58: ok diky, tak jak jsi to popsal to chapu a zda se to celkem logicke

tommy58 (5) napsal 09.08.2011 v 15:19

To Bubrak: Máš pravdu, diskutabilní to je a záleží na charakteru okruhu a dané pasáži, kterou jezdec projíždí. Proto si nemyslím, že za každou cenu je třeba vytáčet motor do maxima. Jsou situace, kdy je to jednoduše pomalejší, ač může mít jezdec pocit, že letí jako neřízená střela. Obecně platí pravidlo, že když dáváš těžší převod, tak jsi rychlejší v zatáčkách, motocykl je klidnější a je dostatek otáček na výjezd. Naopak jezdit s agresivním motorem v zatáčce není optimální. (Teď se bavím o detailech, které se dopilovávají)...
Jinak díky za věcný příspěvek...




TOPlist