Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opravdu moc pěkný počin ve světě dnešního jednolitého designu
Funkčně to jistě taky nemá chybu.
Jenom kdyby tak člověk disponoval "západním" měsíčním přijmem...
Fakt nádherná mašina - takhle si představuju CESTOVNÍ ENDURO
Ta bílá je asi nejhezčí, ale chtěl bych s těma zlatejma ráfama vidět tu černočernou krásku! Když se ovšem trochu zasním, tak nejlepší kombinace k té zlaté by byla pěkná modrá metla, jenže to by v Hondě nikdo nedopustil, na to má glejt Yamaha
Tak toto se Hondě povedlo. Výtku mám snad jen k budíkům, grafika číslic a celkově...to bylo moderní tak před 25 lety na fiatu tempra.
Jiné budíky a bude to dokonalé
...a ten automat za mě taky ne,kde pak bude ten požitek z jízdy na moto?
krasný stroj srdcovka s timto zdvihem je to nesmrtelný motor.Zase jedna legenda z japonska se spolehlivostí na prvním místě,ne jako italšrot s designem na místě prvním
Překonat klasickou převodovku ve spolehlivosti nebude zrovna snadný úkol.Dnešní manuální převodovky jsou vcelku spolehlivé a odolné.A obejdou se bez různých čidel a řídící jednotky které potřebuje automat..Honda udělala dobře že nabízí obě varianty.
Tech: auto mám s automatem a nedám na něj dopustit, ale co se spolehlivosti týká, vždycky bude platit, že jednodušší mechanismus nebo mechanismus s jednodušší obsluhou bude mít delší trvanlivost... bez ohledu na značku motorky nebo auta...
Test tedy dost oničem. Mě přijde dokonalá, jen nazout pořádné padáky a je hotovo. Nechápu ty řeči o "elektronice". Přeci kdo chce, může si pořídit klasickou převodovku bez ABS, kontroly trakce. A jinak si myslím, že DCT verze bude spolehlivější než klasická, protože tam je naprosto potlačena chyba jezdce při přeřazování. Prostě vývoj nezastavíš a jak se mi to dříve nezdálo, tak teď bych si to uměl představit. Při 14 denní dovolené na konci dlouhých dnů bych se asi bez řazení obešel.
pbul: Ale ty máš naked vyloženě na kravení. Tohle je cenduro, na kterém nějací lidi prosedí x dní po dni při cestování okolo kontinentu. No a hlavně pořád máš možnost volby.
mcantos pise "5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit"
a ja rikam - paneboze, ochranuj nas od vseho zleho!
ano, automat mam v aute, protoze me jezdeni autem nudi a otravuje. na motorce ale jezdim pro radost a chci urcite radit, nohou!
No, tak je hezký vidět, že se na tom jezdí konečně už i v Čechách. Uvidíme kdy se první kusy dostanou k dealerům na omak zákazníkům.
Test, beru jen jako seznámení.
Jelikož je Afrika moje srdeční záležitost tak jsem byl řádně natěšen ...
A za mě super
Doba jde do předu a jsem rád že Honda dala možnost volby el. pomocníků
Jediné co mi trochu nesedne je pouze jedno svítící světlo na potkávačky...
Ale stará Afka to měla nedřív taky
První jízda super včetně foto
Díky
docela ujde, počkám si na test. Ty blástry mohli udělat s nějakou výztuhou, ale jinak motorka v mongolsku se neztratí, horší to bude jak se tam dopraví. Ale dvoujspojka nemusí být špatná, hlavně jezdec si nesmí splést spojku s ruční brzdou za jízdy.
Arika BYLA Afrikou na dlouhy cesty tam, kde byl jen sroubovak a kladivo. Tohle hejblatko je kraaasny na predelavku na kafac- kdyz se pose*e elektronika, prijede odtah a taxi.
Chapu ze se jedna o clanek typu Prvni jizda, nikoliv o plnohodnotny test. Nicmene i tak bych uvital informace o odezvach podvozku, jak tlumi, jak drzi stopu, jak funguji brzdy a kde jsou limity ABS, jaka je treba spotreba. Treba se to objevi v nejakem dalsim detailnejsim clanku.
Mě se jak jinak než líbí Je tolik krásných motorek všech žánrů...Já bych si ale koupil...hmmm asi bych si koupil:
Kawasaki W800 nebo Triumph Tiger Explorer XC, nebo yamaha 1200 Supertenere,BMW R1200ST Nebo Guzzi Breva či Stelvio a nebo BMW F800GT. Proč? Krom Kawasaki W800 ty motorky nemaj řetěz. V práci a doma jsem vypucoval už asi tak 1000m řetězu i triplexy tak že na motorce si ho dovedu představit jen v krajní nouzi.A to ty řetězy byly zarezlý nebo úplně přemaštěný nevhodným mazivem a nabalený tunou bordelu. Tak že z práce jsem šel zasranej i na ponožkách a za krkem. Nechápu, proč moderní motocykly mají pohon řetězem
Tak co Pane Hondo,kde je ta slibovaná pohotovostní pod dva metráky JInak by v manuální verzi parametrově šla.Nicméně ta "aura supermotocyklu" mě dost odrazuje.Uvidíme cca za deset let.
Trikolora se zlatavými ráfky motorce moc sluší , vylepšení elektroniky je poznat, to není nic nového na trhu ... doba to vyžaduje . A i teoretik pozná, že tahle moto je jinde ... sedlo, řidítka, těžiště, atd. ... to vše motorku sune dál a víš v kvalitě i zájmu .
Afriko Twin - holka ... DO TOHO , jsi jednička a né jenom, protože je prvního v Novém roce , zájem trhu je neměřitelný časem a ten je ti hodně nakloněn . Myslím, že tahle moto nezklame a natěšenost lidí to jen dokazuje ...
Jedině verze v manuálu a bez elekrofičur a ABS. Fakt pěkná mašina.
Opravdu moc pěkný počin ve světě dnešního jednolitého designu
Funkčně to jistě taky nemá chybu.
Jenom kdyby tak člověk disponoval "západním" měsíčním přijmem...
návrat k motorkám, jaky jsem měl rád. .
Tech:My bohužel neuvidíme jestli tu bude za padesát let stále jezdit tolik současných Afrik jak teď fichtlů
vypadá parádně, už se těším až se svezu
neuvidíš, aspon v roce 2016 barvy jsou už schválené.
Fakt nádherná mašina - takhle si představuju CESTOVNÍ ENDURO
Ta bílá je asi nejhezčí, ale chtěl bych s těma zlatejma ráfama vidět tu černočernou krásku! Když se ovšem trochu zasním, tak nejlepší kombinace k té zlaté by byla pěkná modrá metla, jenže to by v Hondě nikdo nedopustil, na to má glejt Yamaha
Ducs:absolutni souhlas..., stare anology s trip metrem nad nima byly super, toto se na afriku vubec nehodi
Tak toto se Hondě povedlo. Výtku mám snad jen k budíkům, grafika číslic a celkově...to bylo moderní tak před 25 lety na fiatu tempra.
Jiné budíky a bude to dokonalé
...a ten automat za mě taky ne,kde pak bude ten požitek z jízdy na moto?
TAk tohle se Hondě opravdu povedlo , Z nových motorek jedna z mála o které bych uvažoval.
krasný stroj srdcovka s timto zdvihem je to nesmrtelný motor.Zase jedna legenda z japonska se spolehlivostí na prvním místě,ne jako italšrot s designem na místě prvním
Jednodušší = spolehlivější ? Podle téhle teorie by měl být fichtl nejspolehlivější motorka na světě.
Překonat klasickou převodovku ve spolehlivosti nebude zrovna snadný úkol.Dnešní manuální převodovky jsou vcelku spolehlivé a odolné.A obejdou se bez různých čidel a řídící jednotky které potřebuje automat..Honda udělala dobře že nabízí obě varianty.
Tech: auto mám s automatem a nedám na něj dopustit, ale co se spolehlivosti týká, vždycky bude platit, že jednodušší mechanismus nebo mechanismus s jednodušší obsluhou bude mít delší trvanlivost... bez ohledu na značku motorky nebo auta...
Test tedy dost oničem. Mě přijde dokonalá, jen nazout pořádné padáky a je hotovo. Nechápu ty řeči o "elektronice". Přeci kdo chce, může si pořídit klasickou převodovku bez ABS, kontroly trakce. A jinak si myslím, že DCT verze bude spolehlivější než klasická, protože tam je naprosto potlačena chyba jezdce při přeřazování. Prostě vývoj nezastavíš a jak se mi to dříve nezdálo, tak teď bych si to uměl představit. Při 14 denní dovolené na konci dlouhých dnů bych se asi bez řazení obešel.
pbul: Ale ty máš naked vyloženě na kravení. Tohle je cenduro, na kterém nějací lidi prosedí x dní po dni při cestování okolo kontinentu. No a hlavně pořád máš možnost volby.
mcantos pise "5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit"
a ja rikam - paneboze, ochranuj nas od vseho zleho!
ano, automat mam v aute, protoze me jezdeni autem nudi a otravuje. na motorce ale jezdim pro radost a chci urcite radit, nohou!
No, tak je hezký vidět, že se na tom jezdí konečně už i v Čechách. Uvidíme kdy se první kusy dostanou k dealerům na omak zákazníkům.
Test, beru jen jako seznámení.
Krásná motorka
Těším se na další podrobnější test.
Jelikož je Afrika moje srdeční záležitost tak jsem byl řádně natěšen ...
A za mě super
Doba jde do předu a jsem rád že Honda dala možnost volby el. pomocníků
Jediné co mi trochu nesedne je pouze jedno svítící světlo na potkávačky...
Ale stará Afka to měla nedřív taky
První jízda super včetně foto
Díky
Každému co jeho jest. Já i nadále zůstávám u "italskýho šrotu"
No, neříkám, že bych ji nechtěl, ale popravdě mám pocit, že jsem se zatím z toho testu nic moc nedověděl. Čekal jsem víc
Po dlouhý době krásná a výborná motorka od hondy.Na jaře ji má syn doma,už se těším,že ji otestuji.
docela ujde, počkám si na test. Ty blástry mohli udělat s nějakou výztuhou, ale jinak motorka v mongolsku se neztratí, horší to bude jak se tam dopraví. Ale dvoujspojka nemusí být špatná, hlavně jezdec si nesmí splést spojku s ruční brzdou za jízdy.
Arika BYLA Afrikou na dlouhy cesty tam, kde byl jen sroubovak a kladivo. Tohle hejblatko je kraaasny na predelavku na kafac- kdyz se pose*e elektronika, prijede odtah a taxi.
Chapu ze se jedna o clanek typu Prvni jizda, nikoliv o plnohodnotny test. Nicmene i tak bych uvital informace o odezvach podvozku, jak tlumi, jak drzi stopu, jak funguji brzdy a kde jsou limity ABS, jaka je treba spotreba. Treba se to objevi v nejakem dalsim detailnejsim clanku.
Mě se jak jinak než líbí Je tolik krásných motorek všech žánrů...Já bych si ale koupil...hmmm asi bych si koupil:
Kawasaki W800 nebo Triumph Tiger Explorer XC, nebo yamaha 1200 Supertenere,BMW R1200ST Nebo Guzzi Breva či Stelvio a nebo BMW F800GT. Proč? Krom Kawasaki W800 ty motorky nemaj řetěz. V práci a doma jsem vypucoval už asi tak 1000m řetězu i triplexy tak že na motorce si ho dovedu představit jen v krajní nouzi.A to ty řetězy byly zarezlý nebo úplně přemaštěný nevhodným mazivem a nabalený tunou bordelu. Tak že z práce jsem šel zasranej i na ponožkách a za krkem. Nechápu, proč moderní motocykly mají pohon řetězem
kluci snědý talošský už si ji klidně testujou .. https://www.youtube.com/watch?v=sUL7rqdGbCo čechy opět až poslední v řadě
Tak co Pane Hondo,kde je ta slibovaná pohotovostní pod dva metráky JInak by v manuální verzi parametrově šla.Nicméně ta "aura supermotocyklu" mě dost odrazuje.Uvidíme cca za deset let.
Trikolora se zlatavými ráfky motorce moc sluší , vylepšení elektroniky je poznat, to není nic nového na trhu ... doba to vyžaduje . A i teoretik pozná, že tahle moto je jinde ... sedlo, řidítka, těžiště, atd. ... to vše motorku sune dál a víš v kvalitě i zájmu .
Afriko Twin - holka ... DO TOHO , jsi jednička a né jenom, protože je prvního v Novém roce , zájem trhu je neměřitelný časem a ten je ti hodně nakloněn . Myslím, že tahle moto nezklame a natěšenost lidí to jen dokazuje ...