globalmoto_duben_nolan




První jízda na BMW G 310 GS: Splněná očekávání?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
F_a_n_o (10) napsal 02.10.2017 v 21:37

Hezky napsano,pro zacatecniky a holky co dbaji na image to bude super. A kdy uz predstavi tu svou utajovanou" mega pecku " f900gs pro ty nedorostly kluky,jako ja

radkocernohous (1) napsal 02.10.2017 v 21:36+2

Za ty peníze raději CB500X.

Mig_35 (345) napsal 02.10.2017 v 21:12+2

Je to entry model. Čekat kaviár za cenu paštiky nelze.

Slávek-TDM (129) napsal 02.10.2017 v 19:14

Mig_35> myslim, ze nemas pravdu, Time Navic ja nepisu ze to JE jebka (nevidel jsem ji nez na obrazku), jenom ten test ve mne ten pocit vyvolal...

vilemx (228) napsal 02.10.2017 v 19:13

Přestože je skrz motorku vidět, jak na ní skoro nic není zbytečného, tak podle hmotnosti je jasné, že cílem byla úspora výrobních nákladů a nikoliv kg.

Mig_35 (345) napsal 02.10.2017 v 17:49-4

Slávku, motorka je jebka, ale nad tvoje možnosti. Když se budeš v příštím životě dobře učit, dosáhneš na ní:)

Anti (391) napsal 02.10.2017 v 16:17

Prostě jak je psáno v úvodu-"Vstupenka do světa BMW"...Nečekejte víc.Mnoho lidí si to koupí jen kvůli té vrtuli na nádrži...
Pro značku expanze do dalšího segmentu,logický krok...

ProchyTom (190) napsal 02.10.2017 v 14:05

Prevodovka je presna, jen nekteri si mysleli ze kdyz sedlaji slabej motocykl tak se muzou flakat. Je mekka, prijemna a pohodlna. Mekky sedlo muze byt pro ostatni okej ale ja radsi tuzsi. Do terenu horsi ochranna ale kdo bude tohle tahat prioritne do terenu, kdyz ani dospeli gs tam nejezdi? Pro zkuseneho ridice fajn svezeni ale vsechno je postaveno spis pro zacatecnika. A co ocekavat od obsahu 300 o malem poctu koni a jeste v terenu? Nezaludna motorka

Slávek-TDM (129) napsal 02.10.2017 v 13:53+4

Uprimne jsem z testu nabyl (asi nespravnej) dojem, ze motorka je sice jebka (viz nepresna prevodovka, prosezeny sedlo, houpavy tlumeni, vlazny brzdy, nicemna ochrana podvozku, vibrujici a netahnouci motor...), ale nesmi se to napsat na plnou hubu, aby nas priste zase pozvali na testovani...

ProchyTom (190) napsal 02.10.2017 v 12:54

Prvni jizdy v zahranici jsou jen otuknuti a reklama ze ta motorka uz je na trhu. Najeli jsme necelych 200km, z toho 80km po dalnici, zhruba 80 zatacky a mesto, zbytek to ostatni poskakovani, hodne cekas na foceni a vse probehne behem nekolika hodin. Uvidime co predvede az bude k testu v ČR.

puffybodie (390) napsal 02.10.2017 v 12:27

V tom pripade asi zodpovezeno a splnuje to to co ma

Zajimavy by asi byl srovnavaci test GS310 vs CRF 250 Rally vs dalsi konkurenti

ProchyTom (190) napsal 02.10.2017 v 12:05

Na sterkovy ceste se nefotilo. Gs model to sice je, ale krome pozice jezdce, sirsich riditek a mekych tlumicu to nema s radou GS nic spolecneho. Je to maloobjem, levne naklady, snadna manipulace. Na lehci teren je mekkost tlumeni dostatecny. Co konkretne te zajima?

puffybodie (390) napsal 02.10.2017 v 11:59

"Sjíždíme mimo silnice a po štěrkové cestě míříme do lehčího terénu." jsou nekde fotky nebo popis toho jak se to chova v tom lehcim terenu, kdyz to je GS model?

Protoze to co je na fotkach (to bych rekl, ze je ta sterkova cesta), tak tam se a jet i s cestakem (jiste to clovek ale nebude drtit 80 ).

Zajima mne to ciste pro to jestli v te motorce nejake lehky offroad vubec drima a nebo uz je to cister PR a vyuziti povesti vetsiho GS.

Simier (143) napsal 02.10.2017 v 11:51

Jsem rád, že se objevují na trhu maloobjemová cestovní endurka, ale co se mě týče, tak se mi víc líbí Kawí Xkovej Versísek

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist