globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KaMo_cz (33) napsal 06.11.2018 v 10:18

"...jako když se borec na novém R 1200 GS se spoustou kufrů a na silničních gumách dobrodružně postaví na Jižní Spojce"

To je přesný
Podle popisu to vypadá na zajímavou mašinu, až budu přezbrojovat.

Vlnič (199) napsal 06.11.2018 v 09:54+1

T7 - motocykl pěknej
myslel jsem, že seriová verze bude trochu víc "civilní", takže v tomhle pro mě překvapení, ale ne nepříjemné. Mě se tenhle moderní dakar styl prostě líbí.
Není to asi nic pro milovníky jízdy ve dvou, ale samotnej jezdec s ambicí jízdy mimo asfalt může být nadšen.
Rozhodně ji budu chtít zkusit.
16 L nádrž a 205 kg mokrá vůbec neřeším, za mě v pohodě.
Už míň v pohodě další čekání.
U mě vede bílo-červená

crxjet (258) napsal 06.11.2018 v 09:34

tenerku jako druhou moto...hmmmmmm

Motorbike_Challenge (17) napsal 06.11.2018 v 09:05+1

Nová Tenere vypadá super! 205 kg mokrá znamená kolik, 180 suchá? Dakarský speciál váží suchý 142kg. Mimochodem i ten si můžete objednat. Dostanete 33 litrů nádrž a zdvihy 310a 318mm! To už je dost enduro?

https://www.yamaha-racing.com/dakar/rallyreplica

chooki (100) napsal 06.11.2018 v 08:55-1+1

Dnes bude predstavená KTM 790 ADV, to bude žrádlo

jaro27 (78) napsal 06.11.2018 v 08:44+1

Moto s off road zameranim?
Keď ma XT660Z privalila v Rumunsku a nevedel som ju zo seba dostať, mal som to šťastie, že to bolo na ostrom svahu, tak som ju zo seba odkopol. A kamoš mal šťastie, že pod ňou ležal len pol hodiny, kým ho neprišiel vyslobodiť jeho otec. A vôjsť s tak ťažkou motorkou do brodu a zistiť, že treba vycúvať, lebo som zle odhadol hĺbku vody, to bola teda "radosť". Zhodou okolností ma zas v Rumunsku privalila 690E a celkom v pohode som sa z pod nej dostal.
Jediný dôvod, prečo som predal XT660Z bola jej hmotnosť. A tu nová Ténéré nijako nepolepšila.
Menšia nádrž, aby mal jazdec viac miesta? To ten jazdec bude s radosťou hľadať, kde si má priviazať aspoň 5 litrovú bandasku, keď sa bude pripravovať na expedíciu.
Nemuseli si platiť super jazdcov na dolaďovanie. Stačilo sa mňa spýtať a povedal by som im, že zdvihy 200 mm idú občas na doraz a to nie som pálič, ale kochačkový jazdec. Aj dnes, keď po jazde skontrolujem predné tlmiče, tak sú bežne vyleštené na cca 200 mm. Občas aj 250.
Jediné, čím tá motorka môže zaujať bude cena. Odhadujem 9000€ a ak to bude nižšie spomínaných 9600€ tak dobre.
Myslím, že v AJP a v KTM majú radosť.

31081 (674) napsal 06.11.2018 v 08:17

Mě se ta Tenerka moc líbí a určitě to bude velkej konkurent Afriky.Až se začnu orientovat na OFF,což mě stále láká nevím,nevím

PanCajicek (-2) napsal 06.11.2018 v 08:00

Ténére 700 vypadá dost dobře.

Palomoto (16) napsal 06.11.2018 v 07:26

šetření je vidět už z fotek , velká škoda. Nakonec to není ani hezký (to ale ani KTM ) ale asi to nebude s tím vysokým motorem a nenastavitelným podvozkem ani žádný zázrak v terénu, a co hůře i na silnici to vysoké těžiště bude asi stát za prd
Čekal jsem na obě Cendura dost dlouho, ale ani KTM ani Yamaha mně dle fotek a popisu plně nepřesvědčili, dám jim samozřejmě šanci při testu, ale ...

Tech (43) napsal 06.11.2018 v 07:15+1

Ten motor je u Tenerky fakt hrozně vysoko, za tu dobu stím teda mohli něco udělat. Konkurence KTM a Afrika jsou úplně někde jinde, takhle motor do terénu nevypadá. Stejně tak výfuk dost čumí. Zdvihy taky žádná sláva. Celkově na tom šetřili, možná až moc. Hmotnost - bůh ví jaká bude realita.

vencysta (78) napsal 06.11.2018 v 07:12

karf: Tragický je jen to, že se na ní dlouho čeká a teď zahájení prodeje zase posunuli.
Oproti Tenerce 660 má menší nádrž (16l vs. 23l) a vzhledem k tvaru sedla a absenci madel se asi moc nepočítá se spolujezdcem. Celkově ta motorka bude určitě výborná a pokud nasadí slušnou cenu (slyšel jsem 250 až 260 tis. Kč), tak o ní bude velký zájem.

BartSimson (-2) napsal 06.11.2018 v 07:09-3+1

V YAMAZE asi začali pěkně fetovat koukam .Motorku bych datoval do let kdy vyběhlo XT a už tenkrát by to byl žalostný výkon.Rám,sedlo a hlavně ne stavitelného podvozek mluví za vše. Možná tak hitovka roku 2004 Za mě průser a jsem rád že po letech u Yamahy jsem nečekal ale šel do KTM

karf (54) napsal 06.11.2018 v 06:59+1

Co přesně je na té Tenerce tragické třeba ve srovnání s 660kou?? Váha? O 3.5kg níž takže s menší nádrží docela plichta. Výkon? 20kW navrch. Zdvihy? Má stejný, ale tužší USD vidle. Svítit bude určitě líp. Sedlo má o fous níž. Kola standard 21/18. Dvouválec. Třeba se jí nebude sypat převodovka...
Sice jim to trvalo deset let, ale udělali prostě update staré 660ky.

SuperSic58 (1308) napsal 06.11.2018 v 06:51-1+11

zase pláč místních chytráků, kteří by si ji stejně nekoupili i kdyby vážila 100kilo a měla nádrž na 40l
Za mě Tenere 700 super

wario (126) napsal 06.11.2018 v 06:04+1

všechno pěkny , až na to RETRO vzhledově příšerný . Celkově Yamaha by měla přepracovat základ na kterém retro staví - XSR700 - 900 je hnus

sekáčmagor (128) napsal 06.11.2018 v 05:58+1

No jo každý je chytrý taková maková ale je Já se považuji za skalního Teneristu (jezdím tenere 30let a měl jsem všechny modely a XTZ1200 jsem měl půjčenou od kamaráda najel jsem na ní na dovolené 3000km současně mám doma tři kusy 2x3AJ a 1x1VJ).Tahle nová se mi moc líbí v té bíločervené barvě,určitě si ji koupím A že bude až na podzim příštího roku?Je mi to úplně jedno alespoň stihnu našetřit...

tonda-yzf (0) napsal 06.11.2018 v 00:18

tak ta dlouho očekávaná tenérka co sní dělali takový humbuk je nakonec TRAGICKÁ

afro-r1 (513) napsal 05.11.2018 v 23:38+1

R1 superbiky 20 let samozrejme nejezdi.
Prvni byla az ´04ka, predtim lital Haga na R7.
Pro 4valcovy litr tehdy nebyla trida.

Libor70 (4) napsal 05.11.2018 v 23:33+2

Ty tŕikolky to je vážně tragédie

BlackSabbath (434) napsal 05.11.2018 v 23:12

Nevím no, ale docela nuda.

nahllowSKY (315) napsal 05.11.2018 v 22:30+3

Nejpěknější od Jamachy je slečna konferenciérka a barevná kombinace na výročni Erjedničce.Trojkolky mě přestaly bavit asi v pěti letech a levněji vypadající enduro snad vyráběla už jenom Suzuki.

Metric (12) napsal 05.11.2018 v 21:43

Na tom Nikene vidieť, že mu nebolo treba veľa... Divil som sa, že neuvádzali cestovnú verziu, podľa môjho názoru pôjde na odbyt lepšie, ak teda nepreženú cenu.

Vizi: Tracer má, myslím, 215 +/- autobus, zasa tých 15 kg nadstaví vyšším výkonom ako 100 k.

JoskaH (444) napsal 05.11.2018 v 21:41

Yamaha obecně poněkud kouzlí s hmotnostmi svých strojů...

Kamikadze-Ace (3402) napsal 05.11.2018 v 21:00

jsem fanda značky ale Teneré ač silničáři mě přijde taková light pro enduro a expediční účely ...

R1 výroční GYTR ... mít to endurance 24l nádrž tak proč by ne :)

VIZI (1420) napsal 05.11.2018 v 21:00+1

Pěkný cesťáček hmotnost kolem 200kg by nebyl Nebo to je jako s SUV u aut, že je to móda a všichni na terénech jezdí na silnicích. Nebo samej Scrabler nebo jak se to jmenuje nahac do města. Na kochání krajinou pěkný cesťáček s 100k nenajdeš. Už vymreli RIP

PETARDAK (169) napsal 05.11.2018 v 20:57

Na F.B. je copy zálohové faktury z Francie s cenou 9.595,- Euro

Slávek-TDM (129) napsal 05.11.2018 v 20:20+1

No na německým webu Yamahy doslova píšou "s hmotností od 205kg" S pěti litrama v nádrži to možná bude odpovídat.
Je tam pár fotek detailů, který zatím nebyly vidět:
https://www.yamaha-motor.eu/de/de/products/offroad-motorraeder/adventure/t-n-r-700/techspecs/

MotoTraveller (18) napsal 05.11.2018 v 20:11

Je parádní už se těším na testovací jízdu .

Marty--Mortimer (16) napsal 05.11.2018 v 20:04+1

Už ani v Japonsku se nemaká...

Dejbáj (0) napsal 05.11.2018 v 19:50

Podle německýho webu yamahy mokrá hmotnost 205 kg.




TOPlist