Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemohu si pomoci, ale mě se to líbí... Má to sice nedostatky. Ale pro mé cestovatelské ambice, ideální... Nepředpokládám že bych se na dovolené brodil stále bahnem, ale mokrou lesní cestu občas potkám. Velké plus je váha... většina současných cestovních endur je dle mého názoru příliš težkých.
sykyweb píše: Na rychlý letmý pohled, nojo, další klon moderních BMW, ale...
...v detailu je skryt ďábel... a tady jich je, jen namátkou, velice povedeně umístěná zásuvka v palubce
Pěkná ironie Máš na mysli tu "povedenou" zásuvku, kde když otevřeš krytku tak nevidíš skrze ní na otáčkoměr? No to si snad dělají prd€l
V Suzuki fakt nemají hlavu na svém místě. A co se týče lanovodů plynu (kde je wtf moderní ride by wire?), tak se zřejmě inspirovali u Yamahy SuperTenere 1200, která je má ještě víc vyblitý
Opakoval bych jen Wácu. Alespoň, že už v popisu píšou o asfaltovejch ambicích a nic si nenalhávaj. Škoda, že ten přední blatník nejde ještě níž. To musí bejt v bahně normální nepřítel. S mojí cholerickou povahou bych ho rozkopal.
Jinak dobrý- vzhled, že už to nerozeznáš od ostatních, překoňujem to, dáme tam litou devatenáctku, káble na víc a pojmem to jako "silniční" enduro na západ. Ách jo..
Uznávám, že to není zrovna královna krásy, ale nevadí mně. Kdyby byla i na drátech (alespoň...21" vpředu se nedočkáme) a byla rozumná cena (mohla by být...je to Suzuki), tak bych o ní uvažoval. Elektronika nebude tak složitá jako u konkurence a ten ošklivej lauf vyřeší laďák. Potom by to byl celkem schopný "advanture" cesťák (enduro to nenazývám).
Líbí se mi to víc než nová 650, ale na původní 650/1000 '04-'11 to vzhledově nemá (nezaujatě )
Furt lepší než 1200 GS, kterych je 60 na každym km.
Jestli někde bude možnost se svizt, jedu tam
Jenom je škoda že to nemá kardan
Na rychlý letmý pohled, nojo, další klon moderních BMW, ale...
...v detailu je skryt ďábel... a tady jich je, jen namátkou, velice povedeně umístěná zásuvka v palubce, od pohledu kvalitní a promyšlená elektroinstalace, vtipně provedené lanovody plynu a pro nás, retromaniaky pod zadní moderní svítilnou, hle kouzelná odrazka.
Omlouvám se případným obdivovatelům za hrubé chování.
Mám suzuki rád, dizajn je pro mě ale hodně honďovatý.Motorka se musí líbit, když ne hned, tak třeba později, tady šance je, třeba první dojem KTM 1190 nebyl bůhvíjaký zážitek, ale 150 kobyl je fakt sexy a fungují báječně-zkušební jízda, můj momentální adept.
Vrchol ošklivosti je stejně Versys 1000.
Pokuď tady bude 120 koní, cenovka do 280 tisíc, tak úspěch by mohl přijít.Rád se na ní svezu.
Snaží se to působit mohutně ale když se člověk podívá blíž tak je to samej plast... Jako jo, mě se to docela líbí ale působí to lacině. A odkazovat se na DRko? Tohle nemá s endurem nic společnýho. Kdyby aspoň byli drátěný kola tak budiž, typický cestovní rádo by "Enduro" 21. století . Škoda
už toho tady bylo napsáno hodně,ale stejně si to neodpustím.Je to opravdu hnusný.Absolutně nevím co tím výrobce sleduje(to samo platí pro versys1000).Když je jasný že se to v evropě líbit nebude a v japonsku si myslím že taky ne,protože když se občas ukáže jaký motorky si dělaj jen pro japonskej trh,tak jsou většinou hezčí než ty v evropě.Design už několik let spěje do sra.ek,ale tohle to uplně překonává.Přitom starej Vstrom byl docela hezkej a to si vzpomínám že ho novináři kritizovali za design,to jsem zvedav co napíšou dnes.
metrosexuálně-žensko-dětský design pokračuje (gladius a inazuma250 maj asi dobré prodeje )
Ale nechápu proč má většina velkých cendur výfuk omezující velikost kufru.
Nemohu si pomoci, ale mě se to líbí... Má to sice nedostatky. Ale pro mé cestovatelské ambice, ideální... Nepředpokládám že bych se na dovolené brodil stále bahnem, ale mokrou lesní cestu občas potkám. Velké plus je váha... většina současných cestovních endur je dle mého názoru příliš težkých.
sykyweb píše: Na rychlý letmý pohled, nojo, další klon moderních BMW, ale...
...v detailu je skryt ďábel... a tady jich je, jen namátkou, velice povedeně umístěná zásuvka v palubce
Pěkná ironie Máš na mysli tu "povedenou" zásuvku, kde když otevřeš krytku tak nevidíš skrze ní na otáčkoměr? No to si snad dělají prd€l
V Suzuki fakt nemají hlavu na svém místě. A co se týče lanovodů plynu (kde je wtf moderní ride by wire?), tak se zřejmě inspirovali u Yamahy SuperTenere 1200, která je má ještě víc vyblitý
Za mě bohužel také
Opakoval bych jen Wácu. Alespoň, že už v popisu píšou o asfaltovejch ambicích a nic si nenalhávaj. Škoda, že ten přední blatník nejde ještě níž. To musí bejt v bahně normální nepřítel. S mojí cholerickou povahou bych ho rozkopal.
Jinak dobrý- vzhled, že už to nerozeznáš od ostatních, překoňujem to, dáme tam litou devatenáctku, káble na víc a pojmem to jako "silniční" enduro na západ. Ách jo..
Uznávám, že to není zrovna královna krásy, ale nevadí mně. Kdyby byla i na drátech (alespoň...21" vpředu se nedočkáme) a byla rozumná cena (mohla by být...je to Suzuki), tak bych o ní uvažoval. Elektronika nebude tak složitá jako u konkurence a ten ošklivej lauf vyřeší laďák. Potom by to byl celkem schopný "advanture" cesťák (enduro to nenazývám).
No, mě se to nelíbí vůbec.
Navrc.WR-F: Zaplať pánbůh, že to nemá kardan - né každej má náladu vracet se z dovolený na vozejku s chčijící hruškou
Líbí se mi to víc než nová 650, ale na původní 650/1000 '04-'11 to vzhledově nemá (nezaujatě )
Furt lepší než 1200 GS, kterych je 60 na každym km.
Jestli někde bude možnost se svizt, jedu tam
Jenom je škoda že to nemá kardan
velebnosti jdu blejt
tak a ted vzit motor a sup udelat nove SV
Jasně, je to mix všeho co chceš, ale nejlepší je ten přední blatník, ten je obzvláště povedený, počítám tak z Road Kinga
hruza jak se snaži napodobit bmw a ještěktomu hnusně ,absolutne žádnej svůj nápad...ktm,aprilia a dokonce honda jsou aspon originalni
V té bílé barvě to vypadá jak nějaká laciná verze od Hondy, za mě NE-mě se stroj moc nezamlouvá, verze 650 vypadá lépe.
Na rychlý letmý pohled, nojo, další klon moderních BMW, ale...
...v detailu je skryt ďábel... a tady jich je, jen namátkou, velice povedeně umístěná zásuvka v palubce, od pohledu kvalitní a promyšlená elektroinstalace, vtipně provedené lanovody plynu a pro nás, retromaniaky pod zadní moderní svítilnou, hle kouzelná odrazka.
Omlouvám se případným obdivovatelům za hrubé chování.
Mám suzuki rád, dizajn je pro mě ale hodně honďovatý.Motorka se musí líbit, když ne hned, tak třeba později, tady šance je, třeba první dojem KTM 1190 nebyl bůhvíjaký zážitek, ale 150 kobyl je fakt sexy a fungují báječně-zkušební jízda, můj momentální adept.
Vrchol ošklivosti je stejně Versys 1000.
Pokuď tady bude 120 koní, cenovka do 280 tisíc, tak úspěch by mohl přijít.Rád se na ní svezu.
Prosím majitele japonských motorek (bez vkusu) aby se raději zdrželi komentářů
Btw děkuji za mínusy
Na dovču dobrý
Hmmmmmmm...radši nic
Proti konkurencnim dvanactikilum to bude mit tezke.
Snaží se to působit mohutně ale když se člověk podívá blíž tak je to samej plast... Jako jo, mě se to docela líbí ale působí to lacině. A odkazovat se na DRko? Tohle nemá s endurem nic společnýho. Kdyby aspoň byli drátěný kola tak budiž, typický cestovní rádo by "Enduro" 21. století . Škoda
Pavlos:
Nádherná ... kecám
už toho tady bylo napsáno hodně,ale stejně si to neodpustím.Je to opravdu hnusný.Absolutně nevím co tím výrobce sleduje(to samo platí pro versys1000).Když je jasný že se to v evropě líbit nebude a v japonsku si myslím že taky ne,protože když se občas ukáže jaký motorky si dělaj jen pro japonskej trh,tak jsou většinou hezčí než ty v evropě.Design už několik let spěje do sra.ek,ale tohle to uplně překonává.Přitom starej Vstrom byl docela hezkej a to si vzpomínám že ho novináři kritizovali za design,to jsem zvedav co napíšou dnes.
Satrej byl hezčí
Mi se docela líbí,ale řekne mi někdo o kolik sou dražší drátěný kola,když už nabízej i dekl pod motor??? Hlavně že chtěj připomínat DR
Ta je ale hnusná. Ty barvy to pohřbily. Němci se tomuhle musí fakt smát.
Ale ten motor bych bral do nakeda.
metrosexuálně-žensko-dětský design pokračuje (gladius a inazuma250 maj asi dobré prodeje )
Ale nechápu proč má většina velkých cendur výfuk omezující velikost kufru.
Tak torchu Hyundai na dvou kolech, milion linek a kudrlinek prostě vzhledově přeplácaný . Taktak zlatej CT.
tfuj taková vopičárna...zlatej CROSSROUTER
Na jednu stranu se mi líbí, protože "Versys" můžu...ale chybí mi tam odlišnost designu. Asi 650 vyhraje