Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rado> nepochopil si mě, to že kopčila 1098 od MV je bez debat, nicméně MV díky tomu ostřejšímu předku a změně předního blatníku je nyní 1098 jak vyšitá. Tudíš tenhle poslední krok udělala MV...
A co se týče japonců tak je to úhel pohledu. Dělá to hlavně to že jsou cenově dostupný pro každýho narozdíl od Itošů, tudíš je japonec branej jako nejlíp fungující běžná motorka a japonci uměj design taky libovej. Když vyjela třeba R1 04 tak každej sedal na prdel a ačkoliv R1 fakt nemusím tak byl design nádhernej!!! A to jsem jen u jedný motorky.
Mě zas nikdy nepřirostla k srdci suchá spojka, nevím co je na tom tak "HUSTÝ" že motorka chrastí jak šrouby v mixéru.
Každej rád něco jinýho ale říct že japonci neuměj design a italové jo je fakt směšný, jsou krásný japonci a krásný italové, ale stejně tak hnusný taliáni a hnusná japani. Kapíto?!
Jo Italove . . . . nikdo nevymysli nic hezciho, na design jsou to proste machri. Ale ani ta technika neni k zahozeni
Jak rika jeden muj kamarad kdyz vidi peknou holku: "tu bych si setril, tu bych jenom lizal" tak tady to vidim podobne. Postavit do obyvaku a parkrat do roka se za hezkyho pocasi projet
Motorka je to překrásná!!! Výkon bude otázkou reality, podvozek absolutní špička (úplně jinde než RSV4 Factory-což mě mrzí) na to, že je to sériově prodávaná motorka. Bohužel kdo ji chce, tak si ji zaplatí.
Ale je to lahůůůůůdka
při moderních designů z japonska, na které se nehodí dívat ani zavřenýma očima, je ten italský design prostě úplně někde jinde. zatímco japonci soutěží o nejškaredší motorku, tak italové vypilovávají jejich šperky k dokonalosti.
nicméně si myslím ,že taliáni mají na víc, než vylepšovat 10 let starý design. ne že by nebyla pěkná, ale myslím že byto chtělo změnu, která bude ještě lepší jak toto
jinak v designu na italy opravdu nikdo nemá
580 tyček není na takový šperk zase tak moc. Možná to bude i dobré sportovní náčiní,ale papírové hodnoty nic neznamenají. Otázka zní, jak si povede celé šasi?!
DMC: Všimnul jsi si,jak na mašiny střední třídy cpou Japonci místo pořádné kyvky 2 jekly se špuntem? Já to nechápu!!! Na jízdních vlastnostech to neubere a většinou je to ovladatelnější, než Ital za podobné peníze,ale když přijdu ke své mašině, chci,aby se mi z ní pokaždé podlomily kolena- tak vím, že to "ta pravá"!
prestava to byt pravda technologie se vzdy vyskitla v evrope a pak ji prevzali japonci,dnes se to pomalu ale jiste zas rozjede znova. evropa udava smer
Stale jedna pisnicka dokola. Japan vs. Italy. Srovnavate jabka a hrusky, panove. To je blud. Nesmysl. Jinak je krasna, ne jako ty patvary, co jsou radoby in.
Miura: a hlavně...je dobré si položit následující otázku...proč by člověk sedlající MV Agustu měl potřebu jet se exhibovat na sraz spotřebního zboží za bezduchou zábavou...?!
Vito_Corleone: ono to je o tom, že je málo opravdu srdcařů, většina se rozplývá nad agustama, zaniklýma voxanama nebo buellama, ale ve finále si místo pořádnýho motocyklu koupí asijský spotřební zboží
Jak na to koukám, tak si myslím, že F4 po stránce designu dosáhla dokonalosti už před 10ti léty v Tamburiniho Edici! Každá další "inovace" či facelift na těchto strojích jsou už jen změna k horšímu... A jinak, koho zajímá pár kilo tady a pár poníků tam? Na silnici se ten výkon stejně ani nedá využít a pak už je to jen a pouze o rukách... Každopádně z vysavačů je to moje číslo jedna , o tom žádná!
Vito_Corleone> Já mám také raději hmatatelné stroje , proto když jdu do garáže, tak si své Ducati vždycky pěkně osahám! Jinak špičkovou kvalitou zpracování až do toho nejmenšího detailu si myslím, že se Japonec se západem opravdu stále ještě rovnat nemůže - i na těch nejlepších Asijských strojích je pořád znát ta jejich rozpočtovost (opravdu to nemyslím nějak zle, to je prostě fakt ) - a od toho se samozřejmě odvíjí i ta cena...
A že jich na srazech moc není? Asi jezdíš na špatné srazy!
Je to nářez... K designu - ducati 1098 vychází z principu 916, kterou stvořil Tamburini. Ten vytvořil i design F4, takže podobnost ve finále není náhodná.
Mě se líbí ta věčná nevraživost vůči japonskejm SS... Pak přijdete na sraz a tam samé GSX-R, CBR, YZF, ZX-R a Agusta? Chachá, ani jedna. Mám raděj motorky hmatatelné, ne na plakátu Odpověď je jasná, japonci italy drtí cenou a kvalitou
Docela by mě zajímala spolehlivost a životnost těchto italských čtyřválců. Není to cesta zpátky mít rozvoďák mezi druhým a třetím válcem?...To jsme přes 20 let zpátky...Ale například ten frézovaný držák radálního třmenu, to je jiný kafe...
Je krásná a ta cena, prostě kdo má peníze tak má kdo nemá nemá, ale vzhledem k tomu že je v čechcách vic než 17000 lidi co maj na učtě (Ne v majetku) milion dolarů tak si kupce najde.
hasiči je první co mě napadlo
První sériově vyráběná hasičská motorka?
Rado> nepochopil si mě, to že kopčila 1098 od MV je bez debat, nicméně MV díky tomu ostřejšímu předku a změně předního blatníku je nyní 1098 jak vyšitá. Tudíš tenhle poslední krok udělala MV...
A co se týče japonců tak je to úhel pohledu. Dělá to hlavně to že jsou cenově dostupný pro každýho narozdíl od Itošů, tudíš je japonec branej jako nejlíp fungující běžná motorka a japonci uměj design taky libovej. Když vyjela třeba R1 04 tak každej sedal na prdel a ačkoliv R1 fakt nemusím tak byl design nádhernej!!! A to jsem jen u jedný motorky.
Mě zas nikdy nepřirostla k srdci suchá spojka, nevím co je na tom tak "HUSTÝ" že motorka chrastí jak šrouby v mixéru.
Každej rád něco jinýho ale říct že japonci neuměj design a italové jo je fakt směšný, jsou krásný japonci a krásný italové, ale stejně tak hnusný taliáni a hnusná japani. Kapíto?!
Jo Italove . . . . nikdo nevymysli nic hezciho, na design jsou to proste machri. Ale ani ta technika neni k zahozeni
Jak rika jeden muj kamarad kdyz vidi peknou holku: "tu bych si setril, tu bych jenom lizal" tak tady to vidim podobne. Postavit do obyvaku a parkrat do roka se za hezkyho pocasi projet
Motorka je to překrásná!!! Výkon bude otázkou reality, podvozek absolutní špička (úplně jinde než RSV4 Factory-což mě mrzí) na to, že je to sériově prodávaná motorka. Bohužel kdo ji chce, tak si ji zaplatí.
Ale je to lahůůůůůdka
při moderních designů z japonska, na které se nehodí dívat ani zavřenýma očima, je ten italský design prostě úplně někde jinde. zatímco japonci soutěží o nejškaredší motorku, tak italové vypilovávají jejich šperky k dokonalosti.
nicméně si myslím ,že taliáni mají na víc, než vylepšovat 10 let starý design. ne že by nebyla pěkná, ale myslím že byto chtělo změnu, která bude ještě lepší jak toto
jinak v designu na italy opravdu nikdo nemá
Bohužel většina z nás zůstane jen u toho slintání
580 tyček není na takový šperk zase tak moc. Možná to bude i dobré sportovní náčiní,ale papírové hodnoty nic neznamenají. Otázka zní, jak si povede celé šasi?!
DMC: Všimnul jsi si,jak na mašiny střední třídy cpou Japonci místo pořádné kyvky 2 jekly se špuntem? Já to nechápu!!! Na jízdních vlastnostech to neubere a většinou je to ovladatelnější, než Ital za podobné peníze,ale když přijdu ke své mašině, chci,aby se mi z ní pokaždé podlomily kolena- tak vím, že to "ta pravá"!
pěkna je až navesí na :treba blejda ohlinsy ,kovana kola ,tuny karbonu ...taky bude za pul mice...
prestava to byt pravda technologie se vzdy vyskitla v evrope a pak ji prevzali japonci,dnes se to pomalu ale jiste zas rozjede znova. evropa udava smer
Stale jedna pisnicka dokola. Japan vs. Italy. Srovnavate jabka a hrusky, panove. To je blud. Nesmysl. Jinak je krasna, ne jako ty patvary, co jsou radoby in.
nejlepsi reklama zavodaku je zavod,tak proc to nedelaj,asi to neni zavodak
Miura: a hlavně...je dobré si položit následující otázku...proč by člověk sedlající MV Agustu měl potřebu jet se exhibovat na sraz spotřebního zboží za bezduchou zábavou...?!
Mit na ni love jdu do ni
nevíte estli by to šlo stáhnout na 25kW?
Ono je to spíše věc marketingu ne? Si jako myslíte že japonci by tohle neuměli udělat? Uměli, ale houby by vydělali
Existuje snad něco krásnějšího ??? Jednoznačně
Vito_Corleone: ono to je o tom, že je málo opravdu srdcařů, většina se rozplývá nad agustama, zaniklýma voxanama nebo buellama, ale ve finále si místo pořádnýho motocyklu koupí asijský spotřební zboží
Já bych vzal ty nóbl podvozkové hračky z tohohle a "narval" je na F4 1078 RR. To by bylo.
Jak na to koukám, tak si myslím, že F4 po stránce designu dosáhla dokonalosti už před 10ti léty v Tamburiniho Edici! Každá další "inovace" či facelift na těchto strojích jsou už jen změna k horšímu... A jinak, koho zajímá pár kilo tady a pár poníků tam? Na silnici se ten výkon stejně ani nedá využít a pak už je to jen a pouze o rukách... Každopádně z vysavačů je to moje číslo jedna , o tom žádná!
Vito_Corleone> Já mám také raději hmatatelné stroje , proto když jdu do garáže, tak si své Ducati vždycky pěkně osahám! Jinak špičkovou kvalitou zpracování až do toho nejmenšího detailu si myslím, že se Japonec se západem opravdu stále ještě rovnat nemůže - i na těch nejlepších Asijských strojích je pořád znát ta jejich rozpočtovost (opravdu to nemyslím nějak zle, to je prostě fakt ) - a od toho se samozřejmě odvíjí i ta cena...
A že jich na srazech moc není? Asi jezdíš na špatné srazy!
Je to nářez... K designu - ducati 1098 vychází z principu 916, kterou stvořil Tamburini. Ten vytvořil i design F4, takže podobnost ve finále není náhodná.
Mě se líbí ta věčná nevraživost vůči japonskejm SS... Pak přijdete na sraz a tam samé GSX-R, CBR, YZF, ZX-R a Agusta? Chachá, ani jedna. Mám raděj motorky hmatatelné, ne na plakátu Odpověď je jasná, japonci italy drtí cenou a kvalitou
Jinak cena ve srovnání s R/SPS 1198 čkou více než slušná. Takovej srovnávací test s RSV4 factory... to by byl solokapr.
Je to CORSAcorta! ne COSTAcorta! nazývejme věci pravými jmény. 200 koňovej čtyřválec si nějak na písečné pláži nedokážu představit.
Docela by mě zajímala spolehlivost a životnost těchto italských čtyřválců. Není to cesta zpátky mít rozvoďák mezi druhým a třetím válcem?...To jsme přes 20 let zpátky...Ale například ten frézovaný držák radálního třmenu, to je jiný kafe...
Krása! Nevim ale, co bych s ní dělal na našich hrůzostrašnejch silnicích, to je jak tahat sáňky po hlíně...
trigr > už jsem to psal níže, je to přesně naopak... MVA F4 je o 5 let starší bajk, než D1098
Milovníkům MV Agusty se omlouvám, ale já v ní vidím Ducati 1098
Je krásná a ta cena, prostě kdo má peníze tak má kdo nemá nemá, ale vzhledem k tomu že je v čechcách vic než 17000 lidi co maj na učtě (Ne v majetku) milion dolarů tak si kupce najde.