ktm_unor




Honda Integra s novým motorem a inovovanou DCT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
šelba. (27) napsal 29.09.2011 v 19:44

Honda si podobný experimenty asi může dovolit. Má na to. Jestli to je slepá ulička, tak za svý peníze poskytne drahocený údaje konkurenci. Nebo se trefí a bude mít náskok. Chce to počkat si na podrobnější údaje. Nicméně mám podobné pocity jako většina.

cebeer (33) napsal 29.09.2011 v 11:44

Já s tímhle kouskem nemám nejmenší problém. To není pro motorkáře, takže mě to nijak neuráží. Ani hanit to nebudu.
Kdo to bude chtít, ten si to koupí. Já to nebudu

Drakis (66) napsal 29.09.2011 v 08:51

To už je dávno co Honda vyrobila poslední motocykl s ,,kolulema´´S tímhle osloví možná pár menegerů s Prahy,či jiných velkoměst,ale pro motorkáře je toto zvratek.

Marex (2575) napsal 29.09.2011 v 08:39

Shiver: Nejde o předsudky. Když pode mnou vrní benzínový véčko, tak jsem strašně spokojenej. Diesel jenom slyším běžet na volnoběh a je mi zle. Navíc ta oblaka černého kouře, mastnota, zalepený silnice (hlavně v dešti jse si to jednou vyzkoušel, jak je nafta na silnici príííma). Všichni majitelé tvrdí, že jim to nekouří.
Spíš bych to viděl na malý TSI, pokud se má malej a lehkej motor ždímat. Zajímavej by mohl být i Gatesem podporovaný dvoutakt se dvěma a dvěma proti sobě jdoucími písty... snad to neříkám blbě...???

Marex (2575) napsal 29.09.2011 v 08:32

Frankie: Souhlas V PLNÉM ROZSAHU!

mateo (0) napsal 29.09.2011 v 06:39

Pocitam. ze bude tak o 3 000€ drahsia ako Silver Wing, pri spotrebe nizsej o 2 litre sa vyplati tak po 100 000km ...:m)

Zedsdead (293) napsal 28.09.2011 v 20:47

Motorka pro úchyláky..

mlynec998 (-6) napsal 28.09.2011 v 20:43

to som zvedavy,co za spolocensku vrstvu da za toto prachy... mozno kockaci

Interceptor (108) napsal 28.09.2011 v 20:34

Frankie-souhlas, ale ta poslední věta mě pobavila

rrss (0) napsal 28.09.2011 v 17:14

Doufám že nedostanu banán, už vůbec nevidím článek o Coldkillers, pod který jsem si dovolil napsat, že to je PR výrobce, ne článek
Jsem rád, že přijedu domů, ještě posekám trávu a pak jako 35. v pořadí (opravdu jsem nikoho nenaváděl) čtu, že ta "motorka" je skůtroidní paskvil. Je to teď takový trend, že? Příští rok u nás chce Honda prodat hodně 125 ccm skůtrů, tak čemu se divíme. Trendem bude udělat motorku na dobu záruky a půl roku k tomu.
Za sebe napíšu - hliníková hřídel vahadel - to nebude hliník, vždyť zrovna tahle hřídel se netočí, ale je namáhána kyvně (suvem otvoru ve vahadle) v malém rozsahu - to je buďto chyba v článku, nebo kurvítko výrobce - taková hřídel se musí časem nesymetricky vymačkat a ohnout nahoru.
Jsou jiné povrchy s větší výdrží a nižším třením, než "hlíník". Pokud tedy v Hondě chtěli něco vylepšít...

Frankie (732) napsal 28.09.2011 v 12:53

Kdyby radsi japonci udelali zase poradnej litrovej (aspon) dvouval ! VTR a TL zmizely v dejinach a nezbylo po nich nic.To byly na tu dobu skvely motory.Ja vim,zraly a nebyly ekologicky ale koho u motorky spotreba zajima ? Radsi vyvijeji usporny nesmysly...to je doba.A nezbyva nez jit pro poradnou motorku do Ducati,Aprilie nebo KTM

SuperSic58 (1313) napsal 28.09.2011 v 11:56

No to je vopičárna
Soichiro v hrobě rotuje jak hřídel roztočenýho cebra... To tam dělaj homosexuální vývojáři ne? Jdu blít

Interceptor (108) napsal 28.09.2011 v 10:49

shiver-tak já jsem odpůrce nafty, no ale auto mám nakonec taky diesel... Do motorky cestovní či skůtru si to dovedu představit. Pokud by eliminovali řehtání byť sebemodernějších dieslů

Pjercak (48) napsal 28.09.2011 v 09:13

Shiver a jezdit za dva litry nafty

Shiver (2) napsal 27.09.2011 v 20:13

Marex: Mě osobně by nafta v nějaký třeba i cestovní motorce nebo skutru vůbec nevadila. Na naftu mám náklaďák a to dva a i osobák. Jen ta motorka pořád né a né. Pokud by někdo vyřešil vyšší hmotnost dieselu a dokázal by jí znížit na únosnou mez tak já osobně beru. Vůbec neřeším nějaký zažitý pravidla a předsudky co se kam leje. Prostě mě by se to líbilo a ostatní ať jezdí klidně na benzin, je mě to fuk

Marex (2575) napsal 27.09.2011 v 19:07

Shiver: Nafta patří do náklaďáku a do lokomotivy. Do kamen to lijou jenom zoufalci. Do motorek... AUTOCENZURA(to by se stejně vymazalo) FUJ!!! Fuj a ještě jednou FUJ!!!

Shiver (2) napsal 27.09.2011 v 18:10

Když už takhle laborujou s motory a řešej převodovky kvůli spotřebě paliva tak proč třeba nezkusej vyvinout malej diesel . Taky by to šlo a možna by se se spotřebou hlo dolů. Ve své podstatě je jedno jestli je ve skutru benzin nebo diesel. Než se do mě někdo pustí že nafta patří do kamen tak bych chtěl jen říct že naftovej motor je opravdu efektivnější oproti benzinu

Interceptor (108) napsal 27.09.2011 v 17:31

markus-to bych teda nesouhlasil, robotizované převodovky nikdy nebyly terčem chvály, ba naopak snad jen naprosto vyjimečně fungovaly v automobilech jak by měly, většinou však nicmoc proto jsou dnes úplně mimo

podle-ženy-puberťák (10) napsal 27.09.2011 v 09:58

Podle mne je to zajímavá myšlenka a Honda uritě ví co dělá. Mohlo by to být něco pro lidi jako já, kteří rádi klasickou motorku ale přitom bych ocenil pohodlí skůtru. Uvidíme na podzim, až představí hotovou motorku.

bledemon (128) napsal 27.09.2011 v 09:16

vypadá to, že vůle ventilů budou po staru šroubama

mr.michael (8) napsal 27.09.2011 v 02:10

Maxiskutry se mi libi, ale toto je dalsi kockopes a navic skaredy jak cyp Spotreba 3,7 neni spatna, ale taky zadny zazrak.

Marex (2575) napsal 26.09.2011 v 21:36

Přiznám se, že jsem se dlouho nezasmál tolik,jako při pohledu na tuhle... Integru. Vysvětlení po mně ale nechtějte.

markus (17) napsal 26.09.2011 v 21:31

dvouspojková převodovka je výsledkem neschopnosti vyrobit slušnou robotickou převodovku. a cpát tenhle nesmysl do motorky je už demence na entou

pale (6) napsal 26.09.2011 v 21:22

nic moc, jako maxi skutr by to ušlo, nebýt toho řetězu!!!

Slow (51) napsal 26.09.2011 v 20:05

prej pro ženský
už vidím jak to má reálnou hmotnost cca 180-200kg, obratný jak slon v porcelánu a s babou za kniplem, jo plechovkáři už se těšte, budete lakovat o 106

FiZzeR (362) napsal 26.09.2011 v 18:33

já bych měl dotaz, co přesně si pan redachtor představuje pod pojmy "posun klikového hřídele o 270 stupňů" a "nerovnoměrný interval zapalování"? já jsem si to teda domyslel, ale lecko by mohl tápat

Interceptor (108) napsal 26.09.2011 v 17:34

Jako skůtr čert to vem, ale motorka to přece není!!??? Technika proč ne?? Není to tak dlouho co jste prskali nad vstřikováním...

DMC.motobiker (-23) napsal 26.09.2011 v 17:18

Nebojte se , časem bude ještě o moc hůř...

Heki (401) napsal 26.09.2011 v 15:34

Marně jsem doufal, že DCT konečně doplní o náklonové čidlo...

no nechme se překvapit jak bude fungovat ten učící se režim.

OldMan (0) napsal 26.09.2011 v 15:02

Já to hodnotím velmi kladně, - předpokládám, že to bude vhodná motorka pro druhou polovinu lidstva. Očekávám, že dámy konečně budou moci dosáhnout na zem , že to bude mít nízko posazené sedlo. Jinak výkonově dostatečné - určitě si to najde své místo na trhu, pro dámy (pro malé postavy) zatím nízké motorky nikdo nedělá ...

... OM

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist