Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nikdy jsem se se Streetfighterem moc nesmířil po designové stránce, jedno s jakým motorem... Pokaždé když vidím nějakou fotku nebo ho viděl na výstavě na stojanu, říkám si kolikrát jestli to nešlo líp... Jenže on je prostě asi jenom málo fotogenický, protože když ho někde vidím zaparkovaného před kavárnou, jak je tak nakloněný na tom stojánku, s tou perfektně lehkou a krátkou stavbou, tak prostě vyzařuje jakési silné kouzlo... To žádný japonec prostě nemá...
Já nevím. Velkem Monster se mi líbí moc. To co se mi na něm líbí nejvíc je jistá exkluzivita. No a ta teď půjde do kytek. Rozumím Duc a asi chápu jejich filozofii, ale pomalu se ta jejich cesta začíná rozcházet s mou. Nedivil bych se, kdybych si je za pár let pletl s japoncama..
Mě se to líbí a vidím to jako krok správným směrem. Osobně bych si raději koupil todle, než původní výkonnější model. Jestli to bude mít o cca 20 koníků méně je pasé. Potenciál takových strojů stejně v běžném provozu málokdo využije.
Jouda na něm může jezdit i teď... Pomalu... V neodborných kruzích je to stejně jedno, tam se hledí na design a nikdo neví, co s tím máš práce, v odborných kruzích budeš stále za toho krotitele šelem... Já to vidím jako správný krok, pro toho, kdo nepotřebuje téměř nevyužitelný výkon, příp. honit ego, to může být příjemná, počítám tak 120k alternativa...
A je to v řiti! Včil už na ňom bude moct jezdit každej jouda, páč to bude dostupnější, hodnější a levnější. Čest,saláva a výjimečnost SF1098 jde tímto částečně do kopru... Začíná nám "monstrovatět" A ještě na tom začnou jezdit ženský.
Nikdy jsem se se Streetfighterem moc nesmířil po designové stránce, jedno s jakým motorem... Pokaždé když vidím nějakou fotku nebo ho viděl na výstavě na stojanu, říkám si kolikrát jestli to nešlo líp... Jenže on je prostě asi jenom málo fotogenický, protože když ho někde vidím zaparkovaného před kavárnou, jak je tak nakloněný na tom stojánku, s tou perfektně lehkou a krátkou stavbou, tak prostě vyzařuje jakési silné kouzlo... To žádný japonec prostě nemá...
Já nevím. Velkem Monster se mi líbí moc. To co se mi na něm líbí nejvíc je jistá exkluzivita. No a ta teď půjde do kytek. Rozumím Duc a asi chápu jejich filozofii, ale pomalu se ta jejich cesta začíná rozcházet s mou. Nedivil bych se, kdybych si je za pár let pletl s japoncama..
Mě se to líbí a vidím to jako krok správným směrem. Osobně bych si raději koupil todle, než původní výkonnější model. Jestli to bude mít o cca 20 koníků méně je pasé. Potenciál takových strojů stejně v běžném provozu málokdo využije.
smotaná trubka , dost nic moc jediný co asi bude mooooc je cena
z drsňáka se stane mrdka
Noooo můj kandidát na jaro :) ale ta žlutá je fuj
zase zopakuju: proč to furt kazí těma kelímkama na jogurt?
vypada, jak japonec
No mohlo to bejt víc designově odlišené...
Nádhernej kousek,ještě na to mít
1, srát nakapoty 2, když už někdo chce motorku co má v názvu streetfighter měl by se jí trochu bát tak naco hodnější verze
Nebude,je to olejnička ako 848ka..
bude suchá spojka?
Jouda na něm může jezdit i teď... Pomalu... V neodborných kruzích je to stejně jedno, tam se hledí na design a nikdo neví, co s tím máš práce, v odborných kruzích budeš stále za toho krotitele šelem... Já to vidím jako správný krok, pro toho, kdo nepotřebuje téměř nevyužitelný výkon, příp. honit ego, to může být příjemná, počítám tak 120k alternativa...
A je to v řiti! Včil už na ňom bude moct jezdit každej jouda, páč to bude dostupnější, hodnější a levnější. Čest,saláva a výjimečnost SF1098 jde tímto částečně do kopru... Začíná nám "monstrovatět" A ještě na tom začnou jezdit ženský.
žlutááá!!!
Daž si tam nalepku 1198 a mužese machrovat jinak pekny a urco dobry krok ne kazdy ma na nadlitra