Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
nedivím se za ty peníze si skůtr koupí jenom kdo neví co s penězi, komunistům se smály a zatracovaly je ,ale lidový moped dokázali postavit a prodávat za pár korun. V dnešní době to nejde.
Já myslím, že elektroskůtr smysl má, až bude mít 9 KW výkon, 300 Km dojezd, 100 KM/h rychlost , jako PCX, tak není co řešit a jdu do toho. A nebude mi ani vadit, když se to nabije přes noc (cca 8 hod.) A klidně i proti PCX připlatím cca 15 - 20%, ale cena 400 tisíc to je nereálné.
Všechno hezký, až na tu krávovinu s elektrem. Motorkáře elektro obecně nebere - elektro je navíc drahý jako...no jako Prase. Tak jak velkej asi může bejt segment trhu, kterýmu to výrobce chtěl prodat? Je mi Prasete líto a lidí, co se na jeho reinkarnaci podíleli taky, ale bohužel. Vždyť lidi nechtěj ani ty podělaný dotovaný elektrický auta, i když se Unie může vopupínkovat a předpisy tlačí, aby už už spalováky poslala do kopru a lidem elektriku vnutila.
Prostě další marnej elektropokus s obvyklým koncem.
Aj si to citate po sebe? Jawu s cinskym motorom idete pochovavat, lebo to nieje ceska jawa ktoru vyrobili zlate ceske rucicky a do prasata by ste kludne cinsky motor napchali. Potom by sa tu zasa pisalo, ze je to cinsky paskvil a skladacka.
Konecne tu mate nieco co spod vasich ruk vzislo, tak spojte silu, um a nakupte.
To, preco sa narodne znacky nerozbehnu a nemaju predaje, je len a cisto o vas, vasej chuti hanit vsetko, co by mohlo nedajboze produkovat zisk niekomu a asledne rozvoj. Takto namiesto peknych strojov a vyvoja su tu trapiace sa domace znacky, ktore nemaju inu moznost, ako od tej ciny kupovat a dockaju sa tu akurat tak hejtu.
Ja osobne na toto peniaze nemam, tak aspon nekydam.
Apropo, keby som mal na tu jawu s cinskym motorom, kupil by som si ju, pretoze sa mi lubi.
A teraz domna. Postupal som na otlaky, tak namne neostane nitka sucha.
Mít prakticky použitelnou motorku na elektriku je určitě lákavé. Ale ten design prasete a jeho praktičnost už nepatří do dnešní doby. Jednou motorkáři vůbec nebudou chápat to jak dnes jezdíme se spalovacím motorem a tím příšerným kraválem a ještě si v tom libujeme. Je to podobné jako když lidi, kteří nikdy nejeli s automatem vykládají, že auto bez manuálu není auto.
Elektrického Prasete je škoda, stejně jako krachu jakékoliv jiné firmy v Česku. Byli jsme se podívat ve výrobě v Prostějově při srazu skútrů Prasat tuším v roce 2018, je to pěkně a precizně udělaný stroj. Při jízdě byl e-čuník taky OK. Jen ta cena malosériovky už nevzbudila takový zájem...
V čekací listině jsou objednávky za miliony? Tak v čem je problém? Ve výrobě, nebo v nedostatku zákazníků? Nějak v tom nemůžu najít na čem to teda pohořelo
takové práce takové snahy, tolik peněz do tak špatného projektu. Ten Anglán snad neumí počítat do 1000.
Kdyby vzkřísil českou zaniklou značku GRIZZLY a dal do toho zezačátku čínský spalovací motor a pak zkusil udělat vlastní a to vše pod made in czech, byl by dnes uplně někde jinde. Takhle nasypal do nesmyslu bembilion peněz a dopředu bylo jasné, že za 300tis to koupí akorát 60 pošuků.
Taková škoda, pane SMITH
Ani se nedivím. Za tu cenu to žádná technologická špička nebyla a marketing hrál jen na nostalgii a to bohužel nestačilo. A v našem malém rybníčku už vůbec.
Ano, snaha byla.
Možná lepšího osminkového 4T číňana v téhle kastli, žádné složitosti, risknout 3 roky záruky, cenku nějakých šest pětek, přesvědčit pár prodejců... A i tak doufat
Takové české PCX....
nedivím se za ty peníze si skůtr koupí jenom kdo neví co s penězi, komunistům se smály a zatracovaly je ,ale lidový moped dokázali postavit a prodávat za pár korun. V dnešní době to nejde.
1 reakce
Já myslím, že elektroskůtr smysl má, až bude mít 9 KW výkon, 300 Km dojezd, 100 KM/h rychlost , jako PCX, tak není co řešit a jdu do toho. A nebude mi ani vadit, když se to nabije přes noc (cca 8 hod.) A klidně i proti PCX připlatím cca 15 - 20%, ale cena 400 tisíc to je nereálné.
1 reakce
Chtělo to čtyřtakt a Čecha. Chudák to pojal jen jako business plan bez povědomí o českém tajemství. Lítost.
Všechno hezký, až na tu krávovinu s elektrem. Motorkáře elektro obecně nebere - elektro je navíc drahý jako...no jako Prase. Tak jak velkej asi může bejt segment trhu, kterýmu to výrobce chtěl prodat? Je mi Prasete líto a lidí, co se na jeho reinkarnaci podíleli taky, ale bohužel. Vždyť lidi nechtěj ani ty podělaný dotovaný elektrický auta, i když se Unie může vopupínkovat a předpisy tlačí, aby už už spalováky poslala do kopru a lidem elektriku vnutila.
Prostě další marnej elektropokus s obvyklým koncem.
Aj si to citate po sebe? Jawu s cinskym motorom idete pochovavat, lebo to nieje ceska jawa ktoru vyrobili zlate ceske rucicky a do prasata by ste kludne cinsky motor napchali. Potom by sa tu zasa pisalo, ze je to cinsky paskvil a skladacka.
Konecne tu mate nieco co spod vasich ruk vzislo, tak spojte silu, um a nakupte.
To, preco sa narodne znacky nerozbehnu a nemaju predaje, je len a cisto o vas, vasej chuti hanit vsetko, co by mohlo nedajboze produkovat zisk niekomu a asledne rozvoj. Takto namiesto peknych strojov a vyvoja su tu trapiace sa domace znacky, ktore nemaju inu moznost, ako od tej ciny kupovat a dockaju sa tu akurat tak hejtu.
Ja osobne na toto peniaze nemam, tak aspon nekydam.
Apropo, keby som mal na tu jawu s cinskym motorom, kupil by som si ju, pretoze sa mi lubi.
A teraz domna. Postupal som na otlaky, tak namne neostane nitka sucha.
5 reakcí
Je to škoda, ale to ani jinak nemohlo dopadnout. Předražený nepraktický nesmysl
Elon Musk by do toho šel, nabídli mu to? Prostě by se věnovali něčemu malosériovému o víkendu
1 reakce
Mít prakticky použitelnou motorku na elektriku je určitě lákavé. Ale ten design prasete a jeho praktičnost už nepatří do dnešní doby. Jednou motorkáři vůbec nebudou chápat to jak dnes jezdíme se spalovacím motorem a tím příšerným kraválem a ještě si v tom libujeme. Je to podobné jako když lidi, kteří nikdy nejeli s automatem vykládají, že auto bez manuálu není auto.
2 reakce
Elektrického Prasete je škoda, stejně jako krachu jakékoliv jiné firmy v Česku. Byli jsme se podívat ve výrobě v Prostějově při srazu skútrů Prasat tuším v roce 2018, je to pěkně a precizně udělaný stroj. Při jízdě byl e-čuník taky OK. Jen ta cena malosériovky už nevzbudila takový zájem...
1 reakce
Neznám jediného motorkáře,co by chtěl motorku na elektriku.
8 reakcí
V čekací listině jsou objednávky za miliony? Tak v čem je problém? Ve výrobě, nebo v nedostatku zákazníků? Nějak v tom nemůžu najít na čem to teda pohořelo
2 reakce
podle všeho špatný podnikatelský záměr - plán...nebyla zohledněna rizika a skutečný stav a směřování trhu...
Škoda prasátka.
takové práce takové snahy, tolik peněz do tak špatného projektu. Ten Anglán snad neumí počítat do 1000.
Kdyby vzkřísil českou zaniklou značku GRIZZLY a dal do toho zezačátku čínský spalovací motor a pak zkusil udělat vlastní a to vše pod made in czech, byl by dnes uplně někde jinde. Takhle nasypal do nesmyslu bembilion peněz a dopředu bylo jasné, že za 300tis to koupí akorát 60 pošuků.
Taková škoda, pane SMITH
A KDYŽ UŽ Cezetu tak určitě ne elektriku
neviditelná ruka trhu tomu dala facáka
1 reakce
Ani se nedivím. Za tu cenu to žádná technologická špička nebyla a marketing hrál jen na nostalgii a to bohužel nestačilo. A v našem malém rybníčku už vůbec.
Ano, snaha byla.
Možná lepšího osminkového 4T číňana v téhle kastli, žádné složitosti, risknout 3 roky záruky, cenku nějakých šest pětek, přesvědčit pár prodejců... A i tak doufat
Takové české PCX....
Bohužel,taky se nedivím,ale snaha byla. Ale samozřejmě kdyby někdo chtěl tak by to mohlo dopadnout úplně jinak.I třeba s Jawou.Není zájem.
nedivím se. Ten kdo přišel s tak předraženou hovadinou jinak dopadnout nemohl.
1 reakce