yamaha_demo_tour




Do Tyrolska nesmějí hlučné motorky. Ani ty sériové

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JirkaS2 (16) napsal 02.06.2020 v 14:30+1

No já bych to i chápal, kdyby to zavedli pro motorky, co nesplňují v TP uvedený homologační limit, to ano. Ale jak už se tu několikrát psalo, jestliže má motorka EU homologaci, tak snad od toho ty homologace jsou, aby stanovili, jestli jakékoli vozidlo splňuje dané limity či nikoli. Nechápu. Ale ještě je otázka, jakou hodnotu tím myslí. Jak tak koukám do všech svých velkých TP k motorkám, jsou tam hodnoty dvě - pro stojící vozidlo a pro vozidlo za jízdy (ta je samozřejmě nižší). Snad se to časem osvětlí. Ale pravda, velké iluze si nedělám. Jen že to není přesně dané. Tak uvidíme

Martywendy (1) napsal 02.06.2020 v 14:28+1

Němci jsou opět o krok napřed :

https://www.auto.cz/nemci-chteji-zakazat-jizdu-na-motorce-o-svatcich-a-nedelich-ty-elektricke-mohou-dostat-vyjimku-134661?utm_source=facebook&utm_medium=dave

rogih (1008) napsal 02.06.2020 v 14:28+14

Většina diskutujících zapomíná, že tohle nám zařídili ti hrdinové s laďákama za pár korun bez homologace. Mám pocit, že od chvíle, kdy nám prodloužili interval TK, tak nich docela dost přibylo. Takže možná můžeme v českých zemích pro změnu čekat opětovné zkrácení. Bydlím blízko ulice, která směřuje z Brna směrem na motorkářsky oblíbený Moravský kras a to co občas slyším až v obýváku přes zavřená okna mi hlava nebere

gyb524 (4) napsal 02.06.2020 v 14:20-1+3

Ja do rakuska jazdim uz par rokov, a tento novy zakon to nezmeni. Ja sa tam citim super. Cesty, priroda... a aby som si uzil jazdu nepotrebujem k tomu byt neslusne hlucny. Aj ta moto co splna tieto limity je dost hlucna.Ale niekto asi potrebuje urobit bum bum aby mal dobry pocit z jazdy. A ze domacim to vadi, uuuuplne chapem.

31081 (674) napsal 02.06.2020 v 13:57+1

Do Rakous jezdím na moto od 2012 často.Kdyby vše fungovalo tady, tak jak tam,to bychom se měli,to by se nám jezdilo.Trochu to i chápu,některé stoje poslouchat,je opravdu opruz.Hlavně,aby nebylo ještě hůř

650ccm (88) napsal 02.06.2020 v 13:50-2+3

Mně se to líbí - hlukový limit splňuji s velkou rezervou a ty nejzajímavější silnice budou volnější

widowmaker (21) napsal 02.06.2020 v 13:38+2

Do Rakouska mam osobně strach, abych nedostal pokutu třeba za to, že mam levej blinkr v jinym uhlu, nez pravej. .

Duranga (133) napsal 02.06.2020 v 13:38+2

Ještě bych pochopil omezení 22-6h, navíc když všude v Rakousku v 6 ráno bije kostelní zvon jak blázen. Ale kompletní zákaz je moc.
Zajímalo by mě, jestli to nařízení není v rozporu s rakouskou ústavou, evropskými předpisy apod. Já jsem si pořídil motocykl, který splňuje zákonné a homologační požadavky v celé Evropě (a výrobce stojí majlant jim dostát) a nějaká lokální hej počkej vláda si s tím vytře zádel?
Doufám, že místní kluby nebo zmiňovaní Bavoři to napadnou a zarazí včas, jinak je tohle jenom začátek a brzo nebudeme jezdit nikde.

Jofré (211) napsal 02.06.2020 v 13:10+3

Podle mě jsou místa, která si zaslouží ochránit a zachovat svůj ráz i pro další generace. Vždyt kvůli té krásné přírodě tam jezdíme nebo jen kvůli tomu hezkýmu černýmu koberci? To snad ne.

mmks (21) napsal 02.06.2020 v 12:57

A teď si vemte, že tam bydlíte a máte motorku, co to překračuje. To musí být radost.
A co homologovane laďáky? Mám, homologace pro daný typ motorky, samozřejmě db killer, nova vata a pocitově hlučný. Jak a čím a hlavně proč si jej mám jako laik přesně změřit,když bych měl vycházet jako zákazník jen z homologace.

Brusíno (7) napsal 02.06.2020 v 12:48

Takže bude pod zákazovou značkou vypsaný seznam motorek?S originálním homologovaným výfukem snad nemám povinnost znát svojí hlučnost. Hlavně už vidím, jak se to uplatňuje jen na cizí RZ..

Pulli (13) napsal 02.06.2020 v 12:38+1

Tak nevím kde přišli na tu hlučnost u KAWASAKI Z900 když podle TP má jenom 91dB

moga (60) napsal 02.06.2020 v 12:19

"....., to je prostě silná káva i pro velké milovníky jedné stopy." Mluvte za sebe. Mě kravál motorek a sportovních aut nevadí, ba právě naopak.

Eso_Rimmer (383) napsal 02.06.2020 v 12:18+10

obcas bych vzal kvetinacem po blembaku klidne i nekoho tady u nas. chce to nemit v hlave bramboracku a premyslet kde s tim jezdit a kam dat DBcka. pak by k tomuhle dochazet nemuselo. ale kdyz ono to ego s tim laufem proste tak krasne naroste, ze...

FiZzeR (362) napsal 02.06.2020 v 12:08-1+1

"Což je vlastně dobrá zpráva, protože taky to mohl být zákaz absolutní."

"Pane, máte sice terminální fázi raka, ale to je dobrá zpráva, protože byste taky mohl mít AIDS."

Jako, že do komunismu na motocyklu nepojedeme se u nás ví už dávno, ale že to dřív přijde ze západu bych fakt nečekal. (A nedělejme si iluze, je to jen o tom, že se zatím bojí zakázat motorky, resp. motorismus-pro-zábavu napřímo, tak na to jdou oklikou. A většinová společnost tleská, protože se to zatím dotkne jen minoritní části kterou beztak nikdo nemá rád nebo je jim lhostejná, neuvědomujíc si, že každý člověk se realizuje způsobem, který může být jinému člověku trnem v oku. Aneb ono známé "Když si přišli pro komunisty, mlčel jsem...")
A neodpustím si rejpnutí nakonec - co jinýho čekat od národa, který dal světu Hitlera, že.

Tygrik75 (32) napsal 02.06.2020 v 12:06+1

Rakousko to je případ sám pro sebe. Minulý rok jedu po okresce povolenou stovkou, najedu na dálnici a tam svítí tabule 80 I-GL. To co tam mají prostě občas hlava nebere. Tak to dopadá v zemi, kde "pocit" ekologie vyhrává nad zdravým rozumem. S omezením hlučných motorek lze souhlasit za předpokladu, že bude vycházet s homologační legislativy EU, které jsou členy. Pokud něco nesplňuje homologační limity tak OK, ale tohle? Trochu nabývá na pravdě výrok mého kamaráda, kterému jsem se vždy zasmál, ale nebral vážně. Vždy při vstupu do Rakouska nezapomněl prohlásit, "dávej bacha Osterreichiche curaken".

Lucasbiker (175) napsal 02.06.2020 v 10:57+3

Pro mě to znamená pouze ověření toho, že když na motorce za dobrodružstvím, tak na východ Rakousko pro mě skončilo už před pár lety.

indi750 (191) napsal 02.06.2020 v 10:18+3

Vím o tom už týden, řeší to můj mnichovský D.O.C. klub. Jsou to nejoblíbenější motorkářské trasy v severním Tyrolsku, kam právě bavoři rádi vyrážejí. Teď to jak píšete spousta sériových motorek nesplňuje A co je na tom nejpikantnější: Rakouská policie používá Ducati Multistrady, které jsou také na tom seznamu "zakázaných" motorek ;)

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist