yamaha_demo_tour

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Imzadi (0) napsal 02.06.2008 v 20:51

O víkendu jsem taky vyjela ve vestě a nikoho jiného jsem ovestovaného nepotkala. A musím řict, že jsem se cítila bezpečněji .

Tidnab.s (0) napsal 02.06.2008 v 20:50

skoda, ze jsem vubec nepostrehl, ze se tato akce kona..urcite bych se zucastnil a to jsem prave tento víkend najel 750km..co se da delat..kazdopadne je pravdou, ze spousta ridicu bohuzel nesleduje ve zpetnych zrcatkach, co se deje za nimi, spousta ridicu dela naschvaly, avsak taky je pravdou, ze spousta z nas jezdi jako hovada a je jen otazkou, kdy to polozime..diky tomu, ze uz jsem jeden tramvajovy ostruvek sestrelil, vim, ze je potreba byt opatrnejsi a nekdy se krotit a zapojit mozek..das ist alles

0ndras (4) napsal 02.06.2008 v 20:37

mmks - Bohuzel, ale je to tak Kdyz vidim jak jezdi ostatni, tak tech bouracek zas tolik neni. Spousta plechovek jezdi ohleduplne , ale za kazdou vyjizku se najde par jedincu, co me dokazou trochu vydesit

0ndras (4) napsal 02.06.2008 v 20:33

na ten jeden den bych to urcite obliknul pokud by to nebylo nejak neprijemne, klidne bych v tom jezdil i casteji...dobre viditelne obleceni je pro me zaklad.

k-h600 (0) napsal 02.06.2008 v 20:10

Tak teď nevím, jestli statistika za uplynulý víkend
ve zprávách 3xtv utekla mně nebo jejich reportérům...?

K-H600

zdend.a. (13) napsal 02.06.2008 v 20:07

já nevím chlapy,,potkál sem asi 3motorkáře co tu vestu měly,,a jako jo jde to líp vidět,,ale nevypadá to zrovna nej nej..vemte si to tak,,koupím kombu za 20t a nato vestu za 30kč ...a přece nechcete jak je to u germanů nebo kde že to maj ve vyhlášce..

mmks (21) napsal 02.06.2008 v 19:23

S akcí nesouhlasím. Neříkám, že bourají a umírají jen motorkáři, kteří jezdí jak prasata, bohužel to může potkat každého. Ale ti su tu vestu stejně nevezmou, stejně jak si zohnout SPZ nebo nezastaví policajtů. Ti slušní to pak odskáčou, až se nějaký pan poslanec bude chtít zviditelnit a bude to přikázané pro všechny.
Už se fakt těším, jak na a ze sebe kromě toho všeho sundávám ještě vestu.
Nehledě na to co už tady někdo psal, jak půjde ta vesta asi vidět na nějakém supersportu nebo jakékoliv okastlované motorce, když za to zalehne. Myslím, že právě zezadu moc motorkářů ohroženo není. Takže když někdo přehlídne motorku co se k němu řítí zezadu a nebo z boku s rozsvícenýma světlama (mnohdy dálkovíma), tak mě neříkejte že uvidí ty kousky vesty, co se tam budou někde třepotat.

YBR (18) napsal 02.06.2008 v 19:15

Osobne jsem se zucastnil a rad.plechovky divne koukaly ale aspon je videt ze si vsimaj...potkal sem hafo motorkaru ale jen jeden s vestou ale i za toho jednoho sem byl rad...urcite by to nemelo byt pravidlo v tomhle jezdit ale jednou za rok by se to klidne mohlo opakovat udelat z toho tradici - posledni vikend v kvetnu...

Biker98 (21) napsal 02.06.2008 v 18:59

no na to ze mam touera tak zezadu me neni za kuframa ani videt a to samy zepredu prez plexi.Navic se bojim toho ze se ty paka v parlamentu toho chytnou a bude to standard.A to bede dalsi nesmyslna pakarna.Kvuli nekomu kdo si hodi video na net jak jede jako prase(ten tachometr nemel s udavanou rychlosti nic spolecneho).Kvuli temhle bezmozkum to odneseme vsichni...

JindraM (23) napsal 02.06.2008 v 18:37

Jak to vypadalo na silnici jsem psal už v původním článku, ale v jedné věci nemáte pravdu - lidé to věděli, všichni se kterýma jsem se bavil věděli že tato akce je, ale nikdo ve vestě nevyjel. Byl toho plný net, upoutávky byly v rádiu i televizi, věděli to všichni dost dobře

generiq (2) napsal 02.06.2008 v 18:18

Teda lid, 0 mrtvých, to je krása , oproti minulému víkendu. Tak nějak v koutku duše doufám, že za to mohla i medializace bezpečnostního víkendu.
Tak ať nám takové pěkné statistiky vydrží po celý rok

Wikk (0) napsal 02.06.2008 v 18:08

Včera jsem si na vlastní oči vyzkoušel o jak moc upoutá taková veta oči řidiče za volantem. Jel jsem po silnici a cca 200m přede mnou jelo cosi, co vypadlo jako kolo, ale jezdec byl podezřele nízko vozovky, ale měl žlutou vestu. když jsem přijel blíž, zjistil jsem, že se jedná o takovéto kolo, kdy u toho člověk téměř leží a dotyčný si to šněroval podle krajnice. Závěr: Kdyby vestu neměl, jistě bych si ho všimnul taky, ale o 150m blíž a hlavěnm bych nečekal abnormální dopravní prostředek.
Micin: Rád bych ti oponoval v názoru, že to že svítí všichni je na prd. Osobně mám spoustu zkušeností i z motorky i z auta, kdy jen díky tomu, že auto svítilo bylo vidět krz poměrně hustý porost před křižovatkou, nebo se přehouplo přes vrchol proti slunci a podobně. I když je to proti slunci, vždy je barva světel jiná než barva auta (motorky) a hlavně je výrazněji více vidět, což způsobuje o moc lepší viditelnost v provozu. jistě i při pohledu do třesoucího se zrdcátka na mašině je světlo od auta vidět lépe, protžoe přehlídnout takového závodníka,který předjíždí je v tomto směru smrtelná chyba. A jistě se už každému z nás stalo, že ho předjíždělo spěchající auto.

honzabiker (5) napsal 02.06.2008 v 18:07

Včera navečer jsem vyrazil ve vestě. Dneska taky a nevím, jestli je to psychologickýho rázu ale zdálo se mi, že je to mnohem lepší ve vestě. Nestalo se mi, že by mi někdo vjel do cesty, někde zavřel...Asi zůstanu u vesty i akce

Swenus (0) napsal 02.06.2008 v 17:44

Mno tak vám nevím. Vesta asi trochu zlepši viditelnost motorkáře ale do jaké doby a míry? Pak si na to všichni zvyknou a už je stejně nebudou vnímat. Kdo chce a má větší pocit bezpečí tak at si ji klidně nosí kdo ne tak ne. Spíš by se řidiči měli zamyslet sami nad sebou. A dopraváci na to jakou kde dávájí rychlost apod. Na spoustě místech je nesmyslně 80tka bo méně apod. Nebo přerušovaná čára, tam kde naprosto není vidět, vím že přerušovaná nepřikazuje "předjížděj" ale evokuje to k předjíždění a spousta nerozvážných při přerušované automaticky vyletí a předjíždí (nemyslím jen motorkáře, ale řidiče obecně) Nebo v nynější době oprav silnic kdy nejvíce překážejí cestáři. Nikde žádná cedule a najednou vyjedete ze zatáčky a tam cestáři vesele "záplatují" silnici štěrkem s trochou emulze.

Micin (0) napsal 02.06.2008 v 17:39

aspoň jedna pozitivní zpráva. ikdyž samozřejmě je mi líto těch deseti lidí...
osobně si myslím tím že svítí i všechna auta přes den tak to taky není pro motorkáře nejlepší...když svítili jen motorky byly určitě víc vidět!

k-h600 (0) napsal 02.06.2008 v 17:29

BINGO.

K-H600

Barts (0) napsal 02.06.2008 v 17:27

Ja jezdim v reflexni veste porad...kdyz se prodiram prazskou zacpou tak je to videt, ze ty ridici me vidi daleko drive a i uhnou...kazdeho vec jak chce dbat o svoji bezpecnost, ale byt viden muze hodne pomoci.ale spasa to neni

JollyJoker (1004) napsal 02.06.2008 v 16:53

Zdarec lidi. No zrovna teď se před mojím barákem srazilo auto s motorkou a policie odkloneni dopravu. Vypada to,že buď nedal přednost z leva motorce,nebo jel na motorce rychle a vlitl mu do auta.Těžko říct,ale zrovna tato křižovatka je pitomá i pro auta,takže na to se tak hledět nedá. Ale já bych to posadil do obecnější roviny a musím konstatovat,že mamlas za volantem odře jinému auto,promáčkně kufr,odře dveře.dá se říct běžná kravina,pomačkaných aut potkávám deně tucty,ale když je místo toho druhého odřeného auta motorka,nikdy to není dobrý,vždycky je tam ten motorkář,který to odskáče více či méně. Je to o špatné morálce na cestách,nic víc,nic míň.Represe nepomůžou,musí se nám všem rozsvítit v kebulích.

Mr.Ducin848 (-1) napsal 02.06.2008 v 16:53

Je pravda, že je to vždy každýho věc. Jen se po nás neustále vozej, jak jsme bezohlední . V dnešní době je spousta omezení, nejen k adrelnalinu. A kyž už jsme u toho, proč ohrožovat ostatní kůli našemu potěšení, na to máme přece okruhy, tam se člověk může vyřádit a pořádně protáhnout svého oře . Na silnici nejsme jenom mi. A když bude naše zdravotnictví na takové úrovni, že si každej za svou chybu bude platit, tak ať si pak jezdí třeba v plavkách, když ho mrzí jeho tělo

Capt.Spalding (0) napsal 02.06.2008 v 16:44

Akce super, škoda že sem nemohl vyject, bral bych jí hned... to že tu vestu melo malo motorkaru, bude asi tim že na forum chodí tak maximálne 20% motorkařu z čr,a zbytek lidí tma jen prduí , já znám osobne tak kolem 50určite z okolí a ze školy, a chodí sem jen jeden. takže asi tak, a určite s vestou je motorkář více videt o hodne více

LéňaSV (1) napsal 02.06.2008 v 16:38

Jak už jsem psala na fóru. My se do téhle akce moc rádi připojili. Najezdili jsme v sobotu asi třista km a žádného jiného ovestovaného jsme nepotkali. Ale to je každého věc, i kdyby taková drobnost jako je vesta pomohla snížit počet nehod, kdy byl motorkář přehlídnut, jsem pro

Virago1000 (3) napsal 02.06.2008 v 16:21

Ahoj fšeci ! Tož já sem o víkendu sice vestu měl,ale drtivá většina,co sem potkal na cestě mezi Přerovem a Slezskou Hartou,vesty neměla.Našli se i víjimky - těm určitě nebylo jedno,co si o nás plechovkáři a veřejnost myslí.A špatné zkušenosti s dodržováním dopravních předpisů z tohoto víkendu? Na už řečené trase při 50km/h v obci mě postupně předjelo 8 aut,plná neplná...Nejen za řídítkama silných mašin se najde bezmozek !!! Takovým akcím ZDAR !!! Franta - Přerov.

FilipT (16) napsal 02.06.2008 v 16:21

To už je spíš otázka na sociální politiku. Osobně bych třeba kožený hadry nenařizoval, už jsem taky jezdil v 45 stupních, kdy bylo bezpečnější jet v tričku než v bundě, jinak bylo na omdlení.
Povinná helma, u té to asi souvisí a tím, že platit operace a invalidní důchody je pořádná pálka v desítkách miliónů.

Durex (31) napsal 02.06.2008 v 16:05

Hele,sice jsem vestu ma sobě neměl,nicméně proti akci nic nemám.Když to pomůže,tak proč ne.Ale jednu věc ze sebe dostat musim.Někdo tady napsal,že potkal spousty motorkářu v šortkách a v triku.Možná to jsou lidi,co ještě nikdy z motorky nespadly a nevědí,jaká je to bolest,když mají na ádech sedřenou kuži o velikosti 20x30 cm jako já.Ale na stranu druhou mě štve,když mi někdo přikazuje,co si na sebe vzít mám a co ne!Pakli že se chci zmrzačit,tak je to přece jen moje věc.Beru ale jedno,že kdyby ten dotyčný jel jen v triku a spadnul,tak by si zaplatil v nemocnici víc za ošetření,než ten co jel v kombošce.To je jako s helmou.Proč je poviná???Dřív jsem jezdil bez helmy jen tak mezi vesnicema,kolem 60 km/h a jen se kochal a koukal jak je to pěkny.Teď nasadím helmu a lítám a lítám...V USA taky nejsou helmy poviný a že by tam motorkáři víc umíraly se mi nezdá.Stejně náraz nad 100km/h do pevny překážky hlavou v helmě je stejně smrtelný protože je mozek na kaši.Měla by to bejt každýho věc jestli si ten škopek vezme nebo ne.Teď se zaváděj helmy na lyže,nebude se moct na sjezdovce jet víc než 30.Za chvilku z nás bude společnost v brněních a adrenalin vymizí.

Bikerka18 (0) napsal 02.06.2008 v 16:02

Já viděla v mém okolí jen 2 motorkáře s reflexní vestou a jim všechna čest, že se zapojili do téhle akce.
Jinak ti ostatní, kterých bylo mraky, slušně řečeno se na to prostě vykašlaly.
Mimochodem-já věstičku měla taky

Max_18 (0) napsal 02.06.2008 v 15:55

Ahoj,myslím si ze to je dobrá akce s tou vestou i kazda dalsi podobna akce je dobra, ale je problem v tom ze bych mohl mit na sobe co chtel a kdyz se ridic v aute nepodiva do zrcatka tak me neuvidi i kdybych sedel nahaty.za posledni vikend se mi to stalo 2x a to jsem nejel rychle, blinkr jsem mel, prehledna situace byla a pri predjizdeni se auto predemnou stejnak nepodivalo a vjel mi tam(vestu jsem nemel a ikdybych mel,tak to nic nemeni na tom).myslim ze by se melo zatlacit taky na ridice v autech, to je muj osobní nazor..Max

FilipT (16) napsal 02.06.2008 v 15:42

Diky za upozorneni, upravim...

Mr.Ducin848 (-1) napsal 02.06.2008 v 15:29

Musím pochválit tuto snahu. I já s kamarády jsme si v sobotu na sebe vzali reflexní vestu. Jen musím přiznat, že v tom vedru to bylo celkem úmorné, ale při pohledu na spoustu vyznavačů jedné stopy, kteří vyrazili jen v kraťasech a tričku, nastává otázka, PROČ? V Autech musíme být připoutáni a na motorce jen dle zákona mít ochranou přilbu. Už v autoškole, nás všechny učili, jezdit při nejmenším, v dlouhých kalhotech a bundě. I nad tímhle postojem kolegů bych se pozastavil. Znám jednoho co si takhle vyrazil pro cíga a vrátil se po třech měsících s půlkou těla po plastice. Libor

pptt (0) napsal 02.06.2008 v 15:17

to je pravada ale nebolo to urcite tak myslene. Tu na slovensku som nevidel ani jedneho vo veste. Akurat som videl jedneho tupca co ma obiehal na dialnici asi 150km/h a mal kratke tricko a sortky.

kaczer (0) napsal 02.06.2008 v 15:11

S velkou úlevou jsem si četl odpověď na dotaz z Policejního prezidia: „O víkendu zahynulo na silnicích deset osob, z toho tři chodci a tři cyklisté. Motorkář nebyl žádný.“

to je mi panečku úleva , když nezemřel motorkář, ale jen 10 nemotorkářů. Formulace na Pulitzera!!!