Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
vilemx a Targus: Hoši, souhlas (je vyloučeno, aby Evropa valila statisíce laciných motorek do Asie, ta doba už pominula) až na malou drobnost: Ani v Evropě prodeje v této třídě nemusí být marné. Takhle jako vy uvažovaly i velké firmy před deseti lety a než si stačily všimnout, jak moc se pletou, jezdí ve všech velkých evropských městech (a nejenom v nich) tisíce Mashů, Brixtonů, AJS, SWM, Rometů a buhvíjak jinak pojmenovaných čínských, indických, taiwanských a dalších dostupných a jednoduchých asijských motorek.
I zavedené značky se teď najednou (překvapivě?) vrátily ke kubaturám 250–500, jenže pozdě, už je docela obsazeno. Leda by měli něco extra - jako je tahle nová Jawa. Podle mě má právě kvůli své značce a tomu jak vypadá šance se tu chytit dobré.
Targus: Rychle napiš do Škodovky ať zastavěj výrobu, to se nevyplatí, jinak zkrachujou.
A co dělat tak dobrý motorky, že by se vyvážely do světa? Možná levnější části dělat venku, ale hlídat si kvalitu. Spíš neumíme vidět díry na trhu jako to dokázal třeba AJP a jiní.
Teda Jawa mě nijak nebere, ale musím uznat že tady to Indové zvládly. Na první pohled jasná Jawa. Asi o ni nebudu mít nikdy zájem ale výsledek chválím. V Týnci ušetří dost práce, protože až to koupí od Indů, tak nemusí vyrábět jiné samolepky na nádrž.
LUXUS LUXUS - před sedmi lety jsem motorkaření uložil k ledu, rodina atd. Od té doby hledám něco co by mělo styl, stálo to rozumné peníze a dalo se s tím vyvětrat hlavu kolem komína. A tohle je přesně ono. Klasika Jawa je hodně povedená, ale když na pódium přijel PERAK spadla mi brada. Od rána přemýšlím jak ho k nám dostat. Po ose přes Afgánistán a Donbas se mi nechce. Modlím se aby se dovážely i k nám. Jinak to bude ostrej trip
To: Targus A jak definuješ, že je něco JAWA? Tím, že dáš na něco logo JAWA? Tohle není JAWA stejně jako čínské výrobky s logem JAWA co prodává Týnec. Nošovický Hyundai také není český vůz!!!
Abych se taky vyjádřil k vzhledu výrobku.
Líbí se a moc.
Jsou tam vidět místa, na kterých se šetřilo, ale zase:
nohy na zem a hlavu na krk, a ne opačně!
Dělá se to jako low cost pro statisíce potenciálních zákazníků, ne pro hrstku pracháčů.
Podle mne perfektní design. Každý pozná, že to je Jawa, ale že je nějaká novější. Bomba!
Chtěl jsem napsat totéž, co vilemx pode mnou.
Aby tohle postavili Češi, na to NEMAJÍ ekonomickou sílu!!!
Spoustu prachů sežere vývoj.
Spoustu prachů sežere legislativa - BOHUŽEL!!! Sorry, jako, žijeme v Německé Unii - pardon - Ojropě, kde musíbýt UPLNĚ FŠECKO ošéfováno papírově.
Spoustu prachů stojí rozjetí výroby!!!
Máte vůbec Ahnung, kolik stojí jediná forma (matrice a patrice) na karosářské plechy do lisu? Víte vůbec, kolik je potřeba vylisovat plechů, aby se ta forma vyrentovala na nulu a začala KONEČNĚ tvořit zisk?
A s minimální šancí na prodejní úspěch, protože Evropa na českou kejvu KÁLÍ!!!
Vývoj jde úplně jinam!!!
Kdo z vás bude jezdit na třístovce den co den do práce?
Kdo z vás si sežene tažné, zapřáhne za to PAV-íka a pojede s tím na dovču?
Bude vás tolik, aby to uživilo fabriku?
Kulové s přehazobvačkou.
Jawa sla mimo me, takze se pokusim o nazor z vetsiho odstupu.
Ceska Jawa tohle nemohla vymyslet ani vyrabet z naprosto banalniho dovodu - velikost trhu a vyrobni naklady. Copak Evropan jezdi na slabe tristovce a pouziva ji v hromadnem meritku jako pracovni nastroj a treba jako jedine motorove vozidlo v rodine? NE! Jasne, hlavne v Cechach i na Slovensku by par set kusu, mozna tisicu prodalo nadsencum a nostalgikum, ale zbytek Evropy opravdu nezacne hronadne prechazet z motorky pro zabavu na motorku pro dojezd z bodu A do B.
Zvolenou kubaturou je to motorka zejmena pro treti svet, kdy v Tynci tohle opravdu nelze vyrobit za 53 tisic Kc i s marzi! Leda by vedle postavili gheto Indu s platem tri tisice mesicne. Proto vyroba i prodej v miliardove Indii, nasledne pruzkum ohlasu v CELE Evrope a podle toho se rozhodnou, jestli se jim vyplati EU homologace.
Myslím, že na tohle čekali fandové značky celá léta a dočkali se. Bohužel, že z Indie a ne z Týnce. Je moc povedená, doufám, že až se k nám bude dovážet, tak cena bude pro české výplaty přijatelná. Myslím, že u nás má velký prodejní potenciál. Dovedu si ji představit jako ,,mopeda do práce" .
trigr - to neznamena ze prava ruka vie co robi lava a v tomto pripade bohuzial ono "SPOLU" nijako neznamena ze sa na tom akokolvek Jawa s.r.o. podiela. Nieje to aktivita z jawy a ani z CR.
trigr - tuto spravu jawa zverejnila az tyzden po tom ako to bolo zverejnene na Ceskych serveroch. Jawa to zverejnila na FB ako posledna. Preto sa pytam - o aky druh SPOLUprace ide? netreba odpovedat, samozrejme sa jedna o basnicku otazku.
Padlo tu mnoho otázek.
Ale jen na tu základní - na základní otázku života, vesmíru ... a vůbec ... se nikdo nezeptal.
A odpověď je při tom tak jednoduchá: forty-two
Tak tohle je za mě pecka a opravdová bomba . Klobouk dolu. Týnecká Jawa tímto končí a začíná nová etapa v historii značky Jawa a raději Indická krásná Jawa, než ty české pokusy o Jawu. Proč proboha nespolupracují s Indama a nedělají u nás tyhle modely pro Evropu. Já miluji HD kvůli historii značky, ale Jawa, Čz a jiné kdysi slavné značky jsou úžasné a Jawa "ČR" produkce je ostuda.
Spolupráce JAWA – MAHINDRA
V závěru minulého týdne zveřejnil náš indický partner, společnost MAHINDRA, dílčí informace o našem společném projektu, jehož výsledkem bude nový motocykl JAWA vyráběný uvedenou společností.
Spolupráce se společností MAHINDRA byla zahájena před více než třemi lety s cílem vyrábět v Indii opět motocykly JAWA obdobně tak, jak tomu bylo v 50. a 60. letech minulého století. Na tuto výrobu poté navázala výroba motocyklů indické provenience YEZDI.
Nový motocykl bude primárně určen pro indický trh. Plánované zkoušky nám v dohledné době přiblíží odpověď i na další otázky, mj. i na možnost jeho případného prodeje i v dalších regionech, např. v Evropě, popř. i v Česku.
Nikdy jsem nepsal komentar k clanku, ale tohle me zvedlo ze zidle... Proc k..va tohle nevylezlo z ceske fabriky? To vazne nejsme schopni tohle postavit a prodavat? Takhle presne jsem si predstavoval moderne pojatou Jawu, kterou bych si poridil vedle sve stare dveapule. Indum tleskam a smekam, za me je to za jedna s hvezdickou. Super design a technicky to taky bude slapat. Jednine, co bych zmenil je ten cerny plast pod sedlem. Zaslouzil by si nalakovat v barve motorky.
To: marathon S těmi vývojaři Mahidry bych, být Tebou, vzal zpátečku. Ta motorka je kompletně nakonstruovaná v Itálii lidmi, jež z velké části, dělali v Husqvarně. Ind (Mahindra) to jen platil!!!
Je treba si polozit otazku jestli Mahindra tutu motorku bude v Evrope dealovat jako Jawa a nebo se nerozdeli o zisk a pujde sem pod jinym jmenem...
Notypičo! ještě že jsem seděl. Už motor vypadal pěkně, ale tohle.
Kua, proč to nedokážou udělat ty naše zlatý český ručičky??
vilemx a Targus: Hoši, souhlas (je vyloučeno, aby Evropa valila statisíce laciných motorek do Asie, ta doba už pominula) až na malou drobnost: Ani v Evropě prodeje v této třídě nemusí být marné. Takhle jako vy uvažovaly i velké firmy před deseti lety a než si stačily všimnout, jak moc se pletou, jezdí ve všech velkých evropských městech (a nejenom v nich) tisíce Mashů, Brixtonů, AJS, SWM, Rometů a buhvíjak jinak pojmenovaných čínských, indických, taiwanských a dalších dostupných a jednoduchých asijských motorek.
I zavedené značky se teď najednou (překvapivě?) vrátily ke kubaturám 250–500, jenže pozdě, už je docela obsazeno. Leda by měli něco extra - jako je tahle nová Jawa. Podle mě má právě kvůli své značce a tomu jak vypadá šance se tu chytit dobré.
Pecka...tohle se ale mělo vyrábět v České republice...ne v Indii.
Co v tom Týnci panebože dělají...nebo spíš nedělají
TAK TO JE BOMBA
Targus: Rychle napiš do Škodovky ať zastavěj výrobu, to se nevyplatí, jinak zkrachujou.
A co dělat tak dobrý motorky, že by se vyvážely do světa? Možná levnější části dělat venku, ale hlídat si kvalitu. Spíš neumíme vidět díry na trhu jako to dokázal třeba AJP a jiní.
Teda Jawa mě nijak nebere, ale musím uznat že tady to Indové zvládly. Na první pohled jasná Jawa. Asi o ni nebudu mít nikdy zájem ale výsledek chválím. V Týnci ušetří dost práce, protože až to koupí od Indů, tak nemusí vyrábět jiné samolepky na nádrž.
LUXUS LUXUS - před sedmi lety jsem motorkaření uložil k ledu, rodina atd. Od té doby hledám něco co by mělo styl, stálo to rozumné peníze a dalo se s tím vyvětrat hlavu kolem komína. A tohle je přesně ono. Klasika Jawa je hodně povedená, ale když na pódium přijel PERAK spadla mi brada. Od rána přemýšlím jak ho k nám dostat. Po ose přes Afgánistán a Donbas se mi nechce. Modlím se aby se dovážely i k nám. Jinak to bude ostrej trip
Ten Pérák je moc hezkej.
To: Targus A jak definuješ, že je něco JAWA? Tím, že dáš na něco logo JAWA? Tohle není JAWA stejně jako čínské výrobky s logem JAWA co prodává Týnec. Nošovický Hyundai také není český vůz!!!
Abych se taky vyjádřil k vzhledu výrobku.
Líbí se a moc.
Jsou tam vidět místa, na kterých se šetřilo, ale zase:
nohy na zem a hlavu na krk, a ne opačně!
Dělá se to jako low cost pro statisíce potenciálních zákazníků, ne pro hrstku pracháčů.
Podle mne perfektní design. Každý pozná, že to je Jawa, ale že je nějaká novější. Bomba!
CHLAPI, MĚJTE ROZUM!!!
Chtěl jsem napsat totéž, co vilemx pode mnou.
Aby tohle postavili Češi, na to NEMAJÍ ekonomickou sílu!!!
Spoustu prachů sežere vývoj.
Spoustu prachů sežere legislativa - BOHUŽEL!!! Sorry, jako, žijeme v Německé Unii - pardon - Ojropě, kde musíbýt UPLNĚ FŠECKO ošéfováno papírově.
Spoustu prachů stojí rozjetí výroby!!!
Máte vůbec Ahnung, kolik stojí jediná forma (matrice a patrice) na karosářské plechy do lisu? Víte vůbec, kolik je potřeba vylisovat plechů, aby se ta forma vyrentovala na nulu a začala KONEČNĚ tvořit zisk?
A s minimální šancí na prodejní úspěch, protože Evropa na českou kejvu KÁLÍ!!!
Vývoj jde úplně jinam!!!
Kdo z vás bude jezdit na třístovce den co den do práce?
Kdo z vás si sežene tažné, zapřáhne za to PAV-íka a pojede s tím na dovču?
Bude vás tolik, aby to uživilo fabriku?
Kulové s přehazobvačkou.
Ne, pro Evropu bude Jawa 1000. Už ve spolupráci s Indy vyvinuli dekly na motor.
Jawa sla mimo me, takze se pokusim o nazor z vetsiho odstupu.
Ceska Jawa tohle nemohla vymyslet ani vyrabet z naprosto banalniho dovodu - velikost trhu a vyrobni naklady. Copak Evropan jezdi na slabe tristovce a pouziva ji v hromadnem meritku jako pracovni nastroj a treba jako jedine motorove vozidlo v rodine? NE! Jasne, hlavne v Cechach i na Slovensku by par set kusu, mozna tisicu prodalo nadsencum a nostalgikum, ale zbytek Evropy opravdu nezacne hronadne prechazet z motorky pro zabavu na motorku pro dojezd z bodu A do B.
Zvolenou kubaturou je to motorka zejmena pro treti svet, kdy v Tynci tohle opravdu nelze vyrobit za 53 tisic Kc i s marzi! Leda by vedle postavili gheto Indu s platem tri tisice mesicne. Proto vyroba i prodej v miliardove Indii, nasledne pruzkum ohlasu v CELE Evrope a podle toho se rozhodnou, jestli se jim vyplati EU homologace.
Myslím, že na tohle čekali fandové značky celá léta a dočkali se. Bohužel, že z Indie a ne z Týnce. Je moc povedená, doufám, že až se k nám bude dovážet, tak cena bude pro české výplaty přijatelná. Myslím, že u nás má velký prodejní potenciál. Dovedu si ji představit jako ,,mopeda do práce" .
Krása nesmírná, podařila se náramně, doufám že jí uvidíme naživo na jarní výstavě v Praze?
trigr - to neznamena ze prava ruka vie co robi lava a v tomto pripade bohuzial ono "SPOLU" nijako neznamena ze sa na tom akokolvek Jawa s.r.o. podiela. Nieje to aktivita z jawy a ani z CR.
Tak toho péráka chci doma , úplně mě tento článek dostal
Je škoda, že česká Jawa podrobněji neuvedla, jak se během těch tři let na tomto projektu účastnila.
Destroyer
Je úplně jedno kdy to Jawa uveřejnila, Mahindra je dlouhodobý partner Jihostroje, který vlastní ze 100% Jawu moto s.r.o.
Toť vše
Moc pěkný Je prostě vidět, že když se chce, všechno jde a...vše ostatní jsou jen kecy
trigr - tuto spravu jawa zverejnila az tyzden po tom ako to bolo zverejnene na Ceskych serveroch. Jawa to zverejnila na FB ako posledna. Preto sa pytam - o aky druh SPOLUprace ide? netreba odpovedat, samozrejme sa jedna o basnicku otazku.
Zajímalo by mě, na kolik přišel vývoj těchto strojů, když u nás hliníkové kryty motoru a pár ocelových rámů stojí přes 20 milionů...
Padlo tu mnoho otázek.
Ale jen na tu základní - na základní otázku života, vesmíru ... a vůbec ... se nikdo nezeptal.
A odpověď je při tom tak jednoduchá:
forty-two
Pouze červená/chrom + řerná/chrom jsou NÁDHERNÉ !!! Ostatní barevné kombinace jsou rázem tuctovky o ničem...
Tak tohle je za mě pecka a opravdová bomba . Klobouk dolu. Týnecká Jawa tímto končí a začíná nová etapa v historii značky Jawa a raději Indická krásná Jawa, než ty české pokusy o Jawu. Proč proboha nespolupracují s Indama a nedělají u nás tyhle modely pro Evropu. Já miluji HD kvůli historii značky, ale Jawa, Čz a jiné kdysi slavné značky jsou úžasné a Jawa "ČR" produkce je ostuda.
No pokud to tu nebudou prodávat Indové, tak se určitě u nás někdo najde, kdo to sem doveze a protlačí přes legislativu...to za to bude stát:)))
300ccm - podle mne na ježdění kolem komína stačí a pokud to bude za rozumnej peníz...:)
Jawa na FB:
Spolupráce JAWA – MAHINDRA
V závěru minulého týdne zveřejnil náš indický partner, společnost MAHINDRA, dílčí informace o našem společném projektu, jehož výsledkem bude nový motocykl JAWA vyráběný uvedenou společností.
Spolupráce se společností MAHINDRA byla zahájena před více než třemi lety s cílem vyrábět v Indii opět motocykly JAWA obdobně tak, jak tomu bylo v 50. a 60. letech minulého století. Na tuto výrobu poté navázala výroba motocyklů indické provenience YEZDI.
Nový motocykl bude primárně určen pro indický trh. Plánované zkoušky nám v dohledné době přiblíží odpověď i na další otázky, mj. i na možnost jeho případného prodeje i v dalších regionech, např. v Evropě, popř. i v Česku.
Nikdy jsem nepsal komentar k clanku, ale tohle me zvedlo ze zidle... Proc k..va tohle nevylezlo z ceske fabriky? To vazne nejsme schopni tohle postavit a prodavat? Takhle presne jsem si predstavoval moderne pojatou Jawu, kterou bych si poridil vedle sve stare dveapule. Indum tleskam a smekam, za me je to za jedna s hvezdickou. Super design a technicky to taky bude slapat. Jednine, co bych zmenil je ten cerny plast pod sedlem. Zaslouzil by si nalakovat v barve motorky.
To: marathon S těmi vývojaři Mahidry bych, být Tebou, vzal zpátečku. Ta motorka je kompletně nakonstruovaná v Itálii lidmi, jež z velké části, dělali v Husqvarně. Ind (Mahindra) to jen platil!!!