Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Otázkou je, zda projde motor. Zatím tam nevidím "fešácké" kaťáky.
Ano, z hlediska byznysu to vidím podobně. Docela dost zájemců v bývalém ČSSR, cosi málo v PL a jsme skoro na konci.
Konkurence v motkách je doslova šílená, nesrovnatelná s auty.
A retro sice fičí, ale ne u všech (u mladých asi ztuha) a nemusí to být dlouho. Za dva tři roky zas můžou fičet včelí ksichty z umakartu, že jo...
Ale naděje umírá poslední.
Napsal jsem už do Jawy, uvidíme, jestli z nich nějaké info nevypadne.
Motky se kupují srdcem nikoli porovnáním parametrů.
Já bych si teda určitě nekoupil motku, která se mi nelíbí.
Na rozdíl od auta. To mám hnusné jak cesta do práce, ale mám ho proto, že to je dělník, tedy hodně snese, moc se nesere a moc mě nestojí.
Za sebe řeknu, že ta stará by asi šla z baráku a koupil bych si tohle.
Na začiatku sa uvádzala cena 53000Kč? Lebo v článku je asi 100000Kč a to je jasné, že to na dračku nepôjde /že si to niekto len tak kúpi ako tretiu či štvrtú motorku /. To stojí aj 350ohc a moc ich iste najazdí /v SR som žiadnu nevidel počas leta/.
Ináč zaujímavé motorky, tá kópia kývačky je fakt iná, ako klasika retro ponúkaných terajších motoriek /napr. Triumph, RE, MG/.
Motky pěkný, to jako jo, ALE: slintate marně- prodej do EU se neplánuje. 2. prodejnost v ČR: porovnejte tabulky prodejů dle parametrů=bez šance. Takže? Koukneme na obrázky a v klidu.
Napsal jsem něco špatně?
anebo si nějak zásadně pletu adresy na dodacích listech, když do těch fabrik navážím díly k montáži?
Jen tak, abych měl aspoň rámcovou představu, proč bych neměl mít pravdu, když mi dáváš mínus.
Petrcx
1. je tam změněná geometrie, to je jasně vidět i z fotek
2. je tam změněno těžiště, páč je tam jiný motor. A na motce s váhou 170 kg se tohle opravdu musí řešit, tam hraje roli každé kilo.
3: je to low cost model (nízkonákladové žihadlo) proto se to musí pořešit i materiálově, aby to vydrželo předpokládané kilometry nebo roky a nestálo to takový balík, jak Rols-Royce.
4. motor musíš vyladit na různou kvalitu paliva. Nevděčná práce. Zvlášť když už dnes musíš i sledovat, co vyjde z laufu za tebou.
Hezká je, ale mě osobně to nijak nebere. Něco zamaskované aby vypadalo jako něco jiného mi absolutně nic neříká. Líbila by se mi originální motorka, která je svou technikou sama krásná bez zamaskování vlastního motoru hliníkovým deklem.
Líbí se mi jak tady někdo na té jawě řeší vývoj,jako bych se měl ještě dočkat nějakého překvapení.Jednoválec čtyřtakt,kolébkový rám,klasická vidle,stereo odpružení.Tahle koncepce je stará jak betlém-tím neříkám že je to špatný ale tohle snad netřeba ani testovat to může z linky rovnou do prodeje.
Tak Hyundai je mnohem češtější vůz, než Škoda.
Pokud to budu posuzovat podle vyrobených dílů v subdodávkách, samozřejmě.
Ano, je to tak. Hyundai a KIA si bastlí mnoho dílů pomocí českých a slovenských subdodavatelů, na rozdíl od Škodovky, která je z poloviny maďarská a rumunská.
Hele, nemá to cenu, žádná národní značka už neexistuje. Nikdo by to nekupoval. Pokud už se někde bastlí celé nebo skoro celé auto, je to spíše dílenská výroba. Něco jako "náš český" Kaipan.
Jsi hnusný chlap, neb mi kradeš moje slova a jsi o půl sekundy rychlejší, takže já se pak necítím tak krásný, mladý a chytrý, jak doopravdy jsem!!!
Ne, vážně.
Vystihl jsi to perfektně.
Ano, Jawa jela na levné práci a ZEJMÉNA levných surovinách - ropa ze SSSR za půl darma, hnusná ruda z Krivého Rihu (rusky Krivoj Rog) ze tři čtvrti darma, investice do nových výrobních technologií nula celá nic.
Za padesát let byl prakticky jedinou významnější inovací na motoru přechod na hliník!!!
PŘIZNEJME SI TO!!!
Venda3
Dobrá otázka.
Já doufám, že když motor mydlili v Itošce, mohl by snad udělat ojropské emise, tudíž by byl prostor otevřen a Jawa si snad (kéž by!) vyjednala prodej aspoň v ČR a v SR pod svou značkou. Uvidíme.
maraton
Myslím, že doufáš marně, i když bych si přál totéž.
Z hlediska potenciálního prodeje počtu kusů to vidím docela černě. Prostě v ČR nenajdeš mamlasa, který by ti za desítku měsíčně ohýbal a svařoval roury na rám. To dávám jako příklad. A automat z evropských prodejů nezaplatíš.
hrochi
Hochu, hochu, jukni na loňskou výsledovku Škodovky a zejména na počty vylisovaných aut. Tohle Jawa prostě nikdy nedá. Milion a dvě stovky tisíců kousků (ještě jednou 1.200.000 ks prodaných aut, jistěže celosvětověnikoli v Ml. Bol.) Jawa nikdy nevyrobí a neprodá.
Neříkám, že by se mi to nelíbilo...
Ale z dvou tří stovek prodaných motorek prostě na lisovací a svařovací automaty prostě nevyděláš...
Maraton: Jawa od cca 70. let prece fungovala na uplne stejnem modelu, jako dnesni cinske fabriky. Chrlila do RVHP a tretiho sveta jednoduche, levne a naprosto zastarale motorky v poctu statisicu. Jakmile padlo centralni rizeni, vymenny obchod, opravdova, nikoliv nucena poptavka z vychodoevropskych zemi, jeste vice se rozviraly nuzky v technicke zaostalosti a kurz Kc sel nahoru, Jawa sla do kytek.
Ani roubovani na uspech soucasneho Rometa, SWM apod. neobstoji. Kdyby se vsechny tyhle motorky vyrabely v Tynci, byly by budto drazsi nebo s mensi marzi :)) Kdo dnes vyrabi low-endove mensi objemy v EU jako nosnou cast programu? Mozna neco ve Spanelsku nebo Italii, ale tamni lokalni trhy (patrioti verni znacce, protoze je na ni kdysi v detstvi posadil tata) jsou oproti ceskemu obrovske.
Super, normálně při čtení sem měl husi kožu a klepali se mě ruky a srdce mlatilo jak při maratonu. pokud to Eurosajuz dovolí, musí ke mě do garáže . A to hned
Tak mi padla brada až na prsa jen co jsem otevřel ten článek. Četl jsem to dvakrát, fotky jsem studoval skoro hodinu a musím Indům vyseknout poklonu. To co předvedli je geniální. Najdu pár drobností, stejně jako jinde,ale dýchl na mně duch Jawy. Prostě to tam je... Kde zůstaly zlatý český ručičky?
Za mě dobrý. Ty blikny mám na yamaze, tak proč ne na jawe. Zame známka ve škole 2+. Výborný se dávaji jen od Boha.
boneshaker
Otázkou je, zda projde motor. Zatím tam nevidím "fešácké" kaťáky.
Ano, z hlediska byznysu to vidím podobně. Docela dost zájemců v bývalém ČSSR, cosi málo v PL a jsme skoro na konci.
Konkurence v motkách je doslova šílená, nesrovnatelná s auty.
A retro sice fičí, ale ne u všech (u mladých asi ztuha) a nemusí to být dlouho. Za dva tři roky zas můžou fičet včelí ksichty z umakartu, že jo...
Ale naděje umírá poslední.
Napsal jsem už do Jawy, uvidíme, jestli z nich nějaké info nevypadne.
bude-li k mání..koupím.
Mě se teda líbí moc, za ty prachy super
Targusi, trochu jsi to nepochopil. Vztaženo k trhu, ne k srdci.
Krásná! Na relaxační vyjížďky těch pár koní bohatě stačí.
Tady už by se člověk rozmýšlel jestli Enfielda nebo tuto Jawu!
Jardo, co ty na to?
boneshaker
Motky se kupují srdcem nikoli porovnáním parametrů.
Já bych si teda určitě nekoupil motku, která se mi nelíbí.
Na rozdíl od auta. To mám hnusné jak cesta do práce, ale mám ho proto, že to je dělník, tedy hodně snese, moc se nesere a moc mě nestojí.
Za sebe řeknu, že ta stará by asi šla z baráku a koupil bych si tohle.
Na začiatku sa uvádzala cena 53000Kč? Lebo v článku je asi 100000Kč a to je jasné, že to na dračku nepôjde /že si to niekto len tak kúpi ako tretiu či štvrtú motorku /. To stojí aj 350ohc a moc ich iste najazdí /v SR som žiadnu nevidel počas leta/.
Ináč zaujímavé motorky, tá kópia kývačky je fakt iná, ako klasika retro ponúkaných terajších motoriek /napr. Triumph, RE, MG/.
Motky pěkný, to jako jo, ALE: slintate marně- prodej do EU se neplánuje. 2. prodejnost v ČR: porovnejte tabulky prodejů dle parametrů=bez šance. Takže? Koukneme na obrázky a v klidu.
je to smutný, že v ČR není jediná firma, která by takový to motocykl dokázala vyrobit a homologovat. Prostě tady nikdo není
je zajímavé kolik IND zájemců už na facebooku je
Farage
Napsal jsem něco špatně?
anebo si nějak zásadně pletu adresy na dodacích listech, když do těch fabrik navážím díly k montáži?
Jen tak, abych měl aspoň rámcovou představu, proč bych neměl mít pravdu, když mi dáváš mínus.
Petrcx
1. je tam změněná geometrie, to je jasně vidět i z fotek
2. je tam změněno těžiště, páč je tam jiný motor. A na motce s váhou 170 kg se tohle opravdu musí řešit, tam hraje roli každé kilo.
3: je to low cost model (nízkonákladové žihadlo) proto se to musí pořešit i materiálově, aby to vydrželo předpokládané kilometry nebo roky a nestálo to takový balík, jak Rols-Royce.
4. motor musíš vyladit na různou kvalitu paliva. Nevděčná práce. Zvlášť když už dnes musíš i sledovat, co vyjde z laufu za tebou.
Bomba by byla název indian jawa, a nebylo by to nijak zavádějící. Dvě světové zn. v jednom, takový slovní presmyk a milióny prodejů.no ne.
Mě se to líbí moc. Na ježdění kolem komína paráda a za ty prachy není co řešit. Doufám, že se dočkáme.
Hezká je, ale mě osobně to nijak nebere. Něco zamaskované aby vypadalo jako něco jiného mi absolutně nic neříká. Líbila by se mi originální motorka, která je svou technikou sama krásná bez zamaskování vlastního motoru hliníkovým deklem.
Co nepos.al soudruh před takzvanou revolucí to posra. převlečenej soudruh po převratu Přitom je vidět že stačí opravdu málo a krásná retro je tu
Tak uzto konečně v tom Tynci zavřete. Už i indové jsou tak 50 let před vámi. To je realita.
Líbí se mi jak tady někdo na té jawě řeší vývoj,jako bych se měl ještě dočkat nějakého překvapení.Jednoválec čtyřtakt,kolébkový rám,klasická vidle,stereo odpružení.Tahle koncepce je stará jak betlém-tím neříkám že je to špatný ale tohle snad netřeba ani testovat to může z linky rovnou do prodeje.
klobouček, slinty škoda, že se k tomuto soudruzi v Jawě za 25let po revoluci ani nepřiblížili
moga
"Nošovický Hyundai také není český vůz."
Tak Hyundai je mnohem češtější vůz, než Škoda.
Pokud to budu posuzovat podle vyrobených dílů v subdodávkách, samozřejmě.
Ano, je to tak. Hyundai a KIA si bastlí mnoho dílů pomocí českých a slovenských subdodavatelů, na rozdíl od Škodovky, která je z poloviny maďarská a rumunská.
Hele, nemá to cenu, žádná národní značka už neexistuje. Nikdo by to nekupoval. Pokud už se někde bastlí celé nebo skoro celé auto, je to spíše dílenská výroba. Něco jako "náš český" Kaipan.
vilemx
Jsi hnusný chlap, neb mi kradeš moje slova a jsi o půl sekundy rychlejší, takže já se pak necítím tak krásný, mladý a chytrý, jak doopravdy jsem!!!
Ne, vážně.
Vystihl jsi to perfektně.
Ano, Jawa jela na levné práci a ZEJMÉNA levných surovinách - ropa ze SSSR za půl darma, hnusná ruda z Krivého Rihu (rusky Krivoj Rog) ze tři čtvrti darma, investice do nových výrobních technologií nula celá nic.
Za padesát let byl prakticky jedinou významnější inovací na motoru přechod na hliník!!!
PŘIZNEJME SI TO!!!
Venda3
Dobrá otázka.
Já doufám, že když motor mydlili v Itošce, mohl by snad udělat ojropské emise, tudíž by byl prostor otevřen a Jawa si snad (kéž by!) vyjednala prodej aspoň v ČR a v SR pod svou značkou. Uvidíme.
maraton
Myslím, že doufáš marně, i když bych si přál totéž.
Z hlediska potenciálního prodeje počtu kusů to vidím docela černě. Prostě v ČR nenajdeš mamlasa, který by ti za desítku měsíčně ohýbal a svařoval roury na rám. To dávám jako příklad. A automat z evropských prodejů nezaplatíš.
hrochi
Hochu, hochu, jukni na loňskou výsledovku Škodovky a zejména na počty vylisovaných aut. Tohle Jawa prostě nikdy nedá. Milion a dvě stovky tisíců kousků (ještě jednou 1.200.000 ks prodaných aut, jistěže celosvětověnikoli v Ml. Bol.) Jawa nikdy nevyrobí a neprodá.
Neříkám, že by se mi to nelíbilo...
Ale z dvou tří stovek prodaných motorek prostě na lisovací a svařovací automaty prostě nevyděláš...
Paráda, okamžitě kupuju, jak to bude v republice, konečně to je JAWA, i ten výkon mi nevadí na to poježdění po vobědě v neděli JAWA forever
Pridávam sa do poradovnika. Toto ak sa bude dat, tak kupujem
před par lety jsem nekde na nejakém foru napsal že nechápu proč jawa tohlo by měla udělat a ejhle ono to tu je . vypadá fakt suprově.
Je to .
Maraton: Jawa od cca 70. let prece fungovala na uplne stejnem modelu, jako dnesni cinske fabriky. Chrlila do RVHP a tretiho sveta jednoduche, levne a naprosto zastarale motorky v poctu statisicu. Jakmile padlo centralni rizeni, vymenny obchod, opravdova, nikoliv nucena poptavka z vychodoevropskych zemi, jeste vice se rozviraly nuzky v technicke zaostalosti a kurz Kc sel nahoru, Jawa sla do kytek.
Ani roubovani na uspech soucasneho Rometa, SWM apod. neobstoji. Kdyby se vsechny tyhle motorky vyrabely v Tynci, byly by budto drazsi nebo s mensi marzi :)) Kdo dnes vyrabi low-endove mensi objemy v EU jako nosnou cast programu? Mozna neco ve Spanelsku nebo Italii, ale tamni lokalni trhy (patrioti verni znacce, protoze je na ni kdysi v detstvi posadil tata) jsou oproti ceskemu obrovske.
Až v daleké Indii pochopili, na čem chtějí Češi jezdit. A nejen Češi...
Přidejte královskou hřídel, pár kubíků a 10 milionů kusů je předem prodaných.
Super, normálně při čtení sem měl husi kožu a klepali se mě ruky a srdce mlatilo jak při maratonu. pokud to Eurosajuz dovolí, musí ke mě do garáže . A to hned
Tak mi padla brada až na prsa jen co jsem otevřel ten článek. Četl jsem to dvakrát, fotky jsem studoval skoro hodinu a musím Indům vyseknout poklonu. To co předvedli je geniální. Najdu pár drobností, stejně jako jinde,ale dýchl na mně duch Jawy. Prostě to tam je... Kde zůstaly zlatý český ručičky?
Kdyby to šlo už píšu dopis ježíškovi.