Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Inak fak je paradny uplne ako stara jawa, len človeku pride tak nejak smutno na duši že to museli spravit až v Indii, že sa toto nedalo spravit u "nas" a bez predaja prav na značku jawa
Targus: udajne ho niekde v taliansku uz aj ladili tak predpokladam že by mal byt hotovy aj ked ten z fotiek vyzera az moc "cisto" az nerealisticky a asi to fakt bude len grafika
Hustýýýý , ještě pěkný šásko a a a čekám . Snad ten motor nezůstane jen u skice a prototypu. No a co, že v Indii. Tam už mají své výrobní haly jiní renomovaní výrobci. Pak že to nejde, že JAWO?!!!
TO jsem jediný komu je divné žebrování na vodou chlazeném motoru? Jako zarytý funkcionalista to považuji za zhovadilost. Spíš se ale jedná o omyl a bude to vzducháč ne?
To, na co čumíme jako puci, je zaručeně maketa, model, vizualizace nebo něco takového.
Kdybych byl "mladej, chytrej a hezkej" a uměl pinkat na správné klávesnici, jako můj kluk, obrázek takového motoru bych ti udělal v nějakém konstruktérském softu za pár desítek minut.
Měl by těm šikulům u Mahindry někdo poradit, aby raděj "dotáhli" motor 500OHC
Pokud se pamatuju, tak měl jen několik "slabých míst", která dokázali úspěšně řešit
i čeští ortodoxní "óhácéčkaři" s jejich domácím strojovým vybavením ...
Takže fabrika, která jezdila v MotoGP250 by dnes měla mít znalosti i technologie výroby "notorické" trable českého Óhácéčka konce 50.let odstranit
a měli by "retro jak čapa" ...
Hlavně aby se do tohoto nepustila ta současná "česká Jawa" (v Týnci / Sáz. ?)
Ajajaj, hodně smutné čtení.
No nic, budu dál oprašovat svůj vehikl a požírat těšínská jablíčka, že možná jednou z Indie...
A po půlnoci hezky pod hóóódně tlustou peřinou tichounce špitat, aby mě neslyšely ani mé ochočené myšky domácí:
Proč takového oprašování plánů nejsou schopny údajné zlaté české ručičky a chytré české hlavičky?
Rozumím tomu, že vyrábět motor po stovkách ročně je ekonomické harakiri. Ale NEDOKÁZAT oprášit při dnešní retro módě vzhled starých kyvek..., a nabídnout hotový proudžekt Indům...
No, aby to nedopadlo, jako s Ashok Leyland - Avia...
Když koukám na to žebrování válce a chybějící vývody na hadice vodního chlazení, tipnul bych to na vzducháč... Ale to Euro4??? Jinak na pohled super práce!
majky - Targus má asi pravdu, že to budou rendery. Jenom mu trošku nevěřím že to jeho syn dokáže vymodelovat a vyrendrovat za několik desítek minut
Tím ovšem netvrdím že ten motor fyzicky neexistuje.
Inak fak je paradny uplne ako stara jawa, len človeku pride tak nejak smutno na duši že to museli spravit až v Indii, že sa toto nedalo spravit u "nas" a bez predaja prav na značku jawa
Nechapu, co je tak strasne prazvlastniho na falesnem zebrovani. Navic, ja tu vodni hadici vidim.
Targus: udajne ho niekde v taliansku uz aj ladili tak predpokladam že by mal byt hotovy aj ked ten z fotiek vyzera az moc "cisto" az nerealisticky a asi to fakt bude len grafika
Hustýýýý , ještě pěkný šásko a a a čekám . Snad ten motor nezůstane jen u skice a prototypu. No a co, že v Indii. Tam už mají své výrobní haly jiní renomovaní výrobci. Pak že to nejde, že JAWO?!!!
rogih> Já tam ty vývody na hadice vidim.
TO jsem jediný komu je divné žebrování na vodou chlazeném motoru? Jako zarytý funkcionalista to považuji za zhovadilost. Spíš se ale jedná o omyl a bude to vzducháč ne?
pekny
to není krůček,ale krok pro celé lidstvo ,kdepak indové ty umí
Bohužel vývoj nového motoru něco stojí a jawa na to prostě nemá ani peníze a nejspíš ani lidi.
Proto chválím jakoukoliv snahu o kopii JAWY.
Pokud motoru upletou slušivý retro design a nasadí ideální cenu, tak by to mohl být trhák.
IvanD
bohužel ti musím dát za pravdu.
Sednout si a plakat...
rogih
To, na co čumíme jako puci, je zaručeně maketa, model, vizualizace nebo něco takového.
Kdybych byl "mladej, chytrej a hezkej" a uměl pinkat na správné klávesnici, jako můj kluk, obrázek takového motoru bych ti udělal v nějakém konstruktérském softu za pár desítek minut.
Měl by těm šikulům u Mahindry někdo poradit, aby raděj "dotáhli" motor 500OHC
Pokud se pamatuju, tak měl jen několik "slabých míst", která dokázali úspěšně řešit
i čeští ortodoxní "óhácéčkaři" s jejich domácím strojovým vybavením ...
Takže fabrika, která jezdila v MotoGP250 by dnes měla mít znalosti i technologie výroby "notorické" trable českého Óhácéčka konce 50.let odstranit
a měli by "retro jak čapa" ...
Hlavně aby se do tohoto nepustila ta současná "česká Jawa" (v Týnci / Sáz. ?)
Ajajaj, hodně smutné čtení.
No nic, budu dál oprašovat svůj vehikl a požírat těšínská jablíčka, že možná jednou z Indie...
A po půlnoci hezky pod hóóódně tlustou peřinou tichounce špitat, aby mě neslyšely ani mé ochočené myšky domácí:
Proč takového oprašování plánů nejsou schopny údajné zlaté české ručičky a chytré české hlavičky?
Rozumím tomu, že vyrábět motor po stovkách ročně je ekonomické harakiri. Ale NEDOKÁZAT oprášit při dnešní retro módě vzhled starých kyvek..., a nabídnout hotový proudžekt Indům...
No, aby to nedopadlo, jako s Ashok Leyland - Avia...
Když koukám na to žebrování válce a chybějící vývody na hadice vodního chlazení, tipnul bych to na vzducháč... Ale to Euro4??? Jinak na pohled super práce!
Fakt pěkný, možná by Jawa měla dělat ,,nábor" managementu v Indii.
Le-Corbusier
Pokud by zplichtil něco jako jawácký rám od 634 nahoru, nabízí se možnost "schovat" chladič do rámu před motorem.
Bůček
Souhlas.
Motor je vážně nádherný jen zamrzí že není z českých dílen.
Udělat dvouvál, bylo by to dokonalý.
"kapalinou chlazený jendoválec"?! Kam sakra přijde ten chladič?