Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Byl jsem na motocykl opravdu moc zvědav... ano není to CZ motocykl, souhlasím se špatně podanou kampaňí, design je věc vkusu - mě se sice standard, nebo XDiavel líbí víc, ale proč ne, najdou se tací co se jim bude líbit a vylepí si to nad postel...
Nicméně, měl jsem bohužel motocykl možnost vidět na vlastní oči.. a to bylo zklamání, zpracování některých komponentů absolutně neodpovídá ceně... doufám že u dalších to bude vypadat jinak, osobně by mne to zpracování od koupi odradilo - nápad a provedení OK, ale za 2míče chci přeci jet trošku víc kvality v detailu... kluci tek carbon a chromování - chtělo by to pečlivějšího dodavateel... Držím place ať to jde, takovýchto firem a nadšenců by bylo v republice potřeba vícero, ale zajeďte se podívat do zahraničí jak má vypadat stavba za takovéto peníze... jako stavbu a nápad každopádně ale hodnotím pozitivně
zase další tunel jako Jawa a FGR?
Prachsprostě obšlehnutej Diavel, až s kýčovitě přehnaným množstvím karbonu. A za to chtějí 75000,- USD bez DPH?
Se poseru
Nechápu tento počin Nemám nic proti stavbám, ikdyz se mi každá nelíbí, tak dokážu pochopit snahu o originalitu. Tohle je ale JEN stavba v opakovaném podání a s označením česká motorka nesouhlasím. Je to nesmysl. Kdyby to bylo v Brně jako jedna ze staveb, tak OK, ale tohle je fakt nesmysl
Vzhled je věcí názoru. Mě připomíná nádrž z boku Yamahu FZR 600 co měl kdysi dávno kamarád, ale neber to s ojetými pneu, rzí a olejem v motoru zralým na výměnu. Spíš mi to přijde s trochou nadsázky jako trochu lepší překopání bývalé olítané "zbořeniny". Tímto nechci nijak snižovat um lidí od Carbonu, nebo z RP-tuningu.
S tou prací - znám pár úpravců, a také znám velmi dobře pár lidi kteři vlastni "warbirdy"(povětšinou druhoválečné stíhačky)
A tak vím že např restaurování Mustanga do letuschopného stavu zabere v průměru 10 000 hodin...
A na týhle upravě se dělalo 5000 ?
To neni kritika motorky, ani výrobce. Je se mi nelibi zpusob prezentace.
Takova podle mne hezka specialitka pro nekoho, kdo nevi co s prachama, chce super dekoraci do obyvaku a obcas s tim zajede zamachrovat nekam na sraz. Navic at pocitam jak pocitam tak novy diavel + vsechno to, co je na tom navesene, proste nejsou 2 mice (i kdyz je to fakt hodne) :)
Při takovém "odhalení" českého hypermotocyklu něco jako "rez" zní neuvěřitelně,
DOMI, ale na těch podložkách to snad je . Na hlavách těch šroubů je to však jen odlesk červeně eloxované centrální matice
Zvláštní, ale ano, líbí se mi. Mít ty 2 miliony, kupuju. Jen bych se asi bál na ní jezdit, protože případná škoda by taky nebyla v lidových cenách. Kdo má na Rolls-Royce, koupí si ji. Za mně
Takové stavění českých motorek má velké výhody.Na servis nemusí majitel posílat motorku do ČR.Stačí nejbližší dealer Ducati.
Trochu mi to připomíná reklamu : Pravé české Hyundai
Celkově to vypadá hezky ale trochu nás tady buď to autor článku nebo samotný výrobce houpe. Kola nejsou pro Ferat engineering ale od BST a ty dělají všechny rozměry. Výfuk není Ferat engineering ale RP tuning.
Mám rád upravený motorky, ale proč týhle úpravě předcházeli články o představení nového českého motocyklu?? Hrozně mě štve, že u nás nedokáže nikdo začít vyrábět sériový motorky, který by si českej motorkář s chutí koupil. Klidně nějakou nízkorozpočtovku na ježdění do práce, ale něco kurva normálního. A né nějakej nesmyslnej litr, na kterej normální člověk nemá ani prachy ani náladu. Proč to jde v indii, v číně a země s motocyklovou historií jako prase není schopná nic vyprodukovat.
Nechápu.
Jinak samozřejmě úpravcům zdar. ale příště líp zvolenou kampaň.
Proč to nazvali premiéra českého motocyklu? Některé komponenty mi přijdou jako,tu je ještě místo,sem to přiděláme.Nelíbí se mi to,za ty prachy bych si nemotorkářsky,koupil slušný auto.
Byl jsem na motocykl opravdu moc zvědav... ano není to CZ motocykl, souhlasím se špatně podanou kampaňí, design je věc vkusu - mě se sice standard, nebo XDiavel líbí víc, ale proč ne, najdou se tací co se jim bude líbit a vylepí si to nad postel...
Nicméně, měl jsem bohužel motocykl možnost vidět na vlastní oči.. a to bylo zklamání, zpracování některých komponentů absolutně neodpovídá ceně... doufám že u dalších to bude vypadat jinak, osobně by mne to zpracování od koupi odradilo - nápad a provedení OK, ale za 2míče chci přeci jet trošku víc kvality v detailu... kluci tek carbon a chromování - chtělo by to pečlivějšího dodavateel... Držím place ať to jde, takovýchto firem a nadšenců by bylo v republice potřeba vícero, ale zajeďte se podívat do zahraničí jak má vypadat stavba za takovéto peníze... jako stavbu a nápad každopádně ale hodnotím pozitivně
zase další tunel jako Jawa a FGR?
Prachsprostě obšlehnutej Diavel, až s kýčovitě přehnaným množstvím karbonu. A za to chtějí 75000,- USD bez DPH?
Se poseru
Diavel přestavba po italsku 177 kg originalita a za polovinu ceny
Daleko vic se mi libi xdiavel
Chjo to je nejakej dotacni tunel nebo pejsek a kocicka varili diavela?
Nechápu tento počin Nemám nic proti stavbám, ikdyz se mi každá nelíbí, tak dokážu pochopit snahu o originalitu. Tohle je ale JEN stavba v opakovaném podání a s označením česká motorka nesouhlasím. Je to nesmysl. Kdyby to bylo v Brně jako jedna ze staveb, tak OK, ale tohle je fakt nesmysl
Jedni blázni už tady jsou s moto přes milión ti ji aspoň staví od nuly a tady druzí,, magoři" předělají Diavel a chtějí 2,5mega s DPH Nemají teplůtku?
Za ty penize v Cine postavi dve auta Ferrari ani nemusi kupovet z Italie motory.
A nemáte tam za mega nějakou zfušovanou?
.
No z RP-tuningu už vůbec a ani trošku !!!
Vzhled je věcí názoru. Mě připomíná nádrž z boku Yamahu FZR 600 co měl kdysi dávno kamarád, ale neber to s ojetými pneu, rzí a olejem v motoru zralým na výměnu. Spíš mi to přijde s trochou nadsázky jako trochu lepší překopání bývalé olítané "zbořeniny". Tímto nechci nijak snižovat um lidí od Carbonu, nebo z RP-tuningu.
S tou prací - znám pár úpravců, a také znám velmi dobře pár lidi kteři vlastni "warbirdy"(povětšinou druhoválečné stíhačky)
A tak vím že např restaurování Mustanga do letuschopného stavu zabere v průměru 10 000 hodin...
A na týhle upravě se dělalo 5000 ?
To neni kritika motorky, ani výrobce. Je se mi nelibi zpusob prezentace.
Kluci klid, tu jde hlavně o PR...
Proč tolik negativních názorů ? Že to nevypadá jako motka z 90 let? Česká je sice jako asi
Oktavia , ale já vidím perfektně propracovaný stroj ! Nadčasový vzhled , luxusní materiály
muselo to dát strašně práce !
Má to vůbec homologaci na veřejný cesty?
motorka luxusní, zvuk nádherný...zajisté cena nedosažitelná.
Tak proti "něčemu takovémuto" nic nemám ani já ...
//www.novinky.cz/auto/395945-miliardar-si-nechal-postavit-lamborghini-ktere-nikdo-jiny-nema.html
Na druhé straně "za ty peníze" JEN 354 max a 2,7 - 100 ... ???
průměrnej bastl.
Takova podle mne hezka specialitka pro nekoho, kdo nevi co s prachama, chce super dekoraci do obyvaku a obcas s tim zajede zamachrovat nekam na sraz. Navic at pocitam jak pocitam tak novy diavel + vsechno to, co je na tom navesene, proste nejsou 2 mice (i kdyz je to fakt hodne) :)
Při takovém "odhalení" českého hypermotocyklu něco jako "rez" zní neuvěřitelně,
DOMI, ale na těch podložkách to snad je . Na hlavách těch šroubů je to však jen odlesk červeně eloxované centrální matice
Zvláštní, ale ano, líbí se mi. Mít ty 2 miliony, kupuju. Jen bych se asi bál na ní jezdit, protože případná škoda by taky nebyla v lidových cenách. Kdo má na Rolls-Royce, koupí si ji. Za mně
Takové stavění českých motorek má velké výhody.Na servis nemusí majitel posílat motorku do ČR.Stačí nejbližší dealer Ducati.
Trochu mi to připomíná reklamu : Pravé české Hyundai
Celkově to vypadá hezky ale trochu nás tady buď to autor článku nebo samotný výrobce houpe. Kola nejsou pro Ferat engineering ale od BST a ty dělají všechny rozměry. Výfuk není Ferat engineering ale RP tuning.
Mám rád upravený motorky, ale proč týhle úpravě předcházeli články o představení nového českého motocyklu?? Hrozně mě štve, že u nás nedokáže nikdo začít vyrábět sériový motorky, který by si českej motorkář s chutí koupil. Klidně nějakou nízkorozpočtovku na ježdění do práce, ale něco kurva normálního. A né nějakej nesmyslnej litr, na kterej normální člověk nemá ani prachy ani náladu. Proč to jde v indii, v číně a země s motocyklovou historií jako prase není schopná nic vyprodukovat.
Nechápu.
Jinak samozřejmě úpravcům zdar. ale příště líp zvolenou kampaň.
Asi stárnu
IvanDvoutakťák
rám musíš mit chromovaný a zadní kotouč a šrouby na kolo rezave
Proč to nazvali premiéra českého motocyklu? Některé komponenty mi přijdou jako,tu je ještě místo,sem to přiděláme.Nelíbí se mi to,za ty prachy bych si nemotorkářsky,koupil slušný auto.
Chlapi ta cena je 2070000 bez DPH!! Takže ne 2 mega,ale 2,5mega! Nikde nemůžu najít cenu Midalu - nevíte někdo??
TopSBK, "nezanášej sem" nějaká odborná hlediska ,
jako např. chromování rámů (motocyklů! ) .
Ony už jízdní vlastnosti budou nejspíš "odhalení" ...