Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nahodou na tom videu to vypada moc dobre,diky za vlozeni.A ten borec vypada,ze vi o cem mluvi a rikal,ze parada,snad dokonce nej na cem jel,brzdeni,stabilita...Takze pokrok panove nezastavite
BMW jde cestou netradičních zavěšení obou kol už dávno. Ona totiž vzadu není jednoramenná kyvka jako jednoramenná kyvka. Třeba BMW Paralever a jednostranné zavěšení Ducati - je něco úplně jiného. BMW má na kyvce další klouby a pomocná táhla, které zajišťují, aby se kolo ve svislém směru pohybovalo nikoliv po kružnici, ale téměř po přímce - tím se nemění rozvor podvozku. A na přední kolo zase bramboráci hrnou pákovou vidlici Telelever (teď už bohužel jenom na GS), což je kombinace teleskopů a pákového ramene. Anebo ještě lepší Duolever (britský vynálezce Norman Hossack), kterej se úplně obejde bez kluzných trubek a je konstrukčně jednodušší než řízení s rejdovým čepem (žádná táhla a další kurvítka, jen nůžkový kloub mezi řídítky, který přenáší povely od řídítek.
Třeba se to chytí, ale myslím, že to nebude mít takový úspěch jako letmé uložení zadního kola, které přišlo jako zjednodušení a ještě to vypadá zatraceně sexy Bimota mi vždy přišla jako futur, totální nepřirozenost, ale je to celkem hezké v rámci technologické krásy :) Za mě určitě zelená do vývoje :) Kdo ví, třeba to nevyjde, ale odkryje to nové možnosti v jiných oblastech vývoje
Mě spíš přijde zajímavý, že u M2 narozdíl od ostatních typů nemají přenos řízení mechanicky táhlama, ale hydraulicky - alespoň podle toho, co jsem odpozoroval. Navíc - jediné záběry na pravou stranu jsou u starší verze, kde píst i s upevněním byl pod kyvkou, ale na videu už nic takového není vidět, takže to někam uklidili.
Tak soudruzi, trošku prrr. Já jsem to nezkoušel, ale je už dlouho známo, že kyvná vidlice vpředu může fungovat znatelně lépe, než vidle teleskopická. Nevyrábí se to běžně, neboť provedení je složité, drahé, asi těžké, co já vím. Ale určitě to není nesmysl, tedy minimálně snaha zkoumat jiná uložení předního kola, než je teleskopická vidlice. Ta je sice elegantní, má výhody, ale i nevýhody.
mardock : Nevěděl jsem nic o Bimotě, tudíž ty usuzuješ, že nic nevím o motorkách. Mysli si co chceš, ale vysmívat se někomu, že něco neví, to je víc než ubohost.
Vincdrago-po shlédnutí tvého videa se mi to zdá o mnoho lepší než na té skice! Je to asi složitější na výrobu,ale dá se to-dík Kdysi jsem to už taky někde párkrát viděl,ale bylo mi to spíš k smíchu a nevěnoval jsem tomu žádnou pozornost.
->maca02: to bude jak žížala, si můžeš vybrat ... kam dáš řídítka, tam to pojede a přesně jak napsal Steve-CZ: šet kvaltů dopředu a šest na druhou stranu (akorát už to nebude kawa, ale kawabagr )
"Má patent", to vlastně znamená, že se v nějakém malém detailu snaží ostatním vývojářům a konstruktérům přivřít cestu, nikoli že to bude vyrábět a vůbec ne v sérii pro běžné konzumenty.
Kdyby radši Kawasaki vyjela s nějakým pořádným cendurem. Vymýšlí cipoviny, které se hodí tak pro malosériového výrobce, co si za to dokáže nechat pořádně zaplatit.
Ale aby ucpali díru ve svém portfoliu, to ne. A ta hrůza se jménem Versys to nezachrání.
A jinak ten chladič na místě předního světla, ten je fakt hodně vymrd@nej
nech uz to bude ako kolvek dokonalo prepracovane, naklady na vyrobu takehoto riesenia budu imho o tolko vyssie ako naklady na vyrobu klasickej teleskopickej vidlice ze sa to na bezne modely proste nedostane... dnes vsetci tlacia na znizovanie nakladov takze neviem preco by zrazu kawa zacala tlacit do motoriek prednu vidlicu v cene celeho zbytku motorky... mozno to daju na nejake maloseriove high-end modely ala H2, ale pre mass market sotva...
Pořád se vymýšlí nějaké kraviny...Za chvíli (!) to dopadne tak jak s autama, bude to před nima samo brzdit, bude to hlídat značky a pruhy a nedejbůh ještě samo řídit A tupci z Bruselu to odkývou, protože jim někdo nakecá, že je to bezpečnější.
Nahodou na tom videu to vypada moc dobre,diky za vlozeni.A ten borec vypada,ze vi o cem mluvi a rikal,ze parada,snad dokonce nej na cem jel,brzdeni,stabilita...Takze pokrok panove nezastavite
BMW jde cestou netradičních zavěšení obou kol už dávno. Ona totiž vzadu není jednoramenná kyvka jako jednoramenná kyvka. Třeba BMW Paralever a jednostranné zavěšení Ducati - je něco úplně jiného. BMW má na kyvce další klouby a pomocná táhla, které zajišťují, aby se kolo ve svislém směru pohybovalo nikoliv po kružnici, ale téměř po přímce - tím se nemění rozvor podvozku. A na přední kolo zase bramboráci hrnou pákovou vidlici Telelever (teď už bohužel jenom na GS), což je kombinace teleskopů a pákového ramene. Anebo ještě lepší Duolever (britský vynálezce Norman Hossack), kterej se úplně obejde bez kluzných trubek a je konstrukčně jednodušší než řízení s rejdovým čepem (žádná táhla a další kurvítka, jen nůžkový kloub mezi řídítky, který přenáší povely od řídítek.
Seikos>
Už jsem tady
No to je super japonský vynález
Třeba se to chytí, ale myslím, že to nebude mít takový úspěch jako letmé uložení zadního kola, které přišlo jako zjednodušení a ještě to vypadá zatraceně sexy Bimota mi vždy přišla jako futur, totální nepřirozenost, ale je to celkem hezké v rámci technologické krásy :) Za mě určitě zelená do vývoje :) Kdo ví, třeba to nevyjde, ale odkryje to nové možnosti v jiných oblastech vývoje
Proč se mění něco, co funguje dobře a je to konstrukčně jednoduchý, za něco neozkoušenýho a evidentně plnýho kurvítek?
Mě spíš přijde zajímavý, že u M2 narozdíl od ostatních typů nemají přenos řízení mechanicky táhlama, ale hydraulicky - alespoň podle toho, co jsem odpozoroval. Navíc - jediné záběry na pravou stranu jsou u starší verze, kde píst i s upevněním byl pod kyvkou, ale na videu už nic takového není vidět, takže to někam uklidili.
by mě zajímalo kde je buldogbiker. Nevidím žádné jeho výstřiky nadšení
Tak soudruzi, trošku prrr. Já jsem to nezkoušel, ale je už dlouho známo, že kyvná vidlice vpředu může fungovat znatelně lépe, než vidle teleskopická. Nevyrábí se to běžně, neboť provedení je složité, drahé, asi těžké, co já vím. Ale určitě to není nesmysl, tedy minimálně snaha zkoumat jiná uložení předního kola, než je teleskopická vidlice. Ta je sice elegantní, má výhody, ale i nevýhody.
IronDave: nepřekrucuj to a buď v klidu. Snad sem se tě tolik nedotkl.
mardock : Nevěděl jsem nic o Bimotě, tudíž ty usuzuješ, že nic nevím o motorkách. Mysli si co chceš, ale vysmívat se někomu, že něco neví, to je víc než ubohost.
Vincdrago-po shlédnutí tvého videa se mi to zdá o mnoho lepší než na té skice! Je to asi složitější na výrobu,ale dá se to-dík Kdysi jsem to už taky někde párkrát viděl,ale bylo mi to spíš k smíchu a nevěnoval jsem tomu žádnou pozornost.
12012: diky, myslel sem presne to GTS1000 ale zil sem v bludu ze to bylo od Kawy
->maca02: to bude jak žížala, si můžeš vybrat ... kam dáš řídítka, tam to pojede a přesně jak napsal Steve-CZ: šet kvaltů dopředu a šest na druhou stranu (akorát už to nebude kawa, ale kawabagr )
A taky trochu teorie velkého třesku, až se tam na nějaké díře něco poohne
A bude to mít šest kvaltů dopředu a šest dozadu ?
IronDave: vidím, že se v motorkách vyznáš
Na tom barevným obrázku ta moto vypadá opravdu příšerně - kde to má předek a kde zadek?
"Má patent", to vlastně znamená, že se v nějakém malém detailu snaží ostatním vývojářům a konstruktérům přivřít cestu, nikoli že to bude vyrábět a vůbec ne v sérii pro běžné konzumenty.
...neměla dříve něco podobného Yamaha na modelu GTS 1000?
Kdyby radši Kawasaki vyjela s nějakým pořádným cendurem. Vymýšlí cipoviny, které se hodí tak pro malosériového výrobce, co si za to dokáže nechat pořádně zaplatit.
Ale aby ucpali díru ve svém portfoliu, to ne. A ta hrůza se jménem Versys to nezachrání.
A jinak ten chladič na místě předního světla, ten je fakt hodně vymrd@nej
IronDave> U Bimoty nic nového
To mě pos*r, oni v tom mají motor z Ducárny
nech uz to bude ako kolvek dokonalo prepracovane, naklady na vyrobu takehoto riesenia budu imho o tolko vyssie ako naklady na vyrobu klasickej teleskopickej vidlice ze sa to na bezne modely proste nedostane... dnes vsetci tlacia na znizovanie nakladov takze neviem preco by zrazu kawa zacala tlacit do motoriek prednu vidlicu v cene celeho zbytku motorky... mozno to daju na nejake maloseriove high-end modely ala H2, ale pre mass market sotva...
tak Kawasaki uz neco podobnyho prece mela kdysi davno taky, cili jestli to vymakali a bude to super, tak proc ne
Jistě je to zajímavý pokus o něco zvláštního,ale není to hezké a nevím jestli tohle může někdy ohrozit klasickou vidlici-za mě škaredá zbytečnost
Kdyby místo podobných cypin jako toto a H2 se pustili radši do kategorie enduro či SM kde se leta u zelených nic neděje
stydel bych se tohle monstrum patentovat
Pořád se vymýšlí nějaké kraviny...Za chvíli (!) to dopadne tak jak s autama, bude to před nima samo brzdit, bude to hlídat značky a pruhy a nedejbůh ještě samo řídit A tupci z Bruselu to odkývou, protože jim někdo nakecá, že je to bezpečnější.
Na to celý svět čekal vyslim že se to v moto gp 2016 oběví