Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Slyšel, jsem že když je motorka na stojánku a kola jsou ve vzduchu, je prý dobrý nastartovat, zařadit za 1 a pustit spojku jako při rozjezdu. Že prý je lepší protočit motor takhle než nechat motorku nastartovanou na neutrál jen na místě.
saky: Mě to už podobně vyšlo poslední dvě sezony a vůbec jsem to neřešil. Prostě jsem na to na jaře skočil a vyměnil až když jsem měl najeto 6tis. Jestli se tam nějaký voda vykondenzuje,tak to rozhodně nejsou decky,takže bych to fakt neřešil. Ještě jestli máš takou garáž,tak už vůbec ne.
Měl sem pár japonců a první jarní startování byl vždy porod. Když po půl hodině přemlouvání konečně chytli, tk to jelo na 2 nebo na 3 válce a musely se měnit svíce. Teď mam číňana za pár šlupek, nemá ani baterku, takže odpadá starost, v jakymkoli mrazu přídu, pustim benzín, sytič, našlápnu a jedem, hotovo dvacet. Zazimování je pro mě španělská vesnice, nikdy sem nezazimoval.
Já jsem ještě do benzínu nalil "Belfobin" je to nějakej sajrajt proti zvodnatění benzínu. A po zimně jsem si sehnal aditiva na pročištění palivové soustavi (různé druhy, pokud máte vstřiky nebo karbeci).
...mám garáž a v ní nespadne teplota pod 10 stupňů (nad nulou myslím) a výměna oleje mi letos vyšla dost nešťastně. Olej má teď najeto cca 1500km. Doporučení hoši od Vás. Na jaře měnit či neměnit???
Až bude pod nulou a na cestě námraza tak začnu uvažovat do jakého kouta ji hodím. Maximálně ji umyju, namažu řetez, dofoukám gumy a vyměním olej. No stress
Pěkné na baterku kašlu..ta je v pí*i už půl roku Na jaro nová bude pottřeba...Jen teda nevím co ty karburátory co je lepší, jestli nechat plno a pak vypustit...
Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?
a nezapomente naolejovat brzdove kotouce aby nerezavely
Slyšel, jsem že když je motorka na stojánku a kola jsou ve vzduchu, je prý dobrý nastartovat, zařadit za 1 a pustit spojku jako při rozjezdu. Že prý je lepší protočit motor takhle než nechat motorku nastartovanou na neutrál jen na místě.
jediný co udělám naleje se fridex aby to nezamrzlo a je zazimováno
saky: Mě to už podobně vyšlo poslední dvě sezony a vůbec jsem to neřešil. Prostě jsem na to na jaře skočil a vyměnil až když jsem měl najeto 6tis. Jestli se tam nějaký voda vykondenzuje,tak to rozhodně nejsou decky,takže bych to fakt neřešil. Ještě jestli máš takou garáž,tak už vůbec ne.
Jinak mám gelovku též... Yuasa typ YTX9-BS
Měl sem pár japonců a první jarní startování byl vždy porod. Když po půl hodině přemlouvání konečně chytli, tk to jelo na 2 nebo na 3 válce a musely se měnit svíce. Teď mam číňana za pár šlupek, nemá ani baterku, takže odpadá starost, v jakymkoli mrazu přídu, pustim benzín, sytič, našlápnu a jedem, hotovo dvacet. Zazimování je pro mě španělská vesnice, nikdy sem nezazimoval.
Já jsem ještě do benzínu nalil "Belfobin" je to nějakej sajrajt proti zvodnatění benzínu. A po zimně jsem si sehnal aditiva na pročištění palivové soustavi (různé druhy, pokud máte vstřiky nebo karbeci).
...mám garáž a v ní nespadne teplota pod 10 stupňů (nad nulou myslím) a výměna oleje mi letos vyšla dost nešťastně. Olej má teď najeto cca 1500km. Doporučení hoši od Vás. Na jaře měnit či neměnit???
Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?
Fifi> motor se dostatečně neprohřeje, voda obsažená ve vzduchu ve formě vodní páry se nemůže odpařit a kondenzuje vevnitř.
Až bude pod nulou a na cestě námraza tak začnu uvažovat do jakého kouta ji hodím. Maximálně ji umyju, namažu řetez, dofoukám gumy a vyměním olej. No stress
Fifi: nemělo by to vadit ničemu. Jen je to zbytečný
Teď mě napadá není zde takový článek každý rok ?
A čemu to škodí? Svodům, nebo, že se motor neohřeje pořádně?
Pro ty co maji "gelovku" mohli byste vzdy uvest vyrobce a typove oznaceni baterie? A doufam ze je dobijite pulzni nabijeckou - jinak s vama amen
já mám taky gelovku, negelovku jsme mel snad mozna kdysi na GS500E, ale to uz je paaaar let
Fifi: že je to nesmysl.
jerzy_VFR: já gelovku mám
Co si myslíte o tom startování třeba jednou za měsíc na 15 minut? Někdo to vychvaloval..
Když už je řeč o nabíjení gelovek, mohli jste napsat, že je v motorce stejně nikdo nemá.
Pěkné na baterku kašlu..ta je v pí*i už půl roku Na jaro nová bude pottřeba...Jen teda nevím co ty karburátory co je lepší, jestli nechat plno a pak vypustit...
Dobrý návod, ale když je venku 15°C, tak je trochu brzo, ne?