yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dřík (6) napsal 15.11.2010 v 16:36

Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?

kysin (13) napsal 15.11.2010 v 16:35

a nezapomente naolejovat brzdove kotouce aby nerezavely

JP (206) napsal 15.11.2010 v 16:30

Slyšel, jsem že když je motorka na stojánku a kola jsou ve vzduchu, je prý dobrý nastartovat, zařadit za 1 a pustit spojku jako při rozjezdu. Že prý je lepší protočit motor takhle než nechat motorku nastartovanou na neutrál jen na místě.

MichaelaZX636 (0) napsal 15.11.2010 v 16:28

jediný co udělám naleje se fridex aby to nezamrzlo a je zazimováno

Milan9R (1) napsal 15.11.2010 v 16:08

saky: Mě to už podobně vyšlo poslední dvě sezony a vůbec jsem to neřešil. Prostě jsem na to na jaře skočil a vyměnil až když jsem měl najeto 6tis. Jestli se tam nějaký voda vykondenzuje,tak to rozhodně nejsou decky,takže bych to fakt neřešil. Ještě jestli máš takou garáž,tak už vůbec ne.

Jinak mám gelovku též... Yuasa typ YTX9-BS

SuperSic58 (1308) napsal 15.11.2010 v 16:07

Měl sem pár japonců a první jarní startování byl vždy porod. Když po půl hodině přemlouvání konečně chytli, tk to jelo na 2 nebo na 3 válce a musely se měnit svíce. Teď mam číňana za pár šlupek, nemá ani baterku, takže odpadá starost, v jakymkoli mrazu přídu, pustim benzín, sytič, našlápnu a jedem, hotovo dvacet. Zazimování je pro mě španělská vesnice, nikdy sem nezazimoval.

Jonny_Hammer (0) napsal 15.11.2010 v 16:04

Já jsem ještě do benzínu nalil "Belfobin" je to nějakej sajrajt proti zvodnatění benzínu. A po zimně jsem si sehnal aditiva na pročištění palivové soustavi (různé druhy, pokud máte vstřiky nebo karbeci).

saky (33) napsal 15.11.2010 v 15:24

...mám garáž a v ní nespadne teplota pod 10 stupňů (nad nulou myslím) a výměna oleje mi letos vyšla dost nešťastně. Olej má teď najeto cca 1500km. Doporučení hoši od Vás. Na jaře měnit či neměnit???

1100Virago (3057) napsal 15.11.2010 v 14:00

Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?

JyrkaFM (0) napsal 15.11.2010 v 13:45

Fifi> motor se dostatečně neprohřeje, voda obsažená ve vzduchu ve formě vodní páry se nemůže odpařit a kondenzuje vevnitř.

dareckov (14) napsal 15.11.2010 v 13:44

Až bude pod nulou a na cestě námraza tak začnu uvažovat do jakého kouta ji hodím. Maximálně ji umyju, namažu řetez, dofoukám gumy a vyměním olej. No stress

seikos (975) napsal 15.11.2010 v 13:44

Fifi: nemělo by to vadit ničemu. Jen je to zbytečný

ltm_cz (0) napsal 15.11.2010 v 13:38

Teď mě napadá není zde takový článek každý rok ?

FiFi. (0) napsal 15.11.2010 v 13:22

A čemu to škodí? Svodům, nebo, že se motor neohřeje pořádně?

Lub@ (0) napsal 15.11.2010 v 13:22

Pro ty co maji "gelovku" mohli byste vzdy uvest vyrobce a typove oznaceni baterie? A doufam ze je dobijite pulzni nabijeckou - jinak s vama amen

Black-rider (0) napsal 15.11.2010 v 13:08

já mám taky gelovku, negelovku jsme mel snad mozna kdysi na GS500E, ale to uz je paaaar let

seikos (975) napsal 15.11.2010 v 13:03

Fifi: že je to nesmysl.

No-limits (0) napsal 15.11.2010 v 13:03

jerzy_VFR: já gelovku mám

FiFi. (0) napsal 15.11.2010 v 12:58

Co si myslíte o tom startování třeba jednou za měsíc na 15 minut? Někdo to vychvaloval..

jerzy_VFR (0) napsal 15.11.2010 v 12:30

Když už je řeč o nabíjení gelovek, mohli jste napsat, že je v motorce stejně nikdo nemá.

ptaak (0) napsal 15.11.2010 v 12:19

Pěkné na baterku kašlu..ta je v pí*i už půl roku Na jaro nová bude pottřeba...Jen teda nevím co ty karburátory co je lepší, jestli nechat plno a pak vypustit...

Bezvliv (6) napsal 15.11.2010 v 12:03

Dobrý návod, ale když je venku 15°C, tak je trochu brzo, ne?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist