yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jurawood (12) napsal 16.11.2010 v 09:24

Plha: pulsní nabíječka se používá v modelařině, má tu vlastnost že jseš schopnej tu baterku rychleji naprat aniž by překročila kritickou teplotu. Potom tu máme nabíjení nesymetrickým prouden z letitého patentu z USA, je to původně metoda používaná v galvanizaci a má příznivý vliv na desulfataci desek. Jenže tuhle metodu žádná!! z dostupných nabíječek nepúoužívá, ani optimate apod, které se tím chlubí. Co to má společného s motorkama a jejich AGM akumulátorama? Nic.
A gelovky? To nemá smysl řešit. Prostě nic takového u motorek neexistuje! Jsou klasické dolévací se zátkami nebo jsou MF(bezúdržbové) AGM s klipem se špuntami nebo AGM bez špuntů. Kdo napíše, ale já mám opravdu gelovku, jedná se o další oběť obchodníků.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.11.2010 v 02:45

temer vsichni prodejci baterii a nabijecek sou tro*t*li, kteri k tomuto nesvaru prispivaji

Danielos (4) napsal 16.11.2010 v 00:20

Se z těch "gelovek" nepokakejte Hlavně, když to používají téměř všichni prodejci baterií a nabíječek

Venda (33) napsal 15.11.2010 v 23:48

Tak to je na pytel. teoreticky to můžeš obejít ,ale to jen za předpokladu,že ti to do karbece nateče samospádem, jinak není jina šance než točit a točit na jaře.

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 23:25

RES na tecky a pis to pozadu AVRUK

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 23:24

ja mam cerp i kohout ale cerp jde az s motorem,nebo kdy,neni to jako u strikacky,ze to udela tlak do listy ci ventilu.takze na jare musim totic dokud nechytne a to dokud to neda benal,ono se to nezda,ale plovakovka je docela velka a krat4.takze chci lit benzin pred prvnim startem na jare,at nemusim kazdy mesic startovat a udrzovat hladinu.

Venda (33) napsal 15.11.2010 v 23:10

téct benzín ne chcát benzín bezte už do prdele s těma korekcema.

Venda (33) napsal 15.11.2010 v 23:08

Pawka: Nemám čerpadlo,ale kohout. Ten pustím a pak odkalovacím šroubem na plovákovkách si počkám až přes odkalovací hadičky začne chcat benzín.Na palivovým čerpadle by jsi asi musel vytvořit podtlak na podtlakové straně membrány,aby ti to samospádem teklo do karbecu.

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 23:07

90% baterii ma klasickej elektrolit v baterce nalitej tak, ze proste otocis 6 plast lahvicek do new baterky s elektrolitem 1,28 a nechas to 20 minut vsaknout do ty hmoty a
nee ze to zgelovatí.a mas plne nabitou new baterku..nejsem odborník, ale myslim ,ze tomu rozumim

Plha (0) napsal 15.11.2010 v 23:01

Hoši na čem to jezdíte a jak se o to staráte, jak gelovky, tak řetězy s kroužkama sou ůplně bežná věc (aspoň u silnic) už pěknejch pár let. A že gelovku obyčejnou nabíječkou nenabiješ je taky fakt.
Nechápu proč se tady několikrát oběvilo: Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?
vysvětlí mi to někdo? Ale někdo kdo něco ví o technice ne někdo kdo sežral oslí hovno

Jurawood (12) napsal 15.11.2010 v 21:18

má tam být pane autor

Jurawood (12) napsal 15.11.2010 v 21:14

A takhle to má vypadat
//www.motorkari...ni-spanek-13004.html

Jurawood (12) napsal 15.11.2010 v 21:12-1+1

Tento mizerný článek hodnotím jako lživý, zavádějící, , obcházející dávno známé osvědčené a používané postupy, má velmi nízkou technickou úropveň. Navíc je naprosto zbitečný protže článek na úrovni už v této sekci je.
Pokud to jde hlasuji pro okamžité smazání.
Takhle se stříká na řetěz mazivo, co to je?
Gelovky? Pulzní nabíječky... to si nechte do NASA, pane redaktore podívejte se co takové bludy dělají s davem..

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 21:09

//czchains.com/cz/informace/163-info-motoretezy

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 21:08

Těsnící kroužky (pouze u řetězů utěsněných) - Těsnící kroužky jsou v řetězu pro utěsnění kloubu. Nachází se mezi vnější a vnitřní destičkou a zabraňují vytečení maziva z kloubu nebo naopak zanesení nečistot. V ČZ se používají dva druhy těsnících kroužků: O-kroužky a X-kroužky. O-kroužky s kruhovým průřezem se montují na lenější řetězy používané na motocyklech s menšími rychlostmi a výkony. Tyto kroužky způsobují i větší tuhost ohybu řetězu. Naopak X-kroužky vykazují menší tření (těsní jen za břity) a proto se dají použít i pro větší rychlosti. Životnost těchto X-kroužků je v porovnání s O-kroužky vyšší. ČZ využívá patentovaný tvar těsnícího X-kroužku. Těsnící kroužky jsou vyrobeny z materiálu NBR.

z čz řetězů

Robinsson (-13) napsal 15.11.2010 v 20:59

Pawka> nebudu ti to vyvracet to že je v řetězu mazivo je opravdu výjimečná věc

Libor.Lipa (0) napsal 15.11.2010 v 20:31

Ja pouzivam tohle v kombinaci s vyjmutim baterky: //www.louis.de/_20cc7082cd34f2eb3c889334db6b8444ef/index.php?topic=artnr&artnr=10038247

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 19:55

venda ,jak zalivas karbce? od cerpadla oddelas hadicku a zvednes ji nad uroven karbcu a nalijes benzin?

jinak pravdu tvrdíš baterku je dobry odpojit od kostry a obcas nabit,kdyz mas zasuvku v garazi,jinak ji vzit dom

Venda (33) napsal 15.11.2010 v 19:47

Plnou nádrž, vyndat baterku a ošetřit proti rzi. Na jaře zaplavím karbece a startuju na druhej pokus. Njn stará Honda , to je aspon železo. Jinak to startování přez zimu se dělá tak možná pro to , aby jsi proplavil kanály v karbecu a na jaře to nebylo tak zanešený. Já to nedělám. V mínusových teplotách to ten motor musí tak akorát nasrat a navíc tam pak kondenzuje voda a baterce to taky nepřidá, navíc furt ji vyndávat a zandávat se mě nechce.

Danielos (4) napsal 15.11.2010 v 19:43

jj, keců jak s.aček

Kov (23) napsal 15.11.2010 v 18:57

Týý voe, tady je strašných keců ... a hrubek

Pjercak (48) napsal 15.11.2010 v 18:46

EEEE neska sem betonoval zitra jedu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.11.2010 v 18:22

coze?

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 18:14

no a urcite neplati navod stejne pro kazdeho - kazdy nema uplne stejny system veci v motu stejny, takze stejne to musi resit individualne, takze nejlepsi radil je kamos co tomu rozumi a ví co máš doma

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 18:09

no pouzivam x-ring retez,je tam vnitrni mazivo (bili tuk) uz od vyroby,docela skvela vec a X krouzek,kterej to nepusti ven a bordel dovnitr.ale kdyz to vemez stetcem ne-jemne,povrchove ale peclive a cim vic tim hur,tak si ten tuk vyplachnes,petrolej ti ho taky umyje,x-krouzek neni zas tak tesny aby ho nepustil dovnitr k tuku. no a pak petrolej ti neuschne jako benzin,takze mazes pak na mastny a to pak mazivo moc nedrzi

Robinsson (-13) napsal 15.11.2010 v 17:59

Pawka> proč jako ?

Michaela600RR> me se motorka teda za zimu parkrat nestartuje teda ani jednou, asi nejaka výrobní. Jo to není vada, ale Honda

sramis (95) napsal 15.11.2010 v 17:53

Jediný co dělám je baterka ven, jelikož mam moto v mraze a baterku ani nedobíjim. Na jaře přijdu cvrnknu o tlačítko a moto hezky poslušně naskočí... Vždycky...

Pawka (79) napsal 15.11.2010 v 17:42

už nikdy vaničku s petrolejem a nebo to znad rvat do pračky na řetězy

JyrkaFM (0) napsal 15.11.2010 v 17:42

michaela> pokud s motorkou neplánuješ vyjet alespoň tak, aby se motor řádně prohřál před tím, než motorku zase na delší dobu odstavíš, tak se motor nestartuje pokud možno vůbec.

MichaelaZX636 (0) napsal 15.11.2010 v 17:11

akorát by mě teda zajímalo at jsem chytřejší proč se motorka startuje párkrát za zimu? kvůli baterce? nebo kvůli palivu? já osobně vím že na jaře nastartuju protože když zapnu klíček rozeběhne se čerpadlo který nasává palivo takže to strach nemám




TOPlist