Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Plha: pulsní nabíječka se používá v modelařině, má tu vlastnost že jseš schopnej tu baterku rychleji naprat aniž by překročila kritickou teplotu. Potom tu máme nabíjení nesymetrickým prouden z letitého patentu z USA, je to původně metoda používaná v galvanizaci a má příznivý vliv na desulfataci desek. Jenže tuhle metodu žádná!! z dostupných nabíječek nepúoužívá, ani optimate apod, které se tím chlubí. Co to má společného s motorkama a jejich AGM akumulátorama? Nic.
A gelovky? To nemá smysl řešit. Prostě nic takového u motorek neexistuje! Jsou klasické dolévací se zátkami nebo jsou MF(bezúdržbové) AGM s klipem se špuntami nebo AGM bez špuntů. Kdo napíše, ale já mám opravdu gelovku, jedná se o další oběť obchodníků.
Tak to je na pytel. teoreticky to můžeš obejít ,ale to jen za předpokladu,že ti to do karbece nateče samospádem, jinak není jina šance než točit a točit na jaře.
ja mam cerp i kohout ale cerp jde az s motorem,nebo kdy,neni to jako u strikacky,ze to udela tlak do listy ci ventilu.takze na jare musim totic dokud nechytne a to dokud to neda benal,ono se to nezda,ale plovakovka je docela velka a krat4.takze chci lit benzin pred prvnim startem na jare,at nemusim kazdy mesic startovat a udrzovat hladinu.
Pawka: Nemám čerpadlo,ale kohout. Ten pustím a pak odkalovacím šroubem na plovákovkách si počkám až přes odkalovací hadičky začne chcat benzín.Na palivovým čerpadle by jsi asi musel vytvořit podtlak na podtlakové straně membrány,aby ti to samospádem teklo do karbecu.
90% baterii ma klasickej elektrolit v baterce nalitej tak, ze proste otocis 6 plast lahvicek do new baterky s elektrolitem 1,28 a nechas to 20 minut vsaknout do ty hmoty a
nee ze to zgelovatí.a mas plne nabitou new baterku..nejsem odborník, ale myslim ,ze tomu rozumim
Hoši na čem to jezdíte a jak se o to staráte, jak gelovky, tak řetězy s kroužkama sou ůplně bežná věc (aspoň u silnic) už pěknejch pár let. A že gelovku obyčejnou nabíječkou nenabiješ je taky fakt.
Nechápu proč se tady několikrát oběvilo: Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?
vysvětlí mi to někdo? Ale někdo kdo něco ví o technice ne někdo kdo sežral oslí hovno
Tento mizerný článek hodnotím jako lživý, zavádějící, , obcházející dávno známé osvědčené a používané postupy, má velmi nízkou technickou úropveň. Navíc je naprosto zbitečný protže článek na úrovni už v této sekci je.
Pokud to jde hlasuji pro okamžité smazání.
Takhle se stříká na řetěz mazivo, co to je?
Gelovky? Pulzní nabíječky... to si nechte do NASA, pane redaktore podívejte se co takové bludy dělají s davem..
Těsnící kroužky (pouze u řetězů utěsněných) - Těsnící kroužky jsou v řetězu pro utěsnění kloubu. Nachází se mezi vnější a vnitřní destičkou a zabraňují vytečení maziva z kloubu nebo naopak zanesení nečistot. V ČZ se používají dva druhy těsnících kroužků: O-kroužky a X-kroužky. O-kroužky s kruhovým průřezem se montují na lenější řetězy používané na motocyklech s menšími rychlostmi a výkony. Tyto kroužky způsobují i větší tuhost ohybu řetězu. Naopak X-kroužky vykazují menší tření (těsní jen za břity) a proto se dají použít i pro větší rychlosti. Životnost těchto X-kroužků je v porovnání s O-kroužky vyšší. ČZ využívá patentovaný tvar těsnícího X-kroužku. Těsnící kroužky jsou vyrobeny z materiálu NBR.
Plnou nádrž, vyndat baterku a ošetřit proti rzi. Na jaře zaplavím karbece a startuju na druhej pokus. Njn stará Honda , to je aspon železo. Jinak to startování přez zimu se dělá tak možná pro to , aby jsi proplavil kanály v karbecu a na jaře to nebylo tak zanešený. Já to nedělám. V mínusových teplotách to ten motor musí tak akorát nasrat a navíc tam pak kondenzuje voda a baterce to taky nepřidá, navíc furt ji vyndávat a zandávat se mě nechce.
no a urcite neplati navod stejne pro kazdeho - kazdy nema uplne stejny system veci v motu stejny, takze stejne to musi resit individualne, takze nejlepsi radil je kamos co tomu rozumi a ví co máš doma
no pouzivam x-ring retez,je tam vnitrni mazivo (bili tuk) uz od vyroby,docela skvela vec a X krouzek,kterej to nepusti ven a bordel dovnitr.ale kdyz to vemez stetcem ne-jemne,povrchove ale peclive a cim vic tim hur,tak si ten tuk vyplachnes,petrolej ti ho taky umyje,x-krouzek neni zas tak tesny aby ho nepustil dovnitr k tuku. no a pak petrolej ti neuschne jako benzin,takze mazes pak na mastny a to pak mazivo moc nedrzi
Jediný co dělám je baterka ven, jelikož mam moto v mraze a baterku ani nedobíjim. Na jaře přijdu cvrnknu o tlačítko a moto hezky poslušně naskočí... Vždycky...
michaela> pokud s motorkou neplánuješ vyjet alespoň tak, aby se motor řádně prohřál před tím, než motorku zase na delší dobu odstavíš, tak se motor nestartuje pokud možno vůbec.
akorát by mě teda zajímalo at jsem chytřejší proč se motorka startuje párkrát za zimu? kvůli baterce? nebo kvůli palivu? já osobně vím že na jaře nastartuju protože když zapnu klíček rozeběhne se čerpadlo který nasává palivo takže to strach nemám
Plha: pulsní nabíječka se používá v modelařině, má tu vlastnost že jseš schopnej tu baterku rychleji naprat aniž by překročila kritickou teplotu. Potom tu máme nabíjení nesymetrickým prouden z letitého patentu z USA, je to původně metoda používaná v galvanizaci a má příznivý vliv na desulfataci desek. Jenže tuhle metodu žádná!! z dostupných nabíječek nepúoužívá, ani optimate apod, které se tím chlubí. Co to má společného s motorkama a jejich AGM akumulátorama? Nic.
A gelovky? To nemá smysl řešit. Prostě nic takového u motorek neexistuje! Jsou klasické dolévací se zátkami nebo jsou MF(bezúdržbové) AGM s klipem se špuntami nebo AGM bez špuntů. Kdo napíše, ale já mám opravdu gelovku, jedná se o další oběť obchodníků.
temer vsichni prodejci baterii a nabijecek sou tro*t*li, kteri k tomuto nesvaru prispivaji
Se z těch "gelovek" nepokakejte Hlavně, když to používají téměř všichni prodejci baterií a nabíječek
Tak to je na pytel. teoreticky to můžeš obejít ,ale to jen za předpokladu,že ti to do karbece nateče samospádem, jinak není jina šance než točit a točit na jaře.
RES na tecky a pis to pozadu AVRUK
ja mam cerp i kohout ale cerp jde az s motorem,nebo kdy,neni to jako u strikacky,ze to udela tlak do listy ci ventilu.takze na jare musim totic dokud nechytne a to dokud to neda benal,ono se to nezda,ale plovakovka je docela velka a krat4.takze chci lit benzin pred prvnim startem na jare,at nemusim kazdy mesic startovat a udrzovat hladinu.
téct benzín ne chcát benzín bezte už do prdele s těma korekcema.
Pawka: Nemám čerpadlo,ale kohout. Ten pustím a pak odkalovacím šroubem na plovákovkách si počkám až přes odkalovací hadičky začne chcat benzín.Na palivovým čerpadle by jsi asi musel vytvořit podtlak na podtlakové straně membrány,aby ti to samospádem teklo do karbecu.
90% baterii ma klasickej elektrolit v baterce nalitej tak, ze proste otocis 6 plast lahvicek do new baterky s elektrolitem 1,28 a nechas to 20 minut vsaknout do ty hmoty a
nee ze to zgelovatí.a mas plne nabitou new baterku..nejsem odborník, ale myslim ,ze tomu rozumim
Hoši na čem to jezdíte a jak se o to staráte, jak gelovky, tak řetězy s kroužkama sou ůplně bežná věc (aspoň u silnic) už pěknejch pár let. A že gelovku obyčejnou nabíječkou nenabiješ je taky fakt.
Nechápu proč se tady několikrát oběvilo: Bože! "sulfidace", "gelová baterka", "pulsní nabíječka" - kdy už tyhle mýty vychcípají na úbytě?
vysvětlí mi to někdo? Ale někdo kdo něco ví o technice ne někdo kdo sežral oslí hovno
má tam být pane autor
A takhle to má vypadat
//www.motorkari...ni-spanek-13004.html
Tento mizerný článek hodnotím jako lživý, zavádějící, , obcházející dávno známé osvědčené a používané postupy, má velmi nízkou technickou úropveň. Navíc je naprosto zbitečný protže článek na úrovni už v této sekci je.
Pokud to jde hlasuji pro okamžité smazání.
Takhle se stříká na řetěz mazivo, co to je?
Gelovky? Pulzní nabíječky... to si nechte do NASA, pane redaktore podívejte se co takové bludy dělají s davem..
//czchains.com/cz/informace/163-info-motoretezy
Těsnící kroužky (pouze u řetězů utěsněných) - Těsnící kroužky jsou v řetězu pro utěsnění kloubu. Nachází se mezi vnější a vnitřní destičkou a zabraňují vytečení maziva z kloubu nebo naopak zanesení nečistot. V ČZ se používají dva druhy těsnících kroužků: O-kroužky a X-kroužky. O-kroužky s kruhovým průřezem se montují na lenější řetězy používané na motocyklech s menšími rychlostmi a výkony. Tyto kroužky způsobují i větší tuhost ohybu řetězu. Naopak X-kroužky vykazují menší tření (těsní jen za břity) a proto se dají použít i pro větší rychlosti. Životnost těchto X-kroužků je v porovnání s O-kroužky vyšší. ČZ využívá patentovaný tvar těsnícího X-kroužku. Těsnící kroužky jsou vyrobeny z materiálu NBR.
z čz řetězů
Pawka> nebudu ti to vyvracet to že je v řetězu mazivo je opravdu výjimečná věc
Ja pouzivam tohle v kombinaci s vyjmutim baterky: //www.louis.de/_20cc7082cd34f2eb3c889334db6b8444ef/index.php?topic=artnr&artnr=10038247
venda ,jak zalivas karbce? od cerpadla oddelas hadicku a zvednes ji nad uroven karbcu a nalijes benzin?
jinak pravdu tvrdíš baterku je dobry odpojit od kostry a obcas nabit,kdyz mas zasuvku v garazi,jinak ji vzit dom
Plnou nádrž, vyndat baterku a ošetřit proti rzi. Na jaře zaplavím karbece a startuju na druhej pokus. Njn stará Honda , to je aspon železo. Jinak to startování přez zimu se dělá tak možná pro to , aby jsi proplavil kanály v karbecu a na jaře to nebylo tak zanešený. Já to nedělám. V mínusových teplotách to ten motor musí tak akorát nasrat a navíc tam pak kondenzuje voda a baterce to taky nepřidá, navíc furt ji vyndávat a zandávat se mě nechce.
jj, keců jak s.aček
Týý voe, tady je strašných keců ... a hrubek
EEEE neska sem betonoval zitra jedu
coze?
no a urcite neplati navod stejne pro kazdeho - kazdy nema uplne stejny system veci v motu stejny, takze stejne to musi resit individualne, takze nejlepsi radil je kamos co tomu rozumi a ví co máš doma
no pouzivam x-ring retez,je tam vnitrni mazivo (bili tuk) uz od vyroby,docela skvela vec a X krouzek,kterej to nepusti ven a bordel dovnitr.ale kdyz to vemez stetcem ne-jemne,povrchove ale peclive a cim vic tim hur,tak si ten tuk vyplachnes,petrolej ti ho taky umyje,x-krouzek neni zas tak tesny aby ho nepustil dovnitr k tuku. no a pak petrolej ti neuschne jako benzin,takze mazes pak na mastny a to pak mazivo moc nedrzi
Pawka> proč jako ?
Michaela600RR> me se motorka teda za zimu parkrat nestartuje teda ani jednou, asi nejaka výrobní. Jo to není vada, ale Honda
Jediný co dělám je baterka ven, jelikož mam moto v mraze a baterku ani nedobíjim. Na jaře přijdu cvrnknu o tlačítko a moto hezky poslušně naskočí... Vždycky...
už nikdy vaničku s petrolejem a nebo to znad rvat do pračky na řetězy
michaela> pokud s motorkou neplánuješ vyjet alespoň tak, aby se motor řádně prohřál před tím, než motorku zase na delší dobu odstavíš, tak se motor nestartuje pokud možno vůbec.
akorát by mě teda zajímalo at jsem chytřejší proč se motorka startuje párkrát za zimu? kvůli baterce? nebo kvůli palivu? já osobně vím že na jaře nastartuju protože když zapnu klíček rozeběhne se čerpadlo který nasává palivo takže to strach nemám