cfmoto_700mt_psi




Nehody motorkářů v roce 2007

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Durex (31) napsal 21.03.2008 v 17:53

Plavky jsou docela úlet,ale jedno je fakt.Když jsem byl na dovče a jezdil si po krásách šumavy bez helmy,tak jsem jel 40,plnej ostražitosti a je to super pocit.Jet v triku s krátkým rukávem apod.Když mám helmu a chci se projet,tak dvě kila nejsou problém.To je jak v autě.Když máš 50 airbagů,5-ti bodový pásy,tak se cejtíš tak bezpečně,že jedeš jak prase.Když jedeš ve fáčku,ta jedeš v pohodě,protože nad 130 ti nestačí pruh Pakli že chce jezdit někdo bez helmy,tak mu to neberu,je to fakt fajn věc.To můžu potvrdit.Při pádu nad 120 hlavou s helmou do překážky je taky smrt jistá.Helma nepraskne,ale ten náraz a to přetížení ti udělá z orgánu,kterej by se měl někdy používat kaši.Ale třeba když jedeš šede a vlítne ti do oka moucha a ty se lekneš,škubneš řidítkem,máš na sobě třeba plavky a spadneš...Je to na každým z nás.Rychlost je supr věc.Když ručička leze do závratnejch výšin,když už ani neslyšíš řev výfuku,ale jen jak šustěj vently a rozvoďák někde tam dole pod nádrží na který jsi napláclej,když je slyšet ten hukot z náporáku.To je takovej orgáč!Ale taky se chci vrátit domů za rodičema,kámošema,chci zase zejtra zažít tu super jízdu a v lepším případě se chci vrátit celej za svou přítelkyní,která na mě čeká a nebo ji nechci zabít nebo ještě hůř zmrzačit na celej zbytek života když sedí právě za mnou.Tohle je třeba si uvědomit a hlavně myslete za ty druhý,protože oni si to fakt nepřipouští,že ta motorka má 180 koní a že právě jedete rychlostí,při který seodlepujou letadla od země.Ku.va,já mám motorky rád a se.ou mě lidi,který si říkaj:nojo,ty motořkáři,dárci orgánu...když už,tak jen orgasmů Myslete na to!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 17:28

dedaj: kdyz nepadas, tak je jedno co mas na sobe :) mezi nama, kombineza dava falesnej pocit nesmrtelnosti, v plavkach by meli jezdit vsichni, myslim ze by bylo mene nehod

dedaj (21) napsal 21.03.2008 v 17:19

Jistě nepochybně je, naprosto souhlasím!
Ale určitě to není projev zdravýho rozumu,i když to máš v ruce.

Ps: ale sám jsi tam nebyl, někdo to taky natáčel

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 17:11

dedaj: na letisti je to snad moje vec ne?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 17:08

Durex: jo s tou dalnici plnej souhlas, lidi myslej ze je nikdo nad 130 nemuze predjet a proto nekoukaj.

nedavno jsem jel do Pardubic, po dalnici, prazdna rovinka, v levym nejakej Favorit, jedu asi 210, rikam si, ze mi uhne, ale houbeles, zacal sem ho problikavat dalkovyma, zpomaloval sem a porad na nej blikal a nic, az sem byl u nej a mel tam 120 jako on, tak se uracil uhnout. Tohle fakt nechapu.

dedaj (21) napsal 21.03.2008 v 17:03

První věc: nechápu smysl komentářů, když na ně autor nijak nereaguje!
Druhá věc: Určite nás bude brátkaždej vážně, když tady borec jen v plavkách a bez helmy vodí desítku ninju po zadním. A mluví zde něco o rozumu.

//www.motorkari.../?muid=5985&z=10

ajaxv (41) napsal 21.03.2008 v 17:02

Bezvadný článek Chtělo by to i nějaké video aby si někteří uvědomili, co je to motorka. Já začínal kdysi jako kluk na stadionu S11, ono to vyvinulo rychlost někdy i 50 a to mi jednou řekl starší člověk; Jezdí ti to jako drak, ale JEZDI TAK, AŤ SE VŽDY VRÁTÍŠ ODKUD JSI VYJEL. Tak jsem se po čase začal řídit jeho moudrou větou a dnes toto používám jako "motto" Tak tedy všem; Jezděte tak aby jste se vrátili vždy tam odkud jste vyjeli!!! A přeji všem dlouhý motoživot. AJAXV

PetanXL125V (0) napsal 21.03.2008 v 16:58

no jen tak do diskuze uz sem parkrat videl borce co projizdeji mimo obec krizovtkou rychlosti i pres 150 a to uz se musi pocitat s tim ze je ten clovek z vedejsi neuvidi a to to ani nemusi byt dedek s brejlema...a uz vubec nemluvim o bercich co to v tehle rychlosti poslou pres horizont...jako nic proti rychlejsi jizde ale tohle sou momenty ktery si koleduji..

Durex (31) napsal 21.03.2008 v 16:56

Čísla jsou to hrozný,ale taky je třeba si uvědomit,že hodně nehod je způsobeno týpkama,který vlastně nejsou ani motorkáři.Protože člověk,kterej má prachy a zrovna se nudí a protože teď v časopisu na pumpě četl o novým gsxr-u a druhej den si ho jde koupit a večer to roseká není podle mě motorkář!Taky odsuzuju tvrzení,že mladý kluci jsou nejryzikovější!Za to můžou týpkové,co jim taťkové kupujou motorky a taky k tomu od mala vztah neměli!Já jezdím od svých třinácti a boral jsem v 15 na padesátce v zatáčce na štěrku.To mě poučilo a dávám si bacha.Teď je mi 23 a dosud jsem neboural a že jsem jel občas i 290.Když jsem v 16 jel na 6-tce taky jsem to nerosekal.Když má člověk mozek,tak nezáleží na věku!Mám kamaráda a ten měl 3x nehodu a pokaždý ho srazilo auto z toho 2x mu nedala přednost ženská.Jo a neletěl 150 jak by mohl někdo namítat!Ale vždy kolem 70.Což ruku na srdce na silniční motorku je podle předpisů Nejvíce nehod je z malý povolený rychlosti.Každej počítá s tím,že se jede na dálnici 130.Kdyby tam bylo neomezeně,tak by si ten děda ve škodovce řekl:Hele von tam může jet taky 250 tak si dám bacha!nebo v německu na dálnicích je taky tolik nehod?Já myslím,že ne.Nebo v tom,co jsem napsal se pletu?klidně mě to vyvraťte!!!

ydom (0) napsal 21.03.2008 v 16:38

jde o to,že většina nehod je způsebena nedáním přednosti řidíče v plechovce a pak motorkář,kterej nejel padesát,ale šedesát jel nepřiměřeně a tím pádem může za nehodu.fuck of důchdcí když to vydím tak bych zvracel.

kawapepek (-27) napsal 21.03.2008 v 16:19

Vloni jsem zažil ve svém okolí několik nehod,který končili hodně špatně a všechny byly způsobeny nepřiměřenou rychlostí...150 km/h a víc v obci dle šetření policie,to se nemůžeme divit..Ale je to daný opravdu tím,že si lidi kupujou motorky proto,aby mohli zamachrovat před ostatníma...Ale absolutně NIC o tom nevědí...Když se někoho zeptám,co to je radiální brzda,tak neví,ale dodají mám tam 170 koní vole...tak to musí bejt dobrý..Tak asi tak...

exxxi (0) napsal 21.03.2008 v 15:59

Ve valce nejvic umiraji ti, kdo se nechaji unest bojem. Ze by to platilo i pro kategorii 750 az litr?

xstanleyd (0) napsal 21.03.2008 v 15:26

Je to těžký...že by osud?!Nevím.Jsem kamioňák,na silnici denně.Na mašině lítám přes 20 let.Loni jsem měl fakt hnusnou bouračku,a byl jsem v tom "nevinně"!Jsem tedy taky "položka"do statistiky...fakt je,že nyní lítá spousty"moderních"motorkářů kteří nejezdí srdcem,ale jen aby byly IN..Nadávám na ně jako každý jiný,ale bohužel i "srdcaři"se někdy nevyhnou osudu či náhodě.Už zas za řídítky sedím,moc se těším na lepší počasí,ale strach se ve mě vaří až běda.Mrazí mě když čtu tento článek ale jsem rád že existuje.Měl by si ho přečíst každý než li vyjede!!Motorka je krásná věc,ale bolí!!!Spousty "štěstí" a kiláků v pohodě všem!

stefi (1) napsal 21.03.2008 v 15:24

no ono je to trochu zavadejici, za nehody si muzeme sami. Pokud se stane smrtak motorkare tak se vetsinou hodi vina na motorkare protoze on uz je stejne mrtvej tak nac to resit dale. a obecne se vi ze motorkari jezdi jako prasata takze at je to vina treba druhe strany vzdycky se hleda moznost jak to hodit na motorkare... asi tak, no.

Predátor (0) napsal 21.03.2008 v 15:17

je to smutny ale je potřeba si to připomenout

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 14:59

matrixbiker: jojo ,taky narusta pocet ridicu, kteri bez zkusenosti osedlaji litra a mnozi z nich (ne vsichni) s tim maji potize a kolikrat stesti vic nez rozumu

matrixbiker (457) napsal 21.03.2008 v 14:51

podle me by se mely v autoskole trenovat i krizovky atd a co delat jako kolikrat me zachranilo že sem nezacal panikařit a udelal sem co slo aby se mi nic nestalo a tohle clovek co vyleze z autoskoly neumí a nebál bych se říct že spousta lidí co si čerstvě udělaj papíry nemaj tu motorku plně pod kontrolou

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 14:49

Krom toho ridici motocyklu patri k nejobezretnejsim ridicum vubec a projevuje se to i kdyz ridi zrovna treba auto. To uz si myslim hodne dlouho a nedavno to bylo i v TV.

Samozrejme se najdou vyjimky, kdy to nekdo ve 240 na okresce napali do odbocujici Avie, ale vemte ze tech vyjimek je hrozne malo vzhledem k tomu jak jsou motorky nebezpecne (a jak jsem psal, za vetsinu muzou ostatni). Samozrejme si nepreji aby toho bylo vice, ale je treba to vzit strizlive.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.03.2008 v 14:44

Statistiky jsou zkreslene vysvetlene. Nepocita se narust lidi co jezdi, narust 'aktivnich' motorek. Stejne tak je nesmysl mluvit o nejohrozenejsi skupine dle veku, kdyz v te skupine treba jezdi taky nejvic lidi ale pomer mrtvych muze byt horsi pro jinou skupinu.

lulinak: Ze za 90% muze ciste ridic motorky, to si spadl asi z hodne velky vejsky na hlavu. V roce 2006 mohlo za 68% nehod s motocykly osobni auto, za dalsich 7% ostatni a jen 25% meli na svedomi ridici motorek. Jasne ze pokud beres ze ridic motorky uz nepredvida tim, ze na tu motorku leze, tak to muzes tak napsat, ale je to hovadina.

Lukason (0) napsal 21.03.2008 v 14:35

PEKNEJ CLANEK
Gratulace, A DOUFAM ZE PRIBIDE TREBA NAKEJ CLANEK A BEZPECNOSTI NA SILNICI.co myslite sezona 2008 se blizi tak at tu statistuku mame pokud mozno nulovou,. coz se ae urcite nestane. ae byl by to peknej pohled na statistiku kdyby tam byla na konci sezony 0 osob v roce 2008 usmrceno, urcite by se na to divalo lip nez na naky cislo 500-600-100 a podobne chlapy vemte si to do hlavy, . hlavne vy s tema vasima delama,. i kdyz vono se da zabit i treba ve 20km rychlosti ae vemte si to do hlavy,. nechci tady delat nakou chytrou hlavu ae je to tak, jezdeme radsi mozkem a v cas s usudkem co kdyby... nebo co nekde. atd. ja mam sice jenom 125 ccm, ae kdyz na ni sedam rikam si ze i na tomhle se da v poho zabit proto jezdim tag abych se pokud mozno nezabyl. taky ji vobcas prozenu na podlahu ae urcite tam kde se to daaaa treba jako je dalnice a nebo naka rychlo komunikace, protoze na tech nasich okreskach to je des a hruza,... a bude to cim dal tim horsi.. PROTO JESTE JEDNOU,.MYSLETE NA SEBE A NE NA NAKOU RYCHLOST 230 KM, NEBO 280 KM, JAK JE PSANO V CLANKU, RADSI TO VEMTE NA OKRUH LETISTE NEBO TAK,. PROTO JEZDETE HLAVOU A NEEEEE MOTOREM, CO DAAAAAAA

stráťa (104) napsal 21.03.2008 v 14:17

Jako jeden z důvodů bych taky viděl to jak sou motorky "módní záležitost". Vidím to i u nás ve třídě, většina ze spolužáků vidí jenom těch 180 koníků, fantastickej podvozek, pěknou holku za sebou a 200km/h na našich silnicích. Nikdo si neuvědomí že na motorce sou prakticky nechránění, že silnice sou rozbitý jak prase, že se po silnicích motá spousta nebezpečnejch kreténů, že český silničáři hrozně rádi opravujou díry tak že je zalijou a posypou štěrkem.(sám sem to na takový díře letos položil ). Dokud budou motorky tak moc "módní záležitost" tak na nich bohužel bude jezdit spousta blbců co k tomu nemaj žádnej vztah, jezdí jenom proto aby udělaly dojem na ženský a "vylepšujou statistiky".

donPablo (0) napsal 21.03.2008 v 14:06

Smutná statistika , ale podle mě je nehod mnohem víc - jen ty lehčí končící polámanými kapotami nikdo raději nehlasí.
Jinak co se využití okruhů týká - přes týden jsou volné jízdy-to je OK. Ale kdy se tam máme dostat o víkendech, kdy je největší počet nehod motorkářů?? Někteří lidé bohužel jezdí pouze víkendově, takže nemají moc šancí se tam svést a nových okruhů se bohužel asi nedočkáme. Takže mi nezbyde nic jiného než Buchlov, i když vím kolik tam je dopravních nehod

PetanXL125V (0) napsal 21.03.2008 v 13:58

Hm zajimave a smutne...takze se snazme at se to zlepsi!jinak k podilu autoskol na nehodach muzu rict jen to ze autoskola je misto kde dostanes papiry ale nenaucis se jezdit...nikdo ti nerekne jak se chovat v ruznych situacich vsichni splachnou teorii spolu s autem a jizdy se jedou v klidku po meste pade...a pak kdyz vyleze borec z autoskoly sedne na sestku a nema paru no...

piti3 (0) napsal 21.03.2008 v 13:45

jezdim na masine uz 20 let vaznou nehodu jsem nemel nikdy ale to se muze behem vteriny zmenit mel jsem silnicni ale ted jsem si poridil drag stara 650 a muzu rict ze je to jiny jezdeni nez na pistale ale je nas dost kteri si davaj bacha ale co ta druha strana myslim auta ty kaslou na motorkare a pusti to pred nas kdy se jim zachce vsak on to motorkar ubrzdi a kdyz ne tak mi vlitne do kufru me se nic nestane a motorkar si nabije v nejlepsim hubu PITI

matrixbiker (457) napsal 21.03.2008 v 13:38

hm kolikrat už sem měl na male ted už sem trochu sklidnil ono když už člověk pak má někoho kdo na něj čeká doma tak si rozmyslí jestly 4 sekundy počká nebo to tam pošle naslepo okruhy dobrý ale nemám finance abych uživil brno i jednou do měsíce

Paulo (2647) napsal 21.03.2008 v 13:19

nicneříkající čísla u statistiky podle věku. 21-24 26nehod a 25-34 53nehod. Když už to chcete takhle porovnávat, tak to chce taky stejné rozpětí a ne 4 a 9 let. To je pak jasný, že je asi víc lidí, když je větší záběr. Jináč je to aspoň článek trochu k zamyšlení. (i když asi s tim nic nenaděláme. Nejsme na silnici sami )

hAjPR (2) napsal 21.03.2008 v 13:13

huraaaa...do lesu a na trat!

Lalin (1) napsal 21.03.2008 v 12:36

Jeníček87 (-3) napsal 21.03.2008 v 12:32

dobrej článek,ale je to smutný...chce to víc mozku a míň frajeřin a adrenalinu. Všem přeju spoustu šťastných kiláčků bez nehod,ať nejste jak já

sonyk (0) napsal 21.03.2008 v 12:19

Konecne poradny clanek ktery nepomlouva motorkare. jako ta nase komercni TV. Statistiky jsou to ovsem smutne.

Jezdete hlavou a nehonte si trika pred carama




TOPlist