Chtěl jsem udělat výpis nejlevnějších motorek. A po chvíli mě to začalo děsit
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 13.2.2024 | Zobrazeno: 25 243x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 13.2.2024 | Zobrazeno: 25 243x
Číňan je schopen udělat levný jednoduchý motorky a zvládne i průměrný, ale špičkový jen tak ne. Není totiž schopen udělat kvalitní motor. Nějak okopčit 20 let starýho japonce - dejme tomu. Pořádný motor je ale něco jinýho.
2 reakce
Cukal bych se ..... Na druhou stranu kde byla Čína před 20 lety kde je dnes a kde může být za 20 let ?!
Ten pokles ceny na sekundárním trhu - sleduješ vůbec inzerci? Doba čínskejch motorek ze supermarketu, kde tohle platilo, je pryč. A i tehdy to bylo víc šokující v % z pořizovací ceny, než v absolutních číslech…
1 reakce
Jako, že když seřadíš motorky podle ceny vzestupně, že jsou na čelních příčkách číňani? No nekecej, to by mě v životě nenapadlo
Ale chápu, pro každého je děsivé něco jiného. Mě třeba hrozně děsí poštovní schránka. Každou chvíli se tam objeví nějaká složenka.
1 reakce
2 a 3 otázku bych spojil do jedné. Vychází to na stejno.
Pokud se objevily "senzační" ceny nových NEČÍNSKÝCH motocyklů, znamená to, že:
1/ klasičtí výrobci jsou "fpééérdeli" a jedou ekonomicky totálně na krev.
2/ klasičtí výrobci zadávají minimálně agregované celky, pokud ne celé motocykly, do výroby v jižní Asii. Ty se pak následně převezou, přebalí, přeštítkují, vytisknou se nové faktury s JEDINĚ SPRÁVNÝMI adresami a zákazník si blaženě pochrochtává, jak je "hen ten tradičný výrobok" na úrovni a jak hravě překonává "fšecky rejžáky světa".
... asi jo...
Ve zkratce se to dá shrnout větou ZAPLATÍŠ PODLE TOHO, CO SI OBJEDNÁŠ.
Kdo tady statečně veřejně odsuzuje Čínu, ať se nejdříve podívá na své spodní prádlo a na svůj mobil.. Domnívám se že i v době silné ideologické protičínské propagandy lze samostatně přemýšlet...
9 reakcí
CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Halóóó!
Budíčééééék!
Bez rejžáckých mašin to prostě nejde, můžem si nakecávat, co chceme a jak chceme.
Citace:
" Motorky přece nejsou spotřebiče, je to zájmová činnost a koníček..."
Motorky nejsou spotřebiče možná tak v Evropě. Všude jinde je EKONOMIKA PROVOZU daleko před koníčkem.
Kolik obyvatel má Ojropa?
Správně 500 mio, neboli půl miliardy. Psáno též 0,5G
Kolik obyvatel má zbytek světa?
7G+
Neboli pupek světa, který si nejprve zničil výrobní základnu vývozem celých fabrik do třetího světa, poté se zbavil svých znalostí provedením rozvalu školství a následně pohnojil vše mimoběžným Gríííndýýýlem, je pouhou čtrnáctinou (1/14) světového trhu, a to nepočítám:
1/ lenost a neochotu Evropanů za jízdy mrznout a být smáčen deštěm
2/ nepochybný vliv tzv. mírného podnebného pásu, neboli půlroční pauzu vynucenou teplotami nebezpečně blízko nuly.
Konečná, vystupovat!
Poslední zhasínat nemusí, někdo ukradl všechny žárovky...
5 reakcí
Existujú aj dôležitejšie veci ako cena...
Takže čínu nikdy...
4 reakce
Můžeme namítat, můžeme protestovat,ale to je tak vše,co s tím můžeme udělat.
Tenhle globalizovany svět tak funguje a kdo z vás nemá mobil z Číny ?
Já tomu utekl tak, že jsem pořídil dva starší bawasy s malým nájezdem a doklepem to spolu.
Tak čínský motorky jsou ZATÍM levnější...?
Tak to je ale překvapení...
já raději ojetou němku, italku nebo japonku. Zatím mám dvě němky. Takže do důchodu mám co řešit, mám cuky koupit Jawu se sajdou , líbí se tomu nejmenšímu Takže u mě čína nehrozí a synovi pokud bude dělat řidičák? Japonce a nebo evropu, opět
1 reakce
Ahoj, Dominiku.
Pokud jsi chtěl napsat článek o tom, jakou skvělou cenu nasadila u svých motorek Suzuki, nebo jaké jsou teď parádní možnosti naháčů za super peníze, tak jej napiš . Při rozsáhlé rešerši jsi dospěl k závěru, že dělat článek stylem "Nejlevnější motorka každé kategorie" je cesta do pekel (pardon, do Číny), tak to jistě můžeš postavit jinak. Udělat článek "Kroužkování s Dominikem Valáškem" (podobnost s jinými pořady je čistě náhodná), kde budou Tvé tipy na zajímavé kaufy v oblasti motorek. U každé může být čestná zmínka, že nějaký Číňan by šel sehnat i ještě levněji, ale i tak je tohle super nabídka v porovnání např. s ostatními renomovanými značkami. Jasně, nebude to zcela objektivní, bude v tom Tvůj osobní pohled a preference, ale když to od začátku bude prezentováno jako subjektivní tipy od Tebe, nemám s tím nejmenší problém. Jestli už máš nabito, nastudovaný trh a přichystané dobré tipy, byla by škoda je nevyužít. Tenhle článek, omlouvám se, že to napíšu takhle napřímo, působí spíš jako omluvenka, proč dnes čtenáři nedostali článek. Když se tu objeví článek, kde ty již připravené a vytipované informace použiješ, moc rád si ho přečtu.
1 reakce
Ono bude asi nejvíce záležet právě na té ceně a tom jak chci motorku používat, protože oni už to umí udělat a poskládat z kvalitních komponentů jako jiní výrobci také. Když se bude jakýkoli zaběhnutý výrobce snažit zaujmout cenou, bude to muset jít ruku v ruce s kvalitou použitých materiálů, komponentů atd. Vždyť i to BMW vyrábí rozpočtovky v Číně..... Bylo to vidět i třeba na Dacii, taky když šla nahoru s kvalitou a výbavou, najednou šla nahoru i cena.
Je fakt potřeba si uvědomit co za jakou cenu dostanu a co mohu čekat. Pro skalní fanoušky zaběhnutých značek je to jasné, ale k motorkám se poslední dobou dostává díky dostupnosti čím dál tím více nových motorkářů, kteří si díky těmto motorkám můžou koupit nový stroj za rozumné peníze a nejsou zatíženi klukovskými láskami z plakátů na WC /u mě třeba 916, první Monster atd/ a hlavně předsudky
Přejmě nám všem ať se na trhu udrží ti dobří ve všech kategoriích
8 reakcí