CZ - D - A - I - CH - F - CH - D - CZ

Po naší první alpské zkušenosti (dvoudenní Grossglockner) jsme se rozhodli poznat Alpy víc. Měli jsme na to 8 dní a pár euro v kapse. Sestava byla nasledující: Tomáš (Honda CBR 1100XX Superblackbird) a Tomáš (Suzuki GS500F).

Den 1 - středa 24.8.2011

Budík ani nebyl potřeba, protože cestovní horečka se projevovala naplno. Vyrazil jsem z Kutné Hory kolem půl sedmé ráno a mazal směr Praha. Sraz byl v 8hod. ve Zbraslavi u Cukráku. Po pár kilometrech nás policajti poslali mimo silnici R4 kvůli nehodě. Po napojení se zpět jsme moc dlouho plynuje nejeli. O kus dál frézování, nezbylo než se prodrat dopředu. U Strakonic jsme se museli pod mostem nasoukat do nepromoků kvůli dešti, který nevypadal na přeháňku. Po chvilce se k oblékání přidal i kluk, který jel sám směr Gross. Z nepromoků jsme se hned po 25 km svlékali. Ve Vimperku jsme dali dobrý oběd a pokračovali směr Passau, Simbach a. Inn, Bad Reichenhall. Projeli jsme Berchtesgaden a vystoupali do Obersalzbergu
Na parkovišti jsme se převlékli a nechali veškeré oblečení odvážně na motorkách. Došli jsme si koupit lístky na autobus. K Orlímu hnízku není možné se dopravit jinak než autobusem nebo pěšky. Za lístek pro jednoho jsme dali 15,50€. Autobus nás vyhodil asi 120 výškových metrů pod Orlím hnízdem. Nechali jsme si označit lístek v kolik pojedeme zpět a pak už prošli tunelem až k výtahu, který nás dopravil do útrob hnízda. Počasí bylo úžasné, měli jsme výborný výhled do okolí.
Vrátili jsme se na parkoviště, sjeli zpět do Berchtesgadenu a v obchoďáku pořídili něco k jídlu. Kemp jsme hledali u nedalekého Konigssee. V prvním jsme moc neuspěli, protože recepční byl tak trochu muž na kolečkovém křesle (hanlivě). U druhého bylo vše bez jediného problému s perfektním zázemím. Placeno 10€/osoba. Počasí: celý den slunečno až na půl hodiny deště. Tacho: 499,9/499,9!

Den 2 - čtvrtek 25.8.

Budík zazvonil v 7hod., zabalili jsme, dali snídani a pokračovali směr St. Johann in Tirol a Kitzbühel. Projeli jsme Felbertauernským tunelem (placeno 8€/osoba), dali něco k jídlu a natankovali (Italové chtějí pomalu 40Kč/l).
Za Cortinou d´Ampezzo jsme zastavili u řeky a vykoupali se v ledové vodě (cca 10°C). Jednalo se o koryto řeky, které mělo asi 40 metrů. Je určitě plné až po okraj, když taje sníh na jaře. Když jsme k němu zavítali my, mělo jen pár metrů.
Po koupačce proběhly párky a jeli jsme dál přes Maniago, Pordenone, Oderzo a pak až k pobřeží do Caorle. Už za šera, zcela vyčerpaní vedrem, jsme hledali kemp, což se nakonec povedlo. Dostali jsme flek na písku hned vedle pláže. Placeno 14,5€/osoba. Postavili jsme stany a vyrazili do města na zasloužené jídlo. Pizza s pivem byla opravdu dobrá. I přes to vedro jsme usnuli jak mimina. Počasí: celý den slunečno. Tacho: 450/950