europ_asistance_2024



Motodovolená 2016 po pobřeží do Španělska.

Kapitoly článku

Neděle  11.9. Aumont  Aubrac – Ženeva

Cesta ubíhá, projíždíme opět krásnou krajinou, na cestě stavíme v restauraci na francouzské meníčko, které se skládá z předkrmu, hlavního jídla a dezertu plus si objednáváme kávu vše pro dva za 33 euro, kupodivu velice příjemná obsluha. Číšník, pravděpodobně majitel, měl co dělat s obsluhou, protože byl snad jediný, který měl otevřeno, byla totiž neděle. Po dobrém jídle pokračujeme dále. Do kempu ve Švýcarsku přijíždíme v cca 19 hod., je zde teplo. Kemp je v blízkosti letiště, takže každou chvíli přistávají letadla, skoro si máváme s lidmi v letadle. Jedna noc, to dáme, spíme dobře, Zdeněk na moto-hadrech. Ráno se najíme, dáme kávu a Zdeněk připravuje navigaci na další cestu. Při výjezdu zjišťujeme, že kromě blízkého letiště je vlevo u kempu panelárna a vpravo betonárka, takže další rámus a prach. Tento kemp je dobrý opravdu jen na přespání. Ujeto 397 km.

Pondělí 12.9. Ženeva – Karlsruhe

Cesta opět pěkná, jedeme podél hranic střídavě Švýcarskem a Francií a míříme do Německa do Karlsruhe, opět cca 450 km. Celý den projíždíme zajímavou krajinou a překonáváme hory a občas krásné zatáčky. Kolem poledního stavíme na pěkném odpočívadle se stolem a lavičkou, vybalujeme vařič a konzervu z Andorry, ohříváme jídlo, po jídle kávu, uklidíme, zamáváme do fotopasti a vyrážíme dál. Do Německa přijíždíme navečer už se stmívá, kemp nikde, tak se ptáme na kemp místního občana, konečně německy i když umíme jen trochu. Posílá nás asi 10 km po dálnici, pak doprava, do leva a tam, že prý je kemp. Tak trochu jsme si vzpomněli na to, jak nás posílali k  četnické stanici v St. Tropez. Už je tma, tak zadáme do navigace hotel. Zkonstatujeme, že nemá cenu hledat kemp a prostě si zasloužíme poslední noc naší dlouhé cesty strávit na hotelu. Téměř za rohem je hotel, zajíždíme do průjezdu z okna vykoukne recepční a říká ať si dáme motorku do garáže č. 4. Super, zajíždíme do garáže a jdeme na recepci. Recepční po nás chce za pokoj se snídaní přes 90 euro. Po domluvě, že nám stačí opravdu malý pokojík, platíme za noc 69 euro bez snídaně. Věci a motorku necháváme v hotelové garáži. Bereme si jen hygienu, věci na spaní, vařič, jídlo na večeři a snídani, takže skoro všechno . Ujeto 445.km. 

Úterý 13.9. Karlsruhe – Karlovy Vary 

Čeká nás poslední cesta přes Německo, tentokrát už jen po dálnici. Při výjezdu z Karlsruhe vidíme dopravní nehodu, naštěstí nebyla vážná, ale nějaká zranění tam byla. Z dálnice vidíme kemp do kterého nás pán posílal. Čas příjezdu domů by měl být v odpoledních hodinách. Cesta ubíhá rychle bez kolon, Goldík si vrčí v pohodě jedeme mezi 100- 110 km/hod. V opačném směru vznikají kolony. Tankujeme u velké pumpy, kde je i výběr teplého jídla formou bufetu, jistí to řízek přes celý talíř s brambory a nealko pivo za 22,50 euro pro oba. I na kávu se našel čas. Hranice do ČR přejíždíme přes Svatý Kříž asi v 15.30 hod. V Chebu stavíme a kupujeme si zmrzlinu a už jenom 50 km a jsme doma. Dojezd domů v 16.30 hod. Ujeto 450 km. 

Rozpis nákladů

Benzín motorka                              8 507,00 Kč
Ubytování celkem 19 nocí            13 889,00 Kč
Mýtné za tunel                                   259,00 Kč
Oprava motorky servis „Honda“     2 982,00 Kč
Jídlo + požitky 20 dní                   15 191,00 Kč
Ostatní, vstupy,up.předměty          2 179,00 Kč
Celkem náklady:                          43 007,00 Kč
mínus oprava motorky                   2 982,00 Kč
Celkem                                         40 025,00 Kč

Závěrem

Projeté státy za dvě dovolené 2015 a 2016

Tak a to je vše z naší nádherné, adrenalinové motodovolené roku 2016. Už se rodí nový plán cesty na rok 2017. Co říct na závěr – můžu zopakovat jen to, co v loňském cestopisu. Nikdy není pozdě si splnit svoje sny. Já jsem na to čekal přes čtyřicet let. 

Dneska při přípravě matorky na sezonu ( 25.3.2017 ) jsem zjisti na jaké zadní gumě jsme přijeji. Vložil jem ještě  fotky do galerie. Tak že jsme měli velké štěstí, že jsme dojeli. 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (28x):
Motokatalog.cz


TOPlist